Onder de P. Komt na Nieuw Zeeland en voor Pakistan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:26 schreef svann het volgende:
Nederland valt onder de I van I Paesi Bassi?
Of onder de P?
Klinkt als een zware loting.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Onder de P. Komt na Nieuw Zeeland en voor Pakistan.
Pquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:26 schreef svann het volgende:
Nederland valt onder de I van I Paesi Bassi?
Of onder de P?
Nou echt he... Vrij lelijk in het echtquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:27 schreef Karina het volgende:
Ah daar is Haiti op de foto zag het er beter uit eigenlijk.
Ja. Dit was eigenlijk niet zo heel bijzonder.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:27 schreef Karina het volgende:
Jammer dat er geen vrouw in zo'n gave rok bij was.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:27 schreef Karina het volgende:
Eh nee.quote:
beleid bedoel je zekerquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:21 schreef RipCity het volgende:
Bij de NOS denken ze dat we debiel zijn
Loop je weer zoveel voor? Hier komen ze net binnenquote:
Genee Bissau?quote:
Eurosport commentator zag de kleuren van India en dacht daar is Ierland.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop je weer zoveel voor? Hier komen ze net binnen
Commentator zei Ierland bij India.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben eigenlijk al vrij lang vrouwelijke deelnemers. Het is geen Saudi Arabië hequote:
In het begin keek ik op mijn PC en dat was ook sneller dan op de app op tv.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus wat dom!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Eurosport commentator zag de kleuren van India en dacht daar is Ierland.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
Iran wordt straks wel groter in de wintersporten na de nuclear winter
Oh oké weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben eigenlijk al vrij lang vrouwelijke deelnemers. Het is geen Saudi Arabië he
Inmiddels weet @Pisces29 waarom dat is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
In het begin keek ik op mijn PC en dat was ook sneller dan op de app op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |