Daar staat "belangrijk"quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nie helemaal wat ik verwacht had. hij skipt de omgeving nu
en handen blijft toch een moeilijk iets voor AI
Is van het zuipen en blowen.quote:
@Fogel ziet er op dit moment meer zo uit:quote:
quote:
gemini maakte van vliegen een dronequote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
@:Fogel ziet er op dit moment meer zo uit:
[ afbeelding ]
(ok, op weg naar Lima, Machu Picchu pas over een paar dagen)
Wat is je prompt?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
gemini maakte van vliegen een drone
geen idee waarom
"maak een (liggende) foto van een jongeman in een vliegtuigstoel met buiten uit het raampje een blik op Machu Picchu"quote:
Echt he. Ik wil wel in de AI wereld levenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik maar denken dat Fok! bevolkt was door ontelbare zolderkamernerds. Blijken het stuk voor stuk superaantrekkelijke figuren te zijn.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:12 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ben al 20 jaar vrijgezel.
Is helemaal doorgebrand natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
Opvallend veel laptops en tablets met het scherm aan de verkeerde kant wel.
lolquote:
Ik heb echt geen idee, maar het ligt niet aan mijquote:
Nee, kan ook niet ontdekken, althans aan je uiterlijk niet, wat er mis is met jequote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:56 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar het licht niet aan mij
Hij houdt van koude.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind juist wintersportkleding warm.
Zijn torentje en Scjvb al geweest?quote:Op woensdag 21 januari 2026 09:14 schreef raptorix het volgende:
Wie is de volgende die jullie willen zien?
Klein vleugje Khalid Boulahrouzquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb grok gevraagd hoe HMF eruit ziet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |