Ik denk dat de woede en angst van burgers nu wel terecht is in Minneapolis, dat geval wat jij hier deelt gaat om een eenzame man zonder sociale contacten die was doorgedraaid.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dit was lang niet de eerste keer.
Bij een eerdere schietpartij werd een ICE gebouw beschoten en verloren 2 illegale imigranten het leven.
Denk niet dat dit fok! ooit gehaald heeft.
https://www.npr.org/2025/(...)-shooting-immigrants
Je denkt dat al die mensen die daar protesteren inwoners zijn daar?quote:Op maandag 26 januari 2026 00:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de woede en angst van burgers nu wel terecht is in Minneapolis, dat geval wat jij hier deelt gaat om een eenzame man zonder sociale contacten die was doorgedraaid.
Heet die man niet Alex?quote:Op maandag 26 januari 2026 02:35 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen op Feesboek:
[ afbeelding ]
toch heb ik ze in de tram meerdere malen mensen staande zien houden met gepast geweld en heel veel pratenquote:Op maandag 26 januari 2026 00:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
BOA roept de politie erbij zodra dingen gewelddadig worden.
Je kan handhaven leren in een kortere tijd en je kan leren omgaan met geweld in dezelfde tijd. In juiste proporties beide gebruiken vergt wat meer me dunkt.
Is hij een Nederlander?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zou het aan Tim Waltz vragen
Waarom post je dit soort AI troep?quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Hmmm... zou ie hier een pistool in z'n hand hebben?
[ afbeelding ]
Rage bait…quote:Op maandag 26 januari 2026 02:35 schreef RotatoR het volgende:
Ondertussen op Feesboek:
[ afbeelding ]
Foto ziet er bewerkt uit. Anatomisch klopt die hand in ieder geval niet.quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Ringvinger en pink rechts op de foto?quote:Op maandag 26 januari 2026 07:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Foto ziet er bewerkt uit. Anatomisch klopt die hand in ieder geval niet.Er zitten vingers in de handpalm terwijl hij iets vast zou houden.
Ik hou het op een bewerking.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:00 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ringvinger en pink rechts op de foto?
Lijkt idd bewerkt. Het stukje asfalt lijkt ook te wit ivm het andere asfalt. Volgens mij heeft hij nog steeds zijn telefoon vast en je ziet op een van de filmpjes duidelijk dat die gast in de grijze jas het wapen van Pretti uit het holster haalt. Tenminste dat is wat ik uit het betreffende filmpje haal.quote:Op maandag 26 januari 2026 07:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Foto ziet er bewerkt uit. Anatomisch klopt die hand in ieder geval niet.Er zitten vingers in de handpalm terwijl hij iets vast zou houden.
Het is gewoon kwaadaardig als mensen bewust dit soort nepbeelden delen.quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Je hoeft alleen maar naar dat troll account te kijken op X om te weten dat iedere post daar bedoeld is als bait.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is gewoon kwaadaardig als mensen bewust dit soort nepbeelden delen.
Photoshop.quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Van iemand die naar eigen zeggen "bij de feiten blijft" zou je verwachten in staat te zijn dit soort gemanipuleerd beeldmateriaal als zodanig te herkennen.quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 januari 2026 07:49 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Dit is juist wat maga en ice als basis in hun dna hebben, liegen dat het gedrukt staat en de goed geindoctrineerde massa herhaalt het naar elkaar toe en zijn boos als ze met herhaalde leugens hier als leugenaar aangesproken worden.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is gewoon kwaadaardig als mensen bewust dit soort nepbeelden delen.
Dit had ik van een Tjoent echt nooit verwacht.quote:Op maandag 26 januari 2026 08:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van iemand die naar eigen zeggen "bij de feiten blijft" zou je verwachten in staat te zijn dit soort gemanipuleerd beeldmateriaal als zodanig te herkennen.
Lekker betrouwbaar twitteraccountje ook hoor![]()
Heb je bewijzen dan dat ze niet in die stad wonen?quote:Op maandag 26 januari 2026 01:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je denkt dat al die mensen die daar protesteren inwoners zijn daar?
Waar is de reguliere politie die orde moet handhaven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |