Of al die burgers met illegale te hoge schuttingen en dakkapellen op terrein en huis.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Bijzonder aan een figuur als @:Chivaz.
In andere topics schreeuwen dat een vuurwerkverbod een grove inperking is van onze vrijheid, maar zich in deze reeks in alle bochten wringen om recht te lullen dat ongewapende burgers worden doodgeschoten door een paramilitaire immigratiedienst.
Ik neem aan dat het gemaakte punt geen verdere uitleg behoeft....
Opgeslokt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:34 schreef Perrin het volgende:
De hele schaduwvloot wordt opgerold.
[ x ]
Illegaal downloaden? Lood in je smoel!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:34 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Of al die burgers met illegale te hoge schuttingen en dakkapellen op terrein en huis.
Abknallen.
Offtoppa: Downloaden is weer helemaal hip tegenwoordig he. Fukk abonnementsdienstenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Illegaal downloaden? Lood in je smoel!
Brein ziet het wel zitten, denk ik.
Kijk nou maar uit, Brein komt zo met z'n eigen IJS. Ik verwacht in GTA 6 een persiflage op ICE, misschien wel genaamd CREAM.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Offtoppa: Downloaden is weer helemaal hip tegenwoordig he. Fukk abonnementsdiensten
Mijn bericht had wel iets uitgebreider gekund.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Illegaal downloaden? Lood in je smoel!
Brein ziet het wel zitten, denk ik.
I'm ready.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit, Brein komt zo met z'n eigen IJS.
Die wil zo graag dat de VS en Rusland samen Europa aanvallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
Kijk, daar is de Amerikaanse invloed op onze extreemrechtse partijen al:
[ afbeelding ]
Wilders maar weer eens extra goed in de gaten houden de komende tijd.
Er zijn geen mensen die hun land en continent meer haten dan de populistische rechtse nationalisten heb ik wel eens het idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die wil zo graag dat de VS en Rusland samen Europa aanvallen.
Dat is ook wat 'Jonathan Pie' (Tom Walker) betoogt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zijn geen mensen die hun land en continent meer haten dan de populistische rechtse nationalisten heb ik wel eens het idee.
Zag het al ja. Goed stukje.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is ook wat 'Jonathan Pie' (Tom Walker) betoogt.
Nochtans geven de meeste reacties op de DA van Philly wel weer hoe de Trump-aanhangers erover denken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:51 schreef Evenstar het volgende:
[ x ]
Voor diegenen die roepen "als je meewerkt is er niks aan het handje"
En dit zijn dan de gevallen waarbij beeldmateriaal is. Het is echt Wild Wild West daar nu. Is ook niet gek als men roept dat ICE total immunity heeft.
Mja ook die tijd gaat komen. Helaas is de groep aanhangers behoorlijk groot, maar zijn zij ook nog eens luid, dus dan vallen ze al helemaal op. Ik kan mij niet voorstellen dat iedereen die op Trump heeft gestemt nu echt alles wat hij doet staat .... maar misschien is dat ook mijn domheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nochtans geven de meeste reacties op de DA van Philly wel weer hoe de Trump-aanhangers erover denken.
De grootte van die aanhang moet niet worden onderschat. Dat weten we sowieso al sinds 2015.
Totdat ze zelf - of een stel vrienden - worden aangehouden natuurlijk... en hun achternaam blijkt Jimenez, of Sioux, of Borat te zijn.
Het feit dat ik mezelf ook nog steeds af en toe op die hoopvolle naïviteit betrap, maakt 2 van ons.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja ook die tijd gaat komen. Helaas is de groep aanhangers behoorlijk groot, maar zijn zij ook nog eens luid, dus dan vallen ze al helemaal op. Ik kan mij niet voorstellen dat iedereen die op Trump heeft gestemt nu echt alles wat hij doet staat .... maar misschien is dat ook mijn domheid.
Een priester die "HELL, NO!" zegt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:10 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet echt stoppen met dingen kijken, want ik word er niet bepaald blijer van ...
Bekijk deze YouTube-video
Pastoor: "Am I under arrest?"
ICE: "Well, you are white, you won't be any fun anyway"
Gelukkig is er verder geen racisme
Ik voorspel alvast dat je straks niemand meer MAGA mag noemen, om vergelijkingen met het verleden te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het feit dat ik mezelf ook nog steeds af en toe op die hoopvolle naïviteit betrap, maakt 2 van ons.
Maar ik vrees dat we het niet moeten onderschatten.
In de nabije toekomst zullen we het misschien niet eens meer te weten komen, gezien de groeiende kans dat verkiezingen worden afgelast of ongewenste uitslagen ongeldig worden verklaard.
Men stond voor een priester, die Trump bijspijkerde over het Christelijk geloof en waar Jezus voor zou staan, maar die werd door Christelijk MAGA als landverrader neergezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een priester die "HELL, NO!" zegt?
Dat moet fake news zijn.
Ik maak er een geintje over, maar dat zal ongetwijfeld de reactie van het MAGA-tuig zijn.
Trump is de enige die het waard is om een Bijbel omhoog te houden, nietwaar?
Net zoals f*****t?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast dat je straks niemand meer MAGA mag noemen, om vergelijkingen met het verleden te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |