Eh, ja maar dan wel gewoon in Buurtcentrum De Parakiet, en niet op een eiland ergens, goed?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?
Het is ook zeker geen democraten of republikeinen ding dat Epstein gebeuren, maar een rijke en machtige mensen gebeuren. Je zou als gewone burgers tegen alle viespeuken moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind het verschil ook wel.... er staan ook echt wel veel democraten in of meer aan die kant van het spectrum. Maar ken echt niemand die koste wat kost Clinton ofzo wil beschermen.
Hoop gewoon dat iedereen die echt betrokken was bij de zieke shit, links tot rechts ooit allemaal berecht worden. Zal wel niet.
Lol, ik blijf het grappig vinden hoe je mij onder Woke schaart, ben op geen enkele wijze woke.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, een 'deel er van'...
Dus niet allemaal. Heel goed: je kunt mensen niet beoordelen op onveranderlijke eigenschappen als geslacht, seksuele voorkeur of etniciteit. Conservatisme... ah, je bedoelt ideeën en gedachten en gedrag? Je gaat het ooit nog wel snappen, dat je dáár op moet selecteren, zaken die mensen aanleren en dus ook kunnen afleren.
Vind je het heel erg, ook al is het om Wouter en Vis niet tegen het hoofd te stoten, dat ik je selectieve intersectionele gereutel verder negeer en me focus op wat deze walgelijke figuren hebben uitgespookt?
Ja, kijk even wie hier over woke begon. Moet niet heel ingewikkeld zijn, je liket z'n posts.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, ik blijf het grappig vinden hoe je mij onder Woke schaart, ben op geen enkele wijze woke.
Blijkbaar kom je elke keer weer op hetzelfde punt, elke maand... Dan kom je weer niet verder dan loze aantijgingen alsof je brein elke maand gewist wordt. En repeat. Tot volgende maand!
Thank U.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:40 schreef Strani het volgende:
Discussies over woke of wat dan ook lijken me ook totaal niet relevant in dit topic. Sowieso treft deze zaak mensen van verschillende politieke stromingen.
Rijke en machtige mensen zonder enig geweten vooral.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen democraten of republikeinen ding dat Epstein gebeuren, maar een rijke en machtige mensen gebeuren. Je zou als gewone burgers tegen alle viespeuken moeten zijn.
Oh jee, ik like een post. Dan moet ik wel woke zijn, want als je posts van een woke persoon wel eens liked....quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, kijk even wie hier over woke begon. Moet niet heel ingewikkeld zijn, je liket z'n posts.
Zullen we weer on-topic gaan?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
Zullen we de krachten verenigen en een leuk feestje opzetten?
Interessante titel voor die e-mail ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Dit hadden ze zelfs in Hollywood niet kunnen bedenken, wat een beerput.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessante titel voor die e-mail ook.
Mijn lieve hemel, laat ZITTEN vis... echtquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oh jee, ik like een post. Dan moet ik wel woke zijn, want als je posts van een woke persoon wel eens liked....
Ik vind het prima om ontopic te gaan, maar jij sleept mij hierbij, zonder dat ik maar iets over woke zeg. Stop daarmee.
Nu.nl welquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er al iets op nu.nl? Geenstijl? De bladen?
Ik heb zelf de live updates van de websites van CNN, The NY Times, BBC en The Guardian opstaan. Maar eigenlijk is alleen CNN nog een beetje actief aan het updaten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Staat er al iets op nu.nl? Geenstijl? De bladen?
edit:
https://www.nu.nl/verkiez(...)t-eens-de-helft.html
Het is gewoon bizar. Afgelopen jaar nog die tweet van Musk dat Trump er in staat en laatst zaten ze alweer om tafel als dikke vrienden. Zulke dingen zeg je toch niet als je er zelf ook in staat? Musk is echter wel geweigerd door Epstein, al bracht hij het zelf alsof hij zich bedacht had.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump en Musk zitten hier vuistdik in...
Donkerbruin vermoeden... maar dan ook echt heel donkerbruin.
Daarom heeft Donnie ook een Youtuber op FBI en DOJ gezet, die een luide stem hadden het actueel houden van Epsteinfiles. Zo kon ie meerdere vliegen in een klap slaan én ook nog eens de FBI en DOJ alleen maar in laten zetten voor zijn eigen leugens (+ onderzoeken naar hemzelf stopzetten). Dat is ook de reden waarom DOGE zogenaamd fraude kwam opschonen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:46 schreef perseus_of_greece het volgende:
Wat ik dan persoonlijk weer vreemd vind is dat binnen de hele FBI niemand is die denkt "wie heeft mij onderdeel van dit bizarre regime gemaakt" en dingen lekt. Ze laten zich misbruiken voor het opschonen van deze bestanden. Zelfde voor het DOJ. Aan de andere kant komt dit ineens naar buiten en is het binnen no-time ook weer weggehaald van de site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |