Lolwutquote:Emails show allege Bill Gates got STDs from Russian Hookers, got medications from Clinton to secretly give to Melinda Gates.
Die is ervaringsdeskundige natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:52 schreef Ali_boo het volgende:
Geloof het of niet. Trump is Israëls bitch
[ x ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:53 schreef Akathisia het volgende:
Godver, waarom zie ik overal twitter en niet de tweets?
Met duizenden documenten niet raar dat er niet meteen een duidelijk overzicht is van zo zit het allemaal.quote:
quote:DOJ PROBED GHISLAINE MAXWELL FOR SELLING GIRL AS TORTURE SLAVE
A girl was allegedly recruited by Maxwell in the 90s for “modeling” and never seen again.
Claims say she was trafficked, tortured, and killed.
Prince Andrew was named as part of it.
As of 2020, the DOJ was seriously looking into it, according to internal case notes.
One lawyer says there’s video of it in the sealed files.
Source: @adamscochran
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt en dat het dus aan waarde verliest. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:31 schreef Cockwhale het volgende:
En nu? Gaat er ook iets mee gebeuren of is het over een paar maanden 'business as usual'?
Ja, het wordt wel hoog tijd dat Tim Hofman dit gaat oppakken om het allemaal wat overzichtelijker te makenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:40 schreef capricia het volgende:
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen.
Ik heb geen bewijs gezien dat hij er ook niet in betrokken was. Jij?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel tijd dat Tim Hofman dit gaat oppakken om het allemaal wat overzichtelijker te maken![]()
Zou die zich daarom zo afzijdig houdenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:42 schreef capricia het volgende:
Ik heb geen bewijs gezien dat hij er ook niet in betrokken was. Jij?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:00 schreef cosmosis het volgende:
Ctrl F "Trump" Genoeg om Iran vannacht de moeder te bombarderen?
Misschien wel WO3 te starten zou ik bijna zeggen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:00 schreef cosmosis het volgende:
Ctrl F "Trump" Genoeg om Iran vannacht de moeder te bombarderen?
Hums, kunnen we dat echt zo interpreteren? Of is het iets meer genuanceerd? Dat is wel een game changer....quote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hums, kunnen we dat echt zo interpreteren? Of is het iets meer genuanceerd? Dat is wel een game changer....
[ x ]
https://edition.cnn.com/p(...)0-26?t=1769812398352quote:Epstein files include FBI form detailing 1994 rape allegation against Trump from Jane Doe who dropped previous lawsuits
From CNN's MJ Lee
This post contains details that some readers may find disturbing
The Justice Department’s newly released files related to Jeffrey Epstein on Friday include an FBI form that details a complaint from a woman who accused Donald Trump of raping her when she was 13 years old.
This anonymous accuser previously launched lawsuits against Trump and dropped them, the last one right before the 2016 election.
The FBI document details multiple instances of alleged abuse of Jane Doe by Trump, including rape. It also says Epstein was allegedly “angry that Trump was the one to take Doe’s virginity” and also raped Doe. These descriptions mirror the allegations that Jane Doe made in her 2016 lawsuit.
Trump had previously denied the woman’s allegations, and the Justice Department has said of the documents, “This production may include fake or falsely submitted images, documents or videos, as everything that was sent to the FBI by the public was included in the production that is responsive to the Act.”
Jane Doe was expected to appear at a news conference in Los Angeles in November of 2016, but the event was abruptly canceled. Her lawyer at the time, Lisa Bloom, said her client was too afraid to show up.
Asked by CNN for comment Friday, Bloom said she was no longer the woman’s attorney and declined to comment.
Als je met een man als Trump trouwt heb je sowieso weinig op met ethiek en empathie.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:40 schreef Tengano het volgende:
Als dit allemaal waar is dan kan die Melania het ook allemaal geen raid schelen blijkbaar.
Dat snap ik wel, maar er zijn altijd grenzen als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:42 schreef Strani het volgende:
Als je met een man als Trump trouwt heb je sowieso weinig op met ethiek en empathie.
Ik een hele pot want dat word de hele nacht Amerikaanse cable news shows kijken.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga een kop koffie zetten, dit gaat helemaal loos.
En dan krijgen die wappies met hun wereld-omspannende pedo-netwerken alsnog gelijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:40 schreef Tengano het volgende:
Als dit allemaal waar is dan kan die Melania het ook allemaal geen raid schelen blijkbaar.
Zat ik net ook aan te denken. Alleen denk ik niet dat ze dachten dat het ook mensen als Trump zou betreffen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan krijgen die wappies met hun wereld-omspannende pedo-netwerken alsnog gelijk.
Niet alleen pedo netwerkenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan krijgen die wappies met hun wereld-omspannende pedo-netwerken alsnog gelijk.
Kan mij niet voorstellen dat ze er niets van wist voor 2016. Alle tijd gehad om weg te gaan, geld stinkt niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar er zijn altijd grenzen als je begrijpt wat ik bedoel.
Ergens houdt het een keer op. Sommige dingen kunnen zo tegen je gevoel in gaan dat je tot geen andere conclusie kan komen als "En hier stopt het voor mij."![]()
Online wel maar ik verwacht niet al te veel coverage op televisie voor nu. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga een kop koffie zetten, dit gaat helemaal loos.
'Trump komt niet voor in de files', aldus liegende DOJ en FBI Youtubers Bondi en Patel.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:13 schreef cosmosis het volgende:
Trump meer dan 3000x genoemd, goh...
[ x ]
Zoek eens op Pizzagatequote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:51 schreef Tengano het volgende:
Ik ben vooral echt geschrokken/geschokt door dat verhaal van dat meisje wat verkocht is en het uiteindelijk niet overleefd heeft.
Geen idee of dat echt waar is, maar daardoor moest ik wel gelijk denken aan die snuff movie "8mm" met Nicolas Cage.
Dat zou wel echt ziek zijn.
Bill Gates is in de afgelopen anderhalf jaar ineens van mening veranderd op allerlei zaken, heel toevallig nu altijd eens met Trump. Het blijkt dat heel veel hielenlikers van Trump erin staan. Dit gaat grote gevolgen hebben, uiteraard, voor Iran.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:00 schreef bleiblei het volgende:
Is er nog niemand die een grafiekje heeft gemaakt hoe vaak "celebs" nu in die files voorkomen? Ben wel benieuwd of je er bijv. Presidenten als Biden, Bush of Obama zal tegenkomen. Dat Clinton en Trump viezerikken zijn weet ik. Maar de andere? Ben ook verbaasd om Gates om de haverklap in de Epstein context te zien. Zou eerder iemand als Musk of Branson in Epstein contreien verwachten.
Branson staat er ook meerdere malen in.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:00 schreef bleiblei het volgende:
Is er nog niemand die een grafiekje heeft gemaakt hoe vaak "celebs" nu in die files voorkomen? Ben wel benieuwd of je er bijv. Presidenten als Biden, Bush of Obama zal tegenkomen. Dat Clinton en Trump viezerikken zijn weet ik. Maar de andere? Ben ook verbaasd om Gates om de haverklap in de Epstein context te zien. Zou eerder iemand als Musk of Branson in Epstein contreien verwachten.
Ze hebben denk ik ook wel veel lijntjes uitgezet.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rijke mensen met veel te veel geld en geen enkele ziel.
Goh.
quote:Money doesn't make you happy, but something has to pay the hookers and cocaine.
Het is iig niet woke.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rijke mensen met veel te veel geld en geen enkele ziel.
Goh.
Hmmja, geef mijn geld liever uit aan antieke boeken, maar ieder z'n 'hobby'...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik ook wel veel lijntjes uitgezet.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |