abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219806153
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:22 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
En in die kou... Daat kan ze zich toch niet warm houden?
extra calorieën verbranden
pi_219806157
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dat weet ik zelf ook wel. Ik vind het alleen maar fijn dat dit nu niet meer gebeurd en hopelijk niet meer zal gebeuren.

JVP heeft echt heel MB overgenomen toendertijd en ik ben blij dat ze eindelijk eens zichzelf lijkt te zijn. En ik kan het alleen maar aanmoedigen om alsnog bepaalde keuzes te maken. Beter laat als helemaal nooit.
Dat is zeker waar.
pi_219806202
Walkmeeting.. en alleen mb staat op die doos van de webshop.. zal sjaak ook hebben gekregen
pi_219806214
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 09:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat het weer zo’n trip is om aan zichzelf te werken. Heeft ze al eerder gedaan.
Dat moet dan heel erg urgent zijn, zo midden in een enorme verbouwing met nog heel veel kosten.
pi_219806285
MB die hello fresh kruidenzakjes in een potje doet. Zou ze dan toch niet zo vaak koken omdat ze zakjes overhoudt?
pi_219806329
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:08 schreef Geertje_G het volgende:
Janneke werkte vorig schooljaar op een middelbare school, dan kan je vrije dagen opnemen. (Is eea aan veranderd, maar op sommige scholen kan en mag dit nog). Ik kan me voorstellen dat ze toen al iets boekte/plande, en dit heeft gezegd toen ze werd aangenomen bij haar huidige baan?
Dan houden ze daar gewoon rekening mee. Zeker zo ver van tevoren.
Ben ook wel benieuwd!
Als er iemand chaotisch is en totaal niet kan plannen is het Janneke wel.
En dan weg terwijl het nog zo’n bende in huis is en alles te duur is.
Dan ook nog eens 9 dagen, mijn keuze zou het niet zijn!
pi_219806358
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Als er iemand chaotisch is en totaal niet kan plannen is het Janneke wel.
En dan weg terwijl het nog zo’n bende in huis is en alles te duur is.
Dan ook nog eens 9 dagen, mijn keuze zou het niet zijn!
In zoveel stories zegt ze dat ze de kinderen min of meer verwaarloosd heeft ivm het verbouwen en de verhuizing. Dan woon je nog geen maand in het huis en ga je 9 dagen alleen op vakantie?!
Dat strookt toch niet?
pi_219806366
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat moet dan heel erg urgent zijn, zo midden in een enorme verbouwing met nog heel veel kosten.
Het was toen een samenwerking. Wie weet is dit een vervolg en kost het niks.

En die verbouwing gaat misschien nog wel maanden duren, een maand langer of korter omdat je geld uitgeeft aan een vakantie maakt dan ook weinig verschil.

Het is alleen wel in strijd met wat ze zei over aandacht voor de kinderen. Als je er zo’n moeite mee hebt dat dat minder is/was door de verbouwing, ga je niet 9 dagen weg.
Ik wil blijven.
pi_219806382
MB dr DM zit vol met 'je ogen stralen weer'. Ik zie het niet
En zijn dit dezelfde mensen die tijdens de hele in scene gezette periode ook zeiden dat iedereen zo straalde en er gelukkig uit zag(en)?
pi_219806386
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

En die verbouwing gaat misschien nog wel maanden duren, een maand langer of korter omdat je geld uitgeeft aan een vakantie maakt dan ook weinig verschil.
Daarin verschillen we dan van mening, ook om wat de post boven jou is gezegd.
pi_219806389
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Maar het strookt niet met 'ik vind t zo vervelend dat ik zo weinig met de kinderen doe tijdens deze verbouwing'. Ik zou er ook niet voor gekozen hebben, maar goed plannen is niet Janneke dr beste kwaliteit volgens mij 🙈
pi_219806411
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daarin verschillen we dan van mening, ook om wat de post boven jou is gezegd.
Ik heb net een aanvulling gedaan, ik zie dat die overeenkomt wat de kinderen betreft.

Daarbij vind ik Janneke ook geen type om alleen op vakantie te gaan, ik denk daarom echt een samenwerking.

[ Bericht 9% gewijzigd door JaNeeDan op 11-01-2026 11:46:37 ]
Ik wil blijven.
pi_219806425
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En zijn dit dezelfde mensen die tijdens de hele in scene gezette periode ook zeiden dat iedereen zo straalde en er gelukkig uit zag(en)?
dat moet haast, alle reacties met “jullie weten het beter,jullie stralen!”
Maar achteraf zoals MW zegt is ze uitgemergeld door alle stress en erbarmelijke thuissituatie maar toch nog zo stralen volgens de reacties 😂
pi_219806434
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar het strookt niet met 'ik vind t zo vervelend dat ik zo weinig met de kinderen doe tijdens deze verbouwing'. Ik zou er ook niet voor gekozen hebben, maar goed plannen is niet Janneke dr beste kwaliteit volgens mij 🙈
Zie mijn aanvulling.
Nou moet ik ook zeggen dat ik ouders die beweren zich zo schuldig te voelen naar hun kinderen met een korreltje zout neem. Of het nu gaat om gescheiden ouders die maar blijven benadrukken hoe erg ze hun kinderen missen of ouders die weinig tijd besteden aan hun kinderen, ik geloof het allemaal niet.
Ik wil blijven.
pi_219806448
quote:
Ik zie het ook niet. Leeg, dat is wat ik zie. En dat maakt een kast vol, vast dure, hakken niet goed. En zag ik nou goed dat Tim meeging naar een zakelijke afspraak bij haar broer? Koen en JvP eruit, Tim erin?
Ik wil blijven.
pi_219806450
quote:
Waarschijnlijk zijn dit dezelfde mensen die niet doorhebben dat er 2 podcasts na elkaar zijn opgenomen en bij de tweede een comment achterlaten dat ze er zoveel stralender uitziet en dat het zo fijn is om te horen dat het zo goed gaat. Terwijl ze in de eerste podcast (die op dezelfde dag en waarschijnlijk een uur daarvoor is opgenomen) nog zit te vertellen, met de wallen onder haar ogen, hoe slecht het gaat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219806459
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zie mijn aanvulling.
Nou moet ik ook zeggen dat ik ouders die beweren zich zo schuldig te voelen naar hun kinderen met een korreltje zout neem. Of het nu gaat om gescheiden ouders die maar blijven benadrukken hoe erg ze hun kinderen missen of ouders die weinig tijd besteden aan hun kinderen, ik geloof het allemaal niet.
De aanvulling had ik idd niet gezien 🙈.

En klopt hoor dat er vaak hard geroepen wordt en dat neem ik ook maar met een korrel zout.
pi_219806481
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie het ook niet. Leeg, dat is wat ik zie. En dat maakt een kast vol, vast dure, hakken niet goed. En zag ik nou goed dat Tim meeging naar een zakelijke afspraak bij haar broer? Koen en JvP eruit, Tim erin?
Tim is haar nieuwe schaduw. Hij loopt voor of achter haar en mag overal mee naartoe.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219806487
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tim zal wel een nieuwe baan nodig hebben🙊.
Vind het bij Michelle sowieso een beetje typisch dat ze alles met de liefdes samen moet doen, tot het niet (meer) goed gaat.
pi_219806495
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
Die beelden van Judith vind ik echt heel gaaf, zij heeft een hoop mooie reizen gemaakt 😍
L9lo
pi_219806497
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:44 schreef Jenn1806 het volgende:
Die beelden van Judith vind ik echt heel gaaf, zij heeft een hoop mooie reizen gemaakt 😍
Inderdaad! Ik vraag me dan wel af, was ze toen ook al zo gierig? Want zo ziet het er niet uit namelijk
pi_219806547
Wat gaat die (ex)poly clan toch met de snelheid vam het licht door het leven. Bij Michelle zit haar nieuwe vriendje al gewoon alle dagen aan tafel en ligt daar in bed in die boerderij met mama. Tot september stonden ze nog met "the ten of us" liefelijk te poseren. En nog geen 4 maanden later is daar een nieuwe gast in huis alsof het nooit anders geweest is. Ik had persoonlijk nog láng niet mijn nieuwe liefje aan de kinderen voorgesteld na zo een bizarre liefdes driehoek en breakup waar dat gezin uit komt. Eerst maar eens heel rustig bijkomen van alles en dan had ik wel afgesproken met mn vriendje als de kinderen bij hun vader waren. En ik had het al helemaaaal niet allemaal op film vast gelegd en gedeeld met wie het maar wil zien.
Maar goed, zal wel niet tegen te houden zijn allemaal en nieuwe allergrootste liefde en zo blablabla.
By the way, die ogen stralen juist totaal niet. Michelle ziet er gestressed en moe uit.
Bij de andere kant, Koen en Jvp, ziet alles er rustiger uit maar is natuurlijk ook bizar voor al die 7 kinderen wat er allemaal gebeurd daar. Ik vind dat die 3 mensen er echt een brandende vuilnisbelt van hebben gemaakt.
pi_219806549
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 11:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Tim zal wel een nieuwe baan nodig hebben🙊.
Vind het bij Michelle sowieso een beetje typisch dat ze alles met de liefdes samen moet doen, tot het niet (meer) goed gaat.
Ik kan mij sowieso niet voorstellen dat ik 24/7 samen met mijn man wil zijn😂
Ik wil blijven.
pi_219806556
quote:
17s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:35 schreef AppelsEieren het volgende:
Volgt iemand CarmenvanWeersel?

Ik heb het idee dat zij nauwelijks vriendinnen heeft en oprecht al haar vragen via insta stelt. Om de dag komt er een opvoedvraag voorbij over het spelen met kind, over het slapen of het niet slapen, over het eten waar ze al maanden mee strugglen. Heb het idee dat alles heel zwaar wordt gevonden qua opvoeding.
Maar aallllll die vragen. Alles wordt afgewogen over hoe het aan te pakken, lijkt me super heftig als dat je opvoeding is, zoveel onzekerheid.
Die maakt echt van ieder dingetje een filmpje. Alles is content.Ook dr man doet in alles mee. Ze gaan verhuizen omdat ze het dorp te rustig vinden en er voor de kleine geen kindjes in de wijk wonen om mee te spelen zei ze in een filmpje.
pi_219806582
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 10:53 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach die arme Sofie aan de tosti, ze kijkt erbij alsof ze ter plekke vergiftigd wordt. Gelukkig kon Sofietje in Spanje gelijk door voor kaviaar!

Zo te lezen zijn het toch niet (volledig) opa en oma die voor de kinderen zorgen. Ze konden de Oeganda reis niet verlengen omdat Noud en Eline op vakantie gaan. Zou normaal geen probleem moeten zijn toch als opa en oma er zijn? Ze zegt niks over dat zij (ook) andere verplichtingen hebben.
Ik denk dat Eline en Noud niet voor de broers/zussen zorgen maar de zaken draaiende houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')