Ach wat jammer nu. Ik zag je al niet zittenquote:
Dat heeft ook andere redenenquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat jammer nu. Ik zag je al niet zitten
Je wilt gewoon niet iets drinken bij mijquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft ook andere redenen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet iets drinken bij mij
We kunnen altijd nog kattenplaatjes makenquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef golfer het volgende:
Na ruim 1500 posts is het wel een beetje gedaan hier?
Je had er al eenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Inkoppertje
(Ik kreeg de foutjes niet meer hersteld)
[ link | afbeelding ]
@:Ansa
Zo danquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat jammer nu. Ik zag je al niet zitten
Je kan inderdaad mijn woorden op twee manier uitleggenquote:
Dan moet je een donkerblauwe, rooie of @Viv even schoppen. Dan schoppen zij hem wel in de aankondigingquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat het niet meer in mededelingen staat
Weer mooi gedaan Jippiequote:
Valt genoeg te creerenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal straks even terug lezen in DTS en nog een paar users 'creëren' in AI
LOL. Blij dat ik daar soms dagen bijna niet meer komquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
@:wereldgozer
[ afbeelding ]
Inclusief een extern tandenstokertje
Waar denk je dat AI mee gevoed wordt?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.
Waarom heeft AI altijd van die filmsterrenboys en van die knappe dames
Kan AI jou ook uitpakkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar denk je dat AI mee gevoed wordt?
Daar is meer processing power voor nodigquote:
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten danquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.Ik heb gewoon het gevoel dat er hier hele aantrekkelijke mensen rondlopen.
Ja, dat idee begin ik ook te krijgen, allemaal verscholen beauty's komen naar vorenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.Ik heb gewoon het gevoel dat er hier hele aantrekkelijke mensen rondlopen.
Je bent echt top!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten dan
@TheStigsDutchCousinquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten dan
Zet die helm maar snel weer op!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je die helm op wil houden 🤣quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
Voordat ik de mention zag, wist ik om wie het gingquote:
Even @Dr_Flash taggenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Die polo klopt wel.quote:
Het waren de ballen óf Fred Perry, met m’n credits. Ik koos natuurlijk voor het laatste.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die polo klopt wel.
En in een grijs verleden heb ik gebiljart in een competitie.
Maar niet met 1 bal…
Ik heb geen idee hoe je 'mij' zo in elkaar hebt geknutseld op basis van wat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het waren de ballen óf Fred Perry, met m’n credits. Ik koos natuurlijk voor het laatste.![]()
Leger kisten moesten het ook zijn, ik kreeg Panama Jacks.
Het is me wel duidelijk dat mijn gesprekjes met mensen gewoon vergeten worden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je 'mij' zo in elkaar hebt geknutseld op basis van wat.
Tegenwoordig heb ik nog maar 1 paar Dr. Martens, die ik zelden draag…
Nee, niet vergeten, maar de samenvatting daarvan levert kennelijk onvoldoende info op om mij dusdanig af te beelden dat ik mezelf er in herken…quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is me wel duidelijk dat mijn gesprekjes met mensen gewoon vergeten worden.
pinnenjaskequote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Jippie het volgende:
@:Pinnenmutske had vandaag erg koude billen tijdens het fietsen:
[ afbeelding ]
Die hont kijkt ook niet echt blijquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Jippie het volgende:
@:Pinnenmutske had vandaag erg koude billen tijdens het fietsen:
[ afbeelding ]
Oeh, wat een imagoquote:
Ik overwoog nog een tuin vol onkruid, maar dat werd te drukquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, wat een imago![]()
![]()
DTS - check
Bolk - check
Heel veel koffie - check
Ik mis véél. Waaronder Whisk(e)y & Curaçaoquote:
Cijfertjes checkquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, wat een imago![]()
![]()
DTS - check
Bolk - check
Heel veel koffie - check
jij lijkt toch ook sprekendquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe goed Mini-ToT op de echte lijkt!
Hell yeah!quote:
Deze vind ik echt zo goed, althans wat mini betreft als twee druppels waterquote:
Konden we maar in de A! wereld leven, wat een mooie mannen zijn datquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van deze AI man
Tsss je hebt me toch gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:02 schreef sp3c het volgende:
En waar komen al die extreme spieren vandaan!
Dat beenquote:
Wat is er met mijn beenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er met mijn been
Dat blijkt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:58 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:ouwesok
[ link | afbeelding ]
Hopelijk gaat alles goed met je
Had je wel een heleboel echte AI-koppies in kunnen zettenquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
FOK! teams meeting
[ link | afbeelding ]
Ik mis hem ookquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:58 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:ouwesok
[ link | afbeelding ]
Hopelijk gaat alles goed met je
Ik ookquote:
quote:
Hopelijk komt hij snel terug en gaat het goed met hem,dan kunnen we een AI party voor hem organiseren.quote:
Van het bolkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 10:02 schreef sp3c het volgende:
En waar komen al die extreme spieren vandaan!
zelf een druifquote:
Absoluut!quote:
Ligt maar net aan je prompt:quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je prompt:Oke lol je hebt er wel iets moois van gemaakt DannySPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Ligt maar net aan je prompt:SPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag mij af hoe hij zo goed beeld van mij kan schetsenquote:
Lolquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:45 schreef Jippie het volgende:
@:Dotteke en @:TheStigsDutchCousin
Naar het liefdesnestje in GC
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:45 schreef Jippie het volgende:
@:Dotteke en @:TheStigsDutchCousin
Naar het liefdesnestje in GC
[ afbeelding ]
We are on the road Stigquote:
[..]
Ligt maar net aan je prompt:Gristus te paard, het is net de hospita waar ik een klein jaartje een kamer van huurdeSPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
[..]
Ligt maar net aan je prompt:HoiSPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
Ik wil niet weten waarom je dat weet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard, het is net de hospita waar ik een klein jaartje een kamer van huurde
[..]
Ligt maar net aan je prompt:Hij was al op zoek naar zijn meissieSPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het je lekker toch vertellenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom je dat weet.
Serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het je lekker toch vertellen's Ochtends slaapdronken de badkamer binnenlopen en haar daar in alle naakte glorie aanschouwen. Geen goed begin van de week.
Yupquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
![]()
![]()
Je was waarschijnlijk wel meteen goed wakker.
Lol die sokkenquote:
@greysbonesquote:
Ja, lekker on tourquote:
Kan ik je eindelijk eens vastpakken, mijn armen om je heen en heerlijk tegen je aan liggend op weg naar het lovenestquote:
Is dit echt...?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik je eindelijk eens vastpakken, mijn armen om je heen en heerlijk tegen je aan liggend op weg naar het lovenest
Wie had dat ooit kunnen bedenken
Krijg het warm onder mijn helmquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik je eindelijk eens vastpakken, mijn armen om je heen en heerlijk tegen je aan liggend op weg naar het lovenest
Wie had dat ooit kunnen bedenken
Voelt wel zoquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dit echt...?want if so, hoe tof
Nee joh gewoon gein Stig heeft een leuke vriendin en woont samen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dit echt...?want if so, hoe tof
Oh, ik dacht even dat ik getuige was van iets, maar het is maar spielerei.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh gewoon gein Stig heeft een leuke vriendin en woont samen.
Ik maak geen kans meer
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh gewoon gein Stig heeft een leuke vriendin en woont samen.
Ik maak geen kans meer
Het is al zo gek dat ik een witte helm in mijn bed heb liggen dan een deken gewikkeld in een wit lakenquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg het warm onder mijn helm
[..]
Voelt wel zo
Op Fok weet je het nooitquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat ik getuige was van iets, maar het is maar spielerei.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al zo gek dat ik een witte helm in mijn bed heb liggen den een denken gewikkeld in een wit laken
Daar val ik tegaan aan in slaap en doe of jij dat bent
nu niet zo in de natuur dan wel.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
nu niet zo in de natuur dan wel.
Maarre min of meer heb ik geregeld met werk om minder uren te werken zodat ik dagje overhou om gewoon creatief weer eens op piano te kloten.
Gewoon veel te weinig tijd voor
ja nu je het zegt LOLquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Het is in je eigen tuin, met je Japanse duizendknoop
is het wel hoor ook afgelopen weekend nog, alleen met andere samenstellingquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn beeld @:kree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daargelaten wart iedereen ervan denkt ofzo enzo, maar dat is kree live
Nu met in ear enzo blablabla. maar doe dat omdat ik het leuk vind om muziek te maken en het voor een goed doel is altijd. niet Perce alleen israel dus. maar zoek maar op "stichting help ons helpen, katwijk". daarvoor dus ook.
tis allemaal non-profit.Do what you love, love what you do!
tja ik hou er wel vanquote:
Poh, dat tandenstokertje klopt echt. Wereldgozer is nog veel mooierquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Wereldgozer in pak is echt intensquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hou niet van pakken dragen, maar als ik er 1 aan heb ben ik wel zon hunk volgens @:anneloos
Was het maar zo’n feest.quote:
llm’s zijn in de kern niet-deterministischquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou krijg ik zelfs al een melding dat chat het niet kan maken als ik dezelfde prompt geef waar ik vorige week wel wat uitkreeg.
Ik geef het geheel op. Wat een absoluut schijtprogramma.
Wat leuk gedaan Dotquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:
@:jippie bezig met moderaten en AI afbeeldingen aan het maken is . Er hangen allemaal foto's van users aan de wand waar ze iets mee doen voor dit topic. En ondertussen is ze op haar mobiel naarstig op zoek naar nieuwe nieuwberichten voor de FP![]()
[ afbeelding ]
Die is een stuk schattiger dan de eerdere versie van Lovely.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:ToT
[ link | afbeelding ]
Dank voor deze zeer accurate AI-generatiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:jippie
[ link | afbeelding ]
De Designer en vormgever hequote:
Leuke laptopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt zo uit de doos, is een fabrieks foutquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik maar denken dat Fok! bevolkt was door ontelbare zolderkamernerds. Blijken het stuk voor stuk superaantrekkelijke figuren te zijn.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik maar denken dat Fok! bevolkt was door ontelbare zolderkamernerds. Blijken het stuk voor stuk superaantrekkelijke figuren te zijn.
Ik zou haar met de vinger op een zinnetje laten zitten, met de snufferd nog dichter bij het scherm!quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ben al 20 jaar vrijgezel.
Dat is geen acne probleemquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Gelukkig! Overigens heb je nog best een leuke uitstraling, ondanks dat acneprobleem.
Eeuwige zonde!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou haar met de vinger op een zinnetje laten zitten, met de snufferd nog dichter bij het scherm!
Ik mis een schaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor wat dat dan????quote:
Waterpokken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:24 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Dat is geen acne probleem
Daar staat "belangrijk"quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nie helemaal wat ik verwacht had. hij skipt de omgeving nu
en handen blijft toch een moeilijk iets voor AI
Is van het zuipen en blowen.quote:
@Fogel ziet er op dit moment meer zo uit:quote:
quote:
gemini maakte van vliegen een dronequote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
@:Fogel ziet er op dit moment meer zo uit:
[ afbeelding ]
(ok, op weg naar Lima, Machu Picchu pas over een paar dagen)
Wat is je prompt?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
gemini maakte van vliegen een drone
geen idee waarom
"maak een (liggende) foto van een jongeman in een vliegtuigstoel met buiten uit het raampje een blik op Machu Picchu"quote:
Echt he. Ik wil wel in de AI wereld levenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is helemaal doorgebrand natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
Opvallend veel laptops en tablets met het scherm aan de verkeerde kant wel.
lolquote:
Ik heb echt geen idee, maar het ligt niet aan mijquote:
Nee, kan ook niet ontdekken, althans aan je uiterlijk niet, wat er mis is met jequote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:56 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar het licht niet aan mij
Hij houdt van koude.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind juist wintersportkleding warm.
Zijn torentje en Scjvb al geweest?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:14 schreef raptorix het volgende:
Wie is de volgende die jullie willen zien?
Klein vleugje Khalid Boulahrouzquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb grok gevraagd hoe HMF eruit ziet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. Ik wil wel in de AI wereld leven
Zie de 2e post boven je.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 20:15 schreef Koen66 het volgende:
Heb wel wat zitten pielen met AI (Copilot, zakelijke laptop) Zal ook eens kijken of ik een Fokker kan bedenken
Jaime Lannisterquote:
quote:
Sowquote:Op zaterdag 24 januari 2026 11:26 schreef maily het volgende:
[..]
nee, dat ging te ver.
beter van niet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:50 schreef Chandler het volgende:
@:Djeez en zijn vrouw!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:50 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]
Ouder, langer haar, lelijkerquote:
AI zal dat bedacht hebben, als je dat graag anders wil zien doe ik een andere pogingquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:49 schreef viagraap het volgende:
[..]
Typisch dat er vanuit gegaan wordt dat ik getint ben.
Ik mis 'iets paars'quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:50 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh ik vind het wel fijn mijn vooroordelen over AI bevestigd te zien eigenlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
AI zal dat bedacht hebben, als je dat graag anders wil zien doe ik een andere poging
Koester je achtergrond of afkomst, het is een onuitwisbaar stukje van jezelfquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:31 schreef viagraap het volgende:
[..]
Neuh ik vind het wel fijn mijn vooroordelen over AI bevestigd te zien eigenlijk
En iets waar ik zelf helemaal niks voor heb hoeven doen, geen idee waarom ik dat zou koesteren.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Koester je achtergrond of afkomst, het is een onuitwisbaar stukje van jezelf
Dan geef ik mijn eerste versie: 'Nooit schamen voor je achtergrond of afkomst, het blijft altijd een stukje van jezelf' Paste dat aan omdat ik dacht dat je 'schamen' misschien verkeerd zou opvatten, vandaar dat ik het iets anders heb verwoord.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:52 schreef viagraap het volgende:
[..]
En iets waar ik zelf helemaal niks voor heb hoeven doen, geen idee waarom ik dat zou koesteren.
Ik zou me er ook nooit voor schamen, het is immers iets wat puur toevallig je lot is. Iemand die voor Ajax (ik noem maar wat en bedenk me nu dat ze zichzelf joden noemen maar daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn eerste versie: 'Nooit schamen voor je achtergrond of afkomst, het blijft altijd een stukje van jezelf' Paste dat aan omdat ik dacht dat je 'schamen' misschien verkeerd zou opvatten, vandaar dat ik het iets anders heb verwoord.
Wat is het verschil? De ogen dicht?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel erg goed gelukt, volgende poging met een slapende koe?
Zijn Belgische schone had toch een heel wat grotere boezem?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:50 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]
De tong in haar bek? Weet eigenlijk niet hoe een koe slaaptquote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:35 schreef maily het volgende:
[..]
Wat is het verschil? De ogen dicht?
Oh ik meende mij dat wel te herinneren, maar begreep dat Djeez en zijn paarsgepunte lans onafscheidelijk zijnquote:Op zaterdag 24 januari 2026 14:05 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat "Paars" stond al in deel 1..![]()
[ link | afbeelding ]
Ik denk bij dit topic nog steeds aan die van jou uit een deel of wat geleden. Zittend in het gras met het powerpuffgirl(?) hoofd.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen heb ik helaas geen roze haar.Zou ik wel weer willen.
quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:35 schreef Jippie het volgende:
@:Watmoetjenou samen met prinses Anette op de bank
[ afbeelding ]
Ik keek naar die muur achter julliequote:Op zaterdag 24 januari 2026 15:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
Maar daar keek ik uiteraard niet naar
Ik heb helaas niet zo'n fijne bakquote:Op zondag 25 januari 2026 00:38 schreef Jippie het volgende:
@:Red_85 bij zijn favoriete keurslager
[ afbeelding ]
Dat is Mads Mikkelsen.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:38 schreef Jippie het volgende:
@:Red_85 bij zijn favoriete keurslager
[ afbeelding ]
Had ergens gelezen dat je een rode race-Lamborghini wel mooi vond, de keurslager aan je voorkeur voor een goed stuk vlees en het rode pak refereert naar je usernaam.quote:Op zondag 25 januari 2026 00:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n fijne bak
Ook geen rood pak
Ga ook niet naar de keurslager.. haal mn vlees ergens anders
En belangrijker nog, zo'n dos haar heb ik gelukkig al 20+ jaar niet meer.
Try again
Kom ik op terug.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat je een rode race-Lamborghini wel mooi vond, de keurslager aan je voorkeur voor een goed stuk vlees en het rode pak refereert naar je usernaam.
Maar geef maar wat steekwoorden dan doe ik nog een poging
Dit is wel de werkmodus danquote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
@:anneloos
[ afbeelding ]
@:wereldgozer zit ik in de buurt?
Absoluut mijn droomvrouw (oeps, laat mijn vrouw het niet lezen)! Ikzelf heb inmiddels wat minder haar op mijn hoofd, wat meer op mijn kin en ben veel grijzer. Ook een paar kilootjes zwaarder. Ik woon in een oud boerderijtje tegen de bosrand, maar voor deze boshut was ik ook direct gevallen.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2026 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Onze vriend @:karzai mag ook niet ontbreken natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Holy shit.quote:
Het is toch het "laat hier zien hoe jij een bepaalde user voor je ziet" topic?quote:
Haha nee, enkel voor het hosten van de plaatjesquote:
Wie?quote:Op zondag 25 januari 2026 11:53 schreef Blues het volgende:
@:Dr_Flash
[ link | afbeelding ]
(sorry dat je op Derk Sauer lijkt)
quote:Op maandag 26 januari 2026 18:05 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)gen-zeilongeluk.html
(RIP)
Oeps.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
kreeg je wel de mention?
want ik had je naam verkeerd .....
Ja mevrouwtje!quote:
Nee dat niet, maar ik volgde dit topic en keek toevallig bij mij active topicsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
kreeg je wel de mention?
want ik had je naam verkeerd .....
Kloptquote:
Ze heeft benenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:07 schreef Domnivoor het volgende:
@:Aoibhin en ik
[ afbeelding ]
Ik heb het plaatje van @:Shii een beetje aangepast.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:MissHobje
[ afbeelding ]
Sorry ik kon het niet laten
Hahaha geweldig!! Ik vind hem tofquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:MissHobje
[ afbeelding ]
Sorry ik kon het niet laten
Niet iedereen kan overweg met AIquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:25 schreef Servieskast het volgende:
Fok is wel heel blank en oud als ik zo naar alle pics kijk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:25 schreef Servieskast het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou dan @:Koen66
Ja, ik kan iemand uit 1966 niet opeens 21 laten lijken...
Awww die is cooollllquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Starhopper al hoppend door de mooie tulpenvelden![]()
[ afbeelding ]
Om alvast in de lentestemming te komen
Ondanks de foutjes toch leuk geprobeerd, alleen heb ik geen haar op mijn kopquote:Op zondag 15 februari 2026 18:43 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb hem als UI gedaan. Dat mag toch wel?![]()
![]()
Ik heb er ook eentje gemaakt van jou! @:SpeedyGJ
[ afbeelding ]
Ik heb nu een kale voor jequote:Op zondag 15 februari 2026 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks de foutjes toch leuk geprobeerd, alleen heb ik geen haar op mijn kop![]()
![]()
Maar het idee met de weersvoorspelling is wel leuk!
Ohquote:Op zondag 15 februari 2026 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks de foutjes toch leuk geprobeerd, alleen heb ik geen haar op mijn kop![]()
![]()
Maar het idee met de weersvoorspelling is wel leuk!
Kalentijnquote:
Like itquote:Op zondag 15 februari 2026 18:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb nu een kale voor jeMaar dan ben je ook gelijk een ouwe lul
Als ik vraag om hem iets jonger te maken dan krijg je weer haar
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat man? Gek genoeg komt jouw AI plaatje dicht in de buurt hahahaquote:
ik was juist wel heel jongquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:25 schreef Servieskast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |