Anti control deck.quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen we dan onze oefeningen vergelijken
[..]
Ja daar werkt het wel voor. In een shell waar ook blauw in zit is dit helemaal absurd.
oke kan niet gecountered worden, removal, counter de removal en je kan de counter niet counteren.
Alle interactie is dood. Zonder interactie kan je net zo goed pokemon of lorcana gaan spelen.
hue huequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens punten gescoord bij de baas![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2026 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
1 schouder oefening en twee rugoefeningen.
en alles boven de 15 reps is cardio.
Glad. Eng. Genoeg botten gebroken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar buiten? Door de teamsvergaderingen?
Dat vond ik altijd het fijne van spinnen, je hebt het alleen goed gedaan als je aan het einde uitgeput bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Als je een goede conditie hebt schuift de grens van wat cardio is gewoon op
Had je dat nog dan?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NWS lezen ook niet.
Ik verlies echt mijn vertrouwen in de mensheid door velen daar
Ja maar die zijn er al langer.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anti control deck.![]()
Ik zie ook al wat combo's voorbij komen met die zwarte kaart dat je geen leven kan krijgen en geen kaarten mag pakken, maar 3 levens verliest en vervolgens een kaart gaat tutoren. En dan een andere kaart dat je niet je opponents hun deck niet mogen doorzoeken.
Gewoon gaan en geen smoesjes blijven verzinnenquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef STING het volgende:
Moet nog steeds eindelijk eens op de cross trainer gaan klimmen, maar komt er steeds maar niet van
Mijn chocolade hier is net op gegaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:05 schreef bitterbal het volgende:
die chocolade in mijn koelkast is erg gevaarlijk
Immer kracht trainenquote:
Hoe glad is het daar dan? Ben hier nog geen 1 keer uitgegleden en heb toch meerdere kilometers gelopen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glad. Eng. Genoeg botten gebroken.
raaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:
Zo weet ik ook dat die goudvis uit z'n nek lult.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd het fijne van spinnen, je hebt het alleen goed gedaan als je aan het einde uitgeput bent.
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn chocolade hier is net op gegaan.
[..]
Immer kracht trainen
[..]
Hoe glad is het daar dan? Ben hier nog geen 1 keer uitgegleden en heb toch meerdere kilometers gelopen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:13 schreef STING het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd het fijne van spinnen, je hebt het alleen goed gedaan als je aan het einde uitgeput bent.
Samequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd niet van sporten en vind het stom.
Groetjes
Het zal op zich best meevallen hoor, er lopen genoeg mensen en ik zie nog niemand onderuit gaan. Het is vooral mijn risicobereidheid en die is met dit soort dingen ongeveer nul.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:17 schreef dud0r het volgende:
Hoe glad is het daar dan? Ben hier nog geen 1 keer uitgegleden en heb toch meerdere kilometers gelopen.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo weet ik ook dat die goudvis uit z'n nek lult.
Maar ik snap wel dat alles wat langer duurt dan 5 reps cardio is voor iemand die z'n hartslag nooit boven de 120 brengt.
Terecht ook.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten ja
Okequote:Op donderdag 8 januari 2026 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal op zich best meevallen hoor, er lopen genoeg mensen en ik zie nog niemand onderuit gaan. Het is vooral mijn risicobereidheid en die is met dit soort dingen ongeveer nul.
En dan denk je nog steeds dat je van mij kan winnen en niet onderaan die duim eindigt.quote:
Slim. Dan is het gevaar voorbij.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit er ook over na te denken om het gevaar gewoon op te eten ja
Gezien ik jou hoogstwaarschijnlijk boven m'n hoofd kan tillen betwijfel ik dat.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan denk je nog steeds dat je van mij kan winnen en niet onderaan die duim eindigt.
52 resting bpm, you show off.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Terecht ook.
[..]
Oke
Broodjes per minuut.quote:
Ik heb net een punt hazelnootvlaai opquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl jullie over sporten praten, werk ik een taartje naar binnen
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn belangrijkste organen beschermen met een laagje vet
wat voor taartje?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Terwijl jullie over sporten praten, werk ik een taartje naar binnen
dit klinkt lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net een punt hazelnootvlaai op
Jij had supernatural helemaal gezien toch?quote:
Hazelnootschuimgebakje van de Hoogvliet. Ken hoogstaande bakkunsten, maar het lag gisteren in de super met korting en ik dacht waarom ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor taartje?
[..]
dit klinkt lekker.
[..]
Jij had supernatural helemaal gezien toch?
Wij zijn nu bij seizoen 6 maar ik vind het een beetje stom seizoen tot nu toe
it giet oan!quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Oeh, in het weekend gaat het echt kneiterhard vriezen 's nachts. Het kan wel -15 °C worden.
Ik zit er bovenquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben ik goed beschermd. Ik ben wel bijna weer onder de 90 kg.
Hazelnootschuim is zo omnomnom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hazelnootschuimgebakje van de Hoogvliet. Ken hoogstaande bakkunsten, maar het lag gisteren in de super met korting en ik dacht waarom ook niet.
Jij bent al moe na 10 seconden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien ik jou hoogstwaarschijnlijk boven m'n hoofd kan tillen betwijfel ik dat.
Jij denkt dat ik meer dan 10 seconden nodig hebtquote:
Jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang kan ik niet naar kantoor gaan voordat mijn baas zegt: Muis moet je niet een keer naar kantoor?
Dat ligt eraan hoe onmisbaar je bent.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe lang kan ik niet naar kantoor gaan voordat mijn baas zegt: Muis moet je niet een keer naar kantoor?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Oeh, in het weekend gaat het echt kneiterhard vriezen 's nachts. Het kan wel -15 °C worden.
Goede timingquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze komen morgen een nieuwe cv ketel plaatsen.
Dan zijn ze ook wit.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Bitterballen worden ook bewaard in de diepvries.
Is die stuk? want dat is met dit weer niet heel chillquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze komen morgen een nieuwe cv ketel plaatsen.
Dit is correct en tevens juistquote:
Nee, niet stuk, maar het bedrijf heeft opdracht gekregen van de woningbouw om de cv ketel te vervangen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die stuk? want dat is met dit weer niet heel chill
of eigenlijk heel chill maar niet op de goede manier
[..]
Dit is correct en tevens juist
Klinkt inderdaad fantastisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets leuker dan met 120 mensen in een teams presentatie zitten en het core team gaat discussiëren met elkaar over dingen
Om naar beneden te rollen? Ja, misschien wat optimistisch.quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik meer dan 10 seconden nodig hebt
ja vind het helemaal niet leukquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot begin februari zo koud
totaal niet leuk duh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad fantastisch.
Hoort wel bij de winter.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot begin februari zo koud
Preventief vervangen is altijd beterquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, niet stuk, maar het bedrijf heeft opdracht gekregen van de woningbouw om de cv ketel te vervangen.
klinkt fantastischquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets leuker dan met 120 mensen in een teams presentatie zitten en het core team gaat discussiëren met elkaar over dingen
Nee om jou eraf te tyfen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om naar beneden te rollen? Ja, misschien wat optimistisch.
Alsof er iemand luistert naar hem.quote:
nee ik ga nog een ruime week flink opwarmen voordat ik komquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is @:bitterbal al in Nederland?
Vergeet de zon niet in te pakken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga nog een ruime week flink opwarmen voordat ik kom
Neem alle warmte mee deze kant op.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga nog een ruime week flink opwarmen voordat ik kom
oke hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lukt je alleen als ik alvast voor je ga liggen.
Ja of min TACHTIGquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:49 schreef Recce het volgende:
Spreek ergens af en ga lekker met elkaar zoenenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lukt je alleen als ik alvast voor je ga liggen.
Dat is wel boemkoudquote:
wil je mee doen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Spreek ergens af en ga lekker met elkaar zoenen
RIPquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan allemaal doodvriezen dit weekend
Ja, meerdere keren ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij had supernatural helemaal gezien toch?
Wij zijn nu bij seizoen 6 maar ik vind het een beetje stom seizoen tot nu toe
Plottwist: Nieuwe blijkt ook "stuk"quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht. Oude was stuk
denk het wel. volgens mij kwekt het eerst en doet het dan BOEM.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat kouder dan kwekkoud eigenlijk?
Ik zal de cuckstoel klaar zetten voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken om te zien wie bovenop beland.
Welke heb je gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe weegschaal gekocht. Oude was stuk
oke, dat hoop ik dan maar want dit seizoen is stomquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren ook![]()
Ja, sommige seizoenen zijn minder, maar het wordt weer beter
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plottwist: Nieuwe blijkt ook "stuk"
Hij blijft meer kg aangeven dan dat er zou moeten zijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flauwquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag niet meer dingen zeggen als "de hele boel finaal de moeder automatiseren" want dat zou onprofessioneel zijn.
Dat is ook wel representatief na vier dagen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn leidinggevende is net mijn leidinggevende voor 4 werkdagen en ik krijg al een enquete over zijn functioneren. Top.
Vraag chatgpt even om het professioneel te omschrijven. Dan mag het weer wel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mag niet meer dingen zeggen als "de hele boel finaal de moeder automatiseren" want dat zou onprofessioneel zijn.
Oh.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat hebben ze bij mij ook eens geprobeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu moet ik op communicatietraining terwijl de rest van het bedrijf niet op intelligentietraining moet.
Met speedo in een ijswak springen goed voor de bloedsomloopquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk ook niet dat hij bij mij gaat werkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hebben ze bij mij ook eens geprobeerd.
Heeft niet gewerkt
Dat mag hier ook niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En het schijnt ook onprofessioneel te zijn om je collega's als idioten zonder hersencellen te omschrijven.
Terwijl het gewoon de waarheid is.
Ik ben al een Fries.quote:Op donderdag 8 januari 2026 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |