heeft dit ooit bestaan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
Bestaat Appelsientje pompelmoes niet meer??
Nu tijdelijk weer verkrijgbaar.quote:
Waar? Ik probeer ah en jumboquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu tijdelijk weer verkrijgbaar.
quote:
Ja bestond volgens mij echt jarenquote:
Niet bestelbaar als ik daarop klikquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)ientje-pompelmoentje
Zie het nu pas .quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet bestelbaar als ik daarop klik
Hmm, ja, ik haal mijn water e.d. meestal in duitsland daar hebben ze daarvoor nog wel genoeg alternatieven, maar dat zal voor jou wat minder praktisch zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja bestond volgens mij echt jaren![]()
Net als Spa touch zonder prik. Weg. Compleet weg. Ik dronk 2 flessen per dag sinds het bestond. En er is geen flessen-alternatief voor.
0kcal, water met smaak zonder koolzuur.
Is anderhalve acceptabel?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
0kcal, water met smaak zonder koolzuur.
Ga je dan wel hard genoeg?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij meestal in de loop van de dag, maar nooit zo extreem
Op de weg was het ook extreem rustig. Zeker voor een donderdag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:21 schreef Nattekat het volgende:
Het is verrassend niet extreem druk op het station.
Ja, beetje verquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik haal mijn water e.d. meestal in duitsland daar hebben ze daarvoor nog wel genoeg alternatieven, maar dat zal voor jou wat minder praktisch zijn
Ja die neem ik dan idd maar. Ook lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:48 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan @:Moeraskat ?
[ afbeelding ]
Is dat net zo lekker als die spa toch zonder prik?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Is anderhalve acceptabel?
Ik drink dit
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |