Jammerquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
Hoop sneeuw alweer weg, heeft flink gedooid vannacht
op de koelkast zetten zodat je em niet ziet ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
zo ziet het modem er uit. Hebben jullie tips hoe ik dat mooier kan maken?
[ afbeelding ]
liefst een metalen danquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had even wat rust nodig, dus ik zit met draadloze oortjes in muziek te luisteren, zegt een collega er zit iets in je oor.
Ja ik luister muziek
- Zonder draadjes?
Dat is dan echt een grote steen als je die oortjes nooit eerder hebt gezien
Ik ging tot ik het letterlijk niet meer omhoog kreeg, dus ja. Is sowieso anders als je voor reps ipv gewicht gaat.quote:
Iedereen heeft ptsd.quote:[..]
Op de weg was het ook extreem rustig. Zeker voor een donderdag.
Wij ook. Lekker spul dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is anderhalve acceptabel?
Ik drink dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit op een kantoor, het is ongekend
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Oven. 200 graden. Geen idee hoeveel minuten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb er nog 3moet alleen nog bedenken hoe ik die morgen dan opwarm, had @:ieniminimuis hier geen handige truc voor?
Is dat niet een beetje koud nu?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Lekker frisse luchtquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje koud nu?
Dit meen je niet ?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie de temperaturen. Ik moet overduidelijk kleding bestellen voor de hond.
-5 overdag is redelijk kledingwaardigquote:
quote:
Volgens buienradar komt er hier zo regen aanquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
Yes het werktquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:50 schreef LTVDK het volgende:
hmm ja. Zou kunnen. Die kabel zie je dan nog welquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
op de koelkast zetten zodat je em niet ziet ?
[..]
liefst een metalen dan![]()
Ja aan zoiets zat ik ook nog te denkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Vorige bewoners hadden een houten ombouw om het modem gemaakt.
Wat heb je nou weer gedaanquote:
Verkopen ze daar geen kabelgootjes?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja. Zou kunnen. Die kabel zie je dan nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |