Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
@:wereldgozer
[ afbeelding ]
Inclusief een extern tandenstokertje
Waar denk je dat AI mee gevoed wordt?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.
Waarom heeft AI altijd van die filmsterrenboys en van die knappe dames
Kan AI jou ook uitpakkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar denk je dat AI mee gevoed wordt?
Daar is meer processing power voor nodigquote:
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.
Waarom heeft AI altijd van die filmsterrenboys en van die knappe dames
Toch mijn helm maar eens afzetten danquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.Ik heb gewoon het gevoel dat er hier hele aantrekkelijke mensen rondlopen.
Ja, dat idee begin ik ook te krijgen, allemaal verscholen beauty's komen naar vorenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.Ik heb gewoon het gevoel dat er hier hele aantrekkelijke mensen rondlopen.
Je bent echt top!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal straks even terug lezen in DTS en nog een paar users 'creëren' in AI
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten dan
@TheStigsDutchCousinquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten dan
Zet die helm maar snel weer op!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je die helm op wil houden 🤣quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
AI vindt woorden moeilijkquote:
Voordat ik de mention zag, wist ik om wie het gingquote:
| Forum Opties | |