Wat leuk gedaan Dotquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:
@:jippie bezig met moderaten en AI afbeeldingen aan het maken is . Er hangen allemaal foto's van users aan de wand waar ze iets mee doen voor dit topic. En ondertussen is ze op haar mobiel naarstig op zoek naar nieuwe nieuwberichten voor de FP![]()
[ afbeelding ]
Die is een stuk schattiger dan de eerdere versie van Lovely.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:44 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:ToT
[ link | afbeelding ]
Dank voor deze zeer accurate AI-generatiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:jippie
[ link | afbeelding ]
De Designer en vormgever hequote:
Leuke laptopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Komt zo uit de doos, is een fabrieks foutquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik maar denken dat Fok! bevolkt was door ontelbare zolderkamernerds. Blijken het stuk voor stuk superaantrekkelijke figuren te zijn.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik maar denken dat Fok! bevolkt was door ontelbare zolderkamernerds. Blijken het stuk voor stuk superaantrekkelijke figuren te zijn.
Ik zou haar met de vinger op een zinnetje laten zitten, met de snufferd nog dichter bij het scherm!quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ben al 20 jaar vrijgezel.
Dat is geen acne probleemquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Gelukkig! Overigens heb je nog best een leuke uitstraling, ondanks dat acneprobleem.
Eeuwige zonde!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ben al 20 jaar vrijgezel.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou haar met de vinger op een zinnetje laten zitten, met de snufferd nog dichter bij het scherm!
Ik mis een schaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:47 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor wat dat dan????quote:
Waterpokken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:24 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Dat is geen acne probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |