abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219809828
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
Zo irritant, DBM zet zo vaak dingen op Threads, alleen maar om te rellen, speculeren en polariseren. Nu zet ze het volgende neer als een feit, wat waarschijnlijk helemaal geen feit is..ze zegt:

Vinden jullie het ook niet raar dat er dit jaar opeens zoveel kinderen vermist zijn?

En dan gaan weer allemaal mensen reageren, ja inderdaad, echt heel vreemd allemaal enz...
Ze is te dom om dit als rellen te doen. Domme mensen flikkeren altijd alles in de ether. "De kritische denker" omdat ze te dom zijn om onderzoek te doen. Gewoon blaten wat in je opkomt.
Go hard or go home
pi_219809837
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:14 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Potjes zat tegenwoordig toch..?
Ze liet laatst zien hoeveel winst ze had gemaakt dit jaar ofzo? Heb het niet goed bekeken maar zag aardig wat getallen
Had ze daar geen switch en een trampoline van gekocht?
pi_219809923
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 13:19 schreef Post-its het volgende:
Tim moest zelfs mee aynil kijken. Dat doet mijn man echt niet. Nog niet misschien.
Mensen als Michelle heb je ook in het dagelijks leven. Ze zeggen het 1 doen het het ander. Als in (was ie weer) nee voorlopig geen nieuw persoon int leven van de kids. Ook Michelle; binnen een half jaar na het klappen van de poly al een imwonend persoon. Waar zijn je principes man. Dit soort mensen hebben ook altijd een 2de of een 3de leg want kennen elkaar al 20 jr. Mark my words

[ Bericht 0% gewijzigd door Iris2.0 op 11-01-2026 17:31:07 (Spelfout) ]
pi_219809924
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:01 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een geklungel met die vaatwasser bij Judith.
Er is zeker geen potje voor een nieuwe?
Allemaal extra kosten maken voor onderdelen omdat je denkt dat je het zelf wel kan repareren. En dan eindstand alsnog een monteur/nieuwe vaatwasser. Zonde van al die tijd, geld en energie.
pi_219809951
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Mensen als Michelle heb je ook in het dagelijks leven mee. Ze zeggen het 1 doen het het ander. Als in (was ie weer) nee voorlopig geen nieuw persoon int leven van de kids, ook Michelle. Binnen een half jaar na het klappen van de poly al een imwonend persoon. Waar zijn je principes man. Dit soort mensen hebben ook altijd een 2de of een 3de leg want kennen elkaar al 20 jr. Mark my words
Verslaafd aan de liefde noemen ze dat. Michelle kan niet alleen zijn.
pi_219810019
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:36 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Allemaal extra kosten maken voor onderdelen omdat je denkt dat je het zelf wel kan repareren. En dan eindstand alsnog een monteur/nieuwe vaatwasser. Zonde van al die tijd, geld en energie.
Dat ze ook niet begonnen is met uitzoeken hoe oud die vaatwasser dan al was
pi_219810191
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat ze ook niet begonnen is met uitzoeken hoe oud die vaatwasser dan al was
Je kan een hoop zelf, maar sommige dingen moet je gewoon lekker aan een ander overlaten. Eerste wat ik zie is dat er een stroomdraad doorheen loopt, dus waterstop. Daar ga je gewoon niet zelf aan klooien.. En dan toch doen, tja dan doe je het een beetje zelf.
pi_219810673
Janneke is in The Gambia 🫣 zou ze tips aan Debbie gevraagd hebben
pi_219810876
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke is in The Gambia 🫣 zou ze tips aan Debbie gevraagd hebben
Ik vraag me af wat ze van die studiereis kunnen leren wat ze in hun eigen werk kunnen gebruiken?
pi_219810952
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:36 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Laatst begaf onze vaatwasser het ook... even gekeken wat nodig was om te fixen... halverwege het filmpje een nieuwe besteld... soms moet je gewoon bedenken dat dat gepruts niet voor iedereen is

Edit.. wat ik niet snap is dat mijn vaatwasser door middel van een errorcode vertelde wat er aan de hand was.. Waarom deed die van haar dit niet? En moest ze alles open maken en uitvogelen 🤔🤷
pi_219811025
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat ze van die studiereis kunnen leren wat ze in hun eigen werk kunnen gebruiken?
Dat vraag ik me ook af
pi_219811065
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Laatst begaf onze vaatwasser het ook... even gekeken wat nodig was om te fixen... halverwege het filmpje een nieuwe besteld... soms moet je gewoon bedenken dat dat gepruts niet voor iedereen is

Edit.. wat ik niet snap is dat mijn vaatwasser door middel van een errorcode vertelde wat er aan de hand was.. Waarom deed die van haar dit niet? En moest ze alles open maken en uitvogelen 🤔🤷
Misschien te oud voor dergelijke technische snufjes?

Ik kan me voorstellen dat je het eerst zelf wil proberen, misschien is het iets simpels en gaat hij weer een tijd mee.
pi_219811149
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Omdat ze 20 jarig geleden (of hoe oud was dat ding) dat nog niet hadden..
Deze kan nog net niet in het museum
pi_219811163
quote:
88s.gif Op zondag 11 januari 2026 12:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat Eline en Noud niet voor de broers/zussen zorgen maar de zaken draaiende houden.
Ah ja, daar had ik nog niet bij stil gestaan 🤭 Maar ook dat vind ik niet oké eigenlijk, twee tieners die dan blijkbaar de zaken moeten regelen. Er zijn daar toch genoeg volwassen medewerkers vast in dienst zou je denken. Heeft een van de twee eigenlijk de opleiding afgerond of gaan ze nog naar school? Eerst zag je regelmatig dat ze lekkers mee naar huis namen wat op school was gemaakt maar heb ik al een tijd niet gezien.
pi_219811180
Het artikel over Annemarie wordt besproken op Reddit, de reacties daar zijn overwegend negatief 🤭(zoals altijd op Reddit, een mix van negatief en cynisch/sarcastisch)
pi_219811380
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Het artikel over Annemarie wordt besproken op Reddit, de reacties daar zijn overwegend negatief 🤭(zoals altijd op Reddit, een mix van negatief en cynisch/sarcastisch)
Heb je een linkje?
pi_219811395
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Het artikel uit Rtl ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219811405
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:35 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Heb je een linkje?
Ik weet niet of dat mag. Het staat in r/thenetherlands

https://www.reddit.com/r/thenetherlands/s/wrVPlgfHMi
pi_219811412
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:37 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Het artikel uit Rtl ?
Ja die
pi_219811420
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:15 schreef Kletskoussie het volgende:

[..]
Omdat ze 20 jarig geleden (of hoe oud was dat ding) dat nog niet hadden..
Deze kan nog net niet in het museum
Eigenlijk nog meer reden om hem te vervangen lijkt mij... een vaatwasser uit het jaar 0 vreet ook stroom en water.. dat ze niet eerder een nieuwe gekocht heeft is bijna on Judith's
pi_219811458
Gevonden! Even snel gekeken en iemand zegt dit: “ Luisterend naar het interview kan ik maar 2 conclusies trekken. Ze probeert de controversie onderdeel te maken van haar verdienmodel & ze heeft mediatraining gehad.”

En die mediatraining weet ik niet, maar dat eerste punt; de controversie onderdeel te maken van haar content zeer zeker. En hartstikke slim ook. Ze omarmt wat mensen zeggen ipv het ontkennen. En niet om haar kinderen te beschermen, maar puur voor haar eigen toko. Wat een trut.

Nou ja, niks nieuws onder de zon.
pi_219811577
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eigenlijk nog meer reden om hem te vervangen lijkt mij... een vaatwasser uit het jaar 0 vreet ook stroom en water.. dat ze niet eerder een nieuwe gekocht heeft is bijna on Judith's
Ze heeft vast wel een berekening gemaakt wat de besparing zou zijn bij aankoop van een nieuwe. Tot 3 cijfers achter de komma.
Ik wil blijven.
pi_219811582
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:43 schreef Johanna38 het volgende:
Gevonden! Even snel gekeken en iemand zegt dit: “ Luisterend naar het interview kan ik maar 2 conclusies trekken. Ze probeert de controversie onderdeel te maken van haar verdienmodel & ze heeft mediatraining gehad.”

En die mediatraining weet ik niet, maar dat eerste punt; de controversie onderdeel te maken van haar content zeer zeker. En hartstikke slim ook. Ze omarmt wat mensen zeggen ipv het ontkennen. En niet om haar kinderen te beschermen, maar puur voor haar eigen toko. Wat een trut.

Nou ja, niks nieuws onder de zon.
In het artikel staat dat ze onvoorbereid het interview met Boos deed. Dat is niet waar. In de ochtend meldde ze al dat ze gebeld zou worden door Tim over momfluencen.
pi_219811605
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
HVK zegt gisteravond opgeruimd te hebben en nu weer, ik snap echt niet hoe het dan nog zo’n bende kan zijn. Volgens mij kan zij wel een opruimcoach gebruiken🙈 Met een uurtje per dag moet een huis van dat formaat, zelf met 6 ongeleide projectielen er in, toch brandschoon en opgeruimd kunnen zijn…

Ik denk ook veel te veel spullen voor zo’n klein huis met zoveel mensen en weinig goede opbergruimte. Ik bedoel Jade haar kleding zit in een laatje onder de tv in de woonkamer gepropt.
En kinderen aanleren eerst op te ruimen voordat ze ergens anders mee gaan spelen, maarja opvoeden daar doet hvk niet aan (weet iemand haar echte naam eigenlijk?
pi_219811676
MW plaatst content van 6 dagen geleden. Ik merk dat het mij minder ‘boeit’ dan als het een dag terug is ofzo. Die sneeuw heb ik nu wel gezien inmiddels, zowel hier thuis als op social media.

Zoals MW omschrijft: die 6 tournedos was een rib uit moeders lijf, en dan zie je op die foto een stuk van Tim. Op die manier is het net alsof Tim haar teruggekeerde en weer thuiswonende oudste zoon is ofzo. Krijg totaal niet gevoel van een gelijkwaardige relatie ofzo. Hij is steeds overal bij en loopt achter haar aan en ook met die tas en haar camera. Snapt iemand wat ik bedoel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')