abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219799193
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik schreef in het vorige deel ook al, de hele week sch**t ze in haar broek want er ligt sneeuw en nu is het spekglad overal en gaat ze naar een verjaardag. (Niet in hun eigen dorp, haar familie woont vooral in Groningen ergens geloof ik)
Selectieve sneeuw angst is dat, zij heeft blijkbaar ook zo'n aan en uit knop
pi_219799330
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze heeft er 2 gekocht en wil er nog hebben voor de andere 8 tandenborstels????? Eh.....ze zijn met totaal 8 in dat huis!
Ze telt altijd tot tien want ze heeft acht (!!!) kinderen! Jeweettoch! ~O>
pi_219799351
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:45 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Misschien een verkapte manier om te zeggen dat Jim weer thuis woont?
Ik denk niet dat hij weer thuis woont. Hij was er altijd al veel, altijd koffie drinken en altijd komen eten. Er is echt niets anders dan anders.
pi_219799365
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:14 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Hah ja ik ook, eerst op Viva en nu hier. Ik weet zelfs nog dat AM op een gegeven moment een foto maakte van haar computerscherm en het topic op Viva open stond 😂 ze leest zeker mee
Ik heb 20 jaar op Viva geschreven maar van AM jaren geleden begrepen dat er over haar gekletst werd daar, ze noemde het haar fanclub, ze had er zelfs een link bijgeplaatst toen.
pi_219799371
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
23 dingen die je kan doen met je moederkoek.
_O- _O- _O-
pi_219799376
En Sofie zegt dat het thuisfront het ok vond dat ze nu naar Spanje gaan. Ik denk ook niet dat Nee als antwoord een optie was geweest😅
pi_219799383
AM heeft hier ook een account. Of was dat op Viva?
  zaterdag 10 januari 2026 @ 15:21:00 #58
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219799389
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat sponsorbandje-met-de-lange-uiteinden om de pols van AM: buiten dat ik het nogal puberaal vind, vind ik het ook ranzig. Je kunt hem niet af doen dus ze sport/slaapt/zweet/schrobt er mee, het hangt waarschijnlijk af en toe (ongemerkt) in eten.

Ik ben verre van smetvrezerig, maar dat: brrr.
Ik krijg dan zo’n mentale image dat je je bips afveegt en het bandje er dan ook even doorheen trekt :r
W
Z
E
pi_219799559
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 13:15 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Geld en aandacht, triest maar waar.
Ik denk ook dat er veel mensen zijn die denken dat ze met minimale inspanning veel geld kunnen verdienen. Dat zodra je een insta of TT- account hebt de samenwerkingen je als vanzelf komen aangewaaid. Een paar leuke foto’s of filmpjes maken en tada, je hebt het gemaakt
pi_219799600
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 15:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies, dan zeg je toch; ik doe de afwas, jullie ruimen samen al het speelgoed op en dan kunnen we wat leuks doen.
Arme Louay slaapt weer in de buggy, hij kan niet zonder middagdutje.
Nu is het al zo laat in de middag, snap dat hij dan in de avond niet wil.
Ze kan dat niet zeggen, ze heeft geen overwicht!
pi_219799769
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 15:42 schreef Linnen het volgende:

[..]
Ik denk ook dat er veel mensen zijn die denken dat ze met minimale inspanning veel geld kunnen verdienen. Dat zodra je een insta of TT- account hebt de samenwerkingen je als vanzelf komen aangewaaid. Een paar leuke foto’s of filmpjes maken en tada, je hebt het gemaakt
En als niet lukt koop je de volgers, maak je nep profielen aan om dan vervolgens weer op je eigen linkjes te klikken
pi_219799797
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:32 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dat past bij haar geiten wollen sokken imago wat ze probeert te hebben
Verbaasd me wel dat ze plastic tandenborstel houders van de HEMA heeft gehaald.. vind ik nou weer niks voor haar. Of zou Julia ze gekocht hebben
Ik denk dat ze ze toegestuurd heeft gekregen. Er komen al een paar dagen verschillende items van Hema subtiel in beeld. Net kindertandpasta. Vast promotiemateriaal. En natuurlijk zonder "betaalde samenwerking".
De tandenborstel mag trouwens wel eens vervangen worden. Maar het is vast nog geen tijd volgens haar jaarschema.
pi_219799993
Waarom moet er bij alle dingen betaalde samenwerking bij staan ?
Verdienen de dames meer als er niets bij staat?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219800017
Wat een overdreven gezeur ook weer bij AM over haar uitje naar de kerk. Ja een kerk is koud, maar doen alsof je dood gaat vriezen is een beetje overdreven. Ik denk dat ze naar Luminiscence gaat.
pi_219800166
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dat zijn de regels van insta

En idd er komen al een aantal Hema dingen voorbij.. opvallend. Zou de kruik ook van de Hema zijn..?
En hoe triest dat jet geen koekje van de molen kreeg. Die zijn voor de volwassenen.. crazy
pi_219800177
Iemand al gezien dat de gewonnen ¤395 van Sanneke maar 1% daarvan bleek te zijn? 🤣🤣🤣
pi_219800218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:34 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Dat zijn de regels van insta

En idd er komen al een aantal Hema dingen voorbij.. opvallend. Zou de kruik ook van de Hema zijn..?
En hoe triest dat jet geen koekje van de molen kreeg. Die zijn voor de volwassenen.. crazy
Niet alleen vanwege de regels van Instagram.
Er is een Nederlandse Reclame Code en een Reclame Code Social Media & Influencer Marketing (RSM) om consumenten te beschermen tegen misleiding.

Enne, heel scherp:
https://www.hema.nl/mooi-(...)k-roze-80020011.html

En dit is dus misleiding. Omdat het reclame is maar ze doet alsof ze het allemaal zoooooo handig en leuk vindt.
pi_219800231
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:22 schreef papierentas het volgende:
Wat een overdreven gezeur ook weer bij AM over haar uitje naar de kerk. Ja een kerk is koud, maar doen alsof je dood gaat vriezen is een beetje overdreven. Ik denk dat ze naar Luminiscence gaat.
Ja denk ik ook.
pi_219800326
En sinds ze naast elkaar (..) kunnen zitten is het zoveel fijner (..) om uiteten te gaan.

Waarom? Dan kunnen ze over elkaars been wrijven tussen de gangen in?
Je neemt dan dus een 4-persoons tafel in gebruik. Je kunt elkaar niet aankijken tijdens het eten.
Maar whatever rocks your boat hoor AM.
pi_219800329
Even gekeken bij DBM, die outfit ziet er toch niet uit! Echt wansmaak...
pi_219800331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
Iemand al gezien dat de gewonnen ¤395 van Sanneke maar 1% daarvan bleek te zijn? 🤣🤣🤣
Wat?!

Oh, ik zie op threads ‘dat haar vriend dacht dat ze ¤ 395,- gewonnen hadden, maar dat bleek ¤ 3,95

Hoe dan?! Je ziet toch of je een heel/half/honderdste (?) lot hebt?

Wat een lichten..
pi_219800395
quote:
Heeft ze het nog niet over haar wollen ondergoed? Straks natuurlijk ook in haar box
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219800402
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat?!

Oh, ik zie op threads ‘dat haar vriend dacht dat ze ¤ 395,- gewonnen hadden, maar dat bleek ¤ 3,95

Hoe dan?! Je ziet toch of je een heel/half/honderdste (?) lot hebt?

Wat een lichten..
Precies dat🙈 Je ziet toch dat je geen heel lot hebt!
pi_219800430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Heeft ze het nog niet over haar wollen ondergoed? Straks natuurlijk ook in haar box
Jawel, en de oplaadbare kruik gaat ook mee. En haar trui uit Noorwegen/IJsland aan.

Ik denk dat ze een expeditie naar Antarctica gaan doen.
pi_219800460
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jawel, en de oplaadbare kruik gaat ook mee. En haar trui uit Noorwegen/IJsland aan.

Ik denk dat ze heel erg nep is , ze denkt alleen nog in geld verdienen .
Ze is niet meer echt maar een bedachte vrouw , gooi er geld in en ze verteld je zoweer wat nieuws
pi_219800468
Ik heb de kruik en de tandenborstelhouders alvast gerapporteerd als spam. Want tegen de tijd dat AM onthuld dat het een samenwerking is dan zijn deze story 's verdwenen. En ze is zo transparant... Vast de overgang dat ze dat vergeet.
pi_219800587
Ik ben late to the party, ik weet het, maar ik zag net die 2016 foto's van Sanneke en ik dacht bij die foto waar ze in een groene toiletruimte staat met een biertje in de hand even dat ik naar mezelf keek. Ik had exact die haarkleur, met exact dat vestje en ook de rest van die kledingstijl. :o
Wat een verschil met nu zeg... Het lijkt wel een ander iemand. Ze roept heel hard dat ze nu goed of iig beter in haar vel zit, maar ik twijfel daar aan eerlijk gezegd.
pi_219800604
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM heeft hier ook een account. Of was dat op Viva?
Op Viva. Langetafels heette ze daar
pi_219800622
quote:
Dat is toch al afgelopen?
pi_219800647
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat is toch al afgelopen?
Nee is nog tm maart dacht ik.
pi_219800680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat ligt waarschijnlijk in de sneeuw, dat werkt veel beter dan wassen 🤣
pi_219800746
En dan gaan ze uiteten bij het restaurant waar Rens werkt, wat klamp zij zich toch vast aan wat ze kent.
pi_219800751
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 14:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
23 dingen die je kan doen met je moederkoek.
Doet me denken aan Judith die dr placenta x aantal jaar in de diepvries had liggen 😱
pi_219800841
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

En haar skibroek. Daar moet ik hardop om lachen.
Ik zag dat de activiteit 50 minuten duurt. En het is binnen, uit de wind dus. Aanstelleritis.

Waarom gaan ze trouwens altijd eten in een restaurant waar een van de (schoon)kinderen werkt? Een keertje is leuk. Daarna lijkt het me misschien helemaal niet zo prettig voor het betreffende (schoon)kind.
pi_219800846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Lodelie het volgende:
En dan gaan ze uiteten bij het restaurant waar Rens werkt, wat klamp zij zich toch vast aan wat ze kent.
Nou idd.. Zoveel leuke tentjes in Delft maar altijd en eeuwig bij Rens. Ze zal er wel korting krijgen, bescherming als iemand ongevraagd een foto maakt en een tafel in de hoek waar niemand ze kan afluisteren 🙄 Ze zorgt er in ieder geval wel voor dat ze zo wereldvreemd blijft, stug tot op het bot.
pi_219800884
Gatverdamme, de poepgarantie kwam ook weer even voorbij bij AM. En dat is toch überhaupt geen garantie die je kan geven? Dus iemand die zwaar geconstipeerd is en daarvoor bij een arts loopt hoeft alleen maar ff de schijt muesli van AM te bestellen en hoppa, opgelost!
En wat een ontdekking , ze zitten tegenwoordig náást elkaar in een restaurant en nu is het zoveel, ontzettend , fantastisch leuker om uit eten te gaan. Zal ook wel weer ergens naartoe gaan dit verhaal, als geweldige tip om je huwelijk te redden of zo. Mijn man en ik zitten ook geregeld naast elkaar in restaurantjes, vinden wij ook gezellig. Maar het is nou niet dat het opeens een véél fijnere ervaring is. Altijd dat overdrijven en die dubbele agenda bij dat mens.

Sanneke en Dion komen er in de Primera achter dat ze een 100ste lot hebben en ¤3,95 hebben gewonnen... Bij hen brandt het licht wel maar er is echt niemand thuis.
pi_219800903
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
Zelfs de loterij gunt haar niks 🫣
pi_219800912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:00 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Precies dat🙈 Je ziet toch dat je geen heel lot hebt!
En je ziet toch ook dat er een komma na de 3 staat. Zou me niks verbazen als ze dat geld op voorhand al hebben uitgegeven.
Ik wil blijven.
pi_219800914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂
Ik wil blijven.
pi_219800922
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Doet me denken aan Judith die dr placenta x aantal jaar in de diepvries had liggen 😱
Stel dat de vriezer ontdooit was toen ze in Spanje was 🤢
pi_219800958
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 16:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Voor de fluflu zelf: Je komt echter over als er geen AD bijstaat en je engagement is hoger zonder AD
Voor insta: Het moet want het maken van sluikreclame is verboden.Instagram controleert (weliswaar automatisch en in combinatie met externe wet- en toezichtinstanties) of influencers advertenties en samenwerkingen goed aangeven.
pi_219801008
Lekkere chocolade cruesli op de bon bij Sanneke. Lekker hoor maar past niet in de gezonde leefstijl straat!
pi_219801086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:06 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤣🤣
pi_219801094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😂
Ze moeten die lettertjes ook veel groter maken verdorie!!
pi_219801226
Voor de rest vond ik die bon van Sanneke er nog best gezond uitzien. Dus of ze snackt er heel veel naast of ze is echt haar levensstijl aan het veranderen
pi_219801233
Ik heb Wil en Tien maar eens ontvolgt.

Noem het jaloezie, maar ik vind het even stom. Net de volle mep voor een huwelijksreis in de Efteling betaald voor 11 personen en er kon geen leukigheidje vanaf (zelfs de versiering moet je betalen). En dan nu iedereen voor gratis daar.. schiet mij maar lekker..
pi_219801315
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:19 schreef huisjehier121 het volgende:
Lekkere chocolade cruesli op de bon bij Sanneke. Lekker hoor maar past niet in de gezonde leefstijl straat!
Ik zie van alles op de bon, maar ik snap niet hoe ze hier het weekmenu uit haalt.
pi_219801323
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 18:42 schreef Mola_Mola het volgende:
Ik heb Wil en Tien maar eens ontvolgt.

Noem het jaloezie, maar ik vind het even stom. Net de volle mep voor een huwelijksreis in de Efteling betaald voor 11 personen en er kon geen leukigheidje vanaf (zelfs de versiering moet je betalen). En dan nu iedereen voor gratis daar.. schiet mij maar lekker..
Geen jaloezie! Zo skip ik alle stories van Patricia als ze weer eens naar de zon gaan (3x per jaar inmiddels??) Gekregen!! Sorry maar mensen die bv chronisch ziek zijn, en veel minder inkomen hebben, soms de eindjes aan elkaar moeten knopen, die krijgen zulke reisjes niet. Dus ik snap je heel goed! Het voelt niet eerlijk 😘
pi_219801336
Niemand had Sanneke verteld dat ze een honderdste lot had 🫣
pi_219801349
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 17:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik wilde niemand hieraan herinneren toen ik moederkoek las bij Annemarie, maar jij doet het gewoon. Hahaha 🤣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')