Atje Keulen Deelstra…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
wie mag over 4 jaar de vlam in Thialf aansteken?
Sjinkie?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Maar dit is wel heel erg.quote:
Nog met haar kleindochter op school gezeten.quote:
Sven Kramer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Kunnen er maar twee zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Jillert Anemaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
Dat zou dan ook terecht zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee zouden ze 100% ireen wust kiezen
Die wil alleen meedoen aan wedstrijden die er toe doen.quote:
Ja.quote:
Valt mee voor Italianen als je San Remo kijkt (hun nationaal songfestival moment). Volgens de gids duurt het tot 1 uur, duurt het werkelijk tot half 3.quote:
Plamuur.quote:
Van mij hoeft dat hele gebeuren niet in Nederland eigenlijk. Ik snap het punt van duurzaamheid maar zo verliest het samenkomen op één plek wel steeds meer zijn glansquote:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef OmniRocket het volgende:
Nou het zit er weer op.... op naar een schroeiende Joy Beune morgen
Nog 40.000 koppen te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Om de beul te citeren na de executie van Marie-Antoinette :
hehe de kop is eraf
Dat vervelende wijf wat de pers niet te woord wil staanquote:
VIquote:
Maar dat is weer heel wat anders he. Ik zou het zelf ook lachwekkend vinden om het schaatsen in een heel ander land te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat hele gebeuren niet in Nederland eigenlijk. Ik snap het punt van duurzaamheid maar zo verliest het samenkomen op één plek wel steeds meer zijn glans
Klem Netflixquote:
Chaturbate en naar bed.quote:
Jaquote:
De herhaling. Als die afgelopen is kunnen we wel zo'n beetje door naar de live sport van morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |