Ach wat jammer nu. Ik zag je al niet zittenquote:
Dat heeft ook andere redenenquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat jammer nu. Ik zag je al niet zitten
Je wilt gewoon niet iets drinken bij mijquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft ook andere redenen
Tuurlijk welquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet iets drinken bij mij
We kunnen altijd nog kattenplaatjes makenquote:Op woensdag 21 januari 2026 11:34 schreef golfer het volgende:
Na ruim 1500 posts is het wel een beetje gedaan hier?
Je had er al eenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Inkoppertje
(Ik kreeg de foutjes niet meer hersteld)
[ link | afbeelding ]
@:Ansa
Zo danquote:Op woensdag 21 januari 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach wat jammer nu. Ik zag je al niet zitten
Je kan inderdaad mijn woorden op twee manier uitleggenquote:
Wouldquote:
Dan moet je een donkerblauwe, rooie of @Viv even schoppen. Dan schoppen zij hem wel in de aankondigingquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat het niet meer in mededelingen staat
Weer mooi gedaan Jippiequote:
Valt genoeg te creerenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal straks even terug lezen in DTS en nog een paar users 'creëren' in AI
LOL. Blij dat ik daar soms dagen bijna niet meer komquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
@:wereldgozer
[ afbeelding ]
Inclusief een extern tandenstokertje
Waar denk je dat AI mee gevoed wordt?quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.
Waarom heeft AI altijd van die filmsterrenboys en van die knappe dames
Kan AI jou ook uitpakkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waar denk je dat AI mee gevoed wordt?
Daar is meer processing power voor nodigquote:
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten danquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.Ik heb gewoon het gevoel dat er hier hele aantrekkelijke mensen rondlopen.
Ja, dat idee begin ik ook te krijgen, allemaal verscholen beauty's komen naar vorenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik knutsel soms wel door, anders krijg je het vaak een beetje boerig.Ik heb gewoon het gevoel dat er hier hele aantrekkelijke mensen rondlopen.
Je bent echt top!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten dan
@TheStigsDutchCousinquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch mijn helm maar eens afzetten dan
Zet die helm maar snel weer op!quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je die helm op wil houden 🤣quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
AI vindt woorden moeilijkquote:
Voordat ik de mention zag, wist ik om wie het gingquote:
Even @Dr_Flash taggenquote:Op woensdag 21 januari 2026 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
@:wereldgozer
[ afbeelding ]
Inclusief een extern tandenstokertje
Die polo klopt wel.quote:
Het waren de ballen óf Fred Perry, met m’n credits. Ik koos natuurlijk voor het laatste.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die polo klopt wel.
En in een grijs verleden heb ik gebiljart in een competitie.
Maar niet met 1 bal…
Ik heb geen idee hoe je 'mij' zo in elkaar hebt geknutseld op basis van wat.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het waren de ballen óf Fred Perry, met m’n credits. Ik koos natuurlijk voor het laatste.![]()
Leger kisten moesten het ook zijn, ik kreeg Panama Jacks.
Het is me wel duidelijk dat mijn gesprekjes met mensen gewoon vergeten worden.quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je 'mij' zo in elkaar hebt geknutseld op basis van wat.
Tegenwoordig heb ik nog maar 1 paar Dr. Martens, die ik zelden draag…
Nee, niet vergeten, maar de samenvatting daarvan levert kennelijk onvoldoende info op om mij dusdanig af te beelden dat ik mezelf er in herken…quote:Op woensdag 21 januari 2026 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is me wel duidelijk dat mijn gesprekjes met mensen gewoon vergeten worden.
pinnenjaskequote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Jippie het volgende:
@:Pinnenmutske had vandaag erg koude billen tijdens het fietsen:
[ afbeelding ]
Die hont kijkt ook niet echt blijquote:Op woensdag 21 januari 2026 21:22 schreef Jippie het volgende:
@:Pinnenmutske had vandaag erg koude billen tijdens het fietsen:
[ afbeelding ]
Oeh, wat een imagoquote:
Ik overwoog nog een tuin vol onkruid, maar dat werd te drukquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, wat een imago![]()
![]()
DTS - check
Bolk - check
Heel veel koffie - check
Ik mis véél. Waaronder Whisk(e)y & Curaçaoquote:
Cijfertjes checkquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, wat een imago![]()
![]()
DTS - check
Bolk - check
Heel veel koffie - check
jij lijkt toch ook sprekendquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe goed Mini-ToT op de echte lijkt!
Hell yeah!quote:
Deze vind ik echt zo goed, althans wat mini betreft als twee druppels waterquote:
Konden we maar in de A! wereld leven, wat een mooie mannen zijn datquote:Op donderdag 22 januari 2026 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van deze AI man
Tsss je hebt me toch gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:02 schreef sp3c het volgende:
En waar komen al die extreme spieren vandaan!
Dat beenquote:
Wat is er met mijn beenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er met mijn been
Dat blijkt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 22 januari 2026 11:58 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:ouwesok
[ link | afbeelding ]
Hopelijk gaat alles goed met je
Had je wel een heleboel echte AI-koppies in kunnen zettenquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
FOK! teams meeting
[ link | afbeelding ]
Ik mis hem ookquote:Op donderdag 22 januari 2026 11:58 schreef Professionele-Idioot het volgende:
@:ouwesok
[ link | afbeelding ]
Hopelijk gaat alles goed met je
Ik ookquote:
quote:
Hopelijk komt hij snel terug en gaat het goed met hem,dan kunnen we een AI party voor hem organiseren.quote:
Van het bolkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 10:02 schreef sp3c het volgende:
En waar komen al die extreme spieren vandaan!
zelf een druifquote:
Absoluut!quote:
Ligt maar net aan je prompt:quote:Op woensdag 21 januari 2026 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je prompt:Oke lol je hebt er wel iets moois van gemaakt DannySPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 januari 2026 16:33 schreef Danny het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je prompt:SPOILER: let op, slightly nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Vraag mij af hoe hij zo goed beeld van mij kan schetsenquote:
Lolquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:45 schreef Jippie het volgende:
@:Dotteke en @:TheStigsDutchCousin
Naar het liefdesnestje in GC
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |