Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:42 schreef incel het volgende:
[..]
Dit dus, als ik naar die man kijk zie ik totaal niet zoiets. En alsof die vrouw wel met hem zou blijven of die kinderen er niet boos om zouden worden als ze erachter zouden komen.
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
We wachten wel even het officiele raport af.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh, dan zal ie wel onschuldig zijn.
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:48 schreef incel het volgende:
[..]
We wachten wel even het officiele raport af.
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem. Als dit waar is kan dit echt flink verkeerd uitpakken voor hem, met imago schade tot gevolg. Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal. Die epstein heeft ook mails naar zichzelf gestuurd, klinkt een beetje als jezelf soort van indekken of mogelijk chantagemateriaal hebben? Hoe dan ook dit zaakje stinkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:00 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Om dat dan ook weer te kunnen downplayen of zo?
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:
[..]
Maar tot nu toe zijn dit gewoon emails en geen verklaringen, vrij weinig bewijs dat er babies hun bloed werd gedronken en weet ik veel wat allemaal.
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:03 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Als ze slim waren zullen ze daar geen opnames van hebben gemaakt nee.
Jay-Z stond in de laatste vrijgegeven files.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Wat is dit nou weer voor vergelijkingquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ja ok maar wat een paar mensen aan elkaar emailen zegt natuurlijk helemaal niks. Ik doe ook wel eens aan erotische role play en spanken. Betekent toch niet dat ik echt een vader ben die z'n dochter straf geeft omdat ze drinken op de bank heeft gemorst nadat ze al slechte reportcijfers had gehad of zo.
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Hoeveel niet-witte mannen komen eigenlijk voor in dit dossier?
Ja maar opgegroeid in een arme wijk, slechte jeugd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
het diddy schandaal is rechtsaf bij de kruising en dan bij de cookout in de voortuin met al die negers. naast het huis van R kelly.
met je "witte mannen"
Enige plek waar ik 'Thanks for the memories' nog kan vinden is Amazon, voor 165 dollar...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:42 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
ik kan het boek 'Thanks for the memories' van Brice Taylor, een overlever, aanraden.
Of iets dichter bij huis, Quest for love van Anneke Lucas, een Belgische overlever.
Niet voor gevoelige zieltjes
Dit gaat voornamelijk over Israël, maar Rusland wordt ook genoemd( laatste 10 sec van de clip)quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:19 schreef Zoddie het volgende:
Hier MOET Rusland wel een vinger in hebben gehad.
Epstein onder druk zetten om geheimen te verkopen aan Rusland.
Epstein is een droom voor Russische veiligheidsdienst, al die blackmail waardige geheimen van de machtigste Amerikanen.
Hier moesten ze wel van hebben geweten en zou me nog niet eens verbazen als de russen hem hebben gedood ipv Amerikanen.
Dat krijg je, als de rijke elite overal mee wegkomt en alles onder het tapijt wordt geveegd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:10 schreef Tengano het volgende:
Wat een gore troep lees ik hier allemaal
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele websitequote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef incel het volgende:
[..]
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele website, als je een 4chan hebt ben je sowieso een smerige ransaap en zal je wel wat te verbergen hebben. Bizar dat die shit nog steeds bestaat
Er gaan hele nieuwe werelden voor je open.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:13 schreef incel het volgende:
[..]
WTF, dat is wel bizar. Sowieso die hele website, als je een 4chan hebt ben je sowieso een smerige ransaap en zal je wel wat te verbergen hebben. Bizar dat die shit nog steeds bestaat
Kende het wel al hoor, maar die hele format is kut, onmogelijk om te navigeren. Doe mij maar een traditioneel forum dat is veel logischer ingedeeld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 14:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Er gaan hele nieuwe werelden voor je open.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer vrij gegeven?
Nou..![]()
Schandalig.
quote:Het Amerikaanse ministerie van Justitie gaf vrijdag ruim drie miljoen nieuwe Epstein-documenten vrij. De Amerikaanse onderminister van Justitie, Todd Blanche, zei dat het de laatste keer zou zijn dat justitie documenten over Epstein vrijgeeft.
De Democraten zijn daar woest over. Volgens hen is nog lang niet alles vrijgegeven en houdt het ministerie miljoenen documenten achter.
https://www.nu.nl/buitenl(...)erkelijke-fotos.html
Nee, dat doen ze omdat het moet. Dat is een beetje het probleem hier, het pact dat de Democraten gemaakt hebben met de krankzinnige conspiracy eikels aan de andere kant levert dit resultaat op. Er is nooit een 'list' geweest en alle informatie die nu vrij komt is vrijwel onmogelijk te verifieren. Dat is ook de reden dat normaal gesproken dit soort documenten niet openbaar worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze hebben met opzet ongetwijfeld ook een enorme hoeveelheid van die ongeverifieerde complaints openbaar gemaakt, zodat ze ook bij het 'echte' spul kunnen zeggen 'fake!'. Letterlijk flooding the zone.
Niet zoveel zuipen om half 4 's nachts kerel.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 03:25 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.
Wat er imo gaat gebeuren is dat het Amerikaanse volk af gaat dwingen dat deze Epstein beerput he-le-maal open gaat. En het mooie is dat zowel Democratische als Republikeinse stemmers dit zullen eisen. Let maar eens op, dit is er een voor de boeken, schoolvoorbeeld van 'social critical mass' gaat dit worden.
De zoveelste ''trope'' die waar bleek te zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2026 15:42 schreef Akathisia het volgende:
Van Reddit (https://www.reddit.com/r/(...)s_just_got_released/)
Tillerson talking about a literal shadow State Department and corruption out the wazoo.
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00090314.pdf
Harvard Law Professor Alan Dershowitz (Dershowitz). CHS learned that
Dershowitz influenced many students from wealthy families. For example. Josh Kushner (Josh) and Jared Kushner (Jared) were
both his students. Dershowitz told CHS that if he were young again, he would be holding a stun gun as an Israeli Intelligence
(Mossad) agent. CHS believed Dershowitz was co-opted by Mossad and subscribed to their mission. CHS still continues to
communicate occasionally for Dershowitz [See previous reporting].
(U)Jeffrey Epstein (Epstein) was represented by Dershowitz. CHS remembered Dershowitz tell Alex Ocasta (U.S. Attorney of
Southern District of Florida at the time) that Epstein belonged to both U.S. and allied intelligence services. CHS shared phone calls
between Dershowitz and Epstein during which he/she took notes. After these calls, Mossad would then call Dershowitz to debrief.
Epstein was close to the former Prime Minister of Israel, Ehud Barak (Barak) and trained as a spy under him. Barak believed Netanyahu was a criminal. Saudi Arabia, Israel and the United Arab Emirates (UAE) are allied against Qatar, Turkey, Iran and Syria. One of CHS' (who presumably worke asked CHS a lot of questions about Epstein. CHS became convinced t t pstein was a co-opted Mossad Agent see previous reporting).
FD-
If true; 2nd amendment ftw.quote:Donald auctioned off children to old men at Maralago after measuring their external genitalia and after penetrating them with a finger and describing tightness. Ivanka and Ghislaine were there along with DonJr. That was just the first page.
Staat je beroep serieus in het Oostenrijkse paspoort?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nadat Epstein voor de 1e keer uit de gevangenis kwam had hij ook een vals Oostenrijks paspoort laten maken om te kunnen vluchten naar Europa als de FBI hem weer op het spoor was.
[ afbeelding ]
En zijn Xbox account was permanent geband
Nah, alleen als je een nieuw paspoort aanvraagt. Ik sta ook bijvoorbeeld op mijn huidige paspoort zonder bril omdat ik toen geen bril droeg maar een half jaar later wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Staat je beroep serieus in het Oostenrijkse paspoort?wat debiel. Dan moet je dus elke keer een nieuw paspoort aanvragen als je van baan wisselt. Ook lekker summier, "manager".
quote:It’s insane. It’s not just a pedo ring involving all the most powerful people in the U.S., but there’s literal proof of trillions of dollars of market manipulation in the stock market. Shit even involves GameStop lmao what the fuck kind of bullshit country do we fuckin fund with our tax dollars. I don’t know how much longer I can go without revolution tbh.
Maar genoeg aspecten van jouw hoofd zijn niet veranderd en dus genoeg om je wel aan te herkennen. Als je van kassajuf naar verpleegkundige gaat is dat natuurlijk wel een wereld van verschil. Ik blijf het een debiele en waardeloze toevoeging vinden aan het paspoort.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nah, alleen als je een nieuw paspoort aanvraagt. Ik sta ook bijvoorbeeld op mijn huidige paspoort zonder bril omdat ik toen geen bril droeg maar een half jaar later wel.
En ook de mensen die het actief hebben verborgen of daarmee geholpen hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Moge alle daders in deze zaak gestraft worden.
Boeit me niet in welk politiek kamp of welke positie ze zitten, misbruik is misbruik.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 11:46 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie hier niet een psychopaat die kinderen van 13 doodmarteld.
Ja, als je Trump hoog hebt zitten, na alles wat er in de afgelopen 10 jaar allemaal is voorbij gekomen. Misschien is het dan nu eens tijd dat jij je ogen opent en eens die vingers uit je oren haalt. Misschien was ie inderdaad niet de kerel die jij dacht dat ie was, waar je in je hele omgeving al een paar keer over bent gewaarschuwd, maar die hadden vast TDS.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:02 schreef incel het volgende:
Ik zal eerlijk bekennen, zelfs als iemand die Trump echt hoog heeft zitten vind ik dit er niet heel goed uit zien voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |