Je vraagt maar raak. Maar Trumpieboy is een pedo.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:00 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja, en als dus alles in deze nieuwe files is om hem zwart te maken, dan zou een weldenkend mens daar kritische vragen over moeten stellen zoals "En waar zijn alle linkse mensen dan?".
*Allegedly.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je vraagt maar raak. Maar Trumpieboy is een pedo.
Hij weet van niks. Maar dat heeft dan weer met zijn dementie te maken.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
*Allegedly.
Ik wacht even het officiele statement van Trump of het witte huis af.
quote:
Tja, @incel , dan weet je genoeg. Valt mee dat ie het gedrag niet verdedigt vanuit zijn overtuigingen. Vrouwen zijn toch minderwaardig en zoals Epstein & kornuiten met dat minderwaardige volk omgingen is toch exact wat ze verdienen? Andrew Tate staat te stuiteren van trots.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:14 schreef Momo het volgende:
Het moet maar in je zitten om een van die figuren die veel in de Epstein files voorkomt zo te gaan verdedigen.
Bill Gates is alleen net extreem links. Je weet wel: klimaat, goede doelen, naar Afrika enzulks.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 08:28 schreef incel het volgende:
En het is niet alsof hij de enige is he... Ze hebben het ook over Busch, Bill Gates, Elon Musk. Zeg maar iedereen die woke-links haat staat hier opeens inDat is wel heel toevallig.
Zo te horen ken je hem niet uit de tijd dat hij de leider was van Microsoft en bijna over lijken ging. Je bent nog een jong gastje?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bill Gates is alleen net extreem links. Je weet wel: klimaat, goede doelen, naar Afrika enzulks.
De Clintons zijn ook al links. En zij zijn ook twee mensen die wij helemaal adoreren en onze kinderen naar vernoemen.
Trump heeft vaak genoeg gezegd, vanaf dat Ivanka een jaar of 12 was, dat hij haar zou neuken als het niet zijn eigen dochter was.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
Hij doneert aan de democraten, hij heeft een mega fonds dat geld aan diverse goede doelen doneert, geld naar Afrika, hij wil bijna al zijn geld weggeven, hij is voor meer regulering, hij vindt dat de staat meer toezicht moeten houden, is voor publiek onderwijs, voor gezondheidszorg, voor meer klimaatbeleid, vhogere belastingen voor de rijkere mensen, voor een rechtssysteem en weet ik veel wat. Allemaal punten die bij dit soort dommerikken iemand extreemlinks maken. En bedankt voor je post ik ben na die 22 woorden van jou nul komma nul wijzer geworden. Zonde van je tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zo te horen ken je hem niet uit de tijd dat hij de leider was van Microsoft en bijna over lijken ging. Je bent nog een jong gastje?
Ik ken die quote en dat is niet precies wat hij zei, maar goedquote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Trump heeft vaak genoeg gezegd, vanaf dat Ivanka een jaar of 12 was, dat hij haar zou neuken als het niet zijn eigen dochter was.
Waarom is haar naam niet gezwart vraag ik me af.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:13 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
hey een nederlandse in de files (yfke sturm)
Ze hebben met opzet ongetwijfeld ook een enorme hoeveelheid van die ongeverifieerde complaints openbaar gemaakt, zodat ze ook bij het 'echte' spul kunnen zeggen 'fake!'. Letterlijk flooding the zone.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt en dat het dus aan waarde verliest. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen.
Ze moeten dus wel...elke email gestuurd door willekeurig wie over die zaak komt in een dossier en moet even afgehandeld worden. Ook dat doet me vermoeden dat ze dit allemaal bewust zo doen. Want dit soort drek wordt natuurlijk het meest verspreid en ophef over gemaakt. En als dan blijkt dat het niet echt is, dan kan men weer witch hunt roepen en de echte zaken negeren of downplayen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de meest bizarre file overigens (al gedeeld?). Kan gewoon niet geloven dat er iets van waar is, maar wordt wel behandeld door FBI agenten.
Ok. Dat mega fonds gebruikt hij om politiek te bedrijven. Om de wereld te veranderen. Maar niet om het beter te maken voor de inwoners. Hij gaat naar regeringsleiders toe en zegt dan: als jullie dit doen, doneer ik zoveel geld aan dat. Omkoping, dus. Dat gaat bijna altijd over het makkelijker maken om geld te verdienen met de bedrijven waar hij in heeft geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij doneert aan de democraten, hij heeft een mega fonds dat geld aan diverse goede doelen doneert, geld naar Afrika, hij wil bijna al zijn geld weggeven, hij is voor meer regulering, hij vindt dat de staat meer toezicht moeten houden, is voor publiek onderwijs, voor gezondheidszorg, voor meer klimaatbeleid, vhogere belastingen voor de rijkere mensen, voor een rechtssysteem en weet ik veel wat. Allemaal punten die bij dit soort dommerikken iemand extreemlinks maken. En bedankt voor je post ik ben na die 22 woorden van jou nul komma nul wijzer geworden. Zonde van je tijd
Ergens is het best wel te begrijpenquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
Ik vind het niet ongeloofwaardig, omdat slachtoffers van over de hele wereld al decennialang melding maken van dit soort sadistische rituele misbruiken (denk bijvoorbeeld aan de X-dossiers in de zaak-Dutroux, en vele andere vergelijkbare gevallen). De getuigenverklaringen in de Epstein-dossiers worden juist ondersteund door de creepy e-mailcorrespondentie tussen medewerkers van Epstein, zoals bijvoorbeeld over een schilderij genaamd 'Slachting van Onschuldigen', waarop baby's worden gedood.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |