Ik geloof best dat er genoeg rijke mensen zijn die zich niet bezighouden met dat soort shit. Wat je vaak wel ziet is dat men gewenst of ongewenst met criminelen in aanraking komt, dat zie je zelfs al bij Eredivievoetballers. Veel van de rijke mensen die zich wel storten in de duisternis, zouden zonder geld ook al over een grens heengaan, maar inderdaad niet dit soort feestjes. Uiteindelijk geloof ik dat het uiteindelijk van de persoon afhangt, er zullen er al veel zijn die bij alleen al de geruchten van dat soort praktijken afhaken. Ook in het verhaal van Diddy waren er genoeg artiesten die ver van die feestjes vandaan bleven.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:11 schreef Tengano het volgende:
Het probleem is misschien ook dat als je gewoon schatrijk wordt en in die scene terecht komt dat iedereen doet alsof het allemaal normaal is en je er samen met je eigen geilheid gewoon ingezogen wordt.
Gaan we nu weer een woke discussie starten? Kun je niet een eigen topic maken?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, je bedoelt die wereld waar pedofilie en misbruik van zowel mannen als vrouwen bij wet strafbaar is, en je uitgekotst wordt wanneer blijkt dat je eraan schuldig hebt gemaakt?
Waarom denk je dat dit BEDEKT is? Omdat iedereen het hier in het gruwelijke Westen wel prachtig vindt, dit soort gedrag? Vandaar ook dat Westerse landen qua veiligheid voor vrouwen, homoseksuelen en bescherming van individuele rechten overal bovenaan staan.
Welk 'punt' zouden wokisten zowaar hebben hiermee, denk je precies? Maak het eens concreet.
Witte mannen zijn pedo's.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, je bedoelt die wereld waar pedofilie en misbruik van zowel mannen als vrouwen bij wet strafbaar is, en je uitgekotst wordt wanneer blijkt dat je eraan schuldig hebt gemaakt?
Waarom denk je dat dit BEDEKT is? Omdat iedereen het hier in het gruwelijke Westen wel prachtig vindt, dit soort gedrag? Vandaar ook dat Westerse landen qua veiligheid voor vrouwen, homoseksuelen en bescherming van individuele rechten overal bovenaan staan.
Welk 'punt' zouden wokisten zowaar hebben hiermee, denk je precies? Maak het eens concreet.
Nah, het geloven in een God en 'diens levensvoorschriften' is allerminst een garantie voor 'good guys'.quote:
Hé, ik kom er niet mee... Perseus meent het in te moeten brengen, ga hem even aangeven dat men daar een eigen topic over kan beginnenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een woke discussie starten? Kun je niet een eigen topic maken?
Dogmatische religie is inderdaad niet accuraat.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nah, het geloven in een God en 'diens levensvoorschriften' is allerminst een garantie voor 'good guys'.
Er zijn weinig mensen miljardair geworden zonder moreel verwerpelijke dingen (voor gewone burger) te doen om daar te komen. Hele Epstein voelt ook als een "ze kunnen ons toch niks doen".quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Een wereldje vol mensen die er veel voor over hebben om macht te krijgen of te behouden. Dat zijn zelden leuke, lieve mensen.
Precies. Dat soort mensen steken vaak gewoon heel anders in elkaar dan de gemiddelde persoon. Trump is daarvan een geweldig voorbeeld maar anderen doen dat wat subtieler, meestal.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen miljardair geworden zonder moreel verwerpelijke dingen (voor gewone burger) te doen om daar te komen. Hele Epstein voelt ook als een "ze kunnen ons toch niks doen".
Welke wereld is dat precies, degene waar ze al jaren met dit hele verhaal wegkomen en in de top van het bedrijfsleven en politiek zitten?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, dat er een probleem is met mannen, een deel er van. Die vrouwen minderwaardig behandelen en achterstellen, misbruiken. Dat daar aandacht voor moet zijn. En dat die vrouwen in westerse landen veiliger zijn -omdat- in jouw ogen woke mensen daarvoor hebben gestreden. En dat de conservatieve rechtse man daar helemaal niet op zit te wachten, mondige vrouwen met rechten.quote:Waarom denk je dat dit BEDEKT is? Omdat iedereen het hier in het gruwelijke Westen wel prachtig vindt, dit soort gedrag? Vandaar ook dat Westerse landen qua veiligheid voor vrouwen, homoseksuelen en bescherming van individuele rechten overal bovenaan staan.
Wel een openbaring hoor, nu weet ik waarom ik niet rijk ben, financieel gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Dat soort mensen steken vaak gewoon heel anders in elkaar dan de gemiddelde persoon. Trump is daarvan een geweldig voorbeeld maar anderen doen dat wat subtieler, meestal.
Enkel als je een halve eierdop op je hoofd hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Witte mannen zijn pedo's.
Dat is een beetje het verwijt vanuit bepaalde kringen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
wat random interessante files, (sorry als sommige al gedeeld zijn)
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wel een openbaring hoor, nu weet ik waarom ik niet rijk ben, financieel gezien.
Ik kan daar ook niets mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef Tengano het volgende:
Maar wat moet je met deze infromatie als de geadresseerden allemaal zwart gelakt zijn?
Dan weet je toch nog niks?
Die Don Lemon is terecht gearresteerd! (dat was tot nu toe de enige post van een Trumper in AMV).quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe die hard MAGA hier weer op gaat reageren met Trump en vriendjes weer in de documenten.
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef Strani het volgende:
[..]Dat is ook waarom FOK! vol zit met warme en gezellige mensen.
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:33 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe die hard MAGA hier weer op gaat reageren met Trump en vriendjes weer in de documenten.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:34 schreef Strani het volgende:
Dat is ook waarom FOK! vol zit met warme en gezellige mensen.
Precies, het moet niet uitmaken wie. Al was het Arne Slot, Bulletje of mijn moeder, dan nog.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.
Hoop gewoon dat iedereen die echt betrokken was bij de zieke shit, links tot rechts ooit allemaal berecht worden. Zal wel niet.
Ah, een 'deel er van'...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:31 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Welke wereld is dat precies, degene waar ze al jaren met dit hele verhaal wegkomen en in de top van het bedrijfsleven en politiek zitten?
[..]
Nou, dat er een probleem is met mannen, een deel er van. Die vrouwen minderwaardig behandelen en achterstellen, misbruiken. Dat daar aandacht voor moet zijn. En dat die vrouwen in westerse landen veiliger zijn -omdat- in jouw ogen woke mensen daarvoor hebben gestreden. En dat de conservatieve rechtse man daar helemaal niet op zit te wachten, mondige vrouwen met rechten.
Eh, ja maar dan wel gewoon in Buurtcentrum De Parakiet, en niet op een eiland ergens, goed?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?
Het is ook zeker geen democraten of republikeinen ding dat Epstein gebeuren, maar een rijke en machtige mensen gebeuren. Je zou als gewone burgers tegen alle viespeuken moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.
Hoop gewoon dat iedereen die echt betrokken was bij de zieke shit, links tot rechts ooit allemaal berecht worden. Zal wel niet.
Lol, ik blijf het grappig vinden hoe je mij onder Woke schaart, ben op geen enkele wijze woke.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, een 'deel er van'...
Dus niet allemaal. Heel goed: je kunt mensen niet beoordelen op onveranderlijke eigenschappen als geslacht, seksuele voorkeur of etniciteit. Conservatisme... ah, je bedoelt ideeën en gedachten en gedrag? Je gaat het ooit nog wel snappen, dat je dáár op moet selecteren, zaken die mensen aanleren en dus ook kunnen afleren.
Vind je het heel erg, ook al is het om Wouter en Vis niet tegen het hoofd te stoten, dat ik je selectieve intersectionele gereutel verder negeer en me focus op wat deze walgelijke figuren hebben uitgespookt?
Ja, kijk even wie hier over woke begon. Moet niet heel ingewikkeld zijn, je liket z'n posts.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, ik blijf het grappig vinden hoe je mij onder Woke schaart, ben op geen enkele wijze woke.
Blijkbaar kom je elke keer weer op hetzelfde punt, elke maand... Dan kom je weer niet verder dan loze aantijgingen alsof je brein elke maand gewist wordt. En repeat. Tot volgende maand!
Thank U.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:40 schreef Strani het volgende:
Discussies over woke of wat dan ook lijken me ook totaal niet relevant in dit topic. Sowieso treft deze zaak mensen van verschillende politieke stromingen.
Rijke en machtige mensen zonder enig geweten vooral.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen democraten of republikeinen ding dat Epstein gebeuren, maar een rijke en machtige mensen gebeuren. Je zou als gewone burgers tegen alle viespeuken moeten zijn.
Oh jee, ik like een post. Dan moet ik wel woke zijn, want als je posts van een woke persoon wel eens liked....quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, kijk even wie hier over woke begon. Moet niet heel ingewikkeld zijn, je liket z'n posts.
Zullen we weer on-topic gaan?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?
Interessante titel voor die e-mail ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Dit hadden ze zelfs in Hollywood niet kunnen bedenken, wat een beerput.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessante titel voor die e-mail ook.
Mijn lieve hemel, laat ZITTEN vis... echtquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh jee, ik like een post. Dan moet ik wel woke zijn, want als je posts van een woke persoon wel eens liked....
Ik vind het prima om ontopic te gaan, maar jij sleept mij hierbij, zonder dat ik maar iets over woke zeg. Stop daarmee.
Nu.nl welquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er al iets op nu.nl? Geenstijl? De bladen?
Ik heb zelf de live updates van de websites van CNN, The NY Times, BBC en The Guardian opstaan. Maar eigenlijk is alleen CNN nog een beetje actief aan het updaten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er al iets op nu.nl? Geenstijl? De bladen?
edit:
https://www.nu.nl/verkiez(...)t-eens-de-helft.html
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump en Musk zitten hier vuistdik in...
Donkerbruin vermoeden... maar dan ook echt heel donkerbruin.
Daarom heeft Donnie ook een Youtuber op FBI en DOJ gezet, die een luide stem hadden het actueel houden van Epsteinfiles. Zo kon ie meerdere vliegen in een klap slaan én ook nog eens de FBI en DOJ alleen maar in laten zetten voor zijn eigen leugens (+ onderzoeken naar hemzelf stopzetten). Dat is ook de reden waarom DOGE zogenaamd fraude kwam opschonen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef perseus_of_greece het volgende:
Wat ik dan persoonlijk weer vreemd vind is dat binnen de hele FBI niemand is die denkt "wie heeft mij onderdeel van dit bizarre regime gemaakt" en dingen lekt. Ze laten zich misbruiken voor het opschonen van deze bestanden. Zelfde voor het DOJ. Aan de andere kant komt dit ineens naar buiten en is het binnen no-time ook weer weggehaald van de site.
Dit is pas het begin...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lees je allemaal in deze files man.
Oprichter van AMerikaanse seal team 6
Ik weet dat dit een hoog aluhoedje gehalte heeft en ben het niet per se zelf met me eens daarom.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.
Ze knijpen 'm...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.
En DOGE is écht om fraude op te speuren, hoor. Musk heeft genoeg geld, die kun je gewoon zijn ding laten doen in belangrijke gegevens en folders. Allemaal voorbij zien komen in het circus dat MAGA heet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump en Musk zitten hier vuistdik in...
Donkerbruin vermoeden... maar dan ook echt heel donkerbruin.
De GOP... partij van de Family Values, y'all.
Ketamine is a gateway drug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lees je allemaal in deze files man.
Oprichter van AMerikaanse seal team 6
Vreemd!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je Bijbels dan is dit echt heel erg 666.
En toch behoudt het de Evangelical vote.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En DOGE is écht om fraude op te speuren, hoor. Musk heeft genoeg geld, die kun je gewoon zijn ding laten doen in belangrijke gegevens en folders. Allemaal voorbij zien komen in het circus dat MAGA heet.
Van nu tot aan het WK gaat alles steeds sneller verlopen, ook met de verkiezingen in aantocht. Een rijke, machtige kat in het absolute nauw, maakt pas echt gevaarlijke sprongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:52 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of bepaalde media hier hard op durven in te gaan met hun verslag. Kom je witte huis en vast genoeg andere plekken niet meer zo makkelijk in.
Met of zonder hond?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
Tijd voor een kleine wandeling. Dit gaat een lang weekend worden.
Net zoals Trump in het publiek zegt, dat het niks uit zou maken als hij publiekelijk iemand vermoord, denkt Musk dat zijn gelovigen hem absolutie verlenen en hem toch blijven verafgoden, ongeacht wat hij doet. We weten bijvoorbeeld ook al lang, dat hij op zijn werk vooral bezig is met zich opdringen aan mooie werkneemsters.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een hoog aluhoedje gehalte heeft en ben het niet per se zelf met me eens daarom.
Maar misschien is er een rede waarom Musk heel graag heel veel invloed wou hebben op de regering en die ook voor een tijd had?
Ga m'n lief in bed opzoeken... na zoveel vuiligheid heb ik vooral behoefte aan schoonheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
Tijd voor een kleine wandeling. Dit gaat een lang weekend worden.
Doet me vooral aan deze tekst denken:quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je Bijbels dan is dit echt heel erg 666.
quote:Lukas 8:17 (NBG-1951):
“Want er is niets verborgen, dat niet openbaar zal worden, en niets geheim, dat niet bekend zal worden en aan het licht komen.”
Wie was er toen president in 2019? Misschien dat daar het antwoord ligt. ;Pquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de meest bizarre file overigens (al gedeeld?). Kan gewoon niet geloven dat er iets van waar is, maar wordt wel behandeld door FBI agenten.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doet me vooral aan deze tekst denken:
[..]
Veel steintjes en barr-etjes van de Epstein tribe. Hoe komt het dat deze groep/minderheid zo enorm veel oververtegenwoordigd is in deze epstein-gate?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Genoemd: weinstein, jay z,leon black, william barr (en epstein natuurlijk)
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:10 schreef recidivist het volgende:
[..]
Veel steintjes en barr-etjes van de Epstein tribe. Hoe komt het dat deze groep/minderheid zo enorm veel oververtegenwoordigd is in deze epstein-gate?
Coffeezilla / voidzilla zo uit mn hoofd is iemand die dit altijd wel bespreekt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer vrij gegeven?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Vergeet niet dat er nog miljoenen files niet gereleased zijn en de DOJ aangeeft dat ze niets meer gaan releasen.
Als het aan het congress ligt niet, die hebben gestemd dat alles released moet worden. Als het aan Trumps DOJ ligt... negeren ze dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer geleased?
Nou..![]()
Schandalig.
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Eigenlijk wel een nationaal, zo niet internationaal schandaal van epische proporties dat die meneer met twee tieners zoveel ongegeneerde toegang had tot diepe inside information en zich nergens hoefde te verantwoorden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaal
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.quote:
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
Je hebt gelijk. Gewoon doorlopen, niets te zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:12 schreef Strani het volgende:
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 03:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch gewoon klaar voor Trump nu?
Ja denk het ook. Maar dit gaat niet meer weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 04:48 schreef PzKpfw het volgende:
Om de aandacht nu af te leiden van dit hele gebeuren zal Trump wel grootschalig in gaan grijpen in Iran.
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:46 schreef Starhopper het volgende:
WTF maar Trump heeft dus gewoon een 13jarige verkracht?Weten we ook weer waarom het niet naar buiten mocht komen. De vieze pedo
Wutquote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
Ja! Moet ik nog doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is echt zeer ernstig. En het is huge. Het blijft daar niet bij, lees maar door.
Serieus? Ik dacht dat het hooguit ging (en dat is nog zeer ernstig) om sex met minderjarigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |