Ik meen dat ze in maart naar Amerika gaan voor het afstuderen van Merel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:03 schreef IlseMarije het volgende:
Dus Jan en en Sofie (Nagelkerke) gaan ipv nu naar Oeganda naar Spanje en volgende maand naar Oeganda, waar zou de reis dan in maart heen gaan? Dit is toch niet best, januari een week weg februari een week weg en tussendoor minimaal 1x per week samen weg. (door de week he, een weekend zonder etentje of feestje is geen weekend) En opa en oma maar oppassen, die zijn vast ook in de 70 dus deze maand een week lang de “kindjes” van en naar school brengen, naar sport ed en dan volgende maand nog een week. Pittig!
Dat is ook zo, wat een leven! (Al zou ik echt niet willen ruilen)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik meen dat ze in maart naar Amerika gaan voor het afstuderen van Merel.
Hah ja ik ook, eerst op Viva en nu hier. Ik weet zelfs nog dat AM op een gegeven moment een foto maakte van haar computerscherm en het topic op Viva open stond 😂 ze leest zeker meequote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Sterker nog via Am hoorde ik van fora waar zij besproken werd, ik wist dat niet eens. Zij heeft er zelf reclame voor gemaakt
Ze had ook een keer een foto van een lijstje met namen op Viva/hier en hun instanaam.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:14 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Hah ja ik ook, eerst op Viva en nu hier. Ik weet zelfs nog dat AM op een gegeven moment een foto maakte van haar computerscherm en het topic op Viva open stond 😂 ze leest zeker mee
Hvk werkt toch in de 18+ branche? Geen idee hoe of wanneer maar dit deed ze voor Z wel en eventjes erna ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat HVK vrijstelling krijgt vanwege Z en zijn problemen? En misschien L ook wel, de tijd zal dat uitwijzen.
Zij onderneemt alleen maar dingen met de kinderen , omdat ze thuis niet te hanteren zijn. Zij onderneemt dingen zodat de kinderen vermaakt worden en dus koest blijven. Ik vind uitstapjes met kinderen ondernemen, dus je doet het goed, echt zo’n non-argument.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:14 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer bij HVK omdat ik het zo schrijnend vond om te zien. Net toch even gespiekt en ik heb echt zo te doen met die kinderen. Hoe overprikkeld zijn die kleine kinderbreinen wel niet met de herrie van meerdere ipads, telefoons en een tv op de achtergrond. De verslaving aan schermpjes wordt er van kleins af aan in geramd.
En dan hun favoriete maaltijd: droge pasta. Wat een armoede.
Ik ben benieuwd wat HVK gaat doen wanneer de jongste ook naar de basisschool gaat. Met een bijstandsuitkering heb je als alleenstaande ouder een vrijstelling van werk tot je jongste kind 5 is (per uitzondering tot 12). Ik zie het niet voor me dat ze weer aan het werk gaat.
Aanvulling: ik vind het wel mooi om te zien dat ze best veel dingen onderneemt met de kinderen, daar kan menig ander influencer moeder nog wel wat van opsteken.
Je hebt denk ik hier een paar topics/posts gemist. 😁quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:36 schreef BoterBloempjex97 het volgende:
Mensen, wow! Ik ben verwonderd. Kennen jullie annic ten duis nog? Ze is terug… met een online community dus niet meer als vlogmommy.
Geen idee of ze dit nog doet. Ik ga niet googlen 😂quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef BoterBloempjex97 het volgende:
[..]
Hvk werkt toch in de 18+ branche? Geen idee hoe of wanneer maar dit deed ze voor Z wel en eventjes erna ook.
Onze 5 jarige gaat naar een KDC en die vrijstelling van leerplicht krijgen is niet zo makkelijk. We hebben nu een voorwaardelijke vrijstelling omdat de wachttijd bij de GGD 4-5 maanden is. En die vrijstelling is voor het schooljaar van 2025/2026. Dus als we alles éindelijk rond hebben, dan kan het hele circus nog een keer...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik denk dat HVK vrijstelling krijgt vanwege Z en zijn problemen? En misschien L ook wel, de tijd zal dat uitwijzen.
Ik vind ook niet dat HVK het 'goed' doet als je alles bekijkt. Maar ik hoop dat de kinderen in ieder geval nog iets positiefs halen uit de uitstapjes die ze doen. De hele dag binnen zitten in zo'n chaotisch herriehok lijkt me nog erger.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:40 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Zij onderneemt alleen maar dingen met de kinderen , omdat ze thuis niet te hanteren zijn. Zij onderneemt dingen zodat de kinderen vermaakt worden en dus koest blijven. Ik vind uitstapjes met kinderen ondernemen, dus je doet het goed, echt zo’n non-argument.
Het gezellig hebben met je kinderen in hun dagelijkse omgeving is de basis. Uitstapjes zijn een leuk extraatje.
Geld en aandacht, triest maar waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:52 schreef funkyfabulous het volgende:
Lol, ik heb dus afgelopen week iemand leren kennen die op een van de socials een carrière ambieert en een samenwerking heeft. Haar real life: geen werk, amper vrienden, 1001 mentale problemen waar ze niet aan werkt en ze maakt amper wat mee. Het schoot me even door mijn hoofd dat dit echt bingokaart materiaal isWaarom denken deze mensen toch massaal dat social media dan een goed idee is?
Meer redenen zijn er toch niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Geld en aandacht, triest maar waar.
Vind het ook altijd bijzonder hoeveel rotzooi die kinderen maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
En dan zijn ze bij hvk om 06:30 wakker en dan heb je om 13:30 alleen nog maar een afwas kunnen doen, hoe dan?
Dan moet je je toch afvragen waarom je in godsvredesnaam aan 6 kinderen bent begonnen
‘Als ik het zelf doe gaat het sneller’ heeft ze me wel eens geantwoord toen ik dat opperde. Tja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:48 schreef Avea het volgende:
[..]
Vind het ook altijd bijzonder hoeveel rotzooi die kinderen maken.
Die van mij kunnen er ook wat van hoor, niet opruimen en dan aan het volgende willen beginnen, maar hoe het er daar nu weer uitziet met ook al dat papier op de grond hoe dan?
Alsof ze gewoon een la uit de kast trekken, omkiepen en weer achter een schermpje.
Is toch heel simpel af te leren, eerst opruimen anders geen Ipad. T is echt geen hogere wiskunde..
Hier wilde ik ook over posten, ik vind het alleen eerder dom, kinderachtig en wereldvreemd overkomen dan denigrerend.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM vaak zo denigrerend overkomen met hoe ze iedereen 'de meneer' of 'de mevrouw' noemt.
'De mevrouw van de molen' zo praat mijn 5jarige 😅.
Idd. Hoe dan? Wat een zooi. Ik zou diep ongelukkig zijn in deze situatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
En dan zijn ze bij hvk om 06:30 wakker en dan heb je om 13:30 alleen nog maar een afwas kunnen doen, hoe dan?
Dan moet je je toch afvragen waarom je in godsvredesnaam aan 6 kinderen bent begonnen
Elke x denk ik.. wanneer zou de weer zwanger zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
Omdat die kinderen elkaar alleen maar in de haren zitten, zij niet aan opvoeden doet en die kinderen (volgens mij) behoorlijk wat uitdaging missen. En zij het filmen 'moet' natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je 70+ ers zoveel voor je kinderen laat zorgen. Inclusief ze naar school rijden etc.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wat een leven! (Al zou ik echt niet willen ruilen)
Dat past bij haar geiten wollen sokken imago wat ze probeert te hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vraag me elke keer weer opnieuw af wat AM nou zo “open” vindt aan die hermetisch afgesloten houtkachel.
Was getekend: MissGerda
Ze heeft er 2 gekocht en wil er nog hebben voor de andere 8 tandenborstels????? Eh.....ze zijn met totaal 8 in dat huis!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:32 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat past bij haar geiten wollen sokken imago wat ze probeert te hebben
Verbaasd me wel dat ze plastic tandenborstel houders van de HEMA heeft gehaald.. vind ik nou weer niks voor haar. Of zou Julia ze gekocht hebben
Milou zit ook weer lekker van alles naar binnen te werken, zo nog even langs de lekkere dingetjes winkel, de bakkerij waar bff Linda werkt voor een tas vol meuk en minimaal nog een paar schoenen of kleding dit weekend
Misschien een verkapte manier om te zeggen dat Jim weer thuis woont?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft er 2 gekocht en wil er nog hebben voor de andere 8 tandenborstels????? Eh.....ze zijn met totaal 8 in dat huis!
Goede titel 😅quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:47 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ik heb niet gekeken welke meel ik moet hebben, iets met T en rogge. De mevrouw van de molen (ugh) zegt dat tarwebloem ook goed is. En dan laat ze het lege vak van de T65 zien. Ze weet dus gewoon heel goed wat ze nodig heeft, maar doet zich voor haar volgers dom voor. Alsof haar broden spontaan zo goed lukken. En als je straks bij haar de cursus volgt, dan kan jij dat ook. Wie weet schrijft ze er wel een moederkoekboek over.
Vind ik ook echt niet kunnen, net als de oudere broers en zussen die zovaak de jongste kinderen in bed leggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je 70+ ers zoveel voor je kinderen laat zorgen. Inclusief ze naar school rijden etc.
Deze mensen hadden, net als AM, ook moeten stoppen na 4 kinderen.
Ik schreef in het vorige deel ook al, de hele week sch**t ze in haar broek want er ligt sneeuw en nu is het spekglad overal en gaat ze naar een verjaardag. (Niet in hun eigen dorp, haar familie woont vooral in Groningen ergens geloof ik)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:04 schreef Lodelie het volgende:
Dbm vraagt wat wij van haar outfit vinden, anders moet ze lekker afbreken wat ze zelf wilt.
Ik snap niet dat je een tshirt aantrekt als het vriest, ik vind het tshirt met die opdruk en V hals met net erachter, enorm lelijk. En die broek doet niks voor haar figuur, het lijkt wel een legging en hij is te kort.
En ik vind de outfit totaal niet geschikt voor een kinderverjaardag.
23 dingen die je kan doen met je moederkoek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:47 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ik heb niet gekeken welke meel ik moet hebben, iets met T en rogge. De mevrouw van de molen (ugh) zegt dat tarwebloem ook goed is. En dan laat ze het lege vak van de T65 zien. Ze weet dus gewoon heel goed wat ze nodig heeft, maar doet zich voor haar volgers dom voor. Alsof haar broden spontaan zo goed lukken. En als je straks bij haar de cursus volgt, dan kan jij dat ook. Wie weet schrijft ze er wel een moederkoekboek over.
Precies, dan zeg je toch; ik doe de afwas, jullie ruimen samen al het speelgoed op en dan kunnen we wat leuks doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:10 schreef brilduiker1973 het volgende:
En dan gaat ze de kinderen uitlaten terwijl het thuis waarschijnlijk nog steeds een rotzooi is?
Selectieve sneeuw angst is dat, zij heeft blijkbaar ook zo'n aan en uit knopquote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik schreef in het vorige deel ook al, de hele week sch**t ze in haar broek want er ligt sneeuw en nu is het spekglad overal en gaat ze naar een verjaardag. (Niet in hun eigen dorp, haar familie woont vooral in Groningen ergens geloof ik)
Ze telt altijd tot tien want ze heeft acht (!!!) kinderen! Jeweettoch!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft er 2 gekocht en wil er nog hebben voor de andere 8 tandenborstels????? Eh.....ze zijn met totaal 8 in dat huis!
Ik denk niet dat hij weer thuis woont. Hij was er altijd al veel, altijd koffie drinken en altijd komen eten. Er is echt niets anders dan anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:45 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Misschien een verkapte manier om te zeggen dat Jim weer thuis woont?
Ik heb 20 jaar op Viva geschreven maar van AM jaren geleden begrepen dat er over haar gekletst werd daar, ze noemde het haar fanclub, ze had er zelfs een link bijgeplaatst toen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:14 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Hah ja ik ook, eerst op Viva en nu hier. Ik weet zelfs nog dat AM op een gegeven moment een foto maakte van haar computerscherm en het topic op Viva open stond 😂 ze leest zeker mee
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
23 dingen die je kan doen met je moederkoek.
Ik krijg dan zo’n mentale image dat je je bips afveegt en het bandje er dan ook even doorheen trektquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat sponsorbandje-met-de-lange-uiteinden om de pols van AM: buiten dat ik het nogal puberaal vind, vind ik het ook ranzig. Je kunt hem niet af doen dus ze sport/slaapt/zweet/schrobt er mee, het hangt waarschijnlijk af en toe (ongemerkt) in eten.
Ik ben verre van smetvrezerig, maar dat: brrr.
Ik denk ook dat er veel mensen zijn die denken dat ze met minimale inspanning veel geld kunnen verdienen. Dat zodra je een insta of TT- account hebt de samenwerkingen je als vanzelf komen aangewaaid. Een paar leuke foto’s of filmpjes maken en tada, je hebt het gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Geld en aandacht, triest maar waar.
Ze kan dat niet zeggen, ze heeft geen overwicht!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, dan zeg je toch; ik doe de afwas, jullie ruimen samen al het speelgoed op en dan kunnen we wat leuks doen.
Arme Louay slaapt weer in de buggy, hij kan niet zonder middagdutje.
Nu is het al zo laat in de middag, snap dat hij dan in de avond niet wil.
En als niet lukt koop je de volgers, maak je nep profielen aan om dan vervolgens weer op je eigen linkjes te klikkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:42 schreef Linnen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er veel mensen zijn die denken dat ze met minimale inspanning veel geld kunnen verdienen. Dat zodra je een insta of TT- account hebt de samenwerkingen je als vanzelf komen aangewaaid. Een paar leuke foto’s of filmpjes maken en tada, je hebt het gemaakt
Ik denk dat ze ze toegestuurd heeft gekregen. Er komen al een paar dagen verschillende items van Hema subtiel in beeld. Net kindertandpasta. Vast promotiemateriaal. En natuurlijk zonder "betaalde samenwerking".quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:32 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat past bij haar geiten wollen sokken imago wat ze probeert te hebben
Verbaasd me wel dat ze plastic tandenborstel houders van de HEMA heeft gehaald.. vind ik nou weer niks voor haar. Of zou Julia ze gekocht hebben
Dat zijn de regels van instaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom moet er bij alle dingen betaalde samenwerking bij staan ?
Verdienen de dames meer als er niets bij staat?
Niet alleen vanwege de regels van Instagram.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van insta
En idd er komen al een aantal Hema dingen voorbij.. opvallend. Zou de kruik ook van de Hema zijn..?
En hoe triest dat jet geen koekje van de molen kreeg. Die zijn voor de volwassenen.. crazy
Ja denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef papierentas het volgende:
Wat een overdreven gezeur ook weer bij AM over haar uitje naar de kerk. Ja een kerk is koud, maar doen alsof je dood gaat vriezen is een beetje overdreven. Ik denk dat ze naar Luminiscence gaat.
Wat?!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
Iemand al gezien dat de gewonnen ¤395 van Sanneke maar 1% daarvan bleek te zijn? 🤣🤣🤣
Heeft ze het nog niet over haar wollen ondergoed? Straks natuurlijk ook in haar boxquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef papierentas het volgende:
Wat een overdreven gezeur ook weer bij AM over haar uitje naar de kerk. Ja een kerk is koud, maar doen alsof je dood gaat vriezen is een beetje overdreven. Ik denk dat ze naar Luminiscence gaat.
Precies dat🙈 Je ziet toch dat je geen heel lot hebt!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat?!
Oh, ik zie op threads ‘dat haar vriend dacht dat ze ¤ 395,- gewonnen hadden, maar dat bleek ¤ 3,95
Hoe dan?! Je ziet toch of je een heel/half/honderdste (?) lot hebt?
Wat een lichten..
Jawel, en de oplaadbare kruik gaat ook mee. En haar trui uit Noorwegen/IJsland aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Heeft ze het nog niet over haar wollen ondergoed? Straks natuurlijk ook in haar box
Heeft ze het nog niet over haar wollen ondergoed? Straks natuurlijk ook in haar boxquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef papierentas het volgende:
Ik denk dat ze heel erg nep is , ze denkt alleen nog in geld verdienen .quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jawel, en de oplaadbare kruik gaat ook mee. En haar trui uit Noorwegen/IJsland aan.
Ik denk dat ze een expeditie naar Antarctica gaan doen.
Op Viva. Langetafels heette ze daarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM heeft hier ook een account. Of was dat op Viva?
Dat is toch al afgelopen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef papierentas het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk in de sneeuw, dat werkt veel beter dan wassen 🤣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Heeft ze het nog niet over haar wollen ondergoed? Straks natuurlijk ook in haar box
Doet me denken aan Judith die dr placenta x aantal jaar in de diepvries had liggen 😱quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
23 dingen die je kan doen met je moederkoek.
En haar skibroek. Daar moet ik hardop om lachen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Jawel, en de oplaadbare kruik gaat ook mee. En haar trui uit Noorwegen/IJsland aan.
Ik denk dat ze een expeditie naar Antarctica gaan doen.
Nou idd.. Zoveel leuke tentjes in Delft maar altijd en eeuwig bij Rens. Ze zal er wel korting krijgen, bescherming als iemand ongevraagd een foto maakt en een tafel in de hoek waar niemand ze kan afluisteren 🙄 Ze zorgt er in ieder geval wel voor dat ze zo wereldvreemd blijft, stug tot op het bot.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Lodelie het volgende:
En dan gaan ze uiteten bij het restaurant waar Rens werkt, wat klamp zij zich toch vast aan wat ze kent.
Zelfs de loterij gunt haar niks 🫣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
Iemand al gezien dat de gewonnen ¤395 van Sanneke maar 1% daarvan bleek te zijn? 🤣🤣🤣
En je ziet toch ook dat er een komma na de 3 staat. Zou me niks verbazen als ze dat geld op voorhand al hebben uitgegeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:00 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Precies dat🙈 Je ziet toch dat je geen heel lot hebt!
😂quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfs de loterij gunt haar niks 🫣
Stel dat de vriezer ontdooit was toen ze in Spanje was 🤢quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Doet me denken aan Judith die dr placenta x aantal jaar in de diepvries had liggen 😱
Voor de fluflu zelf: Je komt echter over als er geen AD bijstaat en je engagement is hoger zonder ADquote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom moet er bij alle dingen betaalde samenwerking bij staan ?
Verdienen de dames meer als er niets bij staat?
🤣🤣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfs de loterij gunt haar niks 🫣
Ik zie van alles op de bon, maar ik snap niet hoe ze hier het weekmenu uit haalt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef huisjehier121 het volgende:
Lekkere chocolade cruesli op de bon bij Sanneke. Lekker hoor maar past niet in de gezonde leefstijl straat!
Geen jaloezie! Zo skip ik alle stories van Patricia als ze weer eens naar de zon gaan (3x per jaar inmiddels??) Gekregen!! Sorry maar mensen die bv chronisch ziek zijn, en veel minder inkomen hebben, soms de eindjes aan elkaar moeten knopen, die krijgen zulke reisjes niet. Dus ik snap je heel goed! Het voelt niet eerlijk 😘quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Mola_Mola het volgende:
Ik heb Wil en Tien maar eens ontvolgt.
Noem het jaloezie, maar ik vind het even stom. Net de volle mep voor een huwelijksreis in de Efteling betaald voor 11 personen en er kon geen leukigheidje vanaf (zelfs de versiering moet je betalen). En dan nu iedereen voor gratis daar.. schiet mij maar lekker..
Ik wilde niemand hieraan herinneren toen ik moederkoek las bij Annemarie, maar jij doet het gewoon. Hahaha 🤣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Doet me denken aan Judith die dr placenta x aantal jaar in de diepvries had liggen 😱
Hoe suf wil je het hebben, ze kwamen er pas bij de primera achter… Echt lekker opgelet!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Niemand had Sanneke verteld dat ze een honderdste lot had 🫣
Klopt, het is enkel de weg van de minste weerstand voor moeders.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
En vandaag wederom kale pasta (evt met kaas) eten met je handen 😭😭😭😭 Je kan mij niet vertellen dat dit het lievelingseten is van Hvk haar kinderen 😔
🤢🤢 is die inmiddels gebakken??? Of begraven 🫣quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Staat me zoiets bij dat ze er een kunstwerk van ging laten maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:03 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
🤢🤢 is die inmiddels gebakken??? Of begraven 🫣
Wat bedoeld ze mer slechte gezondheid?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Maremare het volgende:
MaikeKD doet ook mee aan de 2016 fototrend. Meine gute wat zonde dat ze zich zo heeft toe laten takelen. 10 jaar geleden zag ze er echt een stuk beter uit.
Eens. En fijn dat ze ook de gezichten van de klaver niet meer laat zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
JvP
Wel leuk om alle poly kinderen weer samen te zien en vooral ook om ze kinderactiviteiten te zien doen. Vind ik fijner om te zien dan constant tussen de hossende (aangeschoten) besties van MB. Ik volg MB niet meer, de druppel was haar domme opmerking over dat de kinderen niet aan Tim in huis (bed) hoefden wennen. Ik heb gewoon geen zin meer in die drink/klef/reis plaatjes. Te nep allemaal.
Dus ik volg alleen nog de poly minus Mies. Stuk rustiger.
✌️
Ze heeft vorig jaar een paar operaties gehad, volgens mij aan haar buik. Dat liep niet helemaal vlekkeloos volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:12 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Wat bedoeld ze mer slechte gezondheid?
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
En vandaag wederom kale pasta (evt met kaas) eten met je handen 😭😭😭😭 Je kan mij niet vertellen dat dit het lievelingseten is van Hvk haar kinderen 😔
Maar de cupmaat van hvk is waarschijnlijk hoger dan haar IQ. Zij is echt niet geschikt om moeder te zijn, hard misschien, maar zo kijk ik er wel tegenaan. Zij is volgens mij niet in staat om daarin te investeren of zelf te bedenken hoe dat te doen of waar hulp te vragen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)
Maar dat betekent dat je moet investeren. Na jaren investeren, samen de strijd voeren, horen, luisteren en blijven aanbieden op allerlei manieren, eet onze twaalfjarige nu 3 soorten groenten. (wel geprakt enz) Maar hij eet het!!
En ja kinderen kunnen nog best gezond zijn, ook al is er een eenzijdig voedingspatroon maar oh mijn hart huilt voor de kinderen van HVK
Of gratis eten in ruil voor reclame..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 17:58 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Nou idd.. Zoveel leuke tentjes in Delft maar altijd en eeuwig bij Rens. Ze zal er wel korting krijgen, bescherming als iemand ongevraagd een foto maakt en een tafel in de hoek waar niemand ze kan afluisteren 🙄 Ze zorgt er in ieder geval wel voor dat ze zo wereldvreemd blijft, stug tot op het bot.
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat zijn de regels van insta
En idd er komen al een aantal Hema dingen voorbij.. opvallend. Zou de kruik ook van de Hema zijn..?
En hoe triest dat jet geen koekje van de molen kreeg. Die zijn voor de volwassenen.. crazy
https://www.hema.nl/i/affiliatequote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De HEMA doet toch geen samenwerkingen? Zolang ik AM volg komt ze ook bij de HEMA. Dat is dus al jaren. Ik ben er niet van overtuigd dat het een samenwerking is.
J&V deden toch ook iets met de Hema?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Iemand hier , weet niet meer wie , liet zien dat de roze oplaadbare kruik die AM heeft van de hema wasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Jet van Nieuwkerk heeft ook een samenwerking met de Hemaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Louay kijkt er ook zo droevig bij vind ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ja dat gaat over de links idd. Maar dit ding is niet eens online te krijgen. Ben nog steeds niet overtuigd 🤷🏼♀quote:
Echt he? Zo zonde want voorheen vond ik haar een mooie vrouwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Maremare het volgende:
MaikeKD doet ook mee aan de 2016 fototrend. Meine gute wat zonde dat ze zich zo heeft toe laten takelen. 10 jaar geleden zag ze er echt een stuk beter uit.
Meerdere takkies. En truien, schoolspullen etc. En overal wordt bij verteld of getoond dat het van de Hema komt. En aangezien AM nooit iets ‘zomaar’ promoot: 1+1=2quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.
Duidelijk met vlagen. En in die tijden komen er ineens verschillende Hema producten tegelijk voorbij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Zo zielig 😔 Hij eet juist altijd zo lekker mee met wat zij voor zichzelf maakt… arme kindjes!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Louay kijkt er ook zo droevig bij vind ik
Welk ding, die tandenborstelhouder?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja dat gaat over de links idd. Maar dit ding is niet eens online te krijgen. Ben nog steeds niet overtuigd 🤷🏼♀
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
JvP
Wel leuk om alle poly kinderen weer samen te zien en vooral ook om ze kinderactiviteiten te zien doen. Vind ik fijner om te zien dan constant tussen de hossende (aangeschoten) besties van MB. Ik volg MB niet meer, de druppel was haar domme opmerking over dat de kinderen niet aan Tim in huis (bed) hoefden wennen. Ik heb gewoon geen zin meer in die drink/klef/reis plaatjes. Te nep allemaal.
Dus ik volg alleen nog de poly minus Mies. Stuk rustiger.
✌️
Denk dat ze daar een stuk meer rust vinden dan bij Michelle. Zij leeft echt in de tiende versnelling.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!
Dit is de marketingstrategie van Annemarie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:26 schreef Harper het volgende:
[..]
Duidelijk met vlagen. En in die tijden komen er ineens verschillende Hema producten tegelijk voorbij.
Ik volg AM al jaren en weet inmiddels, na er heel vaak "ingetrapt" te zijn, hoe zij te werk gaat.
Zeker weten dat het een samenwerking is.
Dat denk ik ook. Fijn dat ze leuke dingen met de kinderen ondernemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:50 schreef lila01 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar een stuk meer rust vinden dan bij Michelle. Zij leeft echt in de tiende versnelling.
En de kinderen zijn weer herenigd met hun bonusbroertjes. Zijn er in elk geval nog dingen die niet veranderen.
Ja ik denk het ook oepsssquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Je hebt denk ik hier een paar topics/posts gemist. 😁
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit is de marketingstrategie van Annemarie.
Dit is een samenwerking.
Je bedoelt net zoals met het mes van vandaag? Kookpunt. De muesli van MyMuesli?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?
Ja, eigenlijk weet ik dat wel inderdaad. Maar het valt toch altijd weer tegen om het weer te ontdekken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:07 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals met het mes van vandaag? Kookpunt. De muesli van MyMuesli?
Ja, als ze het goed zou doen wel ja. Maar dat doet ze niet. Al jaren niet.
Omg nu je het zegt.. de pyjama’s.. de truien.. de knuffel..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:12 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Waarom denk je dat daar een enorme Takkie in huis is....niks is toeval of voor de leuk hoor.
AM deelt niks zonder 'verborgen' agenda. AM onderneemt niks zonder 'verborgen' agenda.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:04 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat? Moet ze dat dan niet vermelden?
Het komt nogal precies met de bewoording. Voor een samenwerking verdien je ook geld aan het maken van een post of story. Als het alleen producten opsturen is, en 'laat ze even zien dan mag je ze houden' dan heet dit anders (barterdeal?). Fluflu's hoeven er dan ook geen 'ad' bij te zetten, maar iets van 'gekregen' zou netjes zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
HEMA was in het verleden geen samenwerking, heeft HEMA destijds bevestigd. Biedt natuurlijk geen garanties voor de toekomst. 😉
Hema heeft dat bevestigd? Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:00 schreef Danielle_ het volgende:
HEMA was in het verleden geen samenwerking, heeft HEMA destijds bevestigd. Biedt natuurlijk geen garanties voor de toekomst. 😉
Ook barterdeals moeten vermeld worden volgens de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:07 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Het komt nogal precies met de bewoording. Voor een samenwerking verdien je ook geld aan het maken van een post of story. Als het alleen producten opsturen is, en 'laat ze even zien dan mag je ze houden' dan heet dit anders (barterdeal?). Fluflu's hoeven er dan ook geen 'ad' bij te zetten, maar iets van 'gekregen' zou netjes zijn.
Groetjes Gerderels
Ja en ik denk dan, mooi dat dat hun lievelings eten is maar dat kregen ze niet elke dag. Ik wil wedden dat als ze gewoon blijft aanbieden dat het echt beter gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 18:59 schreef Mallorcameisje het volgende:
Precies, maar dat kost bakken energie, frustratie enquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:30 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Ik volg haar niet meer omdat ik het niet meer kon aanzien. Dit neigt gewoon naar verwaarlozing. En ik weet echt hoe het is om kinderen te hebben die niet zomaar mee-eten en welke strijd dat kan zijn. (kind met Arfid)
Maar dat betekent dat je moet investeren. Na jaren investeren, samen de strijd voeren, horen, luisteren en blijven aanbieden op allerlei manieren, eet onze twaalfjarige nu 3 soorten groenten. (wel geprakt enz) Maar hij eet het!!
En ja kinderen kunnen nog best gezond zijn, ook al is er een eenzijdig voedingspatroon maar oh mijn hart huilt voor de kinderen van HVK
Even voor het perspectief; wij hebben twee kinderen met een eetstoornis.quote:Op zondag 11 januari 2026 00:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, maar dat kost bakken energie, frustratie en
Strijd.
Maar goed je komt er wel, al is het met kleine stapjes. Bij haar kan het niet nog slechter dus ze heeft niets te verliezen. Maak een lekker tomatensoepje met verse tomaten, croutons of soepstengels erbij, broodje.
Ze bied ook niks aan.
Die kinderen moeten de vitaminen uit supplementen halen.
,als je mijn reactie goed leest gaat het over hvk waarvan de kinderen geen eetstoornis hebben( zover we weten) ik ga echt niet tegen mensen die kinderen met een eetstoornis hebben, ga een soepje koken.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:06 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Even voor het perspectief; wij hebben twee kinderen met een eetstoornis.
Zij eten geen enkele soep, crouton enz. Leuk bedacht, maar kortzichtig.
Sterker nog een van hen eet echt geen friet, droge pasta, pannenkoek,vlees vers broodbeleg enz zomaar. Soms maak ik dingen in combinatie met aardappels en groente, maar niets gaat vanzelf. En ja soms is brood met hagelslag de enige optie voor weken.
Dus lieve @:sterrekaatje in ken de strijd en ook de frustratie als mensen zomaar wat roepen. Maar ook zo eens dat Hvk zich er zo gemakkelijk vanaf maakt
Misschien gesponsord door de kapitein&son? Vond haar tas zo in beeld staan toen ze het meldde.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:47 schreef Lostit het volgende:
Wie weet waar Janneke naar toe gaat? Vakantie zonder gezin? Wel een spannende timing met een half verbouwd huis.
Hm ja, als het gesponsord is dan zou het haar natuurlijk geen geld kosten. Dan snap ik ook wel dat ze gaat. Volgens mij is het pas in februari weer vakantie. Misschien einde van een kwartaal op haar studie, maar neem aan dat ze op de basisschool wel gewoon moet werken.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gesponsord door de kapitein&son? Vond haar tas zo in beeld staan toen ze het meldde.
En zelf zoveel geld uitgeven (9 dagen ergens heen) terwijl er zo veel moet gebeuren in huis?
Is het nu trouwens al weer schoolvakantie? Ivm haar werk?
Is er binnenkort niet weer een influencertrip richting Curacao? Volgens mij gaan Michelle en Iris daar ook heen.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:47 schreef Lostit het volgende:
Wie weet waar Janneke naar toe gaat? Vakantie zonder gezin? Wel een spannende timing met een half verbouwd huis.
Vrijstelling van werken van haarzelf wordt hier volgens mij bedoeld. Ik weet niet of je langer vrijstelling hebt als je een kind met een beperking hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Onze 5 jarige gaat naar een KDC en die vrijstelling van leerplicht krijgen is niet zo makkelijk. We hebben nu een voorwaardelijke vrijstelling omdat de wachttijd bij de GGD 4-5 maanden is. En die vrijstelling is voor het schooljaar van 2025/2026. Dus als we alles éindelijk rond hebben, dan kan het hele circus nog een keer...
En dan alles wat je moet aanleveren... alle diagnostiekbrieven, observaties, onderbouwing van de orthopedagoog.
Het is echt om te janken.
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!
Eens. Ondanks dat ik het fijn vind dat de kinderen elkaar nog hebben en ze alle 7 niet herkenbaar in beeld zijn worden ze natuurlijk alsnog gebruikt voor content. En mijn mening/gevoel over JvP is ook niet veranderd.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ze zijn tot vorig jaar volop in beeld geweest en ook nu gebruikt 'ubermoeder' Jvp hen gewoon in haar dagelijkse zoete content.
Slechte reclame dan, doos met spullen voor de tas en merk maar deels zichtbaar. En het filmpje in de gang is ook geen reclame.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gesponsord door de kapitein&son? Vond haar tas zo in beeld staan toen ze het meldde.
En zelf zoveel geld uitgeven (9 dagen ergens heen) terwijl er zo veel moet gebeuren in huis?
Is het nu trouwens al weer schoolvakantie? Ivm haar werk?
Precies dat. Het zou ook wel bizar zijn als ze haar eigen kinderen afschermt en de bonus vol in beeld zet, dat is nl niet aan haar.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ze zijn tot vorig jaar volop in beeld geweest en ook nu gebruikt 'ubermoeder' Jvp hen gewoon in haar dagelijkse zoete content.
Lijkt me eerder een tweede rondje, met pup die zindelijk moet worden niet heel ongebruikelijk. Ik vind het eerder zorgelijk voor haarzelf: zo veel beweging met dit (dodelijke) ondergewicht.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal liep om kwart voor 7 buiten met de hond en ze was nog buiten toen het licht werd? Dat is veel te lang voor zo’n pup. Kijk, dat vind ik nu dierenmishandeling!!
Zo lees ik het niet. Ik denk dat het een volgend rondje is.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal liep om kwart voor 7 buiten met de hond en ze was nog buiten toen het licht werd? Dat is veel te lang voor zo’n pup. Kijk, dat vind ik nu dierenmishandeling!!
Ik vind haar er in 2016-2017 ook al wel plastic uitzien. Ik ben benieuwd of er nog foto's zijn van vóór alle fillers, botox en operaties. Zo zonde. Verder vind ik het wel een leuke trend om te zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Maremare het volgende:
En in die kou... Daat kan ze zich toch niet warm houden?quote:Op zondag 11 januari 2026 09:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een tweede rondje, met pup die zindelijk moet worden niet heel ongebruikelijk. Ik vind het eerder zorgelijk voor haarzelf: zo veel beweging met dit (dodelijke) ondergewicht.
Dat weet ik zelf ook wel. Ik vind het alleen maar fijn dat dit nu niet meer gebeurd en hopelijk niet meer zal gebeuren.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ja. Herken wel wat je zegt. Zij heeft wel een klein netwerk heb ik het idee. Geen collega’s en in haar omgeving weinig of geen mensen om op terug te vallen (volgens mij willen ze daarom ook verhuizen). Lijkt me wel heel pittig als je zo aan het struggelen bent met de opvoeding.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand CarmenvanWeersel?
Ik heb het idee dat zij nauwelijks vriendinnen heeft en oprecht al haar vragen via insta stelt. Om de dag komt er een opvoedvraag voorbij over het spelen met kind, over het slapen of het niet slapen, over het eten waar ze al maanden mee strugglen. Heb het idee dat alles heel zwaar wordt gevonden qua opvoeding.
Maar aallllll die vragen. Alles wordt afgewogen over hoe het aan te pakken, lijkt me super heftig als dat je opvoeding is, zoveel onzekerheid.
extra calorieën verbrandenquote:Op zondag 11 januari 2026 10:22 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
En in die kou... Daat kan ze zich toch niet warm houden?
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook wel. Ik vind het alleen maar fijn dat dit nu niet meer gebeurd en hopelijk niet meer zal gebeuren.
JVP heeft echt heel MB overgenomen toendertijd en ik ben blij dat ze eindelijk eens zichzelf lijkt te zijn. En ik kan het alleen maar aanmoedigen om alsnog bepaalde keuzes te maken. Beter laat als helemaal nooit.
Dat moet dan heel erg urgent zijn, zo midden in een enorme verbouwing met nog heel veel kosten.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het weer zo’n trip is om aan zichzelf te werken. Heeft ze al eerder gedaan.
Als er iemand chaotisch is en totaal niet kan plannen is het Janneke wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:08 schreef Geertje_G het volgende:
Janneke werkte vorig schooljaar op een middelbare school, dan kan je vrije dagen opnemen. (Is eea aan veranderd, maar op sommige scholen kan en mag dit nog). Ik kan me voorstellen dat ze toen al iets boekte/plande, en dit heeft gezegd toen ze werd aangenomen bij haar huidige baan?
Dan houden ze daar gewoon rekening mee. Zeker zo ver van tevoren.
Ben ook wel benieuwd!
In zoveel stories zegt ze dat ze de kinderen min of meer verwaarloosd heeft ivm het verbouwen en de verhuizing. Dan woon je nog geen maand in het huis en ga je 9 dagen alleen op vakantie?!quote:Op zondag 11 januari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:
[..]
Als er iemand chaotisch is en totaal niet kan plannen is het Janneke wel.
En dan weg terwijl het nog zo’n bende in huis is en alles te duur is.
Dan ook nog eens 9 dagen, mijn keuze zou het niet zijn!
Het was toen een samenwerking. Wie weet is dit een vervolg en kost het niks.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat moet dan heel erg urgent zijn, zo midden in een enorme verbouwing met nog heel veel kosten.
Daarin verschillen we dan van mening, ook om wat de post boven jou is gezegd.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het was toen een samenwerking. Wie weet is dit een vervolg en kost het niks.
En die verbouwing gaat misschien nog wel maanden duren, een maand langer of korter omdat je geld uitgeeft aan een vakantie maakt dan ook weinig verschil.
Maar het strookt niet met 'ik vind t zo vervelend dat ik zo weinig met de kinderen doe tijdens deze verbouwing'. Ik zou er ook niet voor gekozen hebben, maar goed plannen is niet Janneke dr beste kwaliteit volgens mij 🙈quote:Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het was toen een samenwerking. Wie weet is dit een vervolg en kost het niks.
En die verbouwing gaat misschien nog wel maanden duren, een maand langer of korter omdat je geld uitgeeft aan een vakantie maakt dan ook weinig verschil.
Ik heb net een aanvulling gedaan, ik zie dat die overeenkomt wat de kinderen betreft.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening, ook om wat de post boven jou is gezegd.
dat moet haast, alle reacties met “jullie weten het beter,jullie stralen!”quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
MB dr DM zit vol met 'je ogen stralen weer'. Ik zie het niet
En zijn dit dezelfde mensen die tijdens de hele in scene gezette periode ook zeiden dat iedereen zo straalde en er gelukkig uit zag(en)?
Zie mijn aanvulling.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar het strookt niet met 'ik vind t zo vervelend dat ik zo weinig met de kinderen doe tijdens deze verbouwing'. Ik zou er ook niet voor gekozen hebben, maar goed plannen is niet Janneke dr beste kwaliteit volgens mij 🙈
Ik zie het ook niet. Leeg, dat is wat ik zie. En dat maakt een kast vol, vast dure, hakken niet goed. En zag ik nou goed dat Tim meeging naar een zakelijke afspraak bij haar broer? Koen en JvP eruit, Tim erin?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En zijn dit dezelfde mensen die tijdens de hele in scene gezette periode ook zeiden dat iedereen zo straalde en er gelukkig uit zag(en)?
Waarschijnlijk zijn dit dezelfde mensen die niet doorhebben dat er 2 podcasts na elkaar zijn opgenomen en bij de tweede een comment achterlaten dat ze er zoveel stralender uitziet en dat het zo fijn is om te horen dat het zo goed gaat. Terwijl ze in de eerste podcast (die op dezelfde dag en waarschijnlijk een uur daarvoor is opgenomen) nog zit te vertellen, met de wallen onder haar ogen, hoe slecht het gaat.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De aanvulling had ik idd niet gezien 🙈.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zie mijn aanvulling.
Nou moet ik ook zeggen dat ik ouders die beweren zich zo schuldig te voelen naar hun kinderen met een korreltje zout neem. Of het nu gaat om gescheiden ouders die maar blijven benadrukken hoe erg ze hun kinderen missen of ouders die weinig tijd besteden aan hun kinderen, ik geloof het allemaal niet.
Tim is haar nieuwe schaduw. Hij loopt voor of achter haar en mag overal mee naartoe.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Leeg, dat is wat ik zie. En dat maakt een kast vol, vast dure, hakken niet goed. En zag ik nou goed dat Tim meeging naar een zakelijke afspraak bij haar broer? Koen en JvP eruit, Tim erin?
Tim zal wel een nieuwe baan nodig hebben🙊.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Leeg, dat is wat ik zie. En dat maakt een kast vol, vast dure, hakken niet goed. En zag ik nou goed dat Tim meeging naar een zakelijke afspraak bij haar broer? Koen en JvP eruit, Tim erin?
L9loquote:Op zondag 11 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
Die beelden van Judith vind ik echt heel gaaf, zij heeft een hoop mooie reizen gemaakt 😍
Inderdaad! Ik vraag me dan wel af, was ze toen ook al zo gierig? Want zo ziet het er niet uit namelijkquote:Op zondag 11 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
Die beelden van Judith vind ik echt heel gaaf, zij heeft een hoop mooie reizen gemaakt 😍
Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ik 24/7 samen met mijn man wil zijn😂quote:Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tim zal wel een nieuwe baan nodig hebben🙊.
Vind het bij Michelle sowieso een beetje typisch dat ze alles met de liefdes samen moet doen, tot het niet (meer) goed gaat.
Die maakt echt van ieder dingetje een filmpje. Alles is content.Ook dr man doet in alles mee. Ze gaan verhuizen omdat ze het dorp te rustig vinden en er voor de kleine geen kindjes in de wijk wonen om mee te spelen zei ze in een filmpje.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand CarmenvanWeersel?
Ik heb het idee dat zij nauwelijks vriendinnen heeft en oprecht al haar vragen via insta stelt. Om de dag komt er een opvoedvraag voorbij over het spelen met kind, over het slapen of het niet slapen, over het eten waar ze al maanden mee strugglen. Heb het idee dat alles heel zwaar wordt gevonden qua opvoeding.
Maar aallllll die vragen. Alles wordt afgewogen over hoe het aan te pakken, lijkt me super heftig als dat je opvoeding is, zoveel onzekerheid.
Ik denk dat Eline en Noud niet voor de broers/zussen zorgen maar de zaken draaiende houden.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach die arme Sofie aan de tosti, ze kijkt erbij alsof ze ter plekke vergiftigd wordt. Gelukkig kon Sofietje in Spanje gelijk door voor kaviaar!
Zo te lezen zijn het toch niet (volledig) opa en oma die voor de kinderen zorgen. Ze konden de Oeganda reis niet verlengen omdat Noud en Eline op vakantie gaan. Zou normaal geen probleem moeten zijn toch als opa en oma er zijn? Ze zegt niks over dat zij (ook) andere verplichtingen hebben.
Ze kennen elkaar al 20 jaar aldus Michelle 🤪quote:Op zondag 11 januari 2026 11:58 schreef Weerikier het volgende:
Wat gaat die (ex)poly clan toch met de snelheid vam het licht door het leven. Bij Michelle zit haar nieuwe vriendje al gewoon alle dagen aan tafel en ligt daar in bed in die boerderij met mama. Tot september stonden ze nog met "the ten of us" liefelijk te poseren. En nog geen 4 maanden later is daar een nieuwe gast in huis alsof het nooit anders geweest is ....
Maar blijkbaar was het niet zo’n goede vriend dat hij tijdens de poly over de vloer kwam. En buiten de poly om leken de kinderen vrij weinig te zien.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar aldus Michelle 🤪
Wat niet wegneemt dat ik vind dat je gelijk hebt.
Eens.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:58 schreef Weerikier het volgende:
Wat gaat die (ex)poly clan toch met de snelheid vam het licht door het leven.
.....
Bij de andere kant, Koen en Jvp, ziet alles er rustiger uit maar is natuurlijk ook bizar voor al die 7 kinderen wat er allemaal gebeurd daar. Ik vind dat die 3 mensen er echt een brandende vuilnisbelt van hebben gemaakt.
Ik kan me niet herinneren dat hij ooit voorbij is gekomen op haar account. Misschien was hij destijds camera schuw?quote:Op zondag 11 januari 2026 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was het niet zo’n goede vriend dat hij tijdens de poly over de vloer kwam. En buiten de poly om leken de kinderen vrij weinig te zien.
Dat denk ik zeker ja! Vooral die oudste 2 van Koen en Michelle die hebben alles super bewust mee gekregen. Wat moet dit allemaal vreemd en moeilijk voor die jongens zijn. Ook voor het meisje en de jongste hoor! Dan kan je ze 100x meenemen naar een indoor speeltuin en iedere dag tournedos geven, ik blijf het intens zielig voor die kinderen vinden.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens.
En dat het zo fijn is voor de kinderen dat ze Koen en JvP weer/nog bij elkaar zijn. Ik weet niet. Het moet voor de Bollen-Walk kinderen heel moeilijk/verwarrend zijn dat hun moeder er ineens niet meer bij hoort.
Hetzelfde geldt voor de kinderen van JvP. Deels bij hun vader weg om met moeder alleen te wonen. Alleen met moeder was al gauw deels met een compleet ander gezin. Vervolgens weer alleen met moeder, of toch niet zo alleen met moeder? In elk geval zonder bonus MB.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Eens.
En dat het zo fijn is voor de kinderen dat ze Koen en JvP weer/nog bij elkaar zijn. Ik weet niet. Het moet voor de Bollen-Walk kinderen heel verwarrend en moeilijk zijn dat hun moeder er ineens niet meer bij hoort.
Daarom vind ze de pup ook zo leuk kan ze onder het mom van de hond moet naar buiten , bewegen voor het afvallen .quote:Op zondag 11 januari 2026 09:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een tweede rondje, met pup die zindelijk moet worden niet heel ongebruikelijk. Ik vind het eerder zorgelijk voor haarzelf: zo veel beweging met dit (dodelijke) ondergewicht.
Dit inderdaad. Zonder Eline en Noud moet pa wel aan het werk.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:03 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline en Noud niet voor de broers/zussen zorgen maar de zaken draaiende houden.
Ik ook niet , die van mij was altijd door de weeks , de hele week weg , als hij dan eens een week thuis was dan dacht ik aan het einde van die week blij dat hij volgende week weer weg is 🤪( zijn nu 28 jaar getrouwd 😂)quote:Op zondag 11 januari 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ik 24/7 samen met mijn man wil zijn😂
Of nog aan het puberenquote:Op zondag 11 januari 2026 12:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij ooit voorbij is gekomen op haar account. Misschien was hij destijds camera schuw?
Zag het ook en natuurlijk ook zoals de hele familie op de uggs😂quote:Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha ik ook niet. Ik houd van hem hoor, maar vind t soms ook prettig dat ie ff weg is 😂quote:Op zondag 11 januari 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ik 24/7 samen met mijn man wil zijn😂
Lijkt mij ook heel gezond om een eigen leven te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haha ik ook niet. Ik houd van hem hoor, maar vind t soms ook prettig dat ie ff weg is 😂
Valt me nog mee dat er geen 'how can I make thuis about me' Komt over hoe goed zij haar kinderen altijd in de gaten houdt en haar man zo blij is dat zij de kinderen zo goed in de gaten houdt.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
Zo irritant, DBM zet zo vaak dingen op Threads, alleen maar om te rellen, speculeren en polariseren. Nu zet ze het volgende neer als een feit, wat waarschijnlijk helemaal geen feit is..ze zegt:
Vinden jullie het ook niet raar dat er dit jaar opeens zoveel kinderen vermist zijn?
En dan gaan weer allemaal mensen reageren, ja inderdaad, echt heel vreemd allemaal enz...
‘Wat uren knallen maar het is weer aardig schoon en glad’quote:Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
HVK zegt gisteravond opgeruimd te hebben en nu weer, ik snap echt niet hoe het dan nog zo’n bende kan zijn. Volgens mij kan zij wel een opruimcoach gebruiken🙈 Met een uurtje per dag moet een huis van dat formaat, zelf met 6 ongeleide projectielen er in, toch brandschoon en opgeruimd kunnen zijn…
Aandacht is alles! En later nog even nare reacties opnieuw delen, aandacht aandacht aandacht 🤮quote:Op zondag 11 januari 2026 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
Zo irritant, DBM zet zo vaak dingen op Threads, alleen maar om te rellen, speculeren en polariseren. Nu zet ze het volgende neer als een feit, wat waarschijnlijk helemaal geen feit is..ze zegt:
Vinden jullie het ook niet raar dat er dit jaar opeens zoveel kinderen vermist zijn?
En dan gaan weer allemaal mensen reageren, ja inderdaad, echt heel vreemd allemaal enz...
Wat voor een pup nog steeds te veel is. Zeker voor een Duitse herder, welke bijna standaard HD hebben. Maar goed.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zo lees ik het niet. Ik denk dat het een volgend rondje is.
Potjes zat tegenwoordig toch..?quote:Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een geklungel met die vaatwasser bij Judith.
Er is zeker geen potje voor een nieuwe?
Het is een studiereis.quote:Op zondag 11 januari 2026 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb net een aanvulling gedaan, ik zie dat die overeenkomt wat de kinderen betreft.
Daarbij vind ik Janneke ook geen type om alleen op vakantie te gaan, ik denk daarom echt een samenwerking.
Ze is te dom om dit als rellen te doen. Domme mensen flikkeren altijd alles in de ether. "De kritische denker" omdat ze te dom zijn om onderzoek te doen. Gewoon blaten wat in je opkomt.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
Had ze daar geen switch en een trampoline van gekocht?quote:Op zondag 11 januari 2026 15:14 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Potjes zat tegenwoordig toch..?
Ze liet laatst zien hoeveel winst ze had gemaakt dit jaar ofzo? Heb het niet goed bekeken maar zag aardig wat getallen
Mensen als Michelle heb je ook in het dagelijks leven. Ze zeggen het 1 doen het het ander. Als in (was ie weer) nee voorlopig geen nieuw persoon int leven van de kids. Ook Michelle; binnen een half jaar na het klappen van de poly al een imwonend persoon. Waar zijn je principes man. Dit soort mensen hebben ook altijd een 2de of een 3de leg want kennen elkaar al 20 jr. Mark my wordsquote:Op zondag 11 januari 2026 13:19 schreef Post-its het volgende:
Tim moest zelfs mee aynil kijken. Dat doet mijn man echt niet. Nog niet misschien.
Allemaal extra kosten maken voor onderdelen omdat je denkt dat je het zelf wel kan repareren. En dan eindstand alsnog een monteur/nieuwe vaatwasser. Zonde van al die tijd, geld en energie.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een geklungel met die vaatwasser bij Judith.
Er is zeker geen potje voor een nieuwe?
Verslaafd aan de liefde noemen ze dat. Michelle kan niet alleen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Mensen als Michelle heb je ook in het dagelijks leven mee. Ze zeggen het 1 doen het het ander. Als in (was ie weer) nee voorlopig geen nieuw persoon int leven van de kids, ook Michelle. Binnen een half jaar na het klappen van de poly al een imwonend persoon. Waar zijn je principes man. Dit soort mensen hebben ook altijd een 2de of een 3de leg want kennen elkaar al 20 jr. Mark my words
Dat ze ook niet begonnen is met uitzoeken hoe oud die vaatwasser dan al wasquote:Op zondag 11 januari 2026 15:36 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Allemaal extra kosten maken voor onderdelen omdat je denkt dat je het zelf wel kan repareren. En dan eindstand alsnog een monteur/nieuwe vaatwasser. Zonde van al die tijd, geld en energie.
Je kan een hoop zelf, maar sommige dingen moet je gewoon lekker aan een ander overlaten. Eerste wat ik zie is dat er een stroomdraad doorheen loopt, dus waterstop. Daar ga je gewoon niet zelf aan klooien.. En dan toch doen, tja dan doe je het een beetje zelf.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat ze ook niet begonnen is met uitzoeken hoe oud die vaatwasser dan al was
Ik vraag me af wat ze van die studiereis kunnen leren wat ze in hun eigen werk kunnen gebruiken?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke is in The Gambia 🫣 zou ze tips aan Debbie gevraagd hebben
Laatst begaf onze vaatwasser het ook... even gekeken wat nodig was om te fixen... halverwege het filmpje een nieuwe besteld... soms moet je gewoon bedenken dat dat gepruts niet voor iedereen isquote:Op zondag 11 januari 2026 15:36 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Allemaal extra kosten maken voor onderdelen omdat je denkt dat je het zelf wel kan repareren. En dan eindstand alsnog een monteur/nieuwe vaatwasser. Zonde van al die tijd, geld en energie.
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 11 januari 2026 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze van die studiereis kunnen leren wat ze in hun eigen werk kunnen gebruiken?
Misschien te oud voor dergelijke technische snufjes?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Laatst begaf onze vaatwasser het ook... even gekeken wat nodig was om te fixen... halverwege het filmpje een nieuwe besteld... soms moet je gewoon bedenken dat dat gepruts niet voor iedereen is
Edit.. wat ik niet snap is dat mijn vaatwasser door middel van een errorcode vertelde wat er aan de hand was.. Waarom deed die van haar dit niet? En moest ze alles open maken en uitvogelen 🤔🤷
Omdat ze 20 jarig geleden (of hoe oud was dat ding) dat nog niet hadden..quote:Op zondag 11 januari 2026 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Laatst begaf onze vaatwasser het ook... even gekeken wat nodig was om te fixen... halverwege het filmpje een nieuwe besteld... soms moet je gewoon bedenken dat dat gepruts niet voor iedereen is
Edit.. wat ik niet snap is dat mijn vaatwasser door middel van een errorcode vertelde wat er aan de hand was.. Waarom deed die van haar dit niet? En moest ze alles open maken en uitvogelen 🤔🤷
Ah ja, daar had ik nog niet bij stil gestaan 🤭 Maar ook dat vind ik niet oké eigenlijk, twee tieners die dan blijkbaar de zaken moeten regelen. Er zijn daar toch genoeg volwassen medewerkers vast in dienst zou je denken. Heeft een van de twee eigenlijk de opleiding afgerond of gaan ze nog naar school? Eerst zag je regelmatig dat ze lekkers mee naar huis namen wat op school was gemaakt maar heb ik al een tijd niet gezien.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:03 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat Eline en Noud niet voor de broers/zussen zorgen maar de zaken draaiende houden.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Het artikel over Annemarie wordt besproken op Reddit, de reacties daar zijn overwegend negatief 🤭(zoals altijd op Reddit, een mix van negatief en cynisch/sarcastisch)
Het artikel uit Rtl ?quote:Op zondag 11 januari 2026 17:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Het artikel over Annemarie wordt besproken op Reddit, de reacties daar zijn overwegend negatief 🤭(zoals altijd op Reddit, een mix van negatief en cynisch/sarcastisch)
Ik weet niet of dat mag. Het staat in r/thenetherlandsquote:
Eigenlijk nog meer reden om hem te vervangen lijkt mij... een vaatwasser uit het jaar 0 vreet ook stroom en water.. dat ze niet eerder een nieuwe gekocht heeft is bijna on Judith'squote:Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Omdat ze 20 jarig geleden (of hoe oud was dat ding) dat nog niet hadden..
Deze kan nog net niet in het museum
Ze heeft vast wel een berekening gemaakt wat de besparing zou zijn bij aankoop van een nieuwe. Tot 3 cijfers achter de komma.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eigenlijk nog meer reden om hem te vervangen lijkt mij... een vaatwasser uit het jaar 0 vreet ook stroom en water.. dat ze niet eerder een nieuwe gekocht heeft is bijna on Judith's
In het artikel staat dat ze onvoorbereid het interview met Boos deed. Dat is niet waar. In de ochtend meldde ze al dat ze gebeld zou worden door Tim over momfluencen.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:43 schreef Johanna38 het volgende:
Gevonden! Even snel gekeken en iemand zegt dit: “ Luisterend naar het interview kan ik maar 2 conclusies trekken. Ze probeert de controversie onderdeel te maken van haar verdienmodel & ze heeft mediatraining gehad.”
En die mediatraining weet ik niet, maar dat eerste punt; de controversie onderdeel te maken van haar content zeer zeker. En hartstikke slim ook. Ze omarmt wat mensen zeggen ipv het ontkennen. En niet om haar kinderen te beschermen, maar puur voor haar eigen toko. Wat een trut.
Nou ja, niks nieuws onder de zon.
quote:Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
HVK zegt gisteravond opgeruimd te hebben en nu weer, ik snap echt niet hoe het dan nog zo’n bende kan zijn. Volgens mij kan zij wel een opruimcoach gebruiken🙈 Met een uurtje per dag moet een huis van dat formaat, zelf met 6 ongeleide projectielen er in, toch brandschoon en opgeruimd kunnen zijn…
Ik denk ook veel te veel spullen voor zo’n klein huis met zoveel mensen en weinig goede opbergruimte. Ik bedoel Jade haar kleding zit in een laatje onder de tv in de woonkamer gepropt.
En kinderen aanleren eerst op te ruimen voordat ze ergens anders mee gaan spelen, maarja opvoeden daar doet hvk niet aan (weet iemand haar echte naam eigenlijk?
Ik snap ook niet waarom ze een terugblik van maandag deelt, wat heeft dat nu nog voor 'meerwaarde'?quote:Op zondag 11 januari 2026 18:05 schreef Annika2016 het volgende:
MW plaatst content van 6 dagen geleden. Ik merk dat het mij minder ‘boeit’ dan als het een dag terug is ofzo. Die sneeuw heb ik nu wel gezien inmiddels, zowel hier thuis als op social media.
Zoals MW omschrijft: die 6 tournedos was een rib uit moeders lijf, en dan zie je op die foto een stuk van Tim. Op die manier is het net alsof Tim haar teruggekeerde en weer thuiswonende oudste zoon is ofzo. Krijg totaal niet gevoel van een gelijkwaardige relatie ofzo. Hij is steeds overal bij en loopt achter haar aan en ook met die tas en haar camera. Snapt iemand wat ik bedoel?
Vraag ik me ook af. Het lijkt ook wel alsof ze er niet zoveel zin meer in heeft.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze een terugblik van maandag deelt, wat heeft dat nu nog voor 'meerwaarde'?
Ik denk dat het haar soms gewoon ff te veel wordt, wat logisch is na een jaar a anderhalf die ze gehad heeft.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Het lijkt ook wel alsof ze er niet zoveel zin meer in heeft.
Zou Tim geen eigen leven meer hebben?quote:Op zondag 11 januari 2026 11:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Tim is haar nieuwe schaduw. Hij loopt voor of achter haar en mag overal mee naartoe.
Misschien dat een wasmachine net een grotere trommel inhoud al helpt. Ben je sneller door je was heen.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:10 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik zit de situatie van Hvk te bekijken. Wat ik als eerste zou doen is: 1 grote wasmand neer zetten bij de wasmachine voor de vuile was, die kleren op de grond, het ziet er niet uit. Kids zelf alles laten opruimen einde vd dag, in kledingkasten slaapkamers ieder kind een eigen la of rek oid geven voor kleding. Zorgen dat je niet elke keer een nieuw bordje of schaaltje of glas pakt, scheelt afwas. Maar ik heb makkelijk praten, we zijn hieron met z’n 2en. Moet er niet aan denken, 6 kinderen.
Hij is ook in no time doorgegaan naar MW (als het geen vreemdgaan geweest is). Van de zomer was hij nog gewoon met zijn ex. Ik kan daar sowieso nooit echt goed bij, amper uit elkaar en daar is de volgende al, weinig te verwerken dan.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:50 schreef lila01 het volgende:
[..]
Zou Tim geen eigen leven meer hebben?
Je ziet hem alleen nog maar bij MW.
Vraag me af of hij zijn dochtertjes nog weleens ziet... Daar moet hij dan toch ook verdriet om hebben?
Maar he, MW's ogen stralen weer daar gaat het om.
Maaaaaar ze kennen elkaar al 20 jaar.. hahaquote:Op zondag 11 januari 2026 20:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hij is ook in no time doorgegaan naar MW (als het geen vreemdgaan geweest is). Van de zomer was hij nog gewoon met zijn ex. Ik kan daar sowieso nooit echt goed bij, amper uit elkaar en daar is de volgende al, weinig te verwerken dan.
Ja bijzonder. Mijn ervaring is dat het dan vaak een rebound is of dat er tijdens de relatie met de nu ex al een en ander speelde.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hij is ook in no time doorgegaan naar MW (als het geen vreemdgaan geweest is). Van de zomer was hij nog gewoon met zijn ex. Ik kan daar sowieso nooit echt goed bij, amper uit elkaar en daar is de volgende al, weinig te verwerken dan.
Ach ligt er pas een paar dagen 👍 😵💫quote:Op zondag 11 januari 2026 20:22 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ohh en HVK lekker de kinderen sneeuw laten eten alsof het ijsjes zijn, straks weer wormen 🤮🪱🪱🪱
Schone kleding is genoeg toch? Verder is hygiëne niet zo boeiend.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:22 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Ohh en HVK lekker de kinderen sneeuw laten eten alsof het ijsjes zijn, straks weer wormen 🤮🪱🪱🪱
Ja dat zou je denken maar ik heb ooit gelezen dat ze met name weekend- en seizoenspersoneel in dienst hebben. En Eline draait (samen met Jan) één van de bakkerijen volgens mij. Zij is met haar opleiding gestopt. Of de jongens nog naar school gaan weet ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:17 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ah ja, daar had ik nog niet bij stil gestaan 🤭 Maar ook dat vind ik niet oké eigenlijk, twee tieners die dan blijkbaar de zaken moeten regelen. Er zijn daar toch genoeg volwassen medewerkers vast in dienst zou je denken. Heeft een van de twee eigenlijk de opleiding afgerond of gaan ze nog naar school? Eerst zag je regelmatig dat ze lekkers mee naar huis namen wat op school was gemaakt maar heb ik al een tijd niet gezien.
Schoenen kopen, wat hadden ze dan aan hun voeten? Slippers?quote:Op zondag 11 januari 2026 21:53 schreef Maretakje het volgende:
De Nagelkerkjes hebben kleding in Spanje liggen maar geen schoenen, dus er moest kleding en schoenen gekocht worden.
Dan denk ik, als er kleding ligt heb je toch alleen schoenen nodig? Deze mensen zijn zo koopziek. En elke dag 2 x uit eten voor ontbijt en diner. Ze hadden eigenlijk nooit een huis hoeven kopen.
Ach was zijn kring verjaardag feestje he.. wat wel opviel was dat er naast veel cadeautjes voor zijn 4 jarige zusje ook wat mensen iets gegeven hadden wat bij zijn leeftijd hoort 🤔 zouden die dan maling hebben aan zijn wensen of hebben die door dat hij geen 4 jarig meisje wilt zijn 🤔🤷quote:Op zondag 11 januari 2026 22:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een enorme lading cadeaus voor Sapperdeflap. Met sinterkerst toch ook al?
Op een foto in het vliegtuig een paar dagen terug gewoon schoenen. Ze zullen vast niet een keer een weekje dagelijks dezelfde schoenen kunnen dragen.quote:Op zondag 11 januari 2026 22:18 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Schoenen kopen, wat hadden ze dan aan hun voeten? Slippers?
Weer zo'n voorbeeld van aandacht trekken..zij plaatst dit en dan gaan natuurlijk allemaal mensen zeggen 'nee ligt niet aan jou, maar aan de ander enz'. En dan denkt DBM 'zie je wel het ligt niet mij', terwijl dat misschien wél zo is, zij lijkt mij niet echt een sympathiek of leuk persoon om mee om te gaan. Maar zo kunnen fluflu's dus voor alles hin straatje schoon vegen, het ligt NOOIT aan hen, altijd is de ander zuur, zielig of heeft problemen....quote:Op zondag 11 januari 2026 22:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
En DBM ‘ Ik krijg extreem paniek als mensen uit het niks ineens niet meer reageren op mij. Ik denk dat gelijk dat ik alles fout doe.’
Extreem paniek nog wel. Ze zal wel weer in haar overdrijvingsperiode zitten of zit ze daar nooit niét in?
Je vergeet jaloers nogquote:Op maandag 12 januari 2026 06:57 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Weer zo'n voorbeeld van aandacht trekken..zij plaatst dit en dan gaan natuurlijk allemaal mensen zeggen 'nee ligt niet aan jou, maar aan de ander enz'. En dan denkt DBM 'zie je wel het ligt niet mij', terwijl dat misschien wél zo is, zij lijkt mij niet echt een sympathiek of leuk persoon om mee om te gaan. Maar zo kunnen fluflu's dus voor alles hin straatje schoon vegen, het ligt NOOIT aan hen, altijd is de ander zuur, zielig of heeft problemen....
Nou.. af en toe naar opa en oma zodat moeders kan trainen voor haar wedstrijd hè?quote:Op maandag 12 januari 2026 07:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ow no!! Zie op het nieuws dat het glad is bij dbm 😱 nu kan flip niet naar school op zijn verjaardag... weer een week thuis
O ja daar dacht ik net ook al aan, die zal Flipje en Flapje wel weer thuis houden, krijgen daar natuurlijk allemaal paniekaanvallen van code oranje.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nou.. af en toe naar opa en oma zodat moeders kan trainen voor haar wedstrijd hè?
Extréme paniek he?quote:Op maandag 12 januari 2026 07:27 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
O ja daar dacht ik net ook al aan, die zal Flipje en Flapje wel weer thuis houden, krijgen daar natuurlijk allemaal paniekaanvallen van code oranje.
Ik woon iets zuidelijker maar hier valt het gelukkig mee met de gladheid.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ow no!! Zie op het nieuws dat het glad is bij dbm 😱 nu kan flip niet naar school op zijn verjaardag... weer een week thuis
Hier ook. Maar veel scholen zijn dicht of beginnen pas om 10.00..quote:Op maandag 12 januari 2026 07:56 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik woon iets zuidelijker maar hier valt het gelukkig mee met de gladheid.
Maar hij is 21 maanden en begint nu wat meer te praten. Ja joh, dat kind is te moe om zich te ontwikkelen 😅quote:Op maandag 12 januari 2026 07:47 schreef Henrike het volgende:
Hvk : ze heeft louay gisteren maximaal wakker gehouden
Van 06:15 tot 20;00 en hij heeft heel goed geslapen...
Nou zeg wat een wonder hoe zou dat kunnen.
Viel hij om of kon ze hem neerleggen?
Hoe zielig dat het kereltje niet lekker even mag slapen
Klopt de bussen rijden ook niet dus mijn puber ligt nog in zn bed 🤣 De oudste is gewoon gaan werken, het harde leven van een werkende 🤣quote:Op maandag 12 januari 2026 08:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier ook. Maar veel scholen zijn dicht of beginnen pas om 10.00..
Maar wat wil ze bewijzen? Haar doorsnee leven in sneltreinvaart? Je zelf een paaz afdeling opwerken? Het doorsnee gezin wat voor wordt gedaan alsof ze heel bijzonder en speciaal zijn? Die boerderij? Met wss een hypotheek zo hoog als een wolkenkrabber, die wss wordt betaald door the godfather. Mies kan beter stoppen, zit niemand op haar en die doodbloedende webshop te wachten...En dit alles maximaal als in;je doet er niet toe, nr van Peter van Rooijen nummer is op Michelle haar lijf geschreven 🤣quote:Op zondag 11 januari 2026 19:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar soms gewoon ff te veel wordt, wat logisch is na een jaar a anderhalf die ze gehad heeft.
Krijg altijd het gevoel alsof ze zich wil bewijzen ofzo, neem gewoon tijd voor jezelf
Die gaan alleen eten en shoppen met de kinderenquote:Op maandag 12 januari 2026 08:25 schreef Babbelaertje het volgende:
Ik ben n.a.v. de verhalen hier weer eens gaan kijken bij de nagelkerkjes (had ze voor het laatste gezien met tv programma)
Maar doen hun weleens uitjes met de kinderen? Zie alleen maar berichten dat ze tot 10/11uur slapen en samen uit eten gaan of samen ergens heen..
wie ontbijt er dan met de jongere kinderen als hun zolang uitslapen?
Nou ik heb er in ieder geval weer nieuw vermaak bij, val van de ene verbazing in de andere met de fluflus
In het mooiste meisje van de klas gaf ze toch aan dat ze zich wil meten aan haar vader ofzoiets? (Weet de precieze bewoording niet meer, heb last van zwangerschaps brainfog 😂).quote:Op maandag 12 januari 2026 08:33 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Maar wat wil ze bewijzen? Haar doorsnee leven in sneltreinvaart? Je zelf een paaz afdeling opwerken? Het doorsnee gezin wat voor wordt gedaan alsof ze heel bijzonder en speciaal zijn? Die boerderij? Met wss een hypotheek zo hoog als een wolkenkrabber, die wss wordt betaald door the godfather. Mies kan beter stoppen, zit niemand op haar en die doodbloedende webshop te wachten...En dit alles maximaal als in;je doet er niet toe, nr van Peter van Rooijen nummer is op Michelle haar lijf geschreven 🤣
Of we krijgen nu juist een heel epistel over hoe jammer het is dat Flip niet naar school kan, dat we te bang zijn enz.quote:Op maandag 12 januari 2026 07:27 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
O ja daar dacht ik net ook al aan, die zal Flipje en Flapje wel weer thuis houden, krijgen daar natuurlijk allemaal paniekaanvallen van code oranje.
En als ze een studiedag hebben naar Zeeland rijden zodat de Kids en honden op het strand kunnen spelen en Jan zn Fruit de Mer kan etenquote:Op maandag 12 januari 2026 08:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die gaan alleen eten en shoppen met de kinderen
Dat is hem ook echt aan te zien vind ik, kind moet toch zijn slaap krijgen met al die prikkels overdag. Maar dat past niet in haar schema, dus roept ze maar dat hij niet wil slapen.quote:Op maandag 12 januari 2026 08:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar hij is 21 maanden en begint nu wat meer te praten. Ja joh, dat kind is te moe om zich te ontwikkelen 😅
Ze hebben zijn appartement laatst wel leeggehaald in Knokke was dat denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:09 schreef popje het volgende:
Woont Tim daar nu permanent dan, heeft hij geen eigen huis meer?
Ja, of 'Ik klets jullie zo even bij'. Dat klinkt ook heel bijzonder altijd.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:29 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Vinden jullie het ook zo fijn dat AM de dat met ons door wil nemen? 😎
Zou ze zelf echt niet meer door hebben hoe ongezond verslavend ( en sneu ook) dit klinkt?
Ja maar zij kennen elkaar al 20 jaar, dus dat kan allemaal best. Moeten ze zelf weten en iedereen is inderdaad anders, maar ik zou toch echt mijn kinderen er voorlopig buiten gehouden hebben.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze hebben zijn appartement laatst wel leeggehaald in Knokke was dat denk ik.
Zouden ze idd gelijk gaan samenwonen?
Ik moest er niet aan denken om gelijk weer samen te gaan wonen, en dan 4 kids die er ook veel zijn, het zou mij te snel gaan.
Maar goed, iedereen is anders.
Maar het zijn allemaal vriendinnen op insta hè?quote:Op maandag 12 januari 2026 09:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, of 'Ik klets jullie zo even bij'. Dat klinkt ook heel bijzonder altijd.
En dan te bedenken dat vele volgmoekes daar echt op zitten te wachten, stelletje sneuneuzen!quote:Op maandag 12 januari 2026 09:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, of 'Ik klets jullie zo even bij'. Dat klinkt ook heel bijzonder altijd.
Haha ja klopt, die zitten allemaal op de punt van hun stoel om de kinderen weer te zien na een dag stilte en te wachten op de volgende moederkoek.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal vriendinnen op insta hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |