Nog een geluk danquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
die reden afgelopen dagen wel gewoon.
ik hoor ze zelfs rijden nu
Tweede dag altijd erger.quote:
Is gisteren gebeurd in Rotterdam.quote:
Dotjequote:
Dacht eerst: dat is een flinke spin.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
zo ziet het modem er uit. Hebben jullie tips hoe ik dat mooier kan maken?
[ afbeelding ]
@Lospedrosaquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
er een mooie kast voor zettenquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
en ze hadden geen witte uitvoering?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is nogal hoog plus in die ruimte komt ook de koelkast
blijkbaar niet maar ook mijn fout dat ik er bij het aanschaffen van het internet niet naar heb gevraagdquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ze hadden geen witte uitvoering?
Bij mij meestal in de loop van de dag, maar nooit zo extreemquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tweede dag altijd erger.
Ik had van de week ook geen spierpijn en de tweede dag was het zo erg dat ik er met slapen last van had.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
Moet wel lachen om al die krantenberichten dat het het pekelzout bijna op is en de wissels van de ns niet verwarmd zijn, dit is in 25 jaar niet voorgekomen, dus ook een beetje onzin om daar veel geld aan uit te geven voor die paar dagen sneeuw en vrieskou
Ook dat nogquote:
heeft dit ooit bestaan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
Bestaat Appelsientje pompelmoes niet meer??
Nu tijdelijk weer verkrijgbaar.quote:
Waar? Ik probeer ah en jumboquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu tijdelijk weer verkrijgbaar.
quote:
Ja bestond volgens mij echt jarenquote:
Niet bestelbaar als ik daarop klikquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)ientje-pompelmoentje
Zie het nu pas .quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet bestelbaar als ik daarop klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |