Alsof dat wat opschiet met halfgare vice president. Die is nog veel erger.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het wachten is op iemand die Trump zo spuugzat is dat diegene overgaat tot liquideren.
Nee, waarom?quote:Op zondag 25 januari 2026 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat de meeste blanken in NL wel iets van schuld voelen (over het verleden).
Ok, dit is dus eigenlijk een soort oproep tot moord op Trump, verpakt als wachten op iemand die het doet.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het wachten is op iemand die Trump zo spuugzat is dat diegene overgaat tot liquideren.
Nee dat is het niet. Er zijn al aanslagen op zijn leven geweest.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ok, dit is dus eigenlijk een soort oproep tot moord op Trump, verpakt als wachten op iemand die het doet.
Nee, integendeel. De hele wereld moet ons dankbaar zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat de meeste blanken in NL wel iets van schuld voelen (over het verleden).
Echt, doe normaal.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ok, dit is dus eigenlijk een soort oproep tot moord op Trump, verpakt als wachten op iemand die het doet.
Nee, Trump is niet de baas over de gouverneur.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jouw Chatgtp hallucineert. in extreme situaties als de staat federale wetten bewust tegenwerkt kan de federale overheid wel ingrijpen. via het Congres kan Trump wel stappen zetten om in te grijpen.
Wat heb jij gedaan dan?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, integendeel. De hele wereld moet ons dankbaar zijn.
In extreme situaties van de staat zich ook afscheiden van de union.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jouw Chatgtp hallucineert. in extreme situaties als de staat federale wetten bewust tegenwerkt kan de federale overheid wel ingrijpen. via het Congres kan Trump wel stappen zetten om in te grijpen.
Leg jij anderen vaker woorden in de mond? Je moet je schamen.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik zou het aan Tim Waltz vragenquote:
Ik ben trouwens wel redelijk emotioneel dat ik hier links en rechts op heb kunnen verbinden (al doet de reactiesnelheid vermoeden dat er soms wat verdediging in zit).quote:Op zondag 25 januari 2026 22:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, integendeel. De hele wereld moet ons dankbaar zijn.
Dan moet Trump eerst de noodtoestand uitroepen.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
'Zomaar'quote:
Die mag wel ff zn bek houden ja. Klootzak weet totaal niet wat hij zegt.quote:
Dat is een ice agent die het wapen vast heeft... Wat ali boo ook gewoon weet. Dus geen idee waarom die dit nu weer postquote:Op zondag 25 januari 2026 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Dit is het nieuwste model GSM
Ruig wel.quote:
Ik leg niemand woorden in de mond, maar dat is hoe ik het interpreteerde.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leg jij anderen vaker woorden in de mond? Je moet je schamen.
Omdat:quote:Op zondag 25 januari 2026 22:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is een ice agent die het wapen vast heeft... Wat ali boo ook gewoon weet. Dus geen idee waarom die dit nu weer post
quote:Op zondag 25 januari 2026 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
99% van jouw reacties bestaat uit bullshit.
Biden.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt wel op dat het steeds mis gaat in zijn staat. Was die zwarte persoon die gewurgd werd onder biden of Trump?
Inclusief de somaliers en die idiote 'guvnr'.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat ICE opzout uit Minnesota.
Ice agent.quote:
'Notes will follow'quote:Op zondag 25 januari 2026 22:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Daar klopt echt niks van maar ik ga er verder niets over zeggen omdat dat van de moderatie niet mag.
Dit gaat niet lang blijven staan hoor.quote:
Maar waarom plaats je die tweet dan? "He clearly pulled his weapon."quote:Op zondag 25 januari 2026 22:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ice agent.
En hij vuurt hem per ongeluk net af. Collega's zien dat niet, denken dat de verdachte is. En de rest kan je nu ook zelf invullen
Ok wappie.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Daar klopt echt niks van maar ik ga er verder niets over zeggen omdat dat van de moderatie niet mag.
Wat dacht je van helemaal niet schieten als je al met 5 man op zijn rug zit en er 0 gevaar is?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wapen? Is een teaser niet genoeg? Dan leeft hij tenminste nog of schiet in zijn benen if armen
Te confronterend?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit gaat niet lang blijven staan hoor.
Nope zo werkt het niet in amerika, als je als dreiging wordt gezien, schiet de politie meestal het hele magazijn leeg tot de dreiging volledig is uitgeschakeld, geen waarschuwingsschoten in benen of armen zoals in filmss.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wapen? Is een teaser niet genoeg? Dan leeft hij tenminste nog of schiet in zijn benen if armen
Triggerhappyness en de al gespannen situatie waarin ze moeten opereren.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het sleutelwoord is vooruitgang, dat betekent niet alleen dat het dus vroeger slechter was, maar ook dat de naties die die vooruitgang gebracht hebben het morele oordeel over het verleden mogelijk maken.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel redelijk emotioneel dat ik hier links en rechts op heb kunnen verbinden (al doet de reactiesnelheid vermoeden dat er soms wat verdediging in zit).
Mods waren vrij duidelijk over nazi vergelijkingen. Check vorige deel maar op modbreaks.quote:
Klopt maar als er “twijfel” is..quote:Op zondag 25 januari 2026 22:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nope zo werkt het niet in amerika, als je als dreiging wordt gezien, schiet de politie meestal het hele magazijn leeg tot de dreiging volledig is uitgeschakeld, geen waarschuwingsschoten in benen of armen zoals in filmss.
Alle liberale kopstukken die in 1 nacht worden omgelegd/opgepakt..quote:Op zondag 25 januari 2026 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ze in de VS nu bordjes gaan plaatsen met verboden voor zwarten, white only en strafkampen opzetten dan mag die vergelijking best opgaan.
Helaas zijn deze zaken tot nu toe alleen nog in Europa uitgevoerd.
quote:Op zondag 25 januari 2026 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat deden lui vers uit Europa hč?
Ten nadele van vers vlees uit Afrika.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Whut?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:.
Helaas zijn deze zaken tot nu toe alleen nog in Europa uitgevoerd.
Volg je hier even niet..quote:Op zondag 25 januari 2026 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2026 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ten nadele van vers vlees uit Afrika.
Tuurlijk en helemaal niet omdat de mods iets gezegd hebbenquote:
Waarom is dat het probleem? Omdat je het niet met die mensen eens bent?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat staat ook niet ter discussie. Het probleem is dat men vindt dat het misbruikt is, dat maakt het nog geen feit.
Daarbij is het ook maar net hoe je het uitlegt. Die 8 weken zijn 6 daagse werkweken. Als je bv. 10 uur per dag draait zit je op 480 uur wat neerkomt op 12 weken bij een reguliere 40 urige werkweek. Je kunt nmm niet echt zeggen of het nou te kort of te lang of wat dan ook is als je alleen maar de dagen telt.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja maar ligt dat aan de duur of de kwaliteit van de opleiding?
Gelijke rechtenquote:Op zondag 25 januari 2026 23:00 schreef Drxx het volgende:
Anno 2026 worden nu ook blanke burgers geėxecuteerd op straat. Ergens is dat een stukje progressie.
Jij denkt echt dat ik tijd heb om hier de hele dag mee te lezen?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tuurlijk en helemaal niet omdat de mods iets gezegd hebben
Ik sta toch niet te protesteren?quote:Op zondag 25 januari 2026 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom is dat het probleem? Omdat je het niet met die mensen eens bent?
Boa krijgt 10 weken afaikquote:Op zondag 25 januari 2026 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij is het ook maar net hoe je het uitlegt. Die 8 weken zijn 6 daagse werkweken. Als je bv. 10 uur per dag draait zit je op 480 uur wat neerkomt op 12 weken bij een reguliere 40 urige werkweek. Je kunt nmm niet echt zeggen of het nou te kort of te lang of wat dan ook is als je alleen maar de dagen telt.
Hier in Nederland geven we lui na een ECO van 8 weken een groene baret.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Boa krijgt 10 weken afaik
Dat zijn net zulke randdebielen maar die weren wel hoe je een verdachte aan moeten spreken en die hebben een miljard meer taken
8 weken moet meer dan genoeg zijn
Misschien wel handig wanneer je mensen van dingen gaat beschuldigen.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik tijd heb om hier de hele dag mee te lezen?
Nou, fijn dat jouw begrip dan uitgaat naar de dader, want context.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee.
Maar hier is meer aan de hand dan alleen dat. Ik denk dat zelfs jij dat kunt begrijpen. Ik heb het ook al een paar keer uit lopen leggen.
Dat zegt vooral dat het niets meer kleur te maken heeft maar met dom gedrag.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:00 schreef Drxx het volgende:
Anno 2026 worden nu ook blanke burgers geėxecuteerd op straat. Ergens is dat een stukje progressie.
Enige wat ze moeten doen is illegalen aanhoudenquote:
Hier komt niemand je huis in om naar je rijbewijs of paspoort te vragen. Ik zou de deur ook dicht smijten.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige wat ze moeten doen is illegalen aanhouden
Ik denk dat ik het iedereen hier in de helft van de tijd aan kan leren
In de beginjaren van het moderne Amerika waren het nog geen Amerikanen. Tijdens de grote depressie trokken vele Europeanen en Britten naar Amerika, dat waren gewoon Ieren, Engelsen, Nederlanders, Duitsers. Pas veel later werden dat Amerikanen. Na de burgeroorlog en invoering van meer wetten en rechten. Daarvoor was het echt een wild west.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Volg je hier even niet..
Vanaf de Amerikaanse Burgeroorlog tot eind jaren 1960 werden Afro-Amerikanen in de Verenigde Staten systematisch gescheiden van Europese Amerikanen. Deze rassensegregatie, die het meest uitgesproken was in de voormalige Geconfedereerde Staten van Amerika, bestond de facto al tijdens de slavernij, toen de staten elk hun eigen slave code hadden. Na de Amerikaanse Burgeroorlog kwamen daar de Black Codes voor in de plaats, en na de Reconstructie moesten de Jim Crow-wetten de segregatie bestendigen. Hoewel deze wetten ingingen tegen het verbod op discriminatie in de Grondwet van de Verenigde Staten, hielden ze door de separate but equal-doctrine lang stand. Op grond van deze doctrine mochten zaken als huisvesting, medische zorg, onderwijs, werkgelegenheid en vervoer per ras worden gescheiden, mits zij voor elk ras van hetzelfde niveau waren. In de praktijk bleken de voorzieningen voor Afro-Amerikanen bijna altijd slechter te zijn. Met borden werd aangeduid waar zij gebruik van mochten maken.
En die lopen zeer zeker niet met een vuurpistool op zak.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zijn net zulke randdebielen maar die weren wel hoe je een verdachte aan moeten spreken en die hebben een miljard meer taken
quote:Op zondag 25 januari 2026 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En die lopen zeer zeker niet met een vuurpistool op zak.
Vind ik niet relevantquote:Op zondag 25 januari 2026 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier komt niemand je huis in om naar je rijbewijs of paspoort te vragen. Ik zou de deur ook dicht smijten.
Ja, daar had ik het ook over, eerste helft vorige eeuw waren het toch allemaal Amerikanen of toch tweede generatie immigranten?quote:Op zondag 25 januari 2026 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de beginjaren van het moderne Amerika waren het nog geen Amerikanen. Tijdens de grote depressie trokken vele Europeanen en Britten naar Amerika, dat waren gewoon Ieren, Engelsen, Nederlanders, Duitsers. Pas veel later werden dat Amerikanen.
Overschat je zelf niet zo.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige wat ze moeten doen is illegalen aanhouden
Ik denk dat ik het iedereen hier in de helft van de tijd aan kan leren
Tja hoe je het bekijkt, Europeanen die zich gesetteld hadden.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het ook over, eerste helft vorige eeuw waren het toch allemaal Amerikanen of toch tweede generatie immigranten?
Doe ik nietquote:
Geen idee waaar dit over gaatquote:Op zondag 25 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]![]()
![]()
Vindt hij niet relevant maar dat singer wel degelijk.
Dat blijktquote:Op zondag 25 januari 2026 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doe ik niet
Het is allemaal geen rocket science
quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef probeer het volgende:
Nou, fijn dat jouw begrip dan uitgaat naar de dader, want context.
Jij was vroeger niet de slimste thuis hé.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Misschien wel handig wanneer je mensen van dingen gaat beschuldigen.
Nee dat blijkt nietquote:
Dat is wel jammer ja.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:25 schreef sp3c het volgende:
Dit zijn allemaal procedure fouten
Ice is prima maar ze hebben geen enkel idee wat ze aan het doen zijn
Voorspelbaarquote:Op zondag 25 januari 2026 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij was vroeger niet de slimste thuis hé.
Het leger is wat anders dan een politie-eenheid.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij is het ook maar net hoe je het uitlegt. Die 8 weken zijn 6 daagse werkweken. Als je bv. 10 uur per dag draait zit je op 480 uur wat neerkomt op 12 weken bij een reguliere 40 urige werkweek. Je kunt nmm niet echt zeggen of het nou te kort of te lang of wat dan ook is als je alleen maar de dagen telt.
Hier in Nederland geven we lui na een ECO van 8 weken een groene baret.
Ook voor een net 18 jarige die niet eens zn school heeft afgemaakt?quote:
Blijkbaar, daarom heb je randdebielen als wortelkop, jd venz hagelslag, noem en ijs daarquote:Op zondag 25 januari 2026 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Compleet geschift, zit er wat in het water daar?
Zou er ook niet op zitten te wachten als zwaarbewapende groepen mannen straten afgaan en van deur tot deur om illegalen op te pakken. In mijn wijk, of mijn straat. Met een hoop machtsvertoon.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:54 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat een zwakbegaafden, snap niet dat er niet dagelijks mensen overhoop geschoten worden![]()
Bekijk deze YouTube-video
In Boetsja waren burgers gewoon aan het fietsen of wandelen op straat toen ze doorzeefd werden met russische kogels, wat was hun dom gedrag dan ?quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat zegt vooral dat het niets meer kleur te maken heeft maar met dom gedrag.
BOA roept de politie erbij zodra dingen gewelddadig worden.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik las op nos.nl dat ze flyeren voor ICE bij van die "gun shows".quote:Op zondag 25 januari 2026 23:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook voor een net 18 jarige die niet eens zn school heeft afgemaakt?
En wat voor eisen zijn er verder? Wat voor verleden mogen die mensen hebben?
Toen oom Donald in zijn campagnes begon te roepen dat hij geen politicus was maar een dealmaker, zag ik het al aankomen.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Werd trouwens weer geschoten zojuist, geen idee door wie. Maar is dat nou allemaal nodig?
Mensen zijn echt boos en overstuur daar.
Het gaat erom wat je in 8 weken kunt bereiken. En 8 weken lijken me ruim voldoende.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het leger is wat anders dan een politie-eenheid.
Dat zie je ook goed bij deze benadering van ICE. Heeft veel weg van militairen in een oorlogsgebied die een doel hebben en daarbij het nodige geweld mogen gebruiken.
Politiewerk heeft veel meer dementies waarbij een agent met meer rekening moet houden en veelal moet deėscaleren. Ook neemt een agent meer eigen beslissingen, waar een militair meest bevelen uitvoert.
Pffffft, al die tig 'moedige' mannen waren net op zoek naar een criminele illegaal en werden gestoord door demonstranten. Hij liet zich iig niet verleiden tot uitspraken over het slachtoffer en wacht het 'onderzoek' af. De stuntels van gisteren heeft ie voor de zekerheid maar naar een andere plaats gestuurd voor hun veiligheid.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:42 schreef Ericr het volgende:
Keuzes en gevolgen. Vanaf 5 minuten ongeveer. Ziekmakend.
Voor wat? Veilig werken in een land waarbij onschuldige burgers met wapens mogen lopen?quote:Op maandag 26 januari 2026 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je in 8 weken kunt bereiken. En 8 weken lijken me ruim voldoende.
Zo werkt dat niet daar zoquote:Op zondag 25 januari 2026 21:19 schreef -Deluzion- het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Trump de gouverneur van Minnnesota afzet en vervangt door een Republikein, zodat de chaos stopt en er weer rust en orde terugkeert in de staat.
Walz heeft met zijn extreme retoriek en falend beleid al genoeg schade aangericht.
Oh dit was lang niet de eerste keer.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Werd trouwens weer geschoten zojuist, geen idee door wie. Maar is dat nou allemaal nodig?
Mensen zijn echt boos en overstuur daar.
Wat is precies je probleem met een democratie?quote:Op zondag 25 januari 2026 21:19 schreef -Deluzion- het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Trump de gouverneur van Minnnesota afzet en vervangt door een Republikein, zodat de chaos stopt en er weer rust en orde terugkeert in de staat.
Walz heeft met zijn extreme retoriek en falend beleid al genoeg schade aangericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |