En dan mag ze erna wel president worden? Heeft hij nu echt niet door dat dit zo ongelooflijk droevig is dat ‘t nergens over gaat? Ik hoop dat ‘t nobelprijscomité zegt: Eh mensen, dit is geen wisselbokaal hèquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Die Nobel prijs leeft echt in zijn hoofd.
Nou idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef Gunner het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen die oranje kont willen kussen.
hij wil natuurlijk ook vooral een deel van het geld dat ermee gemoeid is.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan mag ze erna wel president worden? Heeft hij nu echt niet door dat dit zo ongelooflijk droevig is dat ‘t nergens over gaat? Ik hoop dat ‘t nobelprijscomité zegt: Eh mensen, dit is geen wisselbokaal hè
Het is een miljoen dollar. Dat is toch klein bier voor deze miljardair?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:49 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
hij wil natuurlijk ook vooral een deel van het geld dat ermee gemoeid is.
Ik hoop dat het Nobelcomité zichzelf opheft als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En dan mag ze erna wel president worden? Heeft hij nu echt niet door dat dit zo ongelooflijk droevig is dat ‘t nergens over gaat? Ik hoop dat ‘t nobelprijscomité zegt: Eh mensen, dit is geen wisselbokaal hè
Ach kom,quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:40 schreef Gunner het volgende:
Het NWS-topic over de ICE-moord is echt een dieptepunt in 25 jaar Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is toch kostelijk vermaak en dagelijkse kost/kots in NWS?Je quote en bent het eens met jezelf hier. Hihi.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef Gunner het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen die oranje kont willen kussen.
[..]
Nou idd.
[ Bericht 6% gewijzigd door Salina op 09-01-2026 17:02:00 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Oh ja ik zie hetquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:56 schreef Salina het volgende:
[..]
Je quote en bent het eens met jezelf hier. Hihi.
Volgens mij werkt het zo niet bij Trump. Hij doet wat voor je zolang je iets voor hem hebt, zodra hij dat heeft, dan dumpt hij je. Dus het zou alleen kunnen als ze eerst president wordt, en dan de prijs met hem deelt. Als ze eerst deelt, zal ze er niks voor terugkrijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want dit is een zeer vergezochte whataboutism die kant noch wal raakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Bijzonder aan een figuur als @:Chivaz.
In andere topics schreeuwen dat een vuurwerkverbod een grove inperking is van onze vrijheid, maar zich in deze reeks in alle bochten wringen om recht te lullen dat ongewapende burgers worden doodgeschoten door een paramilitaire immigratiedienst.
Ik neem aan dat het gemaakte punt geen verdere uitleg behoeft....
Dat is en zal altijd het probleem van 2A zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daar is heel die 2nd amendment eigenlijk voor, maar dan zal het wel weer terrorisme zijn ja.
Het is dat of een enkeltje New York.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:46 schreef beefkeek het volgende:
[..]
quote:Kun jij alle advertenties sluiten voordat er nieuwe verschijnen?
Abbo 😇quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:32 schreef Vis1980 het volgende:
Even off topic, maar Fok! is eigenlijk een free to play game geworden.
[..]
Dan is het compleet, want zo werken die spellekes. Het draait op whales.quote:
Het zegt toch al genoeg dat de VP doodleuk staat te beweren dat ICE agenten volledige immuniteit hebben, dat kan nooit de bedoeling zijn. Daaraan kun je al zien dat hier iets niet goed gaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:46 schreef JAM het volgende:
Hier @:Chivaz, vriendelijke vriend, ga nog maar eens kijken. Ik zie hier een ding en dat is moord. Niets meer, niets minder.
Bekijk deze YouTube-video
Het gaat jou wel snel boven de pet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want dit is een zeer vergezochte whataboutism die kant noch wal raakt.
Een federale agent opent het vuur nadat de vrouw in kwestie die gewoon wit is @:gehenna de agenten belemmerd in hun werk, weigert bevelen op te volgen en vervolgens een agent aanrijd.
Wat dit met het vuurwerkverbod te maken heeft in Nederland mag je wel even uitleggen.
Trump zat al die tijd al bij ICE, daarom kan hij naar eigen zeggen iemand neerschieten op Times Square (Fifth Avenue? potatoe potatoe) en ermee wegkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
Dus iemand wordt ICE agent, schiet de president neer en gaat vrijuit.
En het slachtoffer een linkse terrorist.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
En in plaats van een onderzoek naar de toedracht af te wachten, worden ICE en de betreffende agent vrijgepleit door Trump, Vance en Noem. De VP noemt de schutter zelfs een held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |