quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:45 schreef Jippie het volgende:
@:Dotteke en @:TheStigsDutchCousin
Naar het liefdesnestje in GC
[ afbeelding ]
We are on the road Stigquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je prompt:Gristus te paard, het is net de hospita waar ik een klein jaartje een kamer van huurdeSPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
[..]
Ligt maar net aan je prompt:HoiSPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ik wil niet weten waarom je dat weet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard, het is net de hospita waar ik een klein jaartje een kamer van huurde
[..]
Ligt maar net aan je prompt:Hij was al op zoek naar zijn meissieSPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga het je lekker toch vertellenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waarom je dat weet.
Serieus?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga het je lekker toch vertellen's Ochtends slaapdronken de badkamer binnenlopen en haar daar in alle naakte glorie aanschouwen. Geen goed begin van de week.
Yupquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
![]()
![]()
Je was waarschijnlijk wel meteen goed wakker.
Lol die sokkenquote:
@greysbonesquote:
Ja, lekker on tourquote:
Kan ik je eindelijk eens vastpakken, mijn armen om je heen en heerlijk tegen je aan liggend op weg naar het lovenestquote:
Is dit echt...?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik je eindelijk eens vastpakken, mijn armen om je heen en heerlijk tegen je aan liggend op weg naar het lovenest
Wie had dat ooit kunnen bedenken
Krijg het warm onder mijn helmquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik je eindelijk eens vastpakken, mijn armen om je heen en heerlijk tegen je aan liggend op weg naar het lovenest
Wie had dat ooit kunnen bedenken
Voelt wel zoquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dit echt...?want if so, hoe tof
Nee joh gewoon gein Stig heeft een leuke vriendin en woont samen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dit echt...?want if so, hoe tof
Oh, ik dacht even dat ik getuige was van iets, maar het is maar spielerei.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh gewoon gein Stig heeft een leuke vriendin en woont samen.
Ik maak geen kans meer
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh gewoon gein Stig heeft een leuke vriendin en woont samen.
Ik maak geen kans meer
Het is al zo gek dat ik een witte helm in mijn bed heb liggen dan een deken gewikkeld in een wit lakenquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg het warm onder mijn helm
[..]
Voelt wel zo
Op Fok weet je het nooitquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat ik getuige was van iets, maar het is maar spielerei.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al zo gek dat ik een witte helm in mijn bed heb liggen den een denken gewikkeld in een wit laken
Daar val ik tegaan aan in slaap en doe of jij dat bent
nu niet zo in de natuur dan wel.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
nu niet zo in de natuur dan wel.
Maarre min of meer heb ik geregeld met werk om minder uren te werken zodat ik dagje overhou om gewoon creatief weer eens op piano te kloten.
Gewoon veel te weinig tijd voor
ja nu je het zegt LOLquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
Het is in je eigen tuin, met je Japanse duizendknoop
is het wel hoor ook afgelopen weekend nog, alleen met andere samenstellingquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn beeld @:kree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daargelaten wart iedereen ervan denkt ofzo enzo, maar dat is kree live
Nu met in ear enzo blablabla. maar doe dat omdat ik het leuk vind om muziek te maken en het voor een goed doel is altijd. niet Perce alleen israel dus. maar zoek maar op "stichting help ons helpen, katwijk". daarvoor dus ook.
tis allemaal non-profit.Do what you love, love what you do!
tja ik hou er wel vanquote:
Poh, dat tandenstokertje klopt echt. Wereldgozer is nog veel mooierquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
@:wereldgozer
[ afbeelding ]
Inclusief een extern tandenstokertje
Wereldgozer in pak is echt intensquote:Op woensdag 21 januari 2026 20:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hou niet van pakken dragen, maar als ik er 1 aan heb ben ik wel zon hunk volgens @:anneloos
Was het maar zo’n feest.quote:
llm’s zijn in de kern niet-deterministischquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou krijg ik zelfs al een melding dat chat het niet kan maken als ik dezelfde prompt geef waar ik vorige week wel wat uitkreeg.
Ik geef het geheel op. Wat een absoluut schijtprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |