,als je mijn reactie goed leest gaat het over hvk waarvan de kinderen geen eetstoornis hebben( zover we weten) ik ga echt niet tegen mensen die kinderen met een eetstoornis hebben, ga een soepje koken.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:06 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Even voor het perspectief; wij hebben twee kinderen met een eetstoornis.
Zij eten geen enkele soep, crouton enz. Leuk bedacht, maar kortzichtig.
Sterker nog een van hen eet echt geen friet, droge pasta, pannenkoek,vlees vers broodbeleg enz zomaar. Soms maak ik dingen in combinatie met aardappels en groente, maar niets gaat vanzelf. En ja soms is brood met hagelslag de enige optie voor weken.
Dus lieve @:sterrekaatje in ken de strijd en ook de frustratie als mensen zomaar wat roepen. Maar ook zo eens dat Hvk zich er zo gemakkelijk vanaf maakt
Misschien gesponsord door de kapitein&son? Vond haar tas zo in beeld staan toen ze het meldde.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:47 schreef Lostit het volgende:
Wie weet waar Janneke naar toe gaat? Vakantie zonder gezin? Wel een spannende timing met een half verbouwd huis.
Hm ja, als het gesponsord is dan zou het haar natuurlijk geen geld kosten. Dan snap ik ook wel dat ze gaat. Volgens mij is het pas in februari weer vakantie. Misschien einde van een kwartaal op haar studie, maar neem aan dat ze op de basisschool wel gewoon moet werken.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gesponsord door de kapitein&son? Vond haar tas zo in beeld staan toen ze het meldde.
En zelf zoveel geld uitgeven (9 dagen ergens heen) terwijl er zo veel moet gebeuren in huis?
Is het nu trouwens al weer schoolvakantie? Ivm haar werk?
Is er binnenkort niet weer een influencertrip richting Curacao? Volgens mij gaan Michelle en Iris daar ook heen.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:47 schreef Lostit het volgende:
Wie weet waar Janneke naar toe gaat? Vakantie zonder gezin? Wel een spannende timing met een half verbouwd huis.
Vrijstelling van werken van haarzelf wordt hier volgens mij bedoeld. Ik weet niet of je langer vrijstelling hebt als je een kind met een beperking hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:43 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Onze 5 jarige gaat naar een KDC en die vrijstelling van leerplicht krijgen is niet zo makkelijk. We hebben nu een voorwaardelijke vrijstelling omdat de wachttijd bij de GGD 4-5 maanden is. En die vrijstelling is voor het schooljaar van 2025/2026. Dus als we alles éindelijk rond hebben, dan kan het hele circus nog een keer...
En dan alles wat je moet aanleveren... alle diagnostiekbrieven, observaties, onderbouwing van de orthopedagoog.
Het is echt om te janken.
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ze leuke activiteiten ondernemen met de kinderen. Fijn ook dat die kinderen daar niet met hun volle gezicht te zien zijn. Mogen lekker kind zijn!
Eens. Ondanks dat ik het fijn vind dat de kinderen elkaar nog hebben en ze alle 7 niet herkenbaar in beeld zijn worden ze natuurlijk alsnog gebruikt voor content. En mijn mening/gevoel over JvP is ook niet veranderd.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ze zijn tot vorig jaar volop in beeld geweest en ook nu gebruikt 'ubermoeder' Jvp hen gewoon in haar dagelijkse zoete content.
Slechte reclame dan, doos met spullen voor de tas en merk maar deels zichtbaar. En het filmpje in de gang is ook geen reclame.quote:Op zondag 11 januari 2026 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien gesponsord door de kapitein&son? Vond haar tas zo in beeld staan toen ze het meldde.
En zelf zoveel geld uitgeven (9 dagen ergens heen) terwijl er zo veel moet gebeuren in huis?
Is het nu trouwens al weer schoolvakantie? Ivm haar werk?
Precies dat. Het zou ook wel bizar zijn als ze haar eigen kinderen afschermt en de bonus vol in beeld zet, dat is nl niet aan haar.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ze zijn tot vorig jaar volop in beeld geweest en ook nu gebruikt 'ubermoeder' Jvp hen gewoon in haar dagelijkse zoete content.
Lijkt me eerder een tweede rondje, met pup die zindelijk moet worden niet heel ongebruikelijk. Ik vind het eerder zorgelijk voor haarzelf: zo veel beweging met dit (dodelijke) ondergewicht.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal liep om kwart voor 7 buiten met de hond en ze was nog buiten toen het licht werd? Dat is veel te lang voor zo’n pup. Kijk, dat vind ik nu dierenmishandeling!!
Zo lees ik het niet. Ik denk dat het een volgend rondje is.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal liep om kwart voor 7 buiten met de hond en ze was nog buiten toen het licht werd? Dat is veel te lang voor zo’n pup. Kijk, dat vind ik nu dierenmishandeling!!
Ik vind haar er in 2016-2017 ook al wel plastic uitzien. Ik ben benieuwd of er nog foto's zijn van vóór alle fillers, botox en operaties. Zo zonde. Verder vind ik het wel een leuke trend om te zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:22 schreef Maremare het volgende:
MaikeKD doet ook mee aan de 2016 fototrend. Meine gute wat zonde dat ze zich zo heeft toe laten takelen. 10 jaar geleden zag ze er echt een stuk beter uit.
En in die kou... Daat kan ze zich toch niet warm houden?quote:Op zondag 11 januari 2026 09:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een tweede rondje, met pup die zindelijk moet worden niet heel ongebruikelijk. Ik vind het eerder zorgelijk voor haarzelf: zo veel beweging met dit (dodelijke) ondergewicht.
Dat weet ik zelf ook wel. Ik vind het alleen maar fijn dat dit nu niet meer gebeurd en hopelijk niet meer zal gebeuren.quote:Op zondag 11 januari 2026 09:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Ja. Herken wel wat je zegt. Zij heeft wel een klein netwerk heb ik het idee. Geen collega’s en in haar omgeving weinig of geen mensen om op terug te vallen (volgens mij willen ze daarom ook verhuizen). Lijkt me wel heel pittig als je zo aan het struggelen bent met de opvoeding.quote:Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand CarmenvanWeersel?
Ik heb het idee dat zij nauwelijks vriendinnen heeft en oprecht al haar vragen via insta stelt. Om de dag komt er een opvoedvraag voorbij over het spelen met kind, over het slapen of het niet slapen, over het eten waar ze al maanden mee strugglen. Heb het idee dat alles heel zwaar wordt gevonden qua opvoeding.
Maar aallllll die vragen. Alles wordt afgewogen over hoe het aan te pakken, lijkt me super heftig als dat je opvoeding is, zoveel onzekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |