abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219806591
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:58 schreef Weerikier het volgende:
Wat gaat die (ex)poly clan toch met de snelheid vam het licht door het leven. Bij Michelle zit haar nieuwe vriendje al gewoon alle dagen aan tafel en ligt daar in bed in die boerderij met mama. Tot september stonden ze nog met "the ten of us" liefelijk te poseren. En nog geen 4 maanden later is daar een nieuwe gast in huis alsof het nooit anders geweest is ....
Ze kennen elkaar al 20 jaar aldus Michelle 🤪
Wat niet wegneemt dat ik vind dat je gelijk hebt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219806638
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:04 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze kennen elkaar al 20 jaar aldus Michelle 🤪
Wat niet wegneemt dat ik vind dat je gelijk hebt.
Maar blijkbaar was het niet zo’n goede vriend dat hij tijdens de poly over de vloer kwam. En buiten de poly om leken de kinderen vrij weinig te zien.
Ik wil blijven.
pi_219806675
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:58 schreef Weerikier het volgende:
Wat gaat die (ex)poly clan toch met de snelheid vam het licht door het leven.
.....
Bij de andere kant, Koen en Jvp, ziet alles er rustiger uit maar is natuurlijk ook bizar voor al die 7 kinderen wat er allemaal gebeurd daar. Ik vind dat die 3 mensen er echt een brandende vuilnisbelt van hebben gemaakt.
Eens.
En dat het zo fijn is voor de kinderen dat ze Koen en JvP weer/nog bij elkaar zijn. Ik weet niet. Het moet voor de Bollen-Walk kinderen heel verwarrend en moeilijk zijn dat hun moeder er ineens niet meer bij hoort.
pi_219806689
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Harper op 11-01-2026 12:10:36 ]
pi_219806730
MW: gaat Tim vanaf nu dan ook mee naar het clubhuis? En dan kijk ik naar zo'n filmpje met zakjes-in-pot-gieten, en dan komt hij tussendoor. Is dat dan afgesproken? Bij het tweede zakje wil ik een kus? Maar ze straalt hoor...
pi_219806758
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar blijkbaar was het niet zo’n goede vriend dat hij tijdens de poly over de vloer kwam. En buiten de poly om leken de kinderen vrij weinig te zien.
Ik kan me niet herinneren dat hij ooit voorbij is gekomen op haar account. Misschien was hij destijds camera schuw?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219806794
quote:
88s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Eens.
En dat het zo fijn is voor de kinderen dat ze Koen en JvP weer/nog bij elkaar zijn. Ik weet niet. Het moet voor de Bollen-Walk kinderen heel moeilijk/verwarrend zijn dat hun moeder er ineens niet meer bij hoort.
Dat denk ik zeker ja! Vooral die oudste 2 van Koen en Michelle die hebben alles super bewust mee gekregen. Wat moet dit allemaal vreemd en moeilijk voor die jongens zijn. Ook voor het meisje en de jongste hoor! Dan kan je ze 100x meenemen naar een indoor speeltuin en iedere dag tournedos geven, ik blijf het intens zielig voor die kinderen vinden.
pi_219806828
quote:
88s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Eens.
En dat het zo fijn is voor de kinderen dat ze Koen en JvP weer/nog bij elkaar zijn. Ik weet niet. Het moet voor de Bollen-Walk kinderen heel verwarrend en moeilijk zijn dat hun moeder er ineens niet meer bij hoort.
Hetzelfde geldt voor de kinderen van JvP. Deels bij hun vader weg om met moeder alleen te wonen. Alleen met moeder was al gauw deels met een compleet ander gezin. Vervolgens weer alleen met moeder, of toch niet zo alleen met moeder? In elk geval zonder bonus MB.
Als volwassene is dit al amper bij te houden.
Ik wil blijven.
pi_219806836
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 09:57 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Lijkt me eerder een tweede rondje, met pup die zindelijk moet worden niet heel ongebruikelijk. Ik vind het eerder zorgelijk voor haarzelf: zo veel beweging met dit (dodelijke) ondergewicht.
Daarom vind ze de pup ook zo leuk kan ze onder het mom van de hond moet naar buiten , bewegen voor het afvallen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219806889
quote:
88s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat Eline en Noud niet voor de broers/zussen zorgen maar de zaken draaiende houden.
Dit inderdaad. Zonder Eline en Noud moet pa wel aan het werk.
pi_219806897
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ik 24/7 samen met mijn man wil zijn😂
Ik ook niet , die van mij was altijd door de weeks , de hele week weg , als hij dan eens een week thuis was dan dacht ik aan het einde van die week blij dat hij volgende week weer weg is 🤪( zijn nu 28 jaar getrouwd 😂)
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219806920
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:14 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij ooit voorbij is gekomen op haar account. Misschien was hij destijds camera schuw?
Of nog aan het puberen
pi_219807138
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie het ook niet. Leeg, dat is wat ik zie. En dat maakt een kast vol, vast dure, hakken niet goed. En zag ik nou goed dat Tim meeging naar een zakelijke afspraak bij haar broer? Koen en JvP eruit, Tim erin?
Zag het ook en natuurlijk ook zoals de hele familie op de uggs😂
Tim is helemaal opgeslokt in het leven van MW, ben heel benieuwd hoe de relatie met zijn ex en de kinderen is aangezien hij hele dagen lijkt te verblijven op de boerderij met de klaver.

Tuurlijk gaat hij mee naar het clubhuis, samen op hotel maximaal genieten.
Als ze nog elke keer naar het clubhuis gaat, misschien heeft ze het clubhuis nu niet meer nodig om te vluchten en op te laden.
MW lijkt altijd obsessief bezig met nieuwe liefdes (niks meer zonder elkaar)
pi_219807455
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ik 24/7 samen met mijn man wil zijn😂
Haha ik ook niet. Ik houd van hem hoor, maar vind t soms ook prettig dat ie ff weg is 😂
pi_219807610
Tim moest zelfs mee aynil kijken. Dat doet mijn man echt niet. Nog niet misschien.
pi_219807658
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha ik ook niet. Ik houd van hem hoor, maar vind t soms ook prettig dat ie ff weg is 😂
Lijkt mij ook heel gezond om een eigen leven te hebben.
Ik wil blijven.
pi_219808149
Zo irritant, DBM zet zo vaak dingen op Threads, alleen maar om te rellen, speculeren en polariseren. Nu zet ze het volgende neer als een feit, wat waarschijnlijk helemaal geen feit is..ze zegt:

Vinden jullie het ook niet raar dat er dit jaar opeens zoveel kinderen vermist zijn?

En dan gaan weer allemaal mensen reageren, ja inderdaad, echt heel vreemd allemaal enz...
pi_219808309
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
Zo irritant, DBM zet zo vaak dingen op Threads, alleen maar om te rellen, speculeren en polariseren. Nu zet ze het volgende neer als een feit, wat waarschijnlijk helemaal geen feit is..ze zegt:

Vinden jullie het ook niet raar dat er dit jaar opeens zoveel kinderen vermist zijn?

En dan gaan weer allemaal mensen reageren, ja inderdaad, echt heel vreemd allemaal enz...
Valt me nog mee dat er geen 'how can I make thuis about me' Komt over hoe goed zij haar kinderen altijd in de gaten houdt en haar man zo blij is dat zij de kinderen zo goed in de gaten houdt.
pi_219808361
HVK zegt gisteravond opgeruimd te hebben en nu weer, ik snap echt niet hoe het dan nog zo’n bende kan zijn. Volgens mij kan zij wel een opruimcoach gebruiken🙈 Met een uurtje per dag moet een huis van dat formaat, zelf met 6 ongeleide projectielen er in, toch brandschoon en opgeruimd kunnen zijn…
pi_219808809
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
HVK zegt gisteravond opgeruimd te hebben en nu weer, ik snap echt niet hoe het dan nog zo’n bende kan zijn. Volgens mij kan zij wel een opruimcoach gebruiken🙈 Met een uurtje per dag moet een huis van dat formaat, zelf met 6 ongeleide projectielen er in, toch brandschoon en opgeruimd kunnen zijn…
‘Wat uren knallen maar het is weer aardig schoon en glad’

Misschien de teringzooi niet zo ver laten komen Nathalie.

En de kinderen staan te springen op de bevroren kunststof-rieten buitendingen. Binnenkort kapot natuurlijk, kan ze weer klagen dat ze alles slopen.

Wie weet komt er nog een sugardaddy over de brug om wat nieuws te kopen.
pi_219808875
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:46 schreef opwegnaar het volgende:

Aandacht is alles! En later nog even nare reacties opnieuw delen, aandacht aandacht aandacht 🤮
pi_219809034
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:00 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Zo lees ik het niet. Ik denk dat het een volgend rondje is.
Wat voor een pup nog steeds te veel is. Zeker voor een Duitse herder, welke bijna standaard HD hebben. Maar goed.
pi_219809563
Wat een geklungel met die vaatwasser bij Judith.
Er is zeker geen potje voor een nieuwe?
pi_219809667
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een geklungel met die vaatwasser bij Judith.
Er is zeker geen potje voor een nieuwe?
Potjes zat tegenwoordig toch..?
Ze liet laatst zien hoeveel winst ze had gemaakt dit jaar ofzo? Heb het niet goed bekeken maar zag aardig wat getallen
pi_219809749
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb net een aanvulling gedaan, ik zie dat die overeenkomt wat de kinderen betreft.

Daarbij vind ik Janneke ook geen type om alleen op vakantie te gaan, ik denk daarom echt een samenwerking.
Het is een studiereis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')