Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:43 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Broer van Musk ook in de files.
Eigenlijk wel een nationaal, zo niet internationaal schandaal van epische proporties dat die meneer met twee tieners zoveel ongegeneerde toegang had tot diepe inside information en zich nergens hoefde te verantwoorden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die hele familie Musk is verknipt, vader, moeder, broer, allemaal
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.quote:
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
Je hebt gelijk. Gewoon doorlopen, niets te zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:12 schreef Strani het volgende:
Ook hier, totaal zinloos om dat hier nu uitgebreid te gaan zitten bespreken op basis van niks.
Mja, denk eigenlijk ook wel dat het na 28 maart wel afgelopen is met deze shit. Bij de vorige 'no kings protest' waren al 7 miljoen mensen op de been, als je weet dat een zgn 'social critical mass' bereikt word als 3% van de volwassen bevolking van een land die tegen een regime in opstand komt/protesteert dan kun je zelf ook wel nagaan dat het bijna over-en-uit is voor Trump en Co.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 03:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is toch gewoon klaar voor Trump nu?
Ja denk het ook. Maar dit gaat niet meer weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 04:48 schreef PzKpfw het volgende:
Om de aandacht nu af te leiden van dit hele gebeuren zal Trump wel grootschalig in gaan grijpen in Iran.
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:46 schreef Starhopper het volgende:
WTF maar Trump heeft dus gewoon een 13jarige verkracht?Weten we ook weer waarom het niet naar buiten mocht komen. De vieze pedo
Wutquote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
Ja! Moet ik nog doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit is echt zeer ernstig. En het is huge. Het blijft daar niet bij, lees maar door.
Serieus? Ik dacht dat het hooguit ging (en dat is nog zeer ernstig) om sex met minderjarigen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al die lui met macht. Prins Andrew zou een kind hebben dood gemarteld.
Nee, dit is veel extremer.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het hooguit ging (en dat is nog zeer ernstig) om sex met minderjarigen.
Is het ook, maar ze hebben Trump en de zijnen een stok nodig om mee te slaan. Laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:31 schreef incel het volgende:
Waar staan alle linkse mensen dan in deze files? Biden de kinderneuker waar we het allemaal van wisten en beelden al jaren online staan dat hij te jonge meisjes op ongepaste wijze aan het aanraken is. Waarom staat hij er niet in?
Dit is gewoon weer zo'n false flag van woke-links om Trump in een zwart daglicht te zetten, wedden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |