ja dat dacht ik ook nadat ik het had getypt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind sneu best een understatement eigenlijk
Hey mscholquote:
Morguh nattequote:
Waarschijnlijk niet, want Amerika great, Amerika first...quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een eng land, ik hoop dat de bevolking inziet bij de midterms wat voor een shitshow ze hebben nu
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie nog sneeuwtroep liggen op de straat.
Ligt nog genoeg hier, ben benieuwd wat het morgen gaat worden, regen of sneeuw!quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie nog sneeuwtroep liggen op de straat.
hier zie ik alleen nog maar + temperaturen, dus het zal wel snel gaanquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt nog genoeg hier, ben benieuwd wat het morgen gaat worden, regen of sneeuw!
Hier vanaf dinsdag +quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier zie ik alleen nog maar + temperaturen, dus het zal wel snel gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lekker, ik bedenk mij net dat ik nog een saucijzen broodje in de koeling heb liggenquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:39 schreef Karzai het volgende:
doe mij maar een croissant of een baguette
ook wel redelijk, straks eens zien hoe ik op werk kom en daarna weer een lang weekend vrijquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholwel redelijk en met jou?
daar ben ik ook een groot liefhebber vanquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik bedenk mij net dat ik nog een saucijzen broodje in de koeling heb liggen
Moet je ver reizen voor je werk??quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ook wel redelijk, straks eens zien hoe ik op werk kom en daarna weer een lang weekend vrij
Ja was bij Ah in de aanbieding 2 halen 1 betalen dacht ikquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar ben ik ook een groot liefhebber van
Ja ik moet ook steeds lachen als ik zie hoeveel ophef er is over dit weer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
Moet wel lachen om al die krantenberichten dat het het pekelzout bijna op is en de wissels van de ns niet verwarmd zijn, dit is in 25 jaar niet voorgekomen, dus ook een beetje onzin om daar veel geld aan uit te geven voor die paar dagen sneeuw en vrieskou
20 tot 30 minuten met fiets of tram, ik denk dat ik nu nog de tram pak, fietsen zal ondanks dooi temperatuur nog geen feestje zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ver reizen voor je werk??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |