SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Het beste adres voor al uw primeurs!
Hier nu ook 5 graden. Straks eens naar de weg kijken in de straat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het dooit....
Dat blijkt een iets te streng dieet voor de gisteren nog obese sneeuwpop:[ afbeelding ]
Zet die boom dan weer rechtopquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:38 schreef bitterbal het volgende:
we hebben al de hele ochtend geen stroom omdat er een boom is omgevallen
Hier lijkt de straat goed begaanbaar nu. Ik heb zelfs weer 2 bussen gezien net. De afgelopen dagen zag je die nauwelijksquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier nu ook 5 graden. Straks eens naar de weg kijken in de straat.
gewoon een eng land, ik hoop dat de bevolking inziet bij de midterms wat voor een shitshow ze hebben nuquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:
Moin, gaat lekker in Amerikahet begint nu echt een fascistenland te worden
[ afbeelding ]
mja sneu. Gewoon dood geschotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:
Moin, gaat lekker in Amerikahet begint nu echt een fascistenland te worden
[ afbeelding ]
ik vind sneu best een understatement eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja sneu. Gewoon dood geschoten
ja dat dacht ik ook nadat ik het had getypt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind sneu best een understatement eigenlijk
Hey mscholquote:
Morguh nattequote:
Waarschijnlijk niet, want Amerika great, Amerika first...quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een eng land, ik hoop dat de bevolking inziet bij de midterms wat voor een shitshow ze hebben nu
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie nog sneeuwtroep liggen op de straat.
Ligt nog genoeg hier, ben benieuwd wat het morgen gaat worden, regen of sneeuw!quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie nog sneeuwtroep liggen op de straat.
hier zie ik alleen nog maar + temperaturen, dus het zal wel snel gaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt nog genoeg hier, ben benieuwd wat het morgen gaat worden, regen of sneeuw!
Hier vanaf dinsdag +quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zie ik alleen nog maar + temperaturen, dus het zal wel snel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lekker, ik bedenk mij net dat ik nog een saucijzen broodje in de koeling heb liggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:39 schreef Karzai het volgende:
doe mij maar een croissant of een baguette
ook wel redelijk, straks eens zien hoe ik op werk kom en daarna weer een lang weekend vrijquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholwel redelijk en met jou?
daar ben ik ook een groot liefhebber vanquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik bedenk mij net dat ik nog een saucijzen broodje in de koeling heb liggen
Moet je ver reizen voor je werk??quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ook wel redelijk, straks eens zien hoe ik op werk kom en daarna weer een lang weekend vrij
Ja was bij Ah in de aanbieding 2 halen 1 betalen dacht ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar ben ik ook een groot liefhebber van
Ja ik moet ook steeds lachen als ik zie hoeveel ophef er is over dit weer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
Moet wel lachen om al die krantenberichten dat het het pekelzout bijna op is en de wissels van de ns niet verwarmd zijn, dit is in 25 jaar niet voorgekomen, dus ook een beetje onzin om daar veel geld aan uit te geven voor die paar dagen sneeuw en vrieskou
20 tot 30 minuten met fiets of tram, ik denk dat ik nu nog de tram pak, fietsen zal ondanks dooi temperatuur nog geen feestje zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ver reizen voor je werk??
in supermarkt betaal je geloof ik 2 euro voor zes stuks, bij de bakker 2,50 stuk, toch ga ik liever naar de bakker dan eet ik maar wat minder saucijzenbroodjes. Bakker op de markt heeft ook een vegetarische variant die verrassend lekker isquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was bij Ah in de aanbieding 2 halen 1 betalen dacht ik
Toch heb ik ze liever van de bakker, maar die zijn bijna niet meer te betalen
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt nog genoeg hier, ben benieuwd wat het morgen gaat worden, regen of sneeuw!
Zou ik ook doen, dan is het maar afwachten of de trams wel rijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
20 tot 30 minuten met fiets of tram, ik denk dat ik nu nog de tram pak, fietsen zal ondanks dooi temperatuur nog geen feestje zijn
Die van AH zijn ook nog wel te doen en dan op de versafdeling. Niet die voorverpakte die zijn niet te etenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
in supermarkt betaal je geloof ik 2 euro voor zes stuks, bij de bakker 2,50 stuk, toch ga ik liever naar de bakker dan eet ik maar wat minder saucijzenbroodjes. Bakker op de markt heeft ook een vegetarische variant die verrassend lekker is
die reden afgelopen dagen wel gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, dan is het maar afwachten of de trams wel rijden.
Zolang ze niet ontsporen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
die reden afgelopen dagen wel gewoon.
ik hoor ze zelfs rijden nu
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang ze niet ontsporen.
Morguh Stigquote:
Nog een geluk danquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
die reden afgelopen dagen wel gewoon.
ik hoor ze zelfs rijden nu
Tweede dag altijd erger.quote:
Is gisteren gebeurd in Rotterdam.quote:
Dotjequote:
Dacht eerst: dat is een flinke spin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
zo ziet het modem er uit. Hebben jullie tips hoe ik dat mooier kan maken?
[ afbeelding ]
@Lospedrosaquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
er een mooie kast voor zettenquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en ze hadden geen witte uitvoering?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nogal hoog plus in die ruimte komt ook de koelkast
blijkbaar niet maar ook mijn fout dat ik er bij het aanschaffen van het internet niet naar heb gevraagdquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ze hadden geen witte uitvoering?
Bij mij meestal in de loop van de dag, maar nooit zo extreemquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tweede dag altijd erger.
Ik had van de week ook geen spierpijn en de tweede dag was het zo erg dat ik er met slapen last van had.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
Moet wel lachen om al die krantenberichten dat het het pekelzout bijna op is en de wissels van de ns niet verwarmd zijn, dit is in 25 jaar niet voorgekomen, dus ook een beetje onzin om daar veel geld aan uit te geven voor die paar dagen sneeuw en vrieskou
Ook dat nogquote:
heeft dit ooit bestaan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
Bestaat Appelsientje pompelmoes niet meer??
Nu tijdelijk weer verkrijgbaar.quote:
Waar? Ik probeer ah en jumboquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu tijdelijk weer verkrijgbaar.
quote:
Ja bestond volgens mij echt jarenquote:
Niet bestelbaar als ik daarop klikquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)ientje-pompelmoentje
Zie het nu pas .quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet bestelbaar als ik daarop klik
Hmm, ja, ik haal mijn water e.d. meestal in duitsland daar hebben ze daarvoor nog wel genoeg alternatieven, maar dat zal voor jou wat minder praktisch zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja bestond volgens mij echt jaren![]()
Net als Spa touch zonder prik. Weg. Compleet weg. Ik dronk 2 flessen per dag sinds het bestond. En er is geen flessen-alternatief voor.
0kcal, water met smaak zonder koolzuur.
Is anderhalve acceptabel?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
0kcal, water met smaak zonder koolzuur.
Ga je dan wel hard genoeg?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij meestal in de loop van de dag, maar nooit zo extreem
Op de weg was het ook extreem rustig. Zeker voor een donderdag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:21 schreef Nattekat het volgende:
Het is verrassend niet extreem druk op het station.
Ja, beetje verquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik haal mijn water e.d. meestal in duitsland daar hebben ze daarvoor nog wel genoeg alternatieven, maar dat zal voor jou wat minder praktisch zijn
Ja die neem ik dan idd maar. Ook lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan @:Moeraskat ?
[ afbeelding ]
Is dat net zo lekker als die spa toch zonder prik?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is anderhalve acceptabel?
Ik drink dit
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
Hoop sneeuw alweer weg, heeft flink gedooid vannacht
op de koelkast zetten zodat je em niet ziet ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
liefst een metalen danquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had even wat rust nodig, dus ik zit met draadloze oortjes in muziek te luisteren, zegt een collega er zit iets in je oor.
Ja ik luister muziek
- Zonder draadjes?
Dat is dan echt een grote steen als je die oortjes nooit eerder hebt gezien
Ik ging tot ik het letterlijk niet meer omhoog kreeg, dus ja. Is sowieso anders als je voor reps ipv gewicht gaat.quote:
Iedereen heeft ptsd.quote:[..]
Op de weg was het ook extreem rustig. Zeker voor een donderdag.
Wij ook. Lekker spul dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is anderhalve acceptabel?
Ik drink dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit op een kantoor, het is ongekend
Oven. 200 graden. Geen idee hoeveel minuten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb er nog 3moet alleen nog bedenken hoe ik die morgen dan opwarm, had @:ieniminimuis hier geen handige truc voor?
Is dat niet een beetje koud nu?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Lekker frisse luchtquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje koud nu?
Dit meen je niet ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie de temperaturen. Ik moet overduidelijk kleding bestellen voor de hond.
-5 overdag is redelijk kledingwaardigquote:
quote:
Volgens buienradar komt er hier zo regen aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
Yes het werktquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
hmm ja. Zou kunnen. Die kabel zie je dan nog welquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
op de koelkast zetten zodat je em niet ziet ?
[..]
liefst een metalen dan![]()
Ja aan zoiets zat ik ook nog te denkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Vorige bewoners hadden een houten ombouw om het modem gemaakt.
Wat heb je nou weer gedaanquote:
Verkopen ze daar geen kabelgootjes?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja. Zou kunnen. Die kabel zie je dan nog wel
Ik heb al meer mensen gezien die hun hond een jas of kleed hadden aan/om gedaan.quote:
Was te verwachten natuurlijk, de 'rustdag' tussen twee doemdagen dat het dan het gevaarlijkste wordtquote:
Is wel een mode verschijnsel. Wij hebben een naakthondje maar zelfs die is er geen fan van.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al meer mensen gezien die hun hond een jas of kleed hadden aan/om gedaan.
Wel er goed aan gedaan om thuis te blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, de 'rustdag' tussen twee doemdagen dat het dan het gevaarlijkste wordt
Hier staat hier op de grond tussen de banken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:56 schreef mschol het volgende:
mijn wifipunt ligt op een kast, de modem in een rekje met ander IT spul; dat rekje moet ik nog vervangen voor iets beters
De buuf gisteren, gaat haar hond laten trimmen en koopt dan vervolgens een jasje anders heeft hij het zo kooudquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al meer mensen gezien die hun hond een jas of kleed hadden aan/om gedaan.
Nu al zin in de avonturen van Nattekat die straks over het ijs naar huis moetquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel er goed aan gedaan om thuis te blijven.
Mijn straat was bijna onbegaanbaar op de fiets net, kan niet ergerquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al zin in de avonturen van Nattekat die straks over het ijs naar huis moet
Die verwachtte gisterenmiddag na het eerste front ook geen sneeuw meer, maar het heeft toch de hele middag gesneeuwdquote:
Detailsquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verwachtte gisterenmiddag na het eerste front ook geen sneeuw meer, maar het heeft toch de hele middag gesneeuwd
Kan wel hoor, de temperaturen zijn nu weer aan het dalen na de dooi van vannachtquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn straat was bijna onbegaanbaar op de fiets net, kan niet erger
Weet iig dat ik vandaag niet met de auto was weggekomen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een mode verschijnsel. Wij hebben een naakthondje maar zelfs die is er geen fan van.
Dierenmishandelingquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf gisteren, gaat haar hond laten trimmen en koopt dan vervolgens een jasje anders heeft hij het zo kooud
Morgen zijn we de lul.quote:
lekker 150 reps doen met 2 kiloquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ging tot ik het letterlijk niet meer omhoog kreeg, dus ja. Is sowieso anders als je voor reps ipv gewicht gaat.
[..]
Iedereen heeft ptsd.
Hier verwachten ze de rest van de dag 3 graden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan wel hoor, de temperaturen zijn nu weer aan het dalen na de dooi van vannacht
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al zin in de avonturen van Nattekat die straks over het ijs naar huis moet
Is toch raar de natuurlijk bescherming weghalen en dan zo stom jasje aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dierenmishandeling
jawel, dus dat zou wel een optie zijn of gewoon zo latenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkopen ze daar geen kabelgootjes?
"Ja maar dat is hip!"quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch raar de natuurlijk bescherming weghalen en dan zo stom jasje aan doen
Lekker strakke regen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Hier nul graden voelt als -5
Zou strak gaan regenen
Morgen zelfde en zaterdag -5
Zou er gewoon een simpel gootje omheen doen, ook minder kans dat iemand dat modem met kabel en al van de muur af trekt omdat die er achter blijft hangenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel, dus dat zou wel een optie zijn of gewoon zo laten
Ik heb ook even geroeid jaquote:
Deze is beter imo!quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat net zo lekker als die spa toch zonder prik?
het is vrij hoog dus hoe dat moet gebeuren weet ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er gewoon een simpel gootje omheen doen, ook minder kans dat iemand dat modem met kabel en al van de muur af trekt omdat die er achter blijft hangen
Allemaal cardio!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook even geroeid ja
Maar dat was meer cardio. Denk ook met iets meer weerstand.
Daarna 2x25x40kg lat pulldown, 2x20x15kg shoulder press en iets nieuws waarvan ik de naam niet onthouden heb (iets dat lijkt op roeien met steun op borst) 2x20x30kg.
Geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook even geroeid ja
Maar dat was meer cardio. Denk ook met iets meer weerstand.
Daarna 2x25x40kg lat pulldown, 2x20x15kg shoulder press en iets nieuws waarvan ik de naam niet onthouden heb (iets dat lijkt op roeien met steun op borst) 2x20x30kg.
Plausibelquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo voelt het waarschijnlijk voor anderen als ik met @:dud0r over MtG aan het praten ben.
Piemelheffen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat.
Dit is geen cardio gek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal cardio!
Niks hiervan is trouwens armen.
1 schouder oefening en twee rugoefeningen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen cardio gek.
En klopt ja, was schouders.
Onderschat mensen nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is vrij hoog dus hoe dat moet gebeuren weet ik niet
Tis niet alsof er iemand abracadabra spreekt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo voelt het waarschijnlijk voor anderen als ik met @:dud0r over MtG aan het praten ben.
Ja, zag ik. Die gaat vast veel waard worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plausibel
Heb je die nieuwe rode kaart gezien?
Vexing susher ofzo?
1R, can't be countered, other spells you control can't be countered and have ward - 2 life.
Absoluut achterlijk dat ze die geprint hebben.
Gewoon even wat hippe engelste termen aan elkaar plakken en dan lijkt het net alsof je totally massive longpress fitboy bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat.
het rekje is een badkamermeubel van ikea.. wil het eigenlijk vervangen voor een echte patch kastquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier staat hier op de grond tussen de banken.Maar staat een tafeltje voor dus ziet niemand.
Hip euhhquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja maar dat is hip!"
Nee.
Die gaat gebanned worden in commander.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Die gaat vast veel waard worden.
Oh dat ziet er wel pro uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het rekje is een badkamermeubel van ikea.. wil het eigenlijk vervangen voor een echte patch kast
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf gisteren, gaat haar hond laten trimmen en koopt dan vervolgens een jasje anders heeft hij het zo kooud
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even wat hippe engelste termen aan elkaar plakken en dan lijkt het net alsof je totally massive longpress fitboy bent
Oh ja, dat zou goed kunnen. Past wel goed in mijn anti counterspell deck.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaat gebanned worden in commander.
Elk deck dat rood speelt gaat dit er in doen en alle interactie uitschakelen.
Ja removal moet meer prominent worden maar je kan er niks mee op de stack. Of je moet een exile target spell hebben maar dit is geen gezonde kaart voor het format.
Zowel niet voor gewone commander als voor cEDH.
Al besproken.quote:
heeft nog wel wat voeten in de aarde om dat resultaat te krijgen:quote:
kennelijk hebben ze het gemistquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen was ineens weer op kantoor
Succes!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
De sneeuw smelt langzamerhand.
Mooi, kan ik de deur weer uit straks.
Afspraak op de toekomstige school van mijn dochter.
Rood was de Republikeinen toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaat gebanned worden in commander.
Elk deck dat rood speelt gaat dit er in doen en alle interactie uitschakelen.
Maar hoe kunnen we dan onze oefeningen vergelijkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik weet al die namen niet van de oefeningen die ik in de sportschool doe. Vind ik ook niet interessant.
Ja daar werkt het wel voor. In een shell waar ook blauw in zit is dit helemaal absurd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou goed kunnen. Past wel goed in mijn anti counterspell deck.
Straks even een outdoor leveled pace powerhike doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik weet al die namen niet van de oefeningen die ik in de sportschool doe. Vind ik ook niet interessant.
HAHAHAHAHAHA WAT GRAPPIG WEER VAN JE.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks even een outdoor leveled pace powerhike doen
dank je. Is niet zo spannend hoor.quote:
Buiten een rondje lopenquote:
Klinkt sjiek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks even een outdoor leveled pace powerhike doen
Nog niet genoeg anabooltjes op zo te zienquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA WAT GRAPPIG WEER VAN JE.
JE HEBT ZEKER JE LOLBROEK EN GRAPJAS AANGEDAAN VANDAAG.
HAHAHAHAHA.
quote:
quote:
Ik mag niet aan de PEDs van lilakquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet genoeg anabooltjes op zo te zien
Geen zorgen, vanaf 2100 vanavond komt er weer 40-45 cm bijquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is hier de sneeuw langzaam aan het smelten
Waarom kan je niet naar buiten? Door de teamsvergaderingen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer even wat werkjes werken![]()
Heb echt even geen idee waar ik nog moet kijken om blij van te worden. Trump die de hele wereld in de fik steekt, me moeder met weer het zoveelste kompjoeterdebiliteitje, teamsvergaderingen over van alles en nog wat. Even naar buiten kan ook al niet.
NWS lezen ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:28 schreef Ama het volgende:
In NWS reageren is niet altijd goed voor je bloeddruk.
Anti control deck.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen we dan onze oefeningen vergelijken
[..]
Ja daar werkt het wel voor. In een shell waar ook blauw in zit is dit helemaal absurd.
oke kan niet gecountered worden, removal, counter de removal en je kan de counter niet counteren.
Alle interactie is dood. Zonder interactie kan je net zo goed pokemon of lorcana gaan spelen.
hue huequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens punten gescoord bij de baas![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 schouder oefening en twee rugoefeningen.
en alles boven de 15 reps is cardio.
Glad. Eng. Genoeg botten gebroken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar buiten? Door de teamsvergaderingen?
Dat vond ik altijd het fijne van spinnen, je hebt het alleen goed gedaan als je aan het einde uitgeput bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Als je een goede conditie hebt schuift de grens van wat cardio is gewoon op
Had je dat nog dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NWS lezen ook niet.
Ik verlies echt mijn vertrouwen in de mensheid door velen daar
Ja maar die zijn er al langer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anti control deck.![]()
Ik zie ook al wat combo's voorbij komen met die zwarte kaart dat je geen leven kan krijgen en geen kaarten mag pakken, maar 3 levens verliest en vervolgens een kaart gaat tutoren. En dan een andere kaart dat je niet je opponents hun deck niet mogen doorzoeken.
Gewoon gaan en geen smoesjes blijven verzinnenquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef STING het volgende:
Moet nog steeds eindelijk eens op de cross trainer gaan klimmen, maar komt er steeds maar niet van
Mijn chocolade hier is net op gegaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:05 schreef bitterbal het volgende:
die chocolade in mijn koelkast is erg gevaarlijk
Immer kracht trainenquote:
Hoe glad is het daar dan? Ben hier nog geen 1 keer uitgegleden en heb toch meerdere kilometers gelopen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glad. Eng. Genoeg botten gebroken.
raaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:
Zo weet ik ook dat die goudvis uit z'n nek lult.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd het fijne van spinnen, je hebt het alleen goed gedaan als je aan het einde uitgeput bent.
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn chocolade hier is net op gegaan.
[..]
Immer kracht trainen
[..]
Hoe glad is het daar dan? Ben hier nog geen 1 keer uitgegleden en heb toch meerdere kilometers gelopen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd het fijne van spinnen, je hebt het alleen goed gedaan als je aan het einde uitgeput bent.
Samequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd niet van sporten en vind het stom.
Groetjes
Het zal op zich best meevallen hoor, er lopen genoeg mensen en ik zie nog niemand onderuit gaan. Het is vooral mijn risicobereidheid en die is met dit soort dingen ongeveer nul.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
Hoe glad is het daar dan? Ben hier nog geen 1 keer uitgegleden en heb toch meerdere kilometers gelopen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo weet ik ook dat die goudvis uit z'n nek lult.
Maar ik snap wel dat alles wat langer duurt dan 5 reps cardio is voor iemand die z'n hartslag nooit boven de 120 brengt.
Terecht ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten ja
Okequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal op zich best meevallen hoor, er lopen genoeg mensen en ik zie nog niemand onderuit gaan. Het is vooral mijn risicobereidheid en die is met dit soort dingen ongeveer nul.
En dan denk je nog steeds dat je van mij kan winnen en niet onderaan die duim eindigt.quote:
Slim. Dan is het gevaar voorbij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten ja
Gezien ik jou hoogstwaarschijnlijk boven m'n hoofd kan tillen betwijfel ik dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan denk je nog steeds dat je van mij kan winnen en niet onderaan die duim eindigt.
52 resting bpm, you show off.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Terecht ook.
[..]
Oke
Broodjes per minuut.quote:
Ik heb net een punt hazelnootvlaai opquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl jullie over sporten praten, werk ik een taartje naar binnen
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn belangrijkste organen beschermen met een laagje vet
wat voor taartje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl jullie over sporten praten, werk ik een taartje naar binnen
dit klinkt lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net een punt hazelnootvlaai op
Jij had supernatural helemaal gezien toch?quote:
Hazelnootschuimgebakje van de Hoogvliet. Ken hoogstaande bakkunsten, maar het lag gisteren in de super met korting en ik dacht waarom ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor taartje?
[..]
dit klinkt lekker.
[..]
Jij had supernatural helemaal gezien toch?
Wij zijn nu bij seizoen 6 maar ik vind het een beetje stom seizoen tot nu toe
it giet oan!quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Oeh, in het weekend gaat het echt kneiterhard vriezen 's nachts. Het kan wel -15 °C worden.
Ik zit er bovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben ik goed beschermd. Ik ben wel bijna weer onder de 90 kg.
Hazelnootschuim is zo omnomnom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hazelnootschuimgebakje van de Hoogvliet. Ken hoogstaande bakkunsten, maar het lag gisteren in de super met korting en ik dacht waarom ook niet.
Jij bent al moe na 10 seconden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien ik jou hoogstwaarschijnlijk boven m'n hoofd kan tillen betwijfel ik dat.
Jij denkt dat ik meer dan 10 seconden nodig hebtquote:
Jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang kan ik niet naar kantoor gaan voordat mijn baas zegt: Muis moet je niet een keer naar kantoor?
Dat ligt eraan hoe onmisbaar je bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang kan ik niet naar kantoor gaan voordat mijn baas zegt: Muis moet je niet een keer naar kantoor?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Oeh, in het weekend gaat het echt kneiterhard vriezen 's nachts. Het kan wel -15 °C worden.
Goede timingquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze komen morgen een nieuwe cv ketel plaatsen.
Dan zijn ze ook wit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bitterballen worden ook bewaard in de diepvries.
Is die stuk? want dat is met dit weer niet heel chillquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze komen morgen een nieuwe cv ketel plaatsen.
Dit is correct en tevens juistquote:
Nee, niet stuk, maar het bedrijf heeft opdracht gekregen van de woningbouw om de cv ketel te vervangen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die stuk? want dat is met dit weer niet heel chill
of eigenlijk heel chill maar niet op de goede manier
[..]
Dit is correct en tevens juist
Klinkt inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets leuker dan met 120 mensen in een teams presentatie zitten en het core team gaat discussiëren met elkaar over dingen
Om naar beneden te rollen? Ja, misschien wat optimistisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik meer dan 10 seconden nodig hebt
ja vind het helemaal niet leukquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot begin februari zo koud
totaal niet leuk duh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad fantastisch.
Hoort wel bij de winter.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot begin februari zo koud
Preventief vervangen is altijd beterquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet stuk, maar het bedrijf heeft opdracht gekregen van de woningbouw om de cv ketel te vervangen.
klinkt fantastischquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets leuker dan met 120 mensen in een teams presentatie zitten en het core team gaat discussiëren met elkaar over dingen
Nee om jou eraf te tyfen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om naar beneden te rollen? Ja, misschien wat optimistisch.
Alsof er iemand luistert naar hem.quote:
nee ik ga nog een ruime week flink opwarmen voordat ik komquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is @:bitterbal al in Nederland?
Vergeet de zon niet in te pakken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga nog een ruime week flink opwarmen voordat ik kom
Neem alle warmte mee deze kant op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga nog een ruime week flink opwarmen voordat ik kom
oke hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lukt je alleen als ik alvast voor je ga liggen.
Ja of min TACHTIGquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Spreek ergens af en ga lekker met elkaar zoenenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lukt je alleen als ik alvast voor je ga liggen.
Dat is wel boemkoudquote:
wil je mee doen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Spreek ergens af en ga lekker met elkaar zoenen
RIPquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan allemaal doodvriezen dit weekend
Ja, meerdere keren ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij had supernatural helemaal gezien toch?
Wij zijn nu bij seizoen 6 maar ik vind het een beetje stom seizoen tot nu toe
Plottwist: Nieuwe blijkt ook "stuk"quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht. Oude was stuk
denk het wel. volgens mij kwekt het eerst en doet het dan BOEM.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat kouder dan kwekkoud eigenlijk?
Ik zal de cuckstoel klaar zetten voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken om te zien wie bovenop beland.
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht. Oude was stuk
oke, dat hoop ik dan maar want dit seizoen is stomquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren ook![]()
Ja, sommige seizoenen zijn minder, maar het wordt weer beter
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plottwist: Nieuwe blijkt ook "stuk"
Hij blijft meer kg aangeven dan dat er zou moeten zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauwquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag niet meer dingen zeggen als "de hele boel finaal de moeder automatiseren" want dat zou onprofessioneel zijn.
Dat is ook wel representatief na vier dagen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn leidinggevende is net mijn leidinggevende voor 4 werkdagen en ik krijg al een enquete over zijn functioneren. Top.
Vraag chatgpt even om het professioneel te omschrijven. Dan mag het weer wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag niet meer dingen zeggen als "de hele boel finaal de moeder automatiseren" want dat zou onprofessioneel zijn.
Oh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat hebben ze bij mij ook eens geprobeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu moet ik op communicatietraining terwijl de rest van het bedrijf niet op intelligentietraining moet.
Met speedo in een ijswak springen goed voor de bloedsomloopquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk ook niet dat hij bij mij gaat werkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hebben ze bij mij ook eens geprobeerd.
Heeft niet gewerkt
Dat mag hier ook niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En het schijnt ook onprofessioneel te zijn om je collega's als idioten zonder hersencellen te omschrijven.
Terwijl het gewoon de waarheid is.
Ik ben al een Fries.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |