Vind het ook altijd bijzonder hoeveel rotzooi die kinderen maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
En dan zijn ze bij hvk om 06:30 wakker en dan heb je om 13:30 alleen nog maar een afwas kunnen doen, hoe dan?
Dan moet je je toch afvragen waarom je in godsvredesnaam aan 6 kinderen bent begonnen
‘Als ik het zelf doe gaat het sneller’ heeft ze me wel eens geantwoord toen ik dat opperde. Tja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:48 schreef Avea het volgende:
[..]
Vind het ook altijd bijzonder hoeveel rotzooi die kinderen maken.
Die van mij kunnen er ook wat van hoor, niet opruimen en dan aan het volgende willen beginnen, maar hoe het er daar nu weer uitziet met ook al dat papier op de grond hoe dan?
Alsof ze gewoon een la uit de kast trekken, omkiepen en weer achter een schermpje.
Is toch heel simpel af te leren, eerst opruimen anders geen Ipad. T is echt geen hogere wiskunde..
Hier wilde ik ook over posten, ik vind het alleen eerder dom, kinderachtig en wereldvreemd overkomen dan denigrerend.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind AM vaak zo denigrerend overkomen met hoe ze iedereen 'de meneer' of 'de mevrouw' noemt.
'De mevrouw van de molen' zo praat mijn 5jarige 😅.
Idd. Hoe dan? Wat een zooi. Ik zou diep ongelukkig zijn in deze situatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
En dan zijn ze bij hvk om 06:30 wakker en dan heb je om 13:30 alleen nog maar een afwas kunnen doen, hoe dan?
Dan moet je je toch afvragen waarom je in godsvredesnaam aan 6 kinderen bent begonnen
Elke x denk ik.. wanneer zou de weer zwanger zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
Omdat die kinderen elkaar alleen maar in de haren zitten, zij niet aan opvoeden doet en die kinderen (volgens mij) behoorlijk wat uitdaging missen. En zij het filmen 'moet' natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef Henrike het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat je 70+ ers zoveel voor je kinderen laat zorgen. Inclusief ze naar school rijden etc.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:06 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dat is ook zo, wat een leven! (Al zou ik echt niet willen ruilen)
Dat past bij haar geiten wollen sokken imago wat ze probeert te hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 13:37 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vraag me elke keer weer opnieuw af wat AM nou zo “open” vindt aan die hermetisch afgesloten houtkachel.
Was getekend: MissGerda
Ze heeft er 2 gekocht en wil er nog hebben voor de andere 8 tandenborstels????? Eh.....ze zijn met totaal 8 in dat huis!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:32 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Dat past bij haar geiten wollen sokken imago wat ze probeert te hebben
Verbaasd me wel dat ze plastic tandenborstel houders van de HEMA heeft gehaald.. vind ik nou weer niks voor haar. Of zou Julia ze gekocht hebben
Milou zit ook weer lekker van alles naar binnen te werken, zo nog even langs de lekkere dingetjes winkel, de bakkerij waar bff Linda werkt voor een tas vol meuk en minimaal nog een paar schoenen of kleding dit weekend
Misschien een verkapte manier om te zeggen dat Jim weer thuis woont?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft er 2 gekocht en wil er nog hebben voor de andere 8 tandenborstels????? Eh.....ze zijn met totaal 8 in dat huis!
Goede titel 😅quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:47 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ik heb niet gekeken welke meel ik moet hebben, iets met T en rogge. De mevrouw van de molen (ugh) zegt dat tarwebloem ook goed is. En dan laat ze het lege vak van de T65 zien. Ze weet dus gewoon heel goed wat ze nodig heeft, maar doet zich voor haar volgers dom voor. Alsof haar broden spontaan zo goed lukken. En als je straks bij haar de cursus volgt, dan kan jij dat ook. Wie weet schrijft ze er wel een moederkoekboek over.
Vind ik ook echt niet kunnen, net als de oudere broers en zussen die zovaak de jongste kinderen in bed leggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je 70+ ers zoveel voor je kinderen laat zorgen. Inclusief ze naar school rijden etc.
Deze mensen hadden, net als AM, ook moeten stoppen na 4 kinderen.
Ik schreef in het vorige deel ook al, de hele week sch**t ze in haar broek want er ligt sneeuw en nu is het spekglad overal en gaat ze naar een verjaardag. (Niet in hun eigen dorp, haar familie woont vooral in Groningen ergens geloof ik)quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:04 schreef Lodelie het volgende:
Dbm vraagt wat wij van haar outfit vinden, anders moet ze lekker afbreken wat ze zelf wilt.
Ik snap niet dat je een tshirt aantrekt als het vriest, ik vind het tshirt met die opdruk en V hals met net erachter, enorm lelijk. En die broek doet niks voor haar figuur, het lijkt wel een legging en hij is te kort.
En ik vind de outfit totaal niet geschikt voor een kinderverjaardag.
23 dingen die je kan doen met je moederkoek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:47 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ik heb niet gekeken welke meel ik moet hebben, iets met T en rogge. De mevrouw van de molen (ugh) zegt dat tarwebloem ook goed is. En dan laat ze het lege vak van de T65 zien. Ze weet dus gewoon heel goed wat ze nodig heeft, maar doet zich voor haar volgers dom voor. Alsof haar broden spontaan zo goed lukken. En als je straks bij haar de cursus volgt, dan kan jij dat ook. Wie weet schrijft ze er wel een moederkoekboek over.
Precies, dan zeg je toch; ik doe de afwas, jullie ruimen samen al het speelgoed op en dan kunnen we wat leuks doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:10 schreef brilduiker1973 het volgende:
En dan gaat ze de kinderen uitlaten terwijl het thuis waarschijnlijk nog steeds een rotzooi is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |