Spreek ergens af en ga lekker met elkaar zoenenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lukt je alleen als ik alvast voor je ga liggen.
Dat is wel boemkoudquote:
wil je mee doen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Spreek ergens af en ga lekker met elkaar zoenen
RIPquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan allemaal doodvriezen dit weekend
Ja, meerdere keren ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij had supernatural helemaal gezien toch?
Wij zijn nu bij seizoen 6 maar ik vind het een beetje stom seizoen tot nu toe
Plottwist: Nieuwe blijkt ook "stuk"quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht. Oude was stuk
denk het wel. volgens mij kwekt het eerst en doet het dan BOEM.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat kouder dan kwekkoud eigenlijk?
Ik zal de cuckstoel klaar zetten voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken om te zien wie bovenop beland.
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht. Oude was stuk
oke, dat hoop ik dan maar want dit seizoen is stomquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren ook![]()
Ja, sommige seizoenen zijn minder, maar het wordt weer beter
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plottwist: Nieuwe blijkt ook "stuk"
Hij blijft meer kg aangeven dan dat er zou moeten zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauwquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag niet meer dingen zeggen als "de hele boel finaal de moeder automatiseren" want dat zou onprofessioneel zijn.
Dat is ook wel representatief na vier dagen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn leidinggevende is net mijn leidinggevende voor 4 werkdagen en ik krijg al een enquete over zijn functioneren. Top.
Vraag chatgpt even om het professioneel te omschrijven. Dan mag het weer wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag niet meer dingen zeggen als "de hele boel finaal de moeder automatiseren" want dat zou onprofessioneel zijn.
Oh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat hebben ze bij mij ook eens geprobeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu moet ik op communicatietraining terwijl de rest van het bedrijf niet op intelligentietraining moet.
Met speedo in een ijswak springen goed voor de bloedsomloopquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan allemaal doodvriezen dit weekend
Ik denk ook niet dat hij bij mij gaat werkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hebben ze bij mij ook eens geprobeerd.
Heeft niet gewerkt
Dat mag hier ook niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En het schijnt ook onprofessioneel te zijn om je collega's als idioten zonder hersencellen te omschrijven.
Terwijl het gewoon de waarheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |