abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219968975
Moge alle daders in deze zaak gestraft worden.
Boeit me niet in welk politiek kamp of welke positie ze zitten, misbruik is misbruik.
pi_219968996
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.
pi_219969010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:42 schreef incel het volgende:

[..]
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.
pi_219969024
quote:
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
pi_219969032
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:

[..]
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219969040
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:47 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.
We wachten wel even het officiele raport af.
pi_219969118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:48 schreef incel het volgende:

[..]
We wachten wel even het officiele raport af.
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219969123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem. Als dit waar is kan dit echt flink verkeerd uitpakken voor hem, met imago schade tot gevolg. Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal. Die epstein heeft ook mails naar zichzelf gestuurd, klinkt een beetje als jezelf soort van indekken of mogelijk chantagemateriaal hebben? Hoe dan ook dit zaakje stinkt.
pi_219969134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:

[..]
Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal.
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee. :')
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219969142
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:03 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee. :')
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.
pi_219969200
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:

[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
Jay-Z stond in de laatste vrijgegeven files.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219969212
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 31 januari 2026 @ 12:19:16 #263
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219969224
Hier MOET Rusland wel een vinger in hebben gehad.
Epstein onder druk zetten om geheimen te verkopen aan Rusland.

Epstein is een droom voor Russische veiligheidsdienst, al die blackmail waardige geheimen van de machtigste Amerikanen.
Hier moesten ze wel van hebben geweten en zou me nog niet eens verbazen als de russen hem hebben gedood ipv Amerikanen.
pi_219969275
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:05 schreef incel het volgende:

[..]
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.
Wat is dit nou weer voor vergelijking :')
pi_219969289
Kolere, wat ziek allemaal. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 31 januari 2026 @ 12:36:12 #266
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_219969295
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:

[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.

met je "witte mannen" :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_219969301
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.

met je "witte mannen" :')
Ja maar opgegroeid in een arme wijk, slechte jeugd.
pi_219969310
Berlusconi's bunga bunga parties waren nog relatief onschuldig vergeleken met dit., wat een goorlapperij
pi_219969315
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219969323
ik kan het boek 'Thanks for the memories' van Brice Taylor, een overlever, aanraden.
Of iets dichter bij huis, Quest for love van Anneke Lucas, een Belgische overlever.
Niet voor gevoelige zieltjes ;(
  zaterdag 31 januari 2026 @ 13:05:44 #271
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219969439
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:42 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ik kan het boek 'Thanks for the memories' van Brice Taylor, een overlever, aanraden.
Of iets dichter bij huis, Quest for love van Anneke Lucas, een Belgische overlever.
Niet voor gevoelige zieltjes ;(
Enige plek waar ik 'Thanks for the memories' nog kan vinden is Amazon, voor 165 dollar...
pi_219969808
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:19 schreef Zoddie het volgende:
Hier MOET Rusland wel een vinger in hebben gehad.
Epstein onder druk zetten om geheimen te verkopen aan Rusland.

Epstein is een droom voor Russische veiligheidsdienst, al die blackmail waardige geheimen van de machtigste Amerikanen.
Hier moesten ze wel van hebben geweten en zou me nog niet eens verbazen als de russen hem hebben gedood ipv Amerikanen.
Dit gaat voornamelijk over Israël, maar Rusland wordt ook genoemd( laatste 10 sec van de clip)

twitter

John Kiriakou= Voormalig CIA
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219969818
Hmmm

twitter

twitter
  zaterdag 31 januari 2026 @ 14:10:42 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219969866
Wat een gore troep lees ik hier allemaal :r
pi_219969872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:10 schreef Tengano het volgende:
Wat een gore troep lees ik hier allemaal :r
Dat krijg je, als de rijke elite overal mee wegkomt en alles onder het tapijt wordt geveegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')