Slim. Dan is het gevaar voorbij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten ja
Gezien ik jou hoogstwaarschijnlijk boven m'n hoofd kan tillen betwijfel ik dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan denk je nog steeds dat je van mij kan winnen en niet onderaan die duim eindigt.
52 resting bpm, you show off.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Terecht ook.
[..]
Oke
Broodjes per minuut.quote:
Ik heb net een punt hazelnootvlaai opquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl jullie over sporten praten, werk ik een taartje naar binnen
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn belangrijkste organen beschermen met een laagje vet
wat voor taartje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl jullie over sporten praten, werk ik een taartje naar binnen
dit klinkt lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net een punt hazelnootvlaai op
Jij had supernatural helemaal gezien toch?quote:
Hazelnootschuimgebakje van de Hoogvliet. Ken hoogstaande bakkunsten, maar het lag gisteren in de super met korting en ik dacht waarom ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor taartje?
[..]
dit klinkt lekker.
[..]
Jij had supernatural helemaal gezien toch?
Wij zijn nu bij seizoen 6 maar ik vind het een beetje stom seizoen tot nu toe
it giet oan!quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Oeh, in het weekend gaat het echt kneiterhard vriezen 's nachts. Het kan wel -15 °C worden.
Ik zit er bovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben ik goed beschermd. Ik ben wel bijna weer onder de 90 kg.
Hazelnootschuim is zo omnomnom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hazelnootschuimgebakje van de Hoogvliet. Ken hoogstaande bakkunsten, maar het lag gisteren in de super met korting en ik dacht waarom ook niet.
Jij bent al moe na 10 seconden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien ik jou hoogstwaarschijnlijk boven m'n hoofd kan tillen betwijfel ik dat.
Jij denkt dat ik meer dan 10 seconden nodig hebtquote:
Jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang kan ik niet naar kantoor gaan voordat mijn baas zegt: Muis moet je niet een keer naar kantoor?
Dat ligt eraan hoe onmisbaar je bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang kan ik niet naar kantoor gaan voordat mijn baas zegt: Muis moet je niet een keer naar kantoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |