Ik hoor ook verrekte weinig uit de white-lives-matter/all-lives-matter hoek over dat gebeuren in Minneapolis.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
Vind de Magacisten trouwens nogal stil over State's Rights tegenwoordig. Hoe zit dat? Het was toch geen smoesje toch?
Ja zo zijn er wel wat meer opvallende zaken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoor ook verrekte weinig uit de white-lives-matter/all-lives-matter hoek over dat gebeuren in Minneapolis.
zou het dan toch vooral een 'anti-black' sentiment zijn?
shockedpikachu.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Kijk dan maar eens bij de burenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoor ook verrekte weinig uit de white-lives-matter/all-lives-matter hoek over dat gebeuren in Minneapolis.
zou het dan toch vooral een 'anti-black' sentiment zijn?
shockedpikachu.jpg
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zo zijn er wel wat meer opvallende zaken.Dan nog maar te zwijgen over overheidsinstanties die gewapend aan je deur komen of je zonder aanleiding zomaar uit je auto sleuren, die achterlaten en dat je dan opgesloten wordt in een mensonterende gevangenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is altijd al gegaan om 'doe mensen die ik niet leuk vind pijn, maakt niet uit hoe'.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Yup. Genieten van het lijden van de mensen die je haat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan nog maar te zwijgen over overheidsinstanties die gewapend aan je deur komen of je zonder aanleiding zomaar uit je auto sleuren, die achterlaten en dat je dan opgesloten wordt in een mensonterende gevangenis.
Het is altijd al gegaan om 'doe mensen die ik niet leuk vind pijn, maakt niet uit hoe'.
Ze kunnen, als ze een staatspardon hebben verkregen van Trump of iemand anders, inderdaad nog steeds aangeklaagd worden voor het overtreden van staatswetten.quote:
Misschien was dat de reden waarom de FBI er (eer)gisteren ook meteen als de kippen bij was om de staatsofficieren (Minnesota) te blokkeren onderzoek te verrichten ter plekke. Geen onderzoek is immers geen aanklacht, aldus geen veroordeling.quote:A presidential pardon applies only to federal offenses, so it would leave open the possibility that anyone whom Trump pardoned could still face charges in state court. In 2019, in Gamble v. United States, the Supreme Court upheld the “dual-sovereignty” doctrine, which allows a state to prosecute a defendant under state law after the federal government has prosecuted him for the same conduct under federal law without violating the Constitution’s ban on double jeopardy. (Some states, like New York, also have their own double jeopardy laws.
Bohhh, fun videos.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:52 schreef Vis1980 het volgende:
Het is altijd al gegaan om 'doe mensen die ik niet leuk vind pijn, maakt niet uit hoe'.
Om eerlijk te zijn, het woord faggot is ook zo cliché jaren tachtig hé.quote:
Of met een vuurwapen in gezicht gemikt. Dit is hoe een burgeroorlog eruit ziet vanaf het begin.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
Er duiken nu wel kneiterveel filmpjes op van hoe ICE / Border Patrol gewoon random mensen oppakt (vaak met geweld).
Nou ja, dat weet ik niet. Kan ook door het algoritme komen, maar valt me op.quote:
Alles aan dit bericht is zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef Perrin het volgende:
Gerucht gaat dat Macron zich heeft ingeschreven als 'Triple-M'.
[ x ]
Je kunt er maar beter om lachen anders kom je facepalms tekort.quote:
Of iemand die 2A gaat gebruiken om op te staan tegen de tirannieke overheid. Dat wordt ook lachen, want het volk dat daar altijd de mond vol over had gaat het dan uiteraard volmondig afkeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Wachten is op politie vs ICE geneuzel ... gaat een keer gebeuren.
Was er niet al een idee geopperd ergens dat de FBI oid wapenbezit centraal gaat registreren? Zeer vrijheidsbevorderend ook volgens MAGA.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of iemand die 2A gaat gebruiken om op te staan tegen de tirannieke overheid. Dat wordt ook lachen, want het volk dat daar altijd de mond vol over had gaat het dan uiteraard volmondig afkeuren.
Daar is heel die 2nd amendment eigenlijk voor, maar dan zal het wel weer terrorisme zijn ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of iemand die 2A gaat gebruiken om op te staan tegen de tirannieke overheid. Dat wordt ook lachen, want het volk dat daar altijd de mond vol over had gaat het dan uiteraard volmondig afkeuren.
Lang geleden zag je dat ook bij de Black Panthers. Toen was het 2A volk ineens een stuk minder voor vrij wapenbezit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar is heel die 2nd amendment eigenlijk voor, maar dan zal het wel weer terrorisme zijn ja.
Dat gaat niet lang meer duren met de nationale garde die in Minnesota opgeroepen is om Minnesota te beschermen tegen ICEquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Wachten is op politie vs ICE geneuzel ... gaat een keer gebeuren.
De modus operandi van MAGA: Iedereen mag er last van hebben, behalve ik. Bonus als diegene er ook nog ‘vreemd’ uit zietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lang geleden zag je dat ook bij de Black Panthers. Toen was het 2A volk ineens een stuk minder voor vrij wapenbezit.
Zat me er net nog over te verbazen dat dat toppa nog steeds open is jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef Gunner het volgende:
Het NWS-topic over de ICE-moord is echt een dieptepunt in 25 jaar Fok
En dan mag ze erna wel president worden? Heeft hij nu echt niet door dat dit zo ongelooflijk droevig is dat ‘t nergens over gaat? Ik hoop dat ‘t nobelprijscomité zegt: Eh mensen, dit is geen wisselbokaal hèquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Die Nobel prijs leeft echt in zijn hoofd.
Nou idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef Gunner het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen die oranje kont willen kussen.
hij wil natuurlijk ook vooral een deel van het geld dat ermee gemoeid is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan mag ze erna wel president worden? Heeft hij nu echt niet door dat dit zo ongelooflijk droevig is dat ‘t nergens over gaat? Ik hoop dat ‘t nobelprijscomité zegt: Eh mensen, dit is geen wisselbokaal hè
Het is een miljoen dollar. Dat is toch klein bier voor deze miljardair?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:49 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
hij wil natuurlijk ook vooral een deel van het geld dat ermee gemoeid is.
Ik hoop dat het Nobelcomité zichzelf opheft als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan mag ze erna wel president worden? Heeft hij nu echt niet door dat dit zo ongelooflijk droevig is dat ‘t nergens over gaat? Ik hoop dat ‘t nobelprijscomité zegt: Eh mensen, dit is geen wisselbokaal hè
Ach kom,quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef Gunner het volgende:
Het NWS-topic over de ICE-moord is echt een dieptepunt in 25 jaar Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is toch kostelijk vermaak en dagelijkse kost/kots in NWS?Je quote en bent het eens met jezelf hier. Hihi.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef Gunner het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen die oranje kont willen kussen.
[..]
Nou idd.
[ Bericht 6% gewijzigd door Salina op 09-01-2026 17:02:00 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Oh ja ik zie hetquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Je quote en bent het eens met jezelf hier. Hihi.
Volgens mij werkt het zo niet bij Trump. Hij doet wat voor je zolang je iets voor hem hebt, zodra hij dat heeft, dan dumpt hij je. Dus het zou alleen kunnen als ze eerst president wordt, en dan de prijs met hem deelt. Als ze eerst deelt, zal ze er niks voor terugkrijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want dit is een zeer vergezochte whataboutism die kant noch wal raakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Bijzonder aan een figuur als @:Chivaz.
In andere topics schreeuwen dat een vuurwerkverbod een grove inperking is van onze vrijheid, maar zich in deze reeks in alle bochten wringen om recht te lullen dat ongewapende burgers worden doodgeschoten door een paramilitaire immigratiedienst.
Ik neem aan dat het gemaakte punt geen verdere uitleg behoeft....
Dat is en zal altijd het probleem van 2A zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar is heel die 2nd amendment eigenlijk voor, maar dan zal het wel weer terrorisme zijn ja.
Het is dat of een enkeltje New York.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
quote:Kun jij alle advertenties sluiten voordat er nieuwe verschijnen?
Abbo 😇quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:32 schreef Vis1980 het volgende:
Even off topic, maar Fok! is eigenlijk een free to play game geworden.
[..]
Dan is het compleet, want zo werken die spellekes. Het draait op whales.quote:
Het zegt toch al genoeg dat de VP doodleuk staat te beweren dat ICE agenten volledige immuniteit hebben, dat kan nooit de bedoeling zijn. Daaraan kun je al zien dat hier iets niet goed gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:46 schreef JAM het volgende:
Hier @:Chivaz, vriendelijke vriend, ga nog maar eens kijken. Ik zie hier een ding en dat is moord. Niets meer, niets minder.
Bekijk deze YouTube-video
Het gaat jou wel snel boven de pet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want dit is een zeer vergezochte whataboutism die kant noch wal raakt.
Een federale agent opent het vuur nadat de vrouw in kwestie die gewoon wit is @:gehenna de agenten belemmerd in hun werk, weigert bevelen op te volgen en vervolgens een agent aanrijd.
Wat dit met het vuurwerkverbod te maken heeft in Nederland mag je wel even uitleggen.
Trump zat al die tijd al bij ICE, daarom kan hij naar eigen zeggen iemand neerschieten op Times Square (Fifth Avenue? potatoe potatoe) en ermee wegkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
Dus iemand wordt ICE agent, schiet de president neer en gaat vrijuit.
En het slachtoffer een linkse terrorist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
En in plaats van een onderzoek naar de toedracht af te wachten, worden ICE en de betreffende agent vrijgepleit door Trump, Vance en Noem. De VP noemt de schutter zelfs een held.
Nee sorry deze vergelijking raakt kant noch wal. Je word niet in je vrijheid aangetast als agenten hun werk doen. Tenzij je een anarchist bent en elke vorm van autoriteit/handhaving ziet als een inperking van je vrijheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat jou wel snel boven de pet.
Waar het om gaat is het begrip 'vrijheid', en wat dat behelst. Jij beschouwt het vuurwerkverbod als een grove inperking van burgerlijke vrijheden - dat is wat tenminste wat je in een ander topic liep te verkondigen.
Tegelijkertijd vind jij niet dat er mis is met het machtsvertoon van ICE, een paramilitaire immigratiedienst die zwaarbewapend door woonwijken trekt, en die nu dus ook dodelijke slachtoffers maakt.
En in plaats van een onderzoek naar de toedracht af te wachten, worden ICE en de betreffende agent vrijgepleit door Trump, Vance en Noem. De VP noemt de schutter zelfs een held.
Nu terug naar vrijheid als concept.
Als je deze twee zaken naast elkaar legt, wat beschouw jij dan als een grovere en meer zorgwekkende inperking van burgerlijke vrijheden?
Nog een kleine side note: vanwaar die opmerking 'die gewoon wit is'?
En dan mag je doodgeschoten worden begrijp ik?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee sorry deze vergelijking raakt kant noch wal. Je word niet in je vrijheid aangetast als agenten hun werk doen. Tenzij je een anarchist bent en elke vorm van autoriteit/handhaving ziet als een inperking van je vrijheid.
Je moet je wel in erg bijzondere bochten wringen om deze vergelijking te maken en het gebruik van woorden zoal paramilitair etc zet je punt echt geen kracht bij.
Illegaal verblijven in het land is een overtreding van de wet en Trump heeft een mandaat om die wet te handhaven. Als je het er niet mee eens bent dan staat het je vrij om te stemmen.
Ik ben tegen het verbod op vuurwerk omdat ik vind dat een traditie die verpest word door raddraaiers niet de nek omgedraaid hoeft te worden.
Maar weet je wat ik niet ga doen, een buurtwacht opzetten en agenten belemmeren in hun werkzaamheden als ze het verbod op vuurwerk willen handhaven.
Eerst schieten, dan vragen stellen. En verantwoordelijk afleggen is niet nodig want die mensen genieten toch immuniteit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En dan mag je doodgeschoten worden begrijp ik?
En veel 6 januari-gasten die een pardon hebben gekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:10 schreef mcmlxiv het volgende:
De man is een psychopathische moordenaar, daar is geen twijfel over. Hij zal niet de enige onder de bruinhemden zijn, de geschiedenis leert dat dergelijke figuren graag deelnemen aan moord, intimidatie en aanranding.
ICE bevat precies het soort mensen waar ze de VS zogenaamd tegen moeten beschermen.
Niet elke vorm van handhaving is legitiem of proportioneel. Het gaat hier om zwaarbewapende, matig getrainde figuren die woonwijken in worden gestuurd en met veel vertoon hun acties uitvoeren. De-escaleren kennen ze niet en er worden veelvuldig fouten gemaakt bij de 'handhaving'.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee sorry deze vergelijking raakt kant noch wal. Je word niet in je vrijheid aangetast als agenten hun werk doen. Tenzij je een anarchist bent en elke vorm van autoriteit/handhaving ziet als een inperking van je vrijheid.
Je moet je wel in erg bijzondere bochten wringen om deze vergelijking te maken en het gebruik van woorden zoal paramilitair etc zet je punt echt geen kracht bij.
Illegaal verblijven in het land is een overtreding van de wet en Trump heeft een mandaat om die wet te handhaven. Als je het er niet mee eens bent dan staat het je vrij om te stemmen.
Ik ben tegen het verbod op vuurwerk omdat ik vind dat een traditie die verpest word door raddraaiers niet de nek omgedraaid hoeft te worden.
Maar weet je wat ik niet ga doen, een buurtwacht opzetten en agenten belemmeren in hun werkzaamheden als ze het verbod op vuurwerk willen handhaven.
Zoals auto's aanrijden en dan de bestuurder eruit sleuren, met meerdere mensen op hem gaan zitten met zijn hoofd op het asfalt en de auto, met of zonder kineren, wordt gewoon achtergelaten, midden op straat. En dan blijkt het niet eens om een illegaal iemand te gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
Niet elke vorm van handhaving is legitiem of proportioneel. Het gaat hier om zwaarbewapende, matig getrainde figuren die woonwijken in worden gestuurd en met veel vertoon hun acties uitvoeren. De-escaleren kennen ze niet en er worden veelvuldig fouten gemaakt bij de 'handhaving'.
Succes daarmee, kritisch zijn is nu juist waar het mis gaat. Even voor de goede orde, ik heb helemaal niets tegen de moderatie, het is niet persoonlijk. Maar 'foei, wel kritisch zijn hoor op wat je post' zal op geen enkele manier het getrol laten stoppen. Ik snap ook dat er onderbezetting is, maar zolang die guidelines niet gehanteerd meer worden, zal het echt nooit stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:16 schreef Cyan9 het volgende:
Verzoek om een beetje kritisch te zijn op de social media posts die hier gedeeld worden.
Men wil opstand, daarom doen ze het ook alleen in blauwe staten. Bij elke reactie of gebeurtenis zal er gezegd worden dat het door links komt, in de hoop de aankomende verkiezingen te beinvloeden vanuit een machtspositie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
Laatst ook nog zo'n hoogzwangere vrouw die over de weg werd gesleept die die thugs van Einsatzgruppe ICE. Gevolg: kind dood. Dan sta je er ook weer lekker op als DE pro-life regering.
Tegenwoordig noem je dat communistische terroristen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Men wil opstand, daarom doen ze het ook alleen in blauwe staten. Bij elke reactie of gebeurtenis zal er gezegd worden dat het door links komt, in de hoop de aankomende verkiezingen te beinvloeden vanuit een machtspositie.
Allemaal vrome Christenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En veel 6 januari-gasten die een pardon hebben gekregen.
Wutquote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
Laatst ook nog zo'n hoogzwangere vrouw die over de weg werd gesleept die die thugs van Einsatzgruppe ICE. Gevolg: kind dood. Dan sta je er ook weer lekker op als DE pro-life regering.
Dus eerst was het duidelijk inrijden op een agent want hij stond voor de auto, en toen dat argument onderuit gehaald werd zijn de redenen daarvoor niet meer geldig omdat hij toch niet voor de auto stond? Ook uit dit filmpje blijkt dat de agent fout zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De suggestie dat de agent voor de auto stond waar Carl Winslow in Philadelphia over zat te klagen klopt dus ook voor geen meter.
Wij hebben echt een compleet verschillende definitie van er recht voor staat. Maargoed, dit is allemaal al vaker uitgelegd.quote:
En waar veel mensen werken is er nooit een lul die zijn werk niet goed uitvoert, en ze weten precies wie wel of niet illegaal is (zonder ID te checken). Ze hebben het eigenlijk niet nodig, maar krijgen toch volledige immuniteit, ondanks dat ze daar nooit fouten maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wij hebben echt een compleet verschillende definitie van er recht voor staat. Maargoed, dit is allemaal al vaker uitgelegd.
Het enige wat dit bewijst is dat er alles op alles gezet moet worden om dit recht te lullen en ICE ‘onschuldig’ is.
The fuck?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
'Gun to the head, would you give me your Nobel Peace Prize?.....no really...gun to the head'quote:
Dat er fouten worden gemaakt geloof ik gerust. Het blijven tenslotte mensen die een zware baan hebben. Het feit dat ze worden belemmert in hun werk omdat mensen menen dat het een recht is om hun werk te belemmeren werkt helpt ook niet echt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet elke vorm van handhaving is legitiem of proportioneel. Het gaat hier om zwaarbewapende, matig getrainde figuren die woonwijken in worden gestuurd en met veel vertoon hun acties uitvoeren. De-escaleren kennen ze niet en er worden veelvuldig fouten gemaakt bij de 'handhaving'.
Dat past prima omdat onder vorige presidenten de uitzettingen vooral mensen betreft die aangetroffen werden aan de grens.quote:Onder eerdere presidenten worden ook miljoenen illegalen uitgezet, maar dat ging zonder machtsvertoon en gewapende troepen in woonwijken.En dat is de kern: in hoeverre zijn de acties van ICE nog passend binnen een democratische rechtsstaat en de vrijheden die daarbij horen?quote:We hebben al vastgesteld dat het leeuwendeel van die uitzettingen gedaan werd aan de grens. Illegaal word bij de grens aangetroffen en word per direct gedeporteerd.Als je op dagelijkse basis mensen op die manier uitzet dan staat dat leuk in de cijfertjes maar ben je niet echt bezig met illegalen uitzetten die al in het land verblijven.
Dat is naar mijn idee een veel grotere bedreiging voor burgerlijke vrijheid dan een verbod op vuurwerk - spul dat elk jaar voor overlast zorgt, schade veroorzaakt en slachtoffers maakt.
Ik heb net beeldmateriaal van de bodycam van de agent zelf gepost. Als al die andere filmpjes al niet duidelijk genoeg waren dan maakt dat filmpje het helemaal duidelijk.quote:En wat ik al schreef over de stellingname van vertegenwoordigers van de huidige regering. Trump, Noem en Vance wachten het onderzoek niet af, maar hebben hun oordeel al klaar. Hopelijk snap ook jij dat dat zeer ernstig is.
Dat past prima omdat onder vorige presidenten de uitzettingen vooral mensen betreft die aangetroffen werden aan de grens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat er fouten worden gemaakt geloof ik gerust. Het blijven tenslotte mensen die een zware baan hebben. Het feit dat ze worden belemmert in hun werk omdat mensen menen dat het een recht is om hun werk te belemmeren werkt helpt ook niet echt.
[..]
En dat is de kern: in hoeverre zijn de acties van ICE nog passend binnen een democratische rechtsstaat en de vrijheden die daarbij horen?
Dat is naar mijn idee een veel grotere bedreiging voor burgerlijke vrijheid dan een verbod op vuurwerk - spul dat elk jaar voor overlast zorgt, schade veroorzaakt en slachtoffers maakt.
Dat past prima omdat onder vorige presidenten de uitzettingen vooral mensen betreft die aangetroffen werden aan de grens.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat er fouten worden gemaakt geloof ik gerust. Het blijven tenslotte mensen die een zware baan hebben. Het feit dat ze worden belemmert in hun werk omdat mensen menen dat het een recht is om hun werk te belemmeren werkt helpt ook niet echt.
[..]
En dat is de kern: in hoeverre zijn de acties van ICE nog passend binnen een democratische rechtsstaat en de vrijheden die daarbij horen?
Als ze de intentie had ‘m omver te rijden waarom liet ze ‘m dan een rondje om de auto lopen en filmen terwijl ze relaxed met ‘t raam open zat?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Nog maar een keertje dan als Colin Rugg verboten is.
Waarom post je alleen maar dingen van een twijfelachtige tot ronduit problematisch kanaal? Het zegt echt heel veel over in wat voor algoritme je vast zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Nog maar een keertje dan als Colin Rugg verboten is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:26 schreef beefkeek het volgende:
Weet je wanneer de situatie omsloeg? Toen die halve droeftoeter aan kwam rennen en aan de deur begon te trekken.
Volgende Fok! POL meeting bij de plaatselijke Macquote:
In het weekend helpt hij als vrijwilliger de lokale voetbalclub door ook daar steeds de doelpalen te verzetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:46 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dus eerst was het duidelijk inrijden op een agent want hij stond voor de auto, en toen dat argument onderuit gehaald werd zijn de redenen daarvoor niet meer geldig omdat hij toch niet voor de auto stond? Ook uit dit filmpje blijkt dat de agent fout zit.
'Bitch, how were you not a Hobbit, again?'quote:One thing I know, my girl ain't no hobbit. She might be stumpy; that don't mean she a hobbit. She's not a hobbit 'cause she couldn't be. She got no Bagginses in her family tree. Yes on occasion she hangs out with her dwarf friends. But she never went on no quest with her dwarf friends. Except for one time she went to kill that dragon. She took his gold and she-
[he stops the video shoot]
Hang on a minute, I'm sorry, I'm sorry.[calls up Kim yet again] Bitch, remember when you went off to kill that dragon with them dwarves?... Yeah. Oh yeah. Rightrightrightright, yup. Yup, I got it. Yep, love you too. [blows two quick kisses at the phone, hangs up, and resumes the shoot.]
It wasn't no dragon, so my girl ain't no hobbit. That was a Quizno's and my bitch went to rob it. 'Cause they got that ham that she rubs on her cellulite. While she drinking her grog and singin' those merry songs... at night... My girl ain't no hobbit. Please God, tell me I'm not engaged to no hobbit.
quote:
Nadat ze hem geramd heeft bedoel je ?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:18 schreef Kijkertje het volgende:
'Fucking bitch' ook nadat hij geschoten heeft. Totaal niet geschikt voor het werk wat hij doet.
Geramd nog wel. Als we morgen ‘t NWS topic openen lagen er zeker plannen klaar met foto’s van de agent? Bekt zo lekker, voorbedachten radequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nadat ze hem geramd heeft bedoel je ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nadat ze hem geramd heeft bedoel je ?
Nee jij blijf natuurlijk volledig beschaafd en professioneel nadat je net bent geramd door een auto en je genoodzaakt bent om te schieten…….quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:18 schreef Kijkertje het volgende:
'Fucking bitch' ook nadat hij geschoten heeft. Totaal niet geschikt voor het werk wat hij doet.
'Geramd'quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee jij blijf natuurlijk volledig beschaafd en professioneel nadat je net bent geramd door een auto en je genoodzaakt bent om te schieten…….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |