abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219968975
Moge alle daders in deze zaak gestraft worden.
Boeit me niet in welk politiek kamp of welke positie ze zitten, misbruik is misbruik.
pi_219968996
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.
pi_219969010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:42 schreef incel het volgende:

[..]
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.
pi_219969024
quote:
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
pi_219969032
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:

[..]
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219969040
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:47 schreef Monolith het volgende:

[..]
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.
We wachten wel even het officiele raport af.
pi_219969118
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:48 schreef incel het volgende:

[..]
We wachten wel even het officiele raport af.
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219969123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem. Als dit waar is kan dit echt flink verkeerd uitpakken voor hem, met imago schade tot gevolg. Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal. Die epstein heeft ook mails naar zichzelf gestuurd, klinkt een beetje als jezelf soort van indekken of mogelijk chantagemateriaal hebben? Hoe dan ook dit zaakje stinkt.
pi_219969134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:

[..]
Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal.
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee. :')
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219969142
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:03 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee. :')
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.
pi_219969200
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:

[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
Jay-Z stond in de laatste vrijgegeven files.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219969212
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 31 januari 2026 @ 12:19:16 #263
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219969224
Hier MOET Rusland wel een vinger in hebben gehad.
Epstein onder druk zetten om geheimen te verkopen aan Rusland.

Epstein is een droom voor Russische veiligheidsdienst, al die blackmail waardige geheimen van de machtigste Amerikanen.
Hier moesten ze wel van hebben geweten en zou me nog niet eens verbazen als de russen hem hebben gedood ipv Amerikanen.
pi_219969275
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:05 schreef incel het volgende:

[..]
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.
Wat is dit nou weer voor vergelijking :')
pi_219969289
Kolere, wat ziek allemaal. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 31 januari 2026 @ 12:36:12 #266
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_219969295
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:

[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.

met je "witte mannen" :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_219969301
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.

met je "witte mannen" :')
Ja maar opgegroeid in een arme wijk, slechte jeugd.
pi_219969310
Berlusconi's bunga bunga parties waren nog relatief onschuldig vergeleken met dit., wat een goorlapperij
pi_219969315
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219969323
ik kan het boek 'Thanks for the memories' van Brice Taylor, een overlever, aanraden.
Of iets dichter bij huis, Quest for love van Anneke Lucas, een Belgische overlever.
Niet voor gevoelige zieltjes ;(
  zaterdag 31 januari 2026 @ 13:05:44 #271
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219969439
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:42 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ik kan het boek 'Thanks for the memories' van Brice Taylor, een overlever, aanraden.
Of iets dichter bij huis, Quest for love van Anneke Lucas, een Belgische overlever.
Niet voor gevoelige zieltjes ;(
Enige plek waar ik 'Thanks for the memories' nog kan vinden is Amazon, voor 165 dollar...
pi_219969808
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:19 schreef Zoddie het volgende:
Hier MOET Rusland wel een vinger in hebben gehad.
Epstein onder druk zetten om geheimen te verkopen aan Rusland.

Epstein is een droom voor Russische veiligheidsdienst, al die blackmail waardige geheimen van de machtigste Amerikanen.
Hier moesten ze wel van hebben geweten en zou me nog niet eens verbazen als de russen hem hebben gedood ipv Amerikanen.
Dit gaat voornamelijk over Israël, maar Rusland wordt ook genoemd( laatste 10 sec van de clip)

twitter

John Kiriakou= Voormalig CIA
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219969818
Hmmm

twitter

twitter
  zaterdag 31 januari 2026 @ 14:10:42 #274
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219969866
Wat een gore troep lees ik hier allemaal :r
pi_219969872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:10 schreef Tengano het volgende:
Wat een gore troep lees ik hier allemaal :r
Dat krijg je, als de rijke elite overal mee wegkomt en alles onder het tapijt wordt geveegd.
pi_219969875
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:03 schreef Ali_boo het volgende:
Hmmm

[ x ]

[ x ]
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele website :r , als je een 4chan hebt ben je sowieso een smerige ransaap en zal je wel wat te verbergen hebben. Bizar dat die shit nog steeds bestaat
  zaterdag 31 januari 2026 @ 14:18:06 #277
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219969889
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef incel het volgende:

[..]
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele website :r , als je een 4chan hebt ben je sowieso een smerige ransaap en zal je wel wat te verbergen hebben. Bizar dat die shit nog steeds bestaat
Wat?
pi_219969893
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:18 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Wat?
Als je lid bent van die website
pi_219969899
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef incel het volgende:

[..]
Er gaan hele nieuwe werelden voor je open.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 14:20:46 #280
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219969902
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:18 schreef incel het volgende:

[..]
Als je lid bent van die website
Ik ben mijn 4chan account wachtwoord kwijt :'(
pi_219969904
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 14:20 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Er gaan hele nieuwe werelden voor je open.
Kende het wel al hoor, maar die hele format is kut, onmogelijk om te navigeren. Doe mij maar een traditioneel forum dat is veel logischer ingedeeld.
pi_219969950
twitter
pi_219970104
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 01:17 schreef capricia het volgende:

[..]
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer vrij gegeven?

Nou.. -O-
Schandalig.
quote:
Het Amerikaanse ministerie van Justitie gaf vrijdag ruim drie miljoen nieuwe Epstein-documenten vrij. De Amerikaanse onderminister van Justitie, Todd Blanche, zei dat het de laatste keer zou zijn dat justitie documenten over Epstein vrijgeeft.

De Democraten zijn daar woest over. Volgens hen is nog lang niet alles vrijgegeven en houdt het ministerie miljoenen documenten achter.
https://www.nu.nl/buitenl(...)erkelijke-fotos.html
pi_219970109
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:03 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ze hebben met opzet ongetwijfeld ook een enorme hoeveelheid van die ongeverifieerde complaints openbaar gemaakt, zodat ze ook bij het 'echte' spul kunnen zeggen 'fake!'. Letterlijk flooding the zone.
Nee, dat doen ze omdat het moet. Dat is een beetje het probleem hier, het pact dat de Democraten gemaakt hebben met de krankzinnige conspiracy eikels aan de andere kant levert dit resultaat op. Er is nooit een 'list' geweest en alle informatie die nu vrij komt is vrijwel onmogelijk te verifieren. Dat is ook de reden dat normaal gesproken dit soort documenten niet openbaar worden.
pi_219970127
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 03:25 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.

Wat er imo gaat gebeuren is dat het Amerikaanse volk af gaat dwingen dat deze Epstein beerput he-le-maal open gaat. En het mooie is dat zowel Democratische als Republikeinse stemmers dit zullen eisen. Let maar eens op, dit is er een voor de boeken, schoolvoorbeeld van 'social critical mass' gaat dit worden.
Niet zoveel zuipen om half 4 's nachts kerel.
pi_219970522
Van Reddit (https://www.reddit.com/r/(...)s_just_got_released/)

Tillerson talking about a literal shadow State Department and corruption out the wazoo.

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00090314.pdf

Harvard Law Professor Alan Dershowitz (Dershowitz). CHS learned that
Dershowitz influenced many students from wealthy families. For example. Josh Kushner (Josh) and Jared Kushner (Jared) were
both his students. Dershowitz told CHS that if he were young again, he would be holding a stun gun as an Israeli Intelligence
(Mossad) agent. CHS believed Dershowitz was co-opted by Mossad and subscribed to their mission. CHS still continues to
communicate occasionally for Dershowitz [See previous reporting].
(U)Jeffrey Epstein (Epstein) was represented by Dershowitz. CHS remembered Dershowitz tell Alex Ocasta (U.S. Attorney of
Southern District of Florida at the time) that Epstein belonged to both U.S. and allied intelligence services. CHS shared phone calls
between Dershowitz and Epstein during which he/she took notes. After these calls, Mossad would then call Dershowitz to debrief.

Epstein was close to the former Prime Minister of Israel, Ehud Barak (Barak) and trained as a spy under him. Barak believed Netanyahu was a criminal. Saudi Arabia, Israel and the United Arab Emirates (UAE) are allied against Qatar, Turkey, Iran and Syria. One of CHS' (who presumably worke asked CHS a lot of questions about Epstein. CHS became convinced t t pstein was a co-opted Mossad Agent see previous reporting).
FD-
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219970669
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 15:42 schreef Akathisia het volgende:
Van Reddit (https://www.reddit.com/r/(...)s_just_got_released/)

Tillerson talking about a literal shadow State Department and corruption out the wazoo.

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00090314.pdf

Harvard Law Professor Alan Dershowitz (Dershowitz). CHS learned that
Dershowitz influenced many students from wealthy families. For example. Josh Kushner (Josh) and Jared Kushner (Jared) were
both his students. Dershowitz told CHS that if he were young again, he would be holding a stun gun as an Israeli Intelligence
(Mossad) agent. CHS believed Dershowitz was co-opted by Mossad and subscribed to their mission. CHS still continues to
communicate occasionally for Dershowitz [See previous reporting].
(U)Jeffrey Epstein (Epstein) was represented by Dershowitz. CHS remembered Dershowitz tell Alex Ocasta (U.S. Attorney of
Southern District of Florida at the time) that Epstein belonged to both U.S. and allied intelligence services. CHS shared phone calls
between Dershowitz and Epstein during which he/she took notes. After these calls, Mossad would then call Dershowitz to debrief.

Epstein was close to the former Prime Minister of Israel, Ehud Barak (Barak) and trained as a spy under him. Barak believed Netanyahu was a criminal. Saudi Arabia, Israel and the United Arab Emirates (UAE) are allied against Qatar, Turkey, Iran and Syria. One of CHS' (who presumably worke asked CHS a lot of questions about Epstein. CHS became convinced t t pstein was a co-opted Mossad Agent see previous reporting).
FD-
De zoveelste ''trope'' die waar bleek te zijn

Over tropes gesproken :9

This is the way jews make money

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00885615.pdf
pi_219970706
Nadat Epstein voor de 1e keer uit de gevangenis kwam had hij ook een vals Oostenrijks paspoort laten maken om te kunnen vluchten naar Europa als de FBI hem weer op het spoor was.

En zijn Xbox account was permanent geband _O-
pi_219970723
quote:
Donald auctioned off children to old men at Maralago after measuring their external genitalia and after penetrating them with a finger and describing tightness. Ivanka and Ghislaine were there along with DonJr. That was just the first page.
If true; 2nd amendment ftw.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:01:58 #290
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219970725
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nadat Epstein voor de 1e keer uit de gevangenis kwam had hij ook een vals Oostenrijks paspoort laten maken om te kunnen vluchten naar Europa als de FBI hem weer op het spoor was.

[ afbeelding ]

En zijn Xbox account was permanent geband _O-
Staat je beroep serieus in het Oostenrijkse paspoort? _O- wat debiel. Dan moet je dus elke keer een nieuw paspoort aanvragen als je van baan wisselt. Ook lekker summier, "manager".
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219970736
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Staat je beroep serieus in het Oostenrijkse paspoort? _O- wat debiel. Dan moet je dus elke keer een nieuw paspoort aanvragen als je van baan wisselt. Ook lekker summier, "manager".
Nah, alleen als je een nieuw paspoort aanvraagt. Ik sta ook bijvoorbeeld op mijn huidige paspoort zonder bril omdat ik toen geen bril droeg maar een half jaar later wel.
pi_219970737
Redditpost;

quote:
It’s insane. It’s not just a pedo ring involving all the most powerful people in the U.S., but there’s literal proof of trillions of dollars of market manipulation in the stock market. Shit even involves GameStop lmao what the fuck kind of bullshit country do we fuckin fund with our tax dollars. I don’t know how much longer I can go without revolution tbh.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:05:40 #293
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219970755
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nah, alleen als je een nieuw paspoort aanvraagt. Ik sta ook bijvoorbeeld op mijn huidige paspoort zonder bril omdat ik toen geen bril droeg maar een half jaar later wel.
Maar genoeg aspecten van jouw hoofd zijn niet veranderd en dus genoeg om je wel aan te herkennen. Als je van kassajuf naar verpleegkundige gaat is dat natuurlijk wel een wereld van verschil. Ik blijf het een debiele en waardeloze toevoeging vinden aan het paspoort.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219970855
Ene Leon black

https://en.wikipedia.org/wiki/Leon_Black

Komt in deze batch echt naar voren als de grootste goorlap

twitter

Had dat dagboek gelezen (ze was ook autistisch) echt zo misselijkmakend.
pi_219970866
twitter

twitter
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:37:38 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219970925
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moge alle daders in deze zaak gestraft worden.
Boeit me niet in welk politiek kamp of welke positie ze zitten, misbruik is misbruik.
En ook de mensen die het actief hebben verborgen of daarmee geholpen hebben.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:38:46 #297
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219970933
Ik denk dat de Pedopartij hier zit te denken aan een comeback.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 16:58:37 #298
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219971041
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem.
Ja, als je Trump hoog hebt zitten, na alles wat er in de afgelopen 10 jaar allemaal is voorbij gekomen. Misschien is het dan nu eens tijd dat jij je ogen opent en eens die vingers uit je oren haalt. Misschien was ie inderdaad niet de kerel die jij dacht dat ie was, waar je in je hele omgeving al een paar keer over bent gewaarschuwd, maar die hadden vast TDS.

Blijkbaar wilde je heel erg graag dat Trump die man was, zo graag, dat je enige logica compleet hebt uitgeschakeld. De vraag is nu dan ook, wat moet Trump nog doen om ook jou in te laten zien wat voor criminele oplichter (en nog veel meer) deze man eigenlijk is en hoe ziek het is dat hij een groep mensen om zich heen heeft die ook wel weten wie Trump is en dan acteren dat ie zogenaamd zo geweldig is en in alles het beste.

Probeer het anders eens voor een weekje, om nu eens de afgelopen 10 jaar terug te kijken door een realitische bril, in plaats van een wishfull bril.
pi_219971339
Trumps tweet van 2012

twitter
pi_219971345
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')