ik hoop het die zijn helemaal gek geworden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de VS gaat keihard uitgejoeld worden
Ik wou ongeveer zelfde typen...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
De EBU draait even het geluid van het publiek weg.
Haha, ik hoorde echt wat geboe en toen verdween hetquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef Redefine het volgende:
De EBU draait even het geluid van het publiek weg.
Voor AZ dit weekendquote:
Ice is natuurlijk wel nodig op een beetje winterspelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef TLC het volgende:
Dus de US of A mag wel ICE sturen maar Iran mag niet hun revolutaire garde ? Beetje meten met twee maten
Make Greenland Great Again!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Vance denkt nu dat dit Groenland is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach jee, weer tegen Ajax.quote:
De een staat op een terreurlijst en de ander nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:31 schreef TLC het volgende:
Dus de US of A mag wel ICE sturen maar Iran mag niet hun revolutaire garde ? Beetje meten met twee maten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |