Ik heb ook even geroeid jaquote:
Deze is beter imo!quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat net zo lekker als die spa toch zonder prik?
het is vrij hoog dus hoe dat moet gebeuren weet ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er gewoon een simpel gootje omheen doen, ook minder kans dat iemand dat modem met kabel en al van de muur af trekt omdat die er achter blijft hangen
Allemaal cardio!quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook even geroeid ja
Maar dat was meer cardio. Denk ook met iets meer weerstand.
Daarna 2x25x40kg lat pulldown, 2x20x15kg shoulder press en iets nieuws waarvan ik de naam niet onthouden heb (iets dat lijkt op roeien met steun op borst) 2x20x30kg.
Geen idee wat hier staat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook even geroeid ja
Maar dat was meer cardio. Denk ook met iets meer weerstand.
Daarna 2x25x40kg lat pulldown, 2x20x15kg shoulder press en iets nieuws waarvan ik de naam niet onthouden heb (iets dat lijkt op roeien met steun op borst) 2x20x30kg.
Plausibelquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo voelt het waarschijnlijk voor anderen als ik met @:dud0r over MtG aan het praten ben.
Piemelheffen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat.
Dit is geen cardio gek.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal cardio!
Niks hiervan is trouwens armen.
1 schouder oefening en twee rugoefeningen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geen cardio gek.
En klopt ja, was schouders.
Onderschat mensen nietquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is vrij hoog dus hoe dat moet gebeuren weet ik niet
Tis niet alsof er iemand abracadabra spreekt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo voelt het waarschijnlijk voor anderen als ik met @:dud0r over MtG aan het praten ben.
Ja, zag ik. Die gaat vast veel waard worden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Plausibel
Heb je die nieuwe rode kaart gezien?
Vexing susher ofzo?
1R, can't be countered, other spells you control can't be countered and have ward - 2 life.
Absoluut achterlijk dat ze die geprint hebben.
Gewoon even wat hippe engelste termen aan elkaar plakken en dan lijkt het net alsof je totally massive longpress fitboy bentquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat.
het rekje is een badkamermeubel van ikea.. wil het eigenlijk vervangen voor een echte patch kastquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier staat hier op de grond tussen de banken.Maar staat een tafeltje voor dus ziet niemand.
Hip euhhquote:Op donderdag 8 januari 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja maar dat is hip!"
Nee.
Die gaat gebanned worden in commander.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zag ik. Die gaat vast veel waard worden.
Oh dat ziet er wel pro uit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het rekje is een badkamermeubel van ikea.. wil het eigenlijk vervangen voor een echte patch kast
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf gisteren, gaat haar hond laten trimmen en koopt dan vervolgens een jasje anders heeft hij het zo kooud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |