quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even wat hippe engelste termen aan elkaar plakken en dan lijkt het net alsof je totally massive longpress fitboy bent
Oh ja, dat zou goed kunnen. Past wel goed in mijn anti counterspell deck.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaat gebanned worden in commander.
Elk deck dat rood speelt gaat dit er in doen en alle interactie uitschakelen.
Ja removal moet meer prominent worden maar je kan er niks mee op de stack. Of je moet een exile target spell hebben maar dit is geen gezonde kaart voor het format.
Zowel niet voor gewone commander als voor cEDH.
Al besproken.quote:
heeft nog wel wat voeten in de aarde om dat resultaat te krijgen:quote:
kennelijk hebben ze het gemistquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen was ineens weer op kantoor
Succes!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
De sneeuw smelt langzamerhand.
Mooi, kan ik de deur weer uit straks.
Afspraak op de toekomstige school van mijn dochter.
Rood was de Republikeinen toch?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die gaat gebanned worden in commander.
Elk deck dat rood speelt gaat dit er in doen en alle interactie uitschakelen.
Maar hoe kunnen we dan onze oefeningen vergelijkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik weet al die namen niet van de oefeningen die ik in de sportschool doe. Vind ik ook niet interessant.
Ja daar werkt het wel voor. In een shell waar ook blauw in zit is dit helemaal absurd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou goed kunnen. Past wel goed in mijn anti counterspell deck.
Straks even een outdoor leveled pace powerhike doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik weet al die namen niet van de oefeningen die ik in de sportschool doe. Vind ik ook niet interessant.
HAHAHAHAHAHA WAT GRAPPIG WEER VAN JE.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks even een outdoor leveled pace powerhike doen
dank je. Is niet zo spannend hoor.quote:
Buiten een rondje lopenquote:
Klinkt sjiek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks even een outdoor leveled pace powerhike doen
Nog niet genoeg anabooltjes op zo te zienquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA WAT GRAPPIG WEER VAN JE.
JE HEBT ZEKER JE LOLBROEK EN GRAPJAS AANGEDAAN VANDAAG.
HAHAHAHAHA.
quote:
quote:
Ik mag niet aan de PEDs van lilakquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet genoeg anabooltjes op zo te zien
Geen zorgen, vanaf 2100 vanavond komt er weer 40-45 cm bijquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is hier de sneeuw langzaam aan het smelten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |