Ja aan zoiets zat ik ook nog te denkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:52 schreef Moeraskat het volgende:
Vorige bewoners hadden een houten ombouw om het modem gemaakt.
Wat heb je nou weer gedaanquote:
Verkopen ze daar geen kabelgootjes?quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja. Zou kunnen. Die kabel zie je dan nog wel
Ik heb al meer mensen gezien die hun hond een jas of kleed hadden aan/om gedaan.quote:
Was te verwachten natuurlijk, de 'rustdag' tussen twee doemdagen dat het dan het gevaarlijkste wordtquote:
Is wel een mode verschijnsel. Wij hebben een naakthondje maar zelfs die is er geen fan van.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al meer mensen gezien die hun hond een jas of kleed hadden aan/om gedaan.
Wel er goed aan gedaan om thuis te blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, de 'rustdag' tussen twee doemdagen dat het dan het gevaarlijkste wordt
Hier staat hier op de grond tussen de banken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:56 schreef mschol het volgende:
mijn wifipunt ligt op een kast, de modem in een rekje met ander IT spul; dat rekje moet ik nog vervangen voor iets beters
De buuf gisteren, gaat haar hond laten trimmen en koopt dan vervolgens een jasje anders heeft hij het zo kooudquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al meer mensen gezien die hun hond een jas of kleed hadden aan/om gedaan.
Nu al zin in de avonturen van Nattekat die straks over het ijs naar huis moetquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel er goed aan gedaan om thuis te blijven.
Mijn straat was bijna onbegaanbaar op de fiets net, kan niet ergerquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al zin in de avonturen van Nattekat die straks over het ijs naar huis moet
Die verwachtte gisterenmiddag na het eerste front ook geen sneeuw meer, maar het heeft toch de hele middag gesneeuwdquote:
Detailsquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verwachtte gisterenmiddag na het eerste front ook geen sneeuw meer, maar het heeft toch de hele middag gesneeuwd
Kan wel hoor, de temperaturen zijn nu weer aan het dalen na de dooi van vannachtquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn straat was bijna onbegaanbaar op de fiets net, kan niet erger
Weet iig dat ik vandaag niet met de auto was weggekomen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een mode verschijnsel. Wij hebben een naakthondje maar zelfs die is er geen fan van.
Dierenmishandelingquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf gisteren, gaat haar hond laten trimmen en koopt dan vervolgens een jasje anders heeft hij het zo kooud
Morgen zijn we de lul.quote:
lekker 150 reps doen met 2 kiloquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ging tot ik het letterlijk niet meer omhoog kreeg, dus ja. Is sowieso anders als je voor reps ipv gewicht gaat.
[..]
Iedereen heeft ptsd.
Hier verwachten ze de rest van de dag 3 graden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan wel hoor, de temperaturen zijn nu weer aan het dalen na de dooi van vannacht
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al zin in de avonturen van Nattekat die straks over het ijs naar huis moet
quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit op een kantoor, het is ongekend
Is toch raar de natuurlijk bescherming weghalen en dan zo stom jasje aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dierenmishandeling
jawel, dus dat zou wel een optie zijn of gewoon zo latenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkopen ze daar geen kabelgootjes?
"Ja maar dat is hip!"quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch raar de natuurlijk bescherming weghalen en dan zo stom jasje aan doen
Lekker strakke regen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Hier nul graden voelt als -5
Zou strak gaan regenen
Morgen zelfde en zaterdag -5
Zou er gewoon een simpel gootje omheen doen, ook minder kans dat iemand dat modem met kabel en al van de muur af trekt omdat die er achter blijft hangenquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel, dus dat zou wel een optie zijn of gewoon zo laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |