Daarbij is het ook maar net hoe je het uitlegt. Die 8 weken zijn 6 daagse werkweken. Als je bv. 10 uur per dag draait zit je op 480 uur wat neerkomt op 12 weken bij een reguliere 40 urige werkweek. Je kunt nmm niet echt zeggen of het nou te kort of te lang of wat dan ook is als je alleen maar de dagen telt.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja maar ligt dat aan de duur of de kwaliteit van de opleiding?
Gelijke rechtenquote:Op zondag 25 januari 2026 23:00 schreef Drxx het volgende:
Anno 2026 worden nu ook blanke burgers geëxecuteerd op straat. Ergens is dat een stukje progressie.
Jij denkt echt dat ik tijd heb om hier de hele dag mee te lezen?quote:Op zondag 25 januari 2026 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tuurlijk en helemaal niet omdat de mods iets gezegd hebben
Ik sta toch niet te protesteren?quote:Op zondag 25 januari 2026 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom is dat het probleem? Omdat je het niet met die mensen eens bent?
Boa krijgt 10 weken afaikquote:Op zondag 25 januari 2026 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij is het ook maar net hoe je het uitlegt. Die 8 weken zijn 6 daagse werkweken. Als je bv. 10 uur per dag draait zit je op 480 uur wat neerkomt op 12 weken bij een reguliere 40 urige werkweek. Je kunt nmm niet echt zeggen of het nou te kort of te lang of wat dan ook is als je alleen maar de dagen telt.
Hier in Nederland geven we lui na een ECO van 8 weken een groene baret.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Boa krijgt 10 weken afaik
Dat zijn net zulke randdebielen maar die weren wel hoe je een verdachte aan moeten spreken en die hebben een miljard meer taken
8 weken moet meer dan genoeg zijn
Misschien wel handig wanneer je mensen van dingen gaat beschuldigen.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik tijd heb om hier de hele dag mee te lezen?
Nou, fijn dat jouw begrip dan uitgaat naar de dader, want context.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee.
Maar hier is meer aan de hand dan alleen dat. Ik denk dat zelfs jij dat kunt begrijpen. Ik heb het ook al een paar keer uit lopen leggen.
Dat zegt vooral dat het niets meer kleur te maken heeft maar met dom gedrag.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:00 schreef Drxx het volgende:
Anno 2026 worden nu ook blanke burgers geëxecuteerd op straat. Ergens is dat een stukje progressie.
Enige wat ze moeten doen is illegalen aanhoudenquote:
Hier komt niemand je huis in om naar je rijbewijs of paspoort te vragen. Ik zou de deur ook dicht smijten.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige wat ze moeten doen is illegalen aanhouden
Ik denk dat ik het iedereen hier in de helft van de tijd aan kan leren
In de beginjaren van het moderne Amerika waren het nog geen Amerikanen. Tijdens de grote depressie trokken vele Europeanen en Britten naar Amerika, dat waren gewoon Ieren, Engelsen, Nederlanders, Duitsers. Pas veel later werden dat Amerikanen. Na de burgeroorlog en invoering van meer wetten en rechten. Daarvoor was het echt een wild west.quote:Op zondag 25 januari 2026 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Volg je hier even niet..
Vanaf de Amerikaanse Burgeroorlog tot eind jaren 1960 werden Afro-Amerikanen in de Verenigde Staten systematisch gescheiden van Europese Amerikanen. Deze rassensegregatie, die het meest uitgesproken was in de voormalige Geconfedereerde Staten van Amerika, bestond de facto al tijdens de slavernij, toen de staten elk hun eigen slave code hadden. Na de Amerikaanse Burgeroorlog kwamen daar de Black Codes voor in de plaats, en na de Reconstructie moesten de Jim Crow-wetten de segregatie bestendigen. Hoewel deze wetten ingingen tegen het verbod op discriminatie in de Grondwet van de Verenigde Staten, hielden ze door de separate but equal-doctrine lang stand. Op grond van deze doctrine mochten zaken als huisvesting, medische zorg, onderwijs, werkgelegenheid en vervoer per ras worden gescheiden, mits zij voor elk ras van hetzelfde niveau waren. In de praktijk bleken de voorzieningen voor Afro-Amerikanen bijna altijd slechter te zijn. Met borden werd aangeduid waar zij gebruik van mochten maken.
En die lopen zeer zeker niet met een vuurpistool op zak.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Boa krijgt 10 weken afaik
Dat zijn net zulke randdebielen maar die weren wel hoe je een verdachte aan moeten spreken en die hebben een miljard meer taken
8 weken moet meer dan genoeg zijn
quote:Op zondag 25 januari 2026 23:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En die lopen zeer zeker niet met een vuurpistool op zak.
Vind ik niet relevantquote:Op zondag 25 januari 2026 23:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier komt niemand je huis in om naar je rijbewijs of paspoort te vragen. Ik zou de deur ook dicht smijten.
Ja, daar had ik het ook over, eerste helft vorige eeuw waren het toch allemaal Amerikanen of toch tweede generatie immigranten?quote:Op zondag 25 januari 2026 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de beginjaren van het moderne Amerika waren het nog geen Amerikanen. Tijdens de grote depressie trokken vele Europeanen en Britten naar Amerika, dat waren gewoon Ieren, Engelsen, Nederlanders, Duitsers. Pas veel later werden dat Amerikanen.
Overschat je zelf niet zo.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige wat ze moeten doen is illegalen aanhouden
Ik denk dat ik het iedereen hier in de helft van de tijd aan kan leren
Tja hoe je het bekijkt, Europeanen die zich gesetteld hadden.quote:Op zondag 25 januari 2026 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het ook over, eerste helft vorige eeuw waren het toch allemaal Amerikanen of toch tweede generatie immigranten?
Doe ik nietquote:
Geen idee waaar dit over gaatquote:Op zondag 25 januari 2026 23:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]![]()
![]()
Vindt hij niet relevant maar dat singer wel degelijk.
Dat blijktquote:Op zondag 25 januari 2026 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Doe ik niet
Het is allemaal geen rocket science
quote:Op zondag 25 januari 2026 23:10 schreef probeer het volgende:
Nou, fijn dat jouw begrip dan uitgaat naar de dader, want context.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |