Dit is pas het begin...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lees je allemaal in deze files man.
Oprichter van AMerikaanse seal team 6
Ik weet dat dit een hoog aluhoedje gehalte heeft en ben het niet per se zelf met me eens daarom.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.
Ze knijpen 'm...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.
En DOGE is écht om fraude op te speuren, hoor. Musk heeft genoeg geld, die kun je gewoon zijn ding laten doen in belangrijke gegevens en folders. Allemaal voorbij zien komen in het circus dat MAGA heet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump en Musk zitten hier vuistdik in...
Donkerbruin vermoeden... maar dan ook echt heel donkerbruin.
De GOP... partij van de Family Values, y'all.
Ketamine is a gateway drug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lees je allemaal in deze files man.
Oprichter van AMerikaanse seal team 6
Vreemd!quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je Bijbels dan is dit echt heel erg 666.
En toch behoudt het de Evangelical vote.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En DOGE is écht om fraude op te speuren, hoor. Musk heeft genoeg geld, die kun je gewoon zijn ding laten doen in belangrijke gegevens en folders. Allemaal voorbij zien komen in het circus dat MAGA heet.
Van nu tot aan het WK gaat alles steeds sneller verlopen, ook met de verkiezingen in aantocht. Een rijke, machtige kat in het absolute nauw, maakt pas echt gevaarlijke sprongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:52 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of bepaalde media hier hard op durven in te gaan met hun verslag. Kom je witte huis en vast genoeg andere plekken niet meer zo makkelijk in.
Met of zonder hond?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
Tijd voor een kleine wandeling. Dit gaat een lang weekend worden.
Net zoals Trump in het publiek zegt, dat het niks uit zou maken als hij publiekelijk iemand vermoord, denkt Musk dat zijn gelovigen hem absolutie verlenen en hem toch blijven verafgoden, ongeacht wat hij doet. We weten bijvoorbeeld ook al lang, dat hij op zijn werk vooral bezig is met zich opdringen aan mooie werkneemsters.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik weet dat dit een hoog aluhoedje gehalte heeft en ben het niet per se zelf met me eens daarom.
Maar misschien is er een rede waarom Musk heel graag heel veel invloed wou hebben op de regering en die ook voor een tijd had?
Ga m'n lief in bed opzoeken... na zoveel vuiligheid heb ik vooral behoefte aan schoonheid.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
Tijd voor een kleine wandeling. Dit gaat een lang weekend worden.
Doet me vooral aan deze tekst denken:quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je Bijbels dan is dit echt heel erg 666.
quote:Lukas 8:17 (NBG-1951):
“Want er is niets verborgen, dat niet openbaar zal worden, en niets geheim, dat niet bekend zal worden en aan het licht komen.”
Wie was er toen president in 2019? Misschien dat daar het antwoord ligt. ;Pquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de meest bizarre file overigens (al gedeeld?). Kan gewoon niet geloven dat er iets van waar is, maar wordt wel behandeld door FBI agenten.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Doet me vooral aan deze tekst denken:
[..]
Veel steintjes en barr-etjes van de Epstein tribe. Hoe komt het dat deze groep/minderheid zo enorm veel oververtegenwoordigd is in deze epstein-gate?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Genoemd: weinstein, jay z,leon black, william barr (en epstein natuurlijk)
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:10 schreef recidivist het volgende:
[..]
Veel steintjes en barr-etjes van de Epstein tribe. Hoe komt het dat deze groep/minderheid zo enorm veel oververtegenwoordigd is in deze epstein-gate?
Coffeezilla / voidzilla zo uit mn hoofd is iemand die dit altijd wel bespreekt.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef Tengano het volgende:
Weet iemand toevallig nog een goed youtube kanaal waar ze dit soort informatie een beetje begrijpelijk en compact presenteren? Met die duikboot was er toen ook zo'n kanaal met een man die dat ook goed kon vertellen, maar weet niet meer wat voor kanaal dat was.
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer vrij gegeven?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Vergeet niet dat er nog miljoenen files niet gereleased zijn en de DOJ aangeeft dat ze niets meer gaan releasen.
Als het aan het congress ligt niet, die hebben gestemd dat alles released moet worden. Als het aan Trumps DOJ ligt... negeren ze dat gewoon.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Pardon? Dit wist ik niet. Dit was het? En de rest wordt niet meer geleased?
Nou..![]()
Schandalig.
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Eigenlijk wel een nationaal, zo niet internationaal schandaal van epische proporties dat die meneer met twee tieners zoveel ongegeneerde toegang had tot diepe inside information en zich nergens hoefde te verantwoorden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaal
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.quote:
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
Je hebt gelijk. Gewoon doorlopen, niets te zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:12 schreef Strani het volgende:
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 03:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch gewoon klaar voor Trump nu?
Ja denk het ook. Maar dit gaat niet meer weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 04:48 schreef PzKpfw het volgende:
Om de aandacht nu af te leiden van dit hele gebeuren zal Trump wel grootschalig in gaan grijpen in Iran.
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:46 schreef Starhopper het volgende:
WTF maar Trump heeft dus gewoon een 13jarige verkracht?Weten we ook weer waarom het niet naar buiten mocht komen. De vieze pedo
Wutquote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |