Lolwutquote:Emails show allege Bill Gates got STDs from Russian Hookers, got medications from Clinton to secretly give to Melinda Gates.
Die is ervaringsdeskundige natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Geloof het of niet. Trump is Israëls bitch
[ x ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:53 schreef Akathisia het volgende:
Godver, waarom zie ik overal twitter en niet de tweets?
Met duizenden documenten niet raar dat er niet meteen een duidelijk overzicht is van zo zit het allemaal.quote:
quote:DOJ PROBED GHISLAINE MAXWELL FOR SELLING GIRL AS TORTURE SLAVE
A girl was allegedly recruited by Maxwell in the 90s for “modeling” and never seen again.
Claims say she was trafficked, tortured, and killed.
Prince Andrew was named as part of it.
As of 2020, the DOJ was seriously looking into it, according to internal case notes.
One lawyer says there’s video of it in the sealed files.
Source: @adamscochran
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt en dat het dus aan waarde verliest. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:31 schreef Cockwhale het volgende:
En nu? Gaat er ook iets mee gebeuren of is het over een paar maanden 'business as usual'?
Ja, het wordt wel hoog tijd dat Tim Hofman dit gaat oppakken om het allemaal wat overzichtelijker te makenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:40 schreef capricia het volgende:
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen.
Ik heb geen bewijs gezien dat hij er ook niet in betrokken was. Jij?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel tijd dat Tim Hofman dit gaat oppakken om het allemaal wat overzichtelijker te maken![]()
Zou die zich daarom zo afzijdig houdenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:42 schreef capricia het volgende:
Ik heb geen bewijs gezien dat hij er ook niet in betrokken was. Jij?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:00 schreef cosmosis het volgende:
Ctrl F "Trump" Genoeg om Iran vannacht de moeder te bombarderen?
Misschien wel WO3 te starten zou ik bijna zeggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:00 schreef cosmosis het volgende:
Ctrl F "Trump" Genoeg om Iran vannacht de moeder te bombarderen?
Hums, kunnen we dat echt zo interpreteren? Of is het iets meer genuanceerd? Dat is wel een game changer....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hums, kunnen we dat echt zo interpreteren? Of is het iets meer genuanceerd? Dat is wel een game changer....
[ x ]
https://edition.cnn.com/p(...)0-26?t=1769812398352quote:Epstein files include FBI form detailing 1994 rape allegation against Trump from Jane Doe who dropped previous lawsuits
From CNN's MJ Lee
This post contains details that some readers may find disturbing
The Justice Department’s newly released files related to Jeffrey Epstein on Friday include an FBI form that details a complaint from a woman who accused Donald Trump of raping her when she was 13 years old.
This anonymous accuser previously launched lawsuits against Trump and dropped them, the last one right before the 2016 election.
The FBI document details multiple instances of alleged abuse of Jane Doe by Trump, including rape. It also says Epstein was allegedly “angry that Trump was the one to take Doe’s virginity” and also raped Doe. These descriptions mirror the allegations that Jane Doe made in her 2016 lawsuit.
Trump had previously denied the woman’s allegations, and the Justice Department has said of the documents, “This production may include fake or falsely submitted images, documents or videos, as everything that was sent to the FBI by the public was included in the production that is responsive to the Act.”
Jane Doe was expected to appear at a news conference in Los Angeles in November of 2016, but the event was abruptly canceled. Her lawyer at the time, Lisa Bloom, said her client was too afraid to show up.
Asked by CNN for comment Friday, Bloom said she was no longer the woman’s attorney and declined to comment.
Als je met een man als Trump trouwt heb je sowieso weinig op met ethiek en empathie.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:40 schreef Tengano het volgende:
Als dit allemaal waar is dan kan die Melania het ook allemaal geen raid schelen blijkbaar.
Dat snap ik wel, maar er zijn altijd grenzen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:42 schreef Strani het volgende:
Als je met een man als Trump trouwt heb je sowieso weinig op met ethiek en empathie.
Ik een hele pot want dat word de hele nacht Amerikaanse cable news shows kijken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga een kop koffie zetten, dit gaat helemaal loos.
En dan krijgen die wappies met hun wereld-omspannende pedo-netwerken alsnog gelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:40 schreef Tengano het volgende:
Als dit allemaal waar is dan kan die Melania het ook allemaal geen raid schelen blijkbaar.
Zat ik net ook aan te denken. Alleen denk ik niet dat ze dachten dat het ook mensen als Trump zou betreffen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan krijgen die wappies met hun wereld-omspannende pedo-netwerken alsnog gelijk.
Niet alleen pedo netwerkenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan krijgen die wappies met hun wereld-omspannende pedo-netwerken alsnog gelijk.
Kan mij niet voorstellen dat ze er niets van wist voor 2016. Alle tijd gehad om weg te gaan, geld stinkt niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar er zijn altijd grenzen als je begrijpt wat ik bedoel.
Ergens houdt het een keer op. Sommige dingen kunnen zo tegen je gevoel in gaan dat je tot geen andere conclusie kan komen als "En hier stopt het voor mij."![]()
Online wel maar ik verwacht niet al te veel coverage op televisie voor nu. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga een kop koffie zetten, dit gaat helemaal loos.
'Trump komt niet voor in de files', aldus liegende DOJ en FBI Youtubers Bondi en Patel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:13 schreef cosmosis het volgende:
Trump meer dan 3000x genoemd, goh...
[ x ]
Zoek eens op Pizzagatequote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:51 schreef Tengano het volgende:
Ik ben vooral echt geschrokken/geschokt door dat verhaal van dat meisje wat verkocht is en het uiteindelijk niet overleefd heeft.
Geen idee of dat echt waar is, maar daardoor moest ik wel gelijk denken aan die snuff movie "8mm" met Nicolas Cage.
Dat zou wel echt ziek zijn.
Bill Gates is in de afgelopen anderhalf jaar ineens van mening veranderd op allerlei zaken, heel toevallig nu altijd eens met Trump. Het blijkt dat heel veel hielenlikers van Trump erin staan. Dit gaat grote gevolgen hebben, uiteraard, voor Iran.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:00 schreef bleiblei het volgende:
Is er nog niemand die een grafiekje heeft gemaakt hoe vaak "celebs" nu in die files voorkomen? Ben wel benieuwd of je er bijv. Presidenten als Biden, Bush of Obama zal tegenkomen. Dat Clinton en Trump viezerikken zijn weet ik. Maar de andere? Ben ook verbaasd om Gates om de haverklap in de Epstein context te zien. Zou eerder iemand als Musk of Branson in Epstein contreien verwachten.
Branson staat er ook meerdere malen in.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:00 schreef bleiblei het volgende:
Is er nog niemand die een grafiekje heeft gemaakt hoe vaak "celebs" nu in die files voorkomen? Ben wel benieuwd of je er bijv. Presidenten als Biden, Bush of Obama zal tegenkomen. Dat Clinton en Trump viezerikken zijn weet ik. Maar de andere? Ben ook verbaasd om Gates om de haverklap in de Epstein context te zien. Zou eerder iemand als Musk of Branson in Epstein contreien verwachten.
Ze hebben denk ik ook wel veel lijntjes uitgezet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rijke mensen met veel te veel geld en geen enkele ziel.
Goh.
quote:Money doesn't make you happy, but something has to pay the hookers and cocaine.
Het is iig niet woke.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rijke mensen met veel te veel geld en geen enkele ziel.
Goh.
Hmmja, geef mijn geld liever uit aan antieke boeken, maar ieder z'n 'hobby'...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik ook wel veel lijntjes uitgezet.
[..]
Alles komt aan het licht. Als je niets gedaan hebt hoef je ook niet te vrezen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:10 schreef Strani het volgende:
Ik neem aan dat veel van de aandacht nu ook zal gaan naar Howard Lutnick, Secretary of Commerce, die zei geen contact meer te hebben gehad met Epstein na 2005 en waarvan nu bewezen is dat dat niet waar is.
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:10 schreef Tovia het volgende:
[..]
Of dichter bij huis: de X-dossiers van de zaak Dutroux
Nee, dat is het wanneer dit soort gruwelijkheid gekoppeld wordt aan 'patriarchale witte heteromannen' en we derhalve een mannenprobleem hebben.quote:
Als ik schatrijk zou zijn is er nog steeds geen haar op mijn enorm behaarde hoofd die aan dit soort zaken denkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
Het probleem is misschien ook dat als je gewoon schatrijk wordt en in die scene terecht komt dat iedereen doet alsof het allemaal normaal is en je er samen met je eigen geilheid gewoon ingezogen wordt.
Goddeloosheidquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik schatrijk zou zijn is er nog steeds geen haar op mijn enorm behaarde hoofd die aan dit soort zaken denkt.
Ik vraag me echt af wat er mis is met dit soort mensen. Sadisme? Haat? Macht?
Denk eerder dat ze zichzelf juist enorm als godheden zien.quote:
Juist, en dat is de kern van het probleem.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze zichzelf juist enorm als godheden zien.
Ja, maar zo begint het natuurlijk niet gelijk. Zo'n wereldje is waarschijnlijk een soort hellend vlak wat nog redelijk onschuldig begint.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als ik schatrijk zou zijn is er nog steeds geen haar op mijn enorm behaarde hoofd die aan dit soort zaken denkt.
Ik vraag me echt af wat er mis is met dit soort mensen. Sadisme? Haat? Macht?
Sorry kan ik me geen voorstelling bij maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, maar zo begint het natuurlijk niet gelijk. Zo'n wereldje is waarschijnlijk een soort hellend vlak wat nog redelijk onschuldig begint.
Zoals dat in de muziek scene ook gaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sorry kan ik me geen voorstelling bij maken.
Een wereldje vol mensen die er veel voor over hebben om macht te krijgen of te behouden. Dat zijn zelden leuke, lieve mensen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, maar zo begint het natuurlijk niet gelijk. Zo'n wereldje is waarschijnlijk een soort hellend vlak wat nog redelijk onschuldig begint.
Mogen wij ook eens?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:16 schreef Tengano het volgende:
Dit wordt zo wel een dik speculatietopic hoor.
Op zich goed als men zich zou richten op delen van berichten, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:16 schreef Tengano het volgende:
Dit wordt zo wel een dik speculatietopic hoor.
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is het wanneer dit soort gruwelijkheid gekoppeld wordt aan 'patriarchale witte heteromannen' en we derhalve een mannenprobleem hebben.
Zullen we dat níet doen?
Musk ook. Maar goed. Ik ben wel benieuwd naar een tabelletje/staaf grafiekjequote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Branson staat er ook meerdere malen in.
Ik denk dat Ecologische Kaarsenhandel 'Het Vrolijke Vlammetje' in Hardenberg voorlopig nog veilig is. Voor de rest durf ik m'n hand niet in het vuur te steken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Musk ook. Maar goed. Ik ben wel benieuwd naar een tabelletje/staaf grafiekje. Vraag is dan, welk bedrijf hoeven we dan niet meer te cancelen.
> Joop.nlquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
Hmm, en Bijbeldrukkerij De vredige Duif uit Rhenen? Zitten die in de gevarenzone?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Ecologische Kaarsenhandel 'Het Vrolijke Vlammetje' in Hardenberg voorlopig nog veilig is. Voor de rest durf ik m'n hand niet in het vuur te steken.
Ja want de zoon van de eigenaar, Dirk, heeft een keer een video over de US Virgin Islands bekeken op YouTube en zou dus gelinkt kunnen worden aan Epstein's Island.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmm, en Bijbeldrukkerij De vredige Duif uit Rhenen? Zitten die in de gevarenzone?
Nou ja, als dit onder Pakistanen gebeurt in een ander land is het overduidelijk het toonbeeld van een achterlijke cultuur waar vrouwen minderwaardig zijn. Hoe zit het hier dan? Of zou er toch een gemene deler zijn? Hebben wokisten zowaar een punt?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:21 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/396730]EttovanBelgie[/
Nurl] het volgende:
[..]
> Joop.nl
Hmmja, je bedoelt die wereld waar pedofilie en misbruik van zowel mannen als vrouwen bij wet strafbaar is, en je uitgekotst wordt wanneer blijkt dat je eraan schuldig hebt gemaakt?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:23 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Nou ja, als dit onder Pakistanen gebeurt in een ander land is het overduidelijk het toonbeeld van een achterlijke cultuur waar vrouwen minderwaardig zijn. Hoe zit het hier dan? Of zou er toch een gemene deler zijn? Hebben wokisten zowaar een punt?
Ik geloof best dat er genoeg rijke mensen zijn die zich niet bezighouden met dat soort shit. Wat je vaak wel ziet is dat men gewenst of ongewenst met criminelen in aanraking komt, dat zie je zelfs al bij Eredivievoetballers. Veel van de rijke mensen die zich wel storten in de duisternis, zouden zonder geld ook al over een grens heengaan, maar inderdaad niet dit soort feestjes. Uiteindelijk geloof ik dat het uiteindelijk van de persoon afhangt, er zullen er al veel zijn die bij alleen al de geruchten van dat soort praktijken afhaken. Ook in het verhaal van Diddy waren er genoeg artiesten die ver van die feestjes vandaan bleven.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
Het probleem is misschien ook dat als je gewoon schatrijk wordt en in die scene terecht komt dat iedereen doet alsof het allemaal normaal is en je er samen met je eigen geilheid gewoon ingezogen wordt.
Gaan we nu weer een woke discussie starten? Kun je niet een eigen topic maken?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, je bedoelt die wereld waar pedofilie en misbruik van zowel mannen als vrouwen bij wet strafbaar is, en je uitgekotst wordt wanneer blijkt dat je eraan schuldig hebt gemaakt?
Waarom denk je dat dit BEDEKT is? Omdat iedereen het hier in het gruwelijke Westen wel prachtig vindt, dit soort gedrag? Vandaar ook dat Westerse landen qua veiligheid voor vrouwen, homoseksuelen en bescherming van individuele rechten overal bovenaan staan.
Welk 'punt' zouden wokisten zowaar hebben hiermee, denk je precies? Maak het eens concreet.
Witte mannen zijn pedo's.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, je bedoelt die wereld waar pedofilie en misbruik van zowel mannen als vrouwen bij wet strafbaar is, en je uitgekotst wordt wanneer blijkt dat je eraan schuldig hebt gemaakt?
Waarom denk je dat dit BEDEKT is? Omdat iedereen het hier in het gruwelijke Westen wel prachtig vindt, dit soort gedrag? Vandaar ook dat Westerse landen qua veiligheid voor vrouwen, homoseksuelen en bescherming van individuele rechten overal bovenaan staan.
Welk 'punt' zouden wokisten zowaar hebben hiermee, denk je precies? Maak het eens concreet.
Nah, het geloven in een God en 'diens levensvoorschriften' is allerminst een garantie voor 'good guys'.quote:
Hé, ik kom er niet mee... Perseus meent het in te moeten brengen, ga hem even aangeven dat men daar een eigen topic over kan beginnenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een woke discussie starten? Kun je niet een eigen topic maken?
Dogmatische religie is inderdaad niet accuraat.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nah, het geloven in een God en 'diens levensvoorschriften' is allerminst een garantie voor 'good guys'.
Er zijn weinig mensen miljardair geworden zonder moreel verwerpelijke dingen (voor gewone burger) te doen om daar te komen. Hele Epstein voelt ook als een "ze kunnen ons toch niks doen".quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Een wereldje vol mensen die er veel voor over hebben om macht te krijgen of te behouden. Dat zijn zelden leuke, lieve mensen.
Precies. Dat soort mensen steken vaak gewoon heel anders in elkaar dan de gemiddelde persoon. Trump is daarvan een geweldig voorbeeld maar anderen doen dat wat subtieler, meestal.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen miljardair geworden zonder moreel verwerpelijke dingen (voor gewone burger) te doen om daar te komen. Hele Epstein voelt ook als een "ze kunnen ons toch niks doen".
Welke wereld is dat precies, degene waar ze al jaren met dit hele verhaal wegkomen en in de top van het bedrijfsleven en politiek zitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, dat er een probleem is met mannen, een deel er van. Die vrouwen minderwaardig behandelen en achterstellen, misbruiken. Dat daar aandacht voor moet zijn. En dat die vrouwen in westerse landen veiliger zijn -omdat- in jouw ogen woke mensen daarvoor hebben gestreden. En dat de conservatieve rechtse man daar helemaal niet op zit te wachten, mondige vrouwen met rechten.quote:Waarom denk je dat dit BEDEKT is? Omdat iedereen het hier in het gruwelijke Westen wel prachtig vindt, dit soort gedrag? Vandaar ook dat Westerse landen qua veiligheid voor vrouwen, homoseksuelen en bescherming van individuele rechten overal bovenaan staan.
Wel een openbaring hoor, nu weet ik waarom ik niet rijk ben, financieel gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dat soort mensen steken vaak gewoon heel anders in elkaar dan de gemiddelde persoon. Trump is daarvan een geweldig voorbeeld maar anderen doen dat wat subtieler, meestal.
Enkel als je een halve eierdop op je hoofd hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Witte mannen zijn pedo's.
Dat is een beetje het verwijt vanuit bepaalde kringen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
wat random interessante files, (sorry als sommige al gedeeld zijn)
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel een openbaring hoor, nu weet ik waarom ik niet rijk ben, financieel gezien.
Ik kan daar ook niets mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef Tengano het volgende:
Maar wat moet je met deze infromatie als de geadresseerden allemaal zwart gelakt zijn?
Dan weet je toch nog niks?
Die Don Lemon is terecht gearresteerd! (dat was tot nu toe de enige post van een Trumper in AMV).quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe die hard MAGA hier weer op gaat reageren met Trump en vriendjes weer in de documenten.
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]Dat is ook waarom FOK! vol zit met warme en gezellige mensen.
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe die hard MAGA hier weer op gaat reageren met Trump en vriendjes weer in de documenten.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef Strani het volgende:
Dat is ook waarom FOK! vol zit met warme en gezellige mensen.
Precies, het moet niet uitmaken wie. Al was het Arne Slot, Bulletje of mijn moeder, dan nog.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.
Hoop gewoon dat iedereen die echt betrokken was bij de zieke shit, links tot rechts ooit allemaal berecht worden. Zal wel niet.
Ah, een 'deel er van'...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:31 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Welke wereld is dat precies, degene waar ze al jaren met dit hele verhaal wegkomen en in de top van het bedrijfsleven en politiek zitten?
[..]
Nou, dat er een probleem is met mannen, een deel er van. Die vrouwen minderwaardig behandelen en achterstellen, misbruiken. Dat daar aandacht voor moet zijn. En dat die vrouwen in westerse landen veiliger zijn -omdat- in jouw ogen woke mensen daarvoor hebben gestreden. En dat de conservatieve rechtse man daar helemaal niet op zit te wachten, mondige vrouwen met rechten.
Eh, ja maar dan wel gewoon in Buurtcentrum De Parakiet, en niet op een eiland ergens, goed?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?
Het is ook zeker geen democraten of republikeinen ding dat Epstein gebeuren, maar een rijke en machtige mensen gebeuren. Je zou als gewone burgers tegen alle viespeuken moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.
Hoop gewoon dat iedereen die echt betrokken was bij de zieke shit, links tot rechts ooit allemaal berecht worden. Zal wel niet.
Lol, ik blijf het grappig vinden hoe je mij onder Woke schaart, ben op geen enkele wijze woke.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, een 'deel er van'...
Dus niet allemaal. Heel goed: je kunt mensen niet beoordelen op onveranderlijke eigenschappen als geslacht, seksuele voorkeur of etniciteit. Conservatisme... ah, je bedoelt ideeën en gedachten en gedrag? Je gaat het ooit nog wel snappen, dat je dáár op moet selecteren, zaken die mensen aanleren en dus ook kunnen afleren.
Vind je het heel erg, ook al is het om Wouter en Vis niet tegen het hoofd te stoten, dat ik je selectieve intersectionele gereutel verder negeer en me focus op wat deze walgelijke figuren hebben uitgespookt?
Ja, kijk even wie hier over woke begon. Moet niet heel ingewikkeld zijn, je liket z'n posts.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, ik blijf het grappig vinden hoe je mij onder Woke schaart, ben op geen enkele wijze woke.
Blijkbaar kom je elke keer weer op hetzelfde punt, elke maand... Dan kom je weer niet verder dan loze aantijgingen alsof je brein elke maand gewist wordt. En repeat. Tot volgende maand!
Thank U.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:40 schreef Strani het volgende:
Discussies over woke of wat dan ook lijken me ook totaal niet relevant in dit topic. Sowieso treft deze zaak mensen van verschillende politieke stromingen.
Rijke en machtige mensen zonder enig geweten vooral.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen democraten of republikeinen ding dat Epstein gebeuren, maar een rijke en machtige mensen gebeuren. Je zou als gewone burgers tegen alle viespeuken moeten zijn.
Oh jee, ik like een post. Dan moet ik wel woke zijn, want als je posts van een woke persoon wel eens liked....quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, kijk even wie hier over woke begon. Moet niet heel ingewikkeld zijn, je liket z'n posts.
Zullen we weer on-topic gaan?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?
Interessante titel voor die e-mail ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Dit hadden ze zelfs in Hollywood niet kunnen bedenken, wat een beerput.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessante titel voor die e-mail ook.
Mijn lieve hemel, laat ZITTEN vis... echtquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh jee, ik like een post. Dan moet ik wel woke zijn, want als je posts van een woke persoon wel eens liked....
Ik vind het prima om ontopic te gaan, maar jij sleept mij hierbij, zonder dat ik maar iets over woke zeg. Stop daarmee.
Nu.nl welquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er al iets op nu.nl? Geenstijl? De bladen?
Ik heb zelf de live updates van de websites van CNN, The NY Times, BBC en The Guardian opstaan. Maar eigenlijk is alleen CNN nog een beetje actief aan het updaten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er al iets op nu.nl? Geenstijl? De bladen?
edit:
https://www.nu.nl/verkiez(...)t-eens-de-helft.html
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump en Musk zitten hier vuistdik in...
Donkerbruin vermoeden... maar dan ook echt heel donkerbruin.
Daarom heeft Donnie ook een Youtuber op FBI en DOJ gezet, die een luide stem hadden het actueel houden van Epsteinfiles. Zo kon ie meerdere vliegen in een klap slaan én ook nog eens de FBI en DOJ alleen maar in laten zetten voor zijn eigen leugens (+ onderzoeken naar hemzelf stopzetten). Dat is ook de reden waarom DOGE zogenaamd fraude kwam opschonen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef perseus_of_greece het volgende:
Wat ik dan persoonlijk weer vreemd vind is dat binnen de hele FBI niemand is die denkt "wie heeft mij onderdeel van dit bizarre regime gemaakt" en dingen lekt. Ze laten zich misbruiken voor het opschonen van deze bestanden. Zelfde voor het DOJ. Aan de andere kant komt dit ineens naar buiten en is het binnen no-time ook weer weggehaald van de site.
Dit is pas het begin...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lees je allemaal in deze files man.
Oprichter van AMerikaanse seal team 6
Ik weet dat dit een hoog aluhoedje gehalte heeft en ben het niet per se zelf met me eens daarom.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.
Ze knijpen 'm...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.
En DOGE is écht om fraude op te speuren, hoor. Musk heeft genoeg geld, die kun je gewoon zijn ding laten doen in belangrijke gegevens en folders. Allemaal voorbij zien komen in het circus dat MAGA heet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump en Musk zitten hier vuistdik in...
Donkerbruin vermoeden... maar dan ook echt heel donkerbruin.
De GOP... partij van de Family Values, y'all.
Ketamine is a gateway drug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lees je allemaal in deze files man.
Oprichter van AMerikaanse seal team 6
Vreemd!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je Bijbels dan is dit echt heel erg 666.
En toch behoudt het de Evangelical vote.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En DOGE is écht om fraude op te speuren, hoor. Musk heeft genoeg geld, die kun je gewoon zijn ding laten doen in belangrijke gegevens en folders. Allemaal voorbij zien komen in het circus dat MAGA heet.
Van nu tot aan het WK gaat alles steeds sneller verlopen, ook met de verkiezingen in aantocht. Een rijke, machtige kat in het absolute nauw, maakt pas echt gevaarlijke sprongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:52 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of bepaalde media hier hard op durven in te gaan met hun verslag. Kom je witte huis en vast genoeg andere plekken niet meer zo makkelijk in.
Met of zonder hond?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
Tijd voor een kleine wandeling. Dit gaat een lang weekend worden.
Net zoals Trump in het publiek zegt, dat het niks uit zou maken als hij publiekelijk iemand vermoord, denkt Musk dat zijn gelovigen hem absolutie verlenen en hem toch blijven verafgoden, ongeacht wat hij doet. We weten bijvoorbeeld ook al lang, dat hij op zijn werk vooral bezig is met zich opdringen aan mooie werkneemsters.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een hoog aluhoedje gehalte heeft en ben het niet per se zelf met me eens daarom.
Maar misschien is er een rede waarom Musk heel graag heel veel invloed wou hebben op de regering en die ook voor een tijd had?
Ga m'n lief in bed opzoeken... na zoveel vuiligheid heb ik vooral behoefte aan schoonheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
Tijd voor een kleine wandeling. Dit gaat een lang weekend worden.
Doet me vooral aan deze tekst denken:quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je Bijbels dan is dit echt heel erg 666.
quote:Lukas 8:17 (NBG-1951):
“Want er is niets verborgen, dat niet openbaar zal worden, en niets geheim, dat niet bekend zal worden en aan het licht komen.”
Wie was er toen president in 2019? Misschien dat daar het antwoord ligt. ;Pquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de meest bizarre file overigens (al gedeeld?). Kan gewoon niet geloven dat er iets van waar is, maar wordt wel behandeld door FBI agenten.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doet me vooral aan deze tekst denken:
[..]
Veel steintjes en barr-etjes van de Epstein tribe. Hoe komt het dat deze groep/minderheid zo enorm veel oververtegenwoordigd is in deze epstein-gate?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Genoemd: weinstein, jay z,leon black, william barr (en epstein natuurlijk)
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:10 schreef recidivist het volgende:
[..]
Veel steintjes en barr-etjes van de Epstein tribe. Hoe komt het dat deze groep/minderheid zo enorm veel oververtegenwoordigd is in deze epstein-gate?
Coffeezilla / voidzilla zo uit mn hoofd is iemand die dit altijd wel bespreekt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer vrij gegeven?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Vergeet niet dat er nog miljoenen files niet gereleased zijn en de DOJ aangeeft dat ze niets meer gaan releasen.
Als het aan het congress ligt niet, die hebben gestemd dat alles released moet worden. Als het aan Trumps DOJ ligt... negeren ze dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer geleased?
Nou..![]()
Schandalig.
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Eigenlijk wel een nationaal, zo niet internationaal schandaal van epische proporties dat die meneer met twee tieners zoveel ongegeneerde toegang had tot diepe inside information en zich nergens hoefde te verantwoorden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaal
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.quote:
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
Je hebt gelijk. Gewoon doorlopen, niets te zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:12 schreef Strani het volgende:
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 03:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch gewoon klaar voor Trump nu?
Ja denk het ook. Maar dit gaat niet meer weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 04:48 schreef PzKpfw het volgende:
Om de aandacht nu af te leiden van dit hele gebeuren zal Trump wel grootschalig in gaan grijpen in Iran.
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:46 schreef Starhopper het volgende:
WTF maar Trump heeft dus gewoon een 13jarige verkracht?Weten we ook weer waarom het niet naar buiten mocht komen. De vieze pedo
Wutquote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
Ja! Moet ik nog doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is echt zeer ernstig. En het is huge. Het blijft daar niet bij, lees maar door.
Serieus? Ik dacht dat het hooguit ging (en dat is nog zeer ernstig) om sex met minderjarigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
Nee, dit is veel extremer.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het hooguit ging (en dat is nog zeer ernstig) om sex met minderjarigen.
Is het ook, maar ze hebben Trump en de zijnen een stok nodig om mee te slaan. Laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:31 schreef incel het volgende:
Waar staan alle linkse mensen dan in deze files? Biden de kinderneuker waar we het allemaal van wisten en beelden al jaren online staan dat hij te jonge meisjes op ongepaste wijze aan het aanraken is. Waarom staat hij er niet in?
Dit is gewoon weer zo'n false flag van woke-links om Trump in een zwart daglicht te zetten, wedden.
Dit is eigenlijk precies de reden dat ik het niet geloof.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Is het ook, maar ze hebben Trump en de zijnen een stok nodig om mee te slaan. Laat lekker gaan joh.
Misschien waren de leugens van Trump over Biden gewoon niet waar.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:31 schreef incel het volgende:
Waar staan alle linkse mensen dan in deze files? Biden de kinderneuker waar we het allemaal van wisten en beelden al jaren online staan dat hij te jonge meisjes op ongepaste wijze aan het aanraken is. Waarom staat hij er niet in?
Dit is gewoon weer zo'n false flag van woke-links om Trump in een zwart daglicht te zetten, wedden.
Ik vind het vooral schokkend dat jouw post bewijst dat er blijkbaar ook mensen zijn die om half 9 in de ochtend al zwaar aan de hallucinerende middelen zitten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:31 schreef incel het volgende:
Het is op z'n minst opmerkelijk te noemen dat al deze 'files' alleen maar normaal rechts in een zwart daglicht zetten en radicaal extremistisch populistisch links buiten schot blijft.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien waren de leugens van Trump over Biden gewoon niet waar.
Tsja, sommige mensen stellen kritische vragen en kunnen zelfstandig denken en geloven niet alles wat de media hun klakkeloos voorschotelt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:42 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokkend dat jouw post bewijst dat er blijkbaar ook mensen zijn die om half 9 in de ochtend al zwaar aan de hallucinerende middelen zitten.
Ik denk dat die inderdaad grotendeels op rechts zitten ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:43 schreef incel het volgende:
[..]
Het is op z'n minst opmerkelijk te noemen dat al deze 'files' alleen maar normaal rechts in een zwart daglicht zetten en radicaal extremistisch populistisch links buiten schot blijft.
Als het namelijk echt zou zijn, dan zouden de files slecht zijn voor beide kampen.
Of kunnen gevaarlijke moordlustige pedofielen alleen maar aan de rechterkant van het spectrum zitten of zo?
Je stelt helemaal geen kritische vragen, je slaat wartaal uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:43 schreef incel het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen stellen kritische vragen en kunnen zelfstandig denken en geloven niet alles wat de media hun klakkeloos voorschotelt.
En ik denk dat dat dus een statistische onwaarschijnlijkheid is, en dat derhalve daarom deze zaak stinkt en volgens mij een beetje een wanhopige actie is van links om rechts weer eens in een zwart daglicht te zetten. Maar goed, we zullen wel afwachten wat Trump erover te zeggen heeft of dit waar of niet waar is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk dat die inderdaad grotendeels op rechts zitten ja.
De vraag is of de leugenaars in het Witte Huis hier wel ineens eerlijk over zijn. Dat zou me echt enorm verbazenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:45 schreef incel het volgende:
Ik ben een patroonherkenner en ik kan je zeggen, dit zaakje stinkt. Dat is alles. Maar goed, we zullen wel de officiele statements van het witte huis afwachten of wat er hier in staat echt of nep is.
Je moet het toegeven. Terwijl fatsoenlijk rechts aan de macht is kan woke-links deze epstein stunt uithalen. Gezond rechts krijgt het alleen maar voor elkaar dat vooral smerig shit over hun gezond rechtse president naar buiten komt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:31 schreef incel het volgende:
Kijk en hier gaan we weer naar de core-issue van die hele epstein zaak: "Trump is slecht en niet te vertrouwen".quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De vraag is of de leugenaars in het Witte Huis hier wel ineens eerlijk over zijn. Dat zou me echt enorm verbazen
Klopt!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:50 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk en hier gaan we weer naar de core-issue van die hele epstein zaak: "Trump is slecht en niet te vertrouwen".
Juist ja, en als dus alles in deze nieuwe files is om hem zwart te maken, dan zou een weldenkend mens daar kritische vragen over moeten stellen zoals "En waar zijn alle linkse mensen dan?".quote:
Plaats geen mensen op een voetstuk. Ze vallen er soms keihard af.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:50 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk en hier gaan we weer naar de core-issue van die hele epstein zaak: "Trump is slecht en niet te vertrouwen".
Je vraagt maar raak. Maar Trumpieboy is een pedo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:00 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja, en als dus alles in deze nieuwe files is om hem zwart te maken, dan zou een weldenkend mens daar kritische vragen over moeten stellen zoals "En waar zijn alle linkse mensen dan?".
*Allegedly.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vraagt maar raak. Maar Trumpieboy is een pedo.
Hij weet van niks. Maar dat heeft dan weer met zijn dementie te maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
*Allegedly.
Ik wacht even het officiele statement van Trump of het witte huis af.
quote:
Tja, @incel , dan weet je genoeg. Valt mee dat ie het gedrag niet verdedigt vanuit zijn overtuigingen. Vrouwen zijn toch minderwaardig en zoals Epstein & kornuiten met dat minderwaardige volk omgingen is toch exact wat ze verdienen? Andrew Tate staat te stuiteren van trots.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:14 schreef Momo het volgende:
Het moet maar in je zitten om een van die figuren die veel in de Epstein files voorkomt zo te gaan verdedigen.
Bill Gates is alleen net extreem links. Je weet wel: klimaat, goede doelen, naar Afrika enzulks.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:28 schreef incel het volgende:
En het is niet alsof hij de enige is he... Ze hebben het ook over Busch, Bill Gates, Elon Musk. Zeg maar iedereen die woke-links haat staat hier opeens inDat is wel heel toevallig.
Zo te horen ken je hem niet uit de tijd dat hij de leider was van Microsoft en bijna over lijken ging. Je bent nog een jong gastje?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bill Gates is alleen net extreem links. Je weet wel: klimaat, goede doelen, naar Afrika enzulks.
De Clintons zijn ook al links. En zij zijn ook twee mensen die wij helemaal adoreren en onze kinderen naar vernoemen.
Trump heeft vaak genoeg gezegd, vanaf dat Ivanka een jaar of 12 was, dat hij haar zou neuken als het niet zijn eigen dochter was.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
Hij doneert aan de democraten, hij heeft een mega fonds dat geld aan diverse goede doelen doneert, geld naar Afrika, hij wil bijna al zijn geld weggeven, hij is voor meer regulering, hij vindt dat de staat meer toezicht moeten houden, is voor publiek onderwijs, voor gezondheidszorg, voor meer klimaatbeleid, vhogere belastingen voor de rijkere mensen, voor een rechtssysteem en weet ik veel wat. Allemaal punten die bij dit soort dommerikken iemand extreemlinks maken. En bedankt voor je post ik ben na die 22 woorden van jou nul komma nul wijzer geworden. Zonde van je tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zo te horen ken je hem niet uit de tijd dat hij de leider was van Microsoft en bijna over lijken ging. Je bent nog een jong gastje?
Ik ken die quote en dat is niet precies wat hij zei, maar goedquote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Trump heeft vaak genoeg gezegd, vanaf dat Ivanka een jaar of 12 was, dat hij haar zou neuken als het niet zijn eigen dochter was.
Waarom is haar naam niet gezwart vraag ik me af.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
hey een nederlandse in de files (yfke sturm)
Ze hebben met opzet ongetwijfeld ook een enorme hoeveelheid van die ongeverifieerde complaints openbaar gemaakt, zodat ze ook bij het 'echte' spul kunnen zeggen 'fake!'. Letterlijk flooding the zone.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt en dat het dus aan waarde verliest. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen.
Ze moeten dus wel...elke email gestuurd door willekeurig wie over die zaak komt in een dossier en moet even afgehandeld worden. Ook dat doet me vermoeden dat ze dit allemaal bewust zo doen. Want dit soort drek wordt natuurlijk het meest verspreid en ophef over gemaakt. En als dan blijkt dat het niet echt is, dan kan men weer witch hunt roepen en de echte zaken negeren of downplayen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de meest bizarre file overigens (al gedeeld?). Kan gewoon niet geloven dat er iets van waar is, maar wordt wel behandeld door FBI agenten.
Ok. Dat mega fonds gebruikt hij om politiek te bedrijven. Om de wereld te veranderen. Maar niet om het beter te maken voor de inwoners. Hij gaat naar regeringsleiders toe en zegt dan: als jullie dit doen, doneer ik zoveel geld aan dat. Omkoping, dus. Dat gaat bijna altijd over het makkelijker maken om geld te verdienen met de bedrijven waar hij in heeft geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij doneert aan de democraten, hij heeft een mega fonds dat geld aan diverse goede doelen doneert, geld naar Afrika, hij wil bijna al zijn geld weggeven, hij is voor meer regulering, hij vindt dat de staat meer toezicht moeten houden, is voor publiek onderwijs, voor gezondheidszorg, voor meer klimaatbeleid, vhogere belastingen voor de rijkere mensen, voor een rechtssysteem en weet ik veel wat. Allemaal punten die bij dit soort dommerikken iemand extreemlinks maken. En bedankt voor je post ik ben na die 22 woorden van jou nul komma nul wijzer geworden. Zonde van je tijd
Ergens is het best wel te begrijpenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
Ik vind het niet ongeloofwaardig, omdat slachtoffers van over de hele wereld al decennialang melding maken van dit soort sadistische rituele misbruiken (denk bijvoorbeeld aan de X-dossiers in de zaak-Dutroux, en vele andere vergelijkbare gevallen). De getuigenverklaringen in de Epstein-dossiers worden juist ondersteund door de creepy e-mailcorrespondentie tussen medewerkers van Epstein, zoals bijvoorbeeld over een schilderij genaamd 'Slachting van Onschuldigen', waarop baby's worden gedood.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:42 schreef incel het volgende:
[..]
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
We wachten wel even het officiele raport af.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:48 schreef incel het volgende:
[..]
We wachten wel even het officiele raport af.
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem. Als dit waar is kan dit echt flink verkeerd uitpakken voor hem, met imago schade tot gevolg. Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal. Die epstein heeft ook mails naar zichzelf gestuurd, klinkt een beetje als jezelf soort van indekken of mogelijk chantagemateriaal hebben? Hoe dan ook dit zaakje stinkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:
[..]
Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal.
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee.
Jay-Z stond in de laatste vrijgegeven files.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Wat is dit nou weer voor vergelijkingquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Ja maar opgegroeid in een arme wijk, slechte jeugd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.
met je "witte mannen"
Enige plek waar ik 'Thanks for the memories' nog kan vinden is Amazon, voor 165 dollar...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:42 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ik kan het boek 'Thanks for the memories' van Brice Taylor, een overlever, aanraden.
Of iets dichter bij huis, Quest for love van Anneke Lucas, een Belgische overlever.
Niet voor gevoelige zieltjes
Dit gaat voornamelijk over Israël, maar Rusland wordt ook genoemd( laatste 10 sec van de clip)quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:19 schreef Zoddie het volgende:
Hier MOET Rusland wel een vinger in hebben gehad.
Epstein onder druk zetten om geheimen te verkopen aan Rusland.
Epstein is een droom voor Russische veiligheidsdienst, al die blackmail waardige geheimen van de machtigste Amerikanen.
Hier moesten ze wel van hebben geweten en zou me nog niet eens verbazen als de russen hem hebben gedood ipv Amerikanen.
Dat krijg je, als de rijke elite overal mee wegkomt en alles onder het tapijt wordt geveegd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:10 schreef Tengano het volgende:
Wat een gore troep lees ik hier allemaal
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele websitequote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef incel het volgende:
[..]
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele website, als je een 4chan hebt ben je sowieso een smerige ransaap en zal je wel wat te verbergen hebben. Bizar dat die shit nog steeds bestaat
Er gaan hele nieuwe werelden voor je open.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef incel het volgende:
[..]
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele website, als je een 4chan hebt ben je sowieso een smerige ransaap en zal je wel wat te verbergen hebben. Bizar dat die shit nog steeds bestaat
Kende het wel al hoor, maar die hele format is kut, onmogelijk om te navigeren. Doe mij maar een traditioneel forum dat is veel logischer ingedeeld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Er gaan hele nieuwe werelden voor je open.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer vrij gegeven?
Nou..![]()
Schandalig.
quote:Het Amerikaanse ministerie van Justitie gaf vrijdag ruim drie miljoen nieuwe Epstein-documenten vrij. De Amerikaanse onderminister van Justitie, Todd Blanche, zei dat het de laatste keer zou zijn dat justitie documenten over Epstein vrijgeeft.
De Democraten zijn daar woest over. Volgens hen is nog lang niet alles vrijgegeven en houdt het ministerie miljoenen documenten achter.
https://www.nu.nl/buitenl(...)erkelijke-fotos.html
Nee, dat doen ze omdat het moet. Dat is een beetje het probleem hier, het pact dat de Democraten gemaakt hebben met de krankzinnige conspiracy eikels aan de andere kant levert dit resultaat op. Er is nooit een 'list' geweest en alle informatie die nu vrij komt is vrijwel onmogelijk te verifieren. Dat is ook de reden dat normaal gesproken dit soort documenten niet openbaar worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze hebben met opzet ongetwijfeld ook een enorme hoeveelheid van die ongeverifieerde complaints openbaar gemaakt, zodat ze ook bij het 'echte' spul kunnen zeggen 'fake!'. Letterlijk flooding the zone.
Niet zoveel zuipen om half 4 's nachts kerel.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 03:25 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.
Wat er imo gaat gebeuren is dat het Amerikaanse volk af gaat dwingen dat deze Epstein beerput he-le-maal open gaat. En het mooie is dat zowel Democratische als Republikeinse stemmers dit zullen eisen. Let maar eens op, dit is er een voor de boeken, schoolvoorbeeld van 'social critical mass' gaat dit worden.
De zoveelste ''trope'' die waar bleek te zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:42 schreef Akathisia het volgende:
Van Reddit (https://www.reddit.com/r/(...)s_just_got_released/)
Tillerson talking about a literal shadow State Department and corruption out the wazoo.
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00090314.pdf
Harvard Law Professor Alan Dershowitz (Dershowitz). CHS learned that
Dershowitz influenced many students from wealthy families. For example. Josh Kushner (Josh) and Jared Kushner (Jared) were
both his students. Dershowitz told CHS that if he were young again, he would be holding a stun gun as an Israeli Intelligence
(Mossad) agent. CHS believed Dershowitz was co-opted by Mossad and subscribed to their mission. CHS still continues to
communicate occasionally for Dershowitz [See previous reporting].
(U)Jeffrey Epstein (Epstein) was represented by Dershowitz. CHS remembered Dershowitz tell Alex Ocasta (U.S. Attorney of
Southern District of Florida at the time) that Epstein belonged to both U.S. and allied intelligence services. CHS shared phone calls
between Dershowitz and Epstein during which he/she took notes. After these calls, Mossad would then call Dershowitz to debrief.
Epstein was close to the former Prime Minister of Israel, Ehud Barak (Barak) and trained as a spy under him. Barak believed Netanyahu was a criminal. Saudi Arabia, Israel and the United Arab Emirates (UAE) are allied against Qatar, Turkey, Iran and Syria. One of CHS' (who presumably worke asked CHS a lot of questions about Epstein. CHS became convinced t t pstein was a co-opted Mossad Agent see previous reporting).
FD-
If true; 2nd amendment ftw.quote:Donald auctioned off children to old men at Maralago after measuring their external genitalia and after penetrating them with a finger and describing tightness. Ivanka and Ghislaine were there along with DonJr. That was just the first page.
Staat je beroep serieus in het Oostenrijkse paspoort?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nadat Epstein voor de 1e keer uit de gevangenis kwam had hij ook een vals Oostenrijks paspoort laten maken om te kunnen vluchten naar Europa als de FBI hem weer op het spoor was.
[ afbeelding ]
En zijn Xbox account was permanent geband
Nah, alleen als je een nieuw paspoort aanvraagt. Ik sta ook bijvoorbeeld op mijn huidige paspoort zonder bril omdat ik toen geen bril droeg maar een half jaar later wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Staat je beroep serieus in het Oostenrijkse paspoort?wat debiel. Dan moet je dus elke keer een nieuw paspoort aanvragen als je van baan wisselt. Ook lekker summier, "manager".
quote:It’s insane. It’s not just a pedo ring involving all the most powerful people in the U.S., but there’s literal proof of trillions of dollars of market manipulation in the stock market. Shit even involves GameStop lmao what the fuck kind of bullshit country do we fuckin fund with our tax dollars. I don’t know how much longer I can go without revolution tbh.
Maar genoeg aspecten van jouw hoofd zijn niet veranderd en dus genoeg om je wel aan te herkennen. Als je van kassajuf naar verpleegkundige gaat is dat natuurlijk wel een wereld van verschil. Ik blijf het een debiele en waardeloze toevoeging vinden aan het paspoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nah, alleen als je een nieuw paspoort aanvraagt. Ik sta ook bijvoorbeeld op mijn huidige paspoort zonder bril omdat ik toen geen bril droeg maar een half jaar later wel.
En ook de mensen die het actief hebben verborgen of daarmee geholpen hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moge alle daders in deze zaak gestraft worden.
Boeit me niet in welk politiek kamp of welke positie ze zitten, misbruik is misbruik.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
Ja, als je Trump hoog hebt zitten, na alles wat er in de afgelopen 10 jaar allemaal is voorbij gekomen. Misschien is het dan nu eens tijd dat jij je ogen opent en eens die vingers uit je oren haalt. Misschien was ie inderdaad niet de kerel die jij dacht dat ie was, waar je in je hele omgeving al een paar keer over bent gewaarschuwd, maar die hadden vast TDS.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |