abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219968045
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_219968055
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:00 schreef incel het volgende:

[..]
Juist ja, en als dus alles in deze nieuwe files is om hem zwart te maken, dan zou een weldenkend mens daar kritische vragen over moeten stellen zoals "En waar zijn alle linkse mensen dan?". ;)
Je vraagt maar raak. Maar Trumpieboy is een pedo.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_219968057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Je vraagt maar raak. Maar Trumpieboy is een pedo.
*Allegedly.

Ik wacht even het officiele statement van Trump of het witte huis af.
pi_219968070
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:09 schreef incel het volgende:

[..]
*Allegedly.

Ik wacht even het officiele statement van Trump of het witte huis af.
Hij weet van niks. Maar dat heeft dan weer met zijn dementie te maken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 31 januari 2026 @ 09:14:36 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219968079
Het moet maar in je zitten om een van die figuren die veel in de Epstein files voorkomt zo te gaan verdedigen.
pi_219968135
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 09:33:41 #232
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_219968176
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:14 schreef Momo het volgende:
Het moet maar in je zitten om een van die figuren die veel in de Epstein files voorkomt zo te gaan verdedigen.
Tja, @incel , dan weet je genoeg. Valt mee dat ie het gedrag niet verdedigt vanuit zijn overtuigingen. Vrouwen zijn toch minderwaardig en zoals Epstein & kornuiten met dat minderwaardige volk omgingen is toch exact wat ze verdienen? Andrew Tate staat te stuiteren van trots.
pi_219968197
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 08:28 schreef incel het volgende:
En het is niet alsof hij de enige is he... Ze hebben het ook over Busch, Bill Gates, Elon Musk. Zeg maar iedereen die woke-links haat staat hier opeens in :D Dat is wel heel toevallig.
Bill Gates is alleen net extreem links. Je weet wel: klimaat, goede doelen, naar Afrika enzulks.

De Clintons zijn ook al links. En zij zijn ook twee mensen die wij helemaal adoreren en onze kinderen naar vernoemen.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 10:33:46 #234
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219968515
lol Bill Gates die stiekem soa middeltjes van Epstein kreeg na het neuken van russische hoertjes zodat melinda het niet zou weten :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219968542
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Bill Gates is alleen net extreem links. Je weet wel: klimaat, goede doelen, naar Afrika enzulks.

De Clintons zijn ook al links. En zij zijn ook twee mensen die wij helemaal adoreren en onze kinderen naar vernoemen.
Zo te horen ken je hem niet uit de tijd dat hij de leider was van Microsoft en bijna over lijken ging. Je bent nog een jong gastje?
pi_219968551
Klimaat en goede doelen zijn links? Wat voor een kleuterredenatienis dat?
-nee-
pi_219968561
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
-nee-
pi_219968583
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik geloof het allemaal niet zo. Trump die 13jarigen verkracht met zijn eigen kinderen erbij, tuurlijk.
Trump heeft vaak genoeg gezegd, vanaf dat Ivanka een jaar of 12 was, dat hij haar zou neuken als het niet zijn eigen dochter was.
pi_219968620
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:39 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Zo te horen ken je hem niet uit de tijd dat hij de leider was van Microsoft en bijna over lijken ging. Je bent nog een jong gastje?
Hij doneert aan de democraten, hij heeft een mega fonds dat geld aan diverse goede doelen doneert, geld naar Afrika, hij wil bijna al zijn geld weggeven, hij is voor meer regulering, hij vindt dat de staat meer toezicht moeten houden, is voor publiek onderwijs, voor gezondheidszorg, voor meer klimaatbeleid, vhogere belastingen voor de rijkere mensen, voor een rechtssysteem en weet ik veel wat. Allemaal punten die bij dit soort dommerikken iemand extreemlinks maken. En bedankt voor je post ik ben na die 22 woorden van jou nul komma nul wijzer geworden. Zonde van je tijd
pi_219968660
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:44 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Trump heeft vaak genoeg gezegd, vanaf dat Ivanka een jaar of 12 was, dat hij haar zou neuken als het niet zijn eigen dochter was.
Ik ken die quote en dat is niet precies wat hij zei, maar goed
-nee-
pi_219968704
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2026 22:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is zo ongelooflijk veel, dat je er zoveel verhalen mee kunt maken, dat niemand het meer snapt en dat het dus aan waarde verliest. Lijkt wel hoe de Russen een afleidingsmanoeuvre doen. _O-
Ze hebben met opzet ongetwijfeld ook een enorme hoeveelheid van die ongeverifieerde complaints openbaar gemaakt, zodat ze ook bij het 'echte' spul kunnen zeggen 'fake!'. Letterlijk flooding the zone.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219968746
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was de meest bizarre file overigens (al gedeeld?). Kan gewoon niet geloven dat er iets van waar is, maar wordt wel behandeld door FBI agenten.
Ze moeten dus wel...elke email gestuurd door willekeurig wie over die zaak komt in een dossier en moet even afgehandeld worden. Ook dat doet me vermoeden dat ze dit allemaal bewust zo doen. Want dit soort drek wordt natuurlijk het meest verspreid en ophef over gemaakt. En als dan blijkt dat het niet echt is, dan kan men weer witch hunt roepen en de echte zaken negeren of downplayen.
Ergens wel een meesterlijke actie. Goed over nagedacht. Het echte werk wordt dus niet meer gereleased begreep ik.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219968759
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 10:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hij doneert aan de democraten, hij heeft een mega fonds dat geld aan diverse goede doelen doneert, geld naar Afrika, hij wil bijna al zijn geld weggeven, hij is voor meer regulering, hij vindt dat de staat meer toezicht moeten houden, is voor publiek onderwijs, voor gezondheidszorg, voor meer klimaatbeleid, vhogere belastingen voor de rijkere mensen, voor een rechtssysteem en weet ik veel wat. Allemaal punten die bij dit soort dommerikken iemand extreemlinks maken. En bedankt voor je post ik ben na die 22 woorden van jou nul komma nul wijzer geworden. Zonde van je tijd
Ok. Dat mega fonds gebruikt hij om politiek te bedrijven. Om de wereld te veranderen. Maar niet om het beter te maken voor de inwoners. Hij gaat naar regeringsleiders toe en zegt dan: als jullie dit doen, doneer ik zoveel geld aan dat. Omkoping, dus. Dat gaat bijna altijd over het makkelijker maken om geld te verdienen met de bedrijven waar hij in heeft geïnvesteerd.

En waarom doet hij dat op die manier? Al die regeringsleiders zijn gevoelig voor grote zakken geld, en die heeft hij genoeg. Zo kan hij de armere landen sturen naar een meer kapitalistische toekomst. Plus, dat je donaties af kunt trekken van de belasting. Want hij heeft een grote berg investeringen.

En waarom investeert hij in nieuwe vormen van energie en geneesmiddelen? Hij wil graag de geschiedenisboeken in als de uitvinder van iets revolutionairs, in plaats van een genadeloze zakenman. "Smoke and mirrors."

Al die superrijke mannen kunnen er bijvoorbeeld in hun eentje ook voor zorgen dat iedereen ter wereld eten en schoon water heeft. Maar dat doen ze niet. Wat levert hun dat op? Dat kost maar geld, wat ze ook voor iets lucratiefs kunnen gebruiken.
pi_219968770
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Ergens is het best wel te begrijpen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219968809
Elon Musk on release of Epstein files:

"No one pushed harder than me to have the Epstein files released and I’m glad that has finally happened.

I had very little correspondence with Epstein and declined repeated invitations to go to his island or fly on his “Lolita Express”, but was well aware that some email correspondence with him could be misinterpreted and used by detractors to smear my name.

I don’t care about that, but what I do care about is that we at least attempt to prosecute those who committed serious crimes with Epstein, especially regarding heinous exploitation of underage girls."

https://x.com/TheInsiderPaper/status/2017530401393147955
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219968850
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 02:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor, dat klinkt toch wat ongeloofwaardig, of "babies" moet een term voor wat anders zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 02:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Eens dat het ongeloofwaardig klinkt, maar wel belangrijk, itt andere ongeloofwaardige dingen is dit geen random verdachtmaking maar een email tussen epstein associates.
Ik vind het niet ongeloofwaardig, omdat slachtoffers van over de hele wereld al decennialang melding maken van dit soort sadistische rituele misbruiken (denk bijvoorbeeld aan de X-dossiers in de zaak-Dutroux, en vele andere vergelijkbare gevallen). De getuigenverklaringen in de Epstein-dossiers worden juist ondersteund door de creepy e-mailcorrespondentie tussen medewerkers van Epstein, zoals bijvoorbeeld over een schilderij genaamd 'Slachting van Onschuldigen', waarop baby's worden gedood.
pi_219968868
twitter

twitter
pi_219968971
benieuwd hoe de msm dit gaat framen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')