Is dat een spelletje?quote:
Dan ben je direct wel weer wakker ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:31 schreef Forumtijger het volgende:
En ineens weer Jeroen Stomphorst in beeld. Over wake-up call gesproken...
Met een Winterspelen in Winterberg ofzo zou het kunnen, anders hoeft het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat hele gebeuren niet in Nederland eigenlijk. Ik snap het punt van duurzaamheid maar zo verliest het samenkomen op één plek wel steeds meer zijn glans
De serie heeft ook een rating van PG15?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat vroegen meisjes ook altijd aan epstein
Snowworld zoetermeerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een Winterspelen in Winterberg ofzo zou het kunnen, anders hoeft het niet.
Geniet ervan! Ze zag er prachtig uit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Wat een avond zeg, wat een droom
Vier jaar geleden helemaal kapot in een ziekenhuisbed, nu het grote stadion in lopen en zelfs even de vlag dragen, het was iets te overweldigend om er een traantje bij te krijgen zelfs, maar van binnen zat die er wel
Héél klein beetje jammer dat ze volledig inzoomden op Braathen eerst en wegschakelden toen Bruna de vlag kreeg, maar ach, de hele dag door zo veel foto's en filmpjes gekregen waarop ze zo enorm aan het genieten was, dat was het volledig waard
En wat ik voor de ceremonie zei over een verrassing en dat we juichen voor Braathen: ik kreeg een uur of anderhalf voor de ceremonie ineens een bericht dat ze de vlag even zou gaan dragen. Was het idee van Braathen, die zijn jas natuurlijk open moest doen voor die grote vlag aan de binnenkant, en dat met één hand doen vond hij onzin, terwijl hij Bruna's verhaal dusdanig indrukwekkend vond dat het wat hem betreft ook niet zijn moment, maar hun moment was en zij dus ook gewoon de vlag even zou moeten dragen. Braathengod
Nu eens een beetje nagenieten en de boel wat laten bezinken, man man man. Wat een dagen, maar vooral wat een dag vandaag.
Heerlijk teruggekeken op MAX.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Erik van Dijk en Tuitert, dit is speciaal voor @:wimderon
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat laatste had ik gezien ja.
Iemand een gifje hiervan?
En daarna meteen door met:quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu alle landen binnen zijn, vergeten we de NOSTRADAMUS niet allen?
OWS / [Voorspellen] Nostradamus
Waar ging dit trouwens over ?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:gibson88 en ik zouden dit wel doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |