SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Het beste adres voor al uw primeurs!
Hier nu ook 5 graden. Straks eens naar de weg kijken in de straat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:58 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het dooit....
Dat blijkt een iets te streng dieet voor de gisteren nog obese sneeuwpop:[ afbeelding ]
Zet die boom dan weer rechtopquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:38 schreef bitterbal het volgende:
we hebben al de hele ochtend geen stroom omdat er een boom is omgevallen
Hier lijkt de straat goed begaanbaar nu. Ik heb zelfs weer 2 bussen gezien net. De afgelopen dagen zag je die nauwelijksquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier nu ook 5 graden. Straks eens naar de weg kijken in de straat.
gewoon een eng land, ik hoop dat de bevolking inziet bij de midterms wat voor een shitshow ze hebben nuquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:
Moin, gaat lekker in Amerikahet begint nu echt een fascistenland te worden
[ afbeelding ]
mja sneu. Gewoon dood geschotenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:
Moin, gaat lekker in Amerikahet begint nu echt een fascistenland te worden
[ afbeelding ]
ik vind sneu best een understatement eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja sneu. Gewoon dood geschoten
ja dat dacht ik ook nadat ik het had getypt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind sneu best een understatement eigenlijk
Hey mscholquote:
Morguh nattequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |