Ik hoor ook verrekte weinig uit de white-lives-matter/all-lives-matter hoek over dat gebeuren in Minneapolis.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 14:55 schreef xpompompomx het volgende:
Vind de Magacisten trouwens nogal stil over State's Rights tegenwoordig. Hoe zit dat? Het was toch geen smoesje toch?
Ja zo zijn er wel wat meer opvallende zaken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoor ook verrekte weinig uit de white-lives-matter/all-lives-matter hoek over dat gebeuren in Minneapolis.
zou het dan toch vooral een 'anti-black' sentiment zijn?
shockedpikachu.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Kijk dan maar eens bij de burenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik hoor ook verrekte weinig uit de white-lives-matter/all-lives-matter hoek over dat gebeuren in Minneapolis.
zou het dan toch vooral een 'anti-black' sentiment zijn?
shockedpikachu.jpg
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zo zijn er wel wat meer opvallende zaken.Dan nog maar te zwijgen over overheidsinstanties die gewapend aan je deur komen of je zonder aanleiding zomaar uit je auto sleuren, die achterlaten en dat je dan opgesloten wordt in een mensonterende gevangenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is altijd al gegaan om 'doe mensen die ik niet leuk vind pijn, maakt niet uit hoe'.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
Yup. Genieten van het lijden van de mensen die je haat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan nog maar te zwijgen over overheidsinstanties die gewapend aan je deur komen of je zonder aanleiding zomaar uit je auto sleuren, die achterlaten en dat je dan opgesloten wordt in een mensonterende gevangenis.
Het is altijd al gegaan om 'doe mensen die ik niet leuk vind pijn, maakt niet uit hoe'.
Ze kunnen, als ze een staatspardon hebben verkregen van Trump of iemand anders, inderdaad nog steeds aangeklaagd worden voor het overtreden van staatswetten.quote:
Misschien was dat de reden waarom de FBI er (eer)gisteren ook meteen als de kippen bij was om de staatsofficieren (Minnesota) te blokkeren onderzoek te verrichten ter plekke. Geen onderzoek is immers geen aanklacht, aldus geen veroordeling.quote:A presidential pardon applies only to federal offenses, so it would leave open the possibility that anyone whom Trump pardoned could still face charges in state court. In 2019, in Gamble v. United States, the Supreme Court upheld the “dual-sovereignty” doctrine, which allows a state to prosecute a defendant under state law after the federal government has prosecuted him for the same conduct under federal law without violating the Constitution’s ban on double jeopardy. (Some states, like New York, also have their own double jeopardy laws.
Bohhh, fun videos.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:52 schreef Vis1980 het volgende:
Het is altijd al gegaan om 'doe mensen die ik niet leuk vind pijn, maakt niet uit hoe'.
Om eerlijk te zijn, het woord faggot is ook zo cliché jaren tachtig hé.quote:
Of met een vuurwapen in gezicht gemikt. Dit is hoe een burgeroorlog eruit ziet vanaf het begin.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
Er duiken nu wel kneiterveel filmpjes op van hoe ICE / Border Patrol gewoon random mensen oppakt (vaak met geweld).
Nou ja, dat weet ik niet. Kan ook door het algoritme komen, maar valt me op.quote:
Alles aan dit bericht is zoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:16 schreef Perrin het volgende:
Gerucht gaat dat Macron zich heeft ingeschreven als 'Triple-M'.
[ x ]
Je kunt er maar beter om lachen anders kom je facepalms tekort.quote:
Of iemand die 2A gaat gebruiken om op te staan tegen de tirannieke overheid. Dat wordt ook lachen, want het volk dat daar altijd de mond vol over had gaat het dan uiteraard volmondig afkeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Wachten is op politie vs ICE geneuzel ... gaat een keer gebeuren.
Was er niet al een idee geopperd ergens dat de FBI oid wapenbezit centraal gaat registreren? Zeer vrijheidsbevorderend ook volgens MAGA.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of iemand die 2A gaat gebruiken om op te staan tegen de tirannieke overheid. Dat wordt ook lachen, want het volk dat daar altijd de mond vol over had gaat het dan uiteraard volmondig afkeuren.
Daar is heel die 2nd amendment eigenlijk voor, maar dan zal het wel weer terrorisme zijn ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of iemand die 2A gaat gebruiken om op te staan tegen de tirannieke overheid. Dat wordt ook lachen, want het volk dat daar altijd de mond vol over had gaat het dan uiteraard volmondig afkeuren.
Lang geleden zag je dat ook bij de Black Panthers. Toen was het 2A volk ineens een stuk minder voor vrij wapenbezit.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar is heel die 2nd amendment eigenlijk voor, maar dan zal het wel weer terrorisme zijn ja.
Dat gaat niet lang meer duren met de nationale garde die in Minnesota opgeroepen is om Minnesota te beschermen tegen ICEquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:23 schreef Evenstar het volgende:
Wachten is op politie vs ICE geneuzel ... gaat een keer gebeuren.
De modus operandi van MAGA: Iedereen mag er last van hebben, behalve ik. Bonus als diegene er ook nog ‘vreemd’ uit zietquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lang geleden zag je dat ook bij de Black Panthers. Toen was het 2A volk ineens een stuk minder voor vrij wapenbezit.
Zat me er net nog over te verbazen dat dat toppa nog steeds open is jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef Gunner het volgende:
Het NWS-topic over de ICE-moord is echt een dieptepunt in 25 jaar Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |