SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ligt eraan waar. Bij een overheidsinstantie vind ik geen probleem, of een bureau dat een visum regelt. Bij een hotel in Rusland, ja daar voelde ik me niet helemaal prettig bijquote:
Ik ga je meteen inschrijven voor het volgende seizoen.quote:
Ooit een hotel gehad in San Francisco en die wilde m'n paspoort en creditcard houden tot ik vertrok.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Bij een overheidsinstantie vind ik geen probleem, of een bureau dat een visum regelt. Bij een hotel in Rusland, ja daar voelde ik me niet helemaal prettig bij
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situatiesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe ziet je ideale kandidaat eruit en welke eigenschappen moet hij hebben?
Moeten we wegstrepen wat niet van toepassing is?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situaties
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situaties
Ik mis 'six pack' in het rijtje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten we wegstrepen wat niet van toepassing is?
Dit heb je standaard ergens staan en kan je zo copy pasten voor je dating profiel of nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chat gpt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]schud je dat zomaar uit je mouw?
En hoezo betrouwbaar in verschillende situaties? is gewoon betrouwbaar niet voldoende
Moest in de VS ook wel eens m'n paspoort afgeven, maar dat was dan als minderjarige tijdens summerschool. Dan was die school verantwoordelijk voor je en wilde niet dat je ineens vertrok ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ooit een hotel gehad in San Francisco en die wilde m'n paspoort en creditcard houden tot ik vertrok.
Dacht het niet he.
Ik denk dat ze AI gevraagd heeft naar de ontbrekende karaktereigenschappen van alle mannen waar ze tot nu toe voor is gevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]schud je dat zomaar uit je mouw?
En hoezo betrouwbaar in verschillende situaties? is gewoon betrouwbaar niet voldoende
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze AI gevraagd heeft naar de ontbrekende karaktereigenschappen van alle mannen waar ze tot nu toe voor is gevallen.
Vaak zijn ze daar niet zo moeilijk en accepteren ze een rijbewijs ook wel, zeker in de wat toeristischer gebiedenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest in de VS ook wel eens m'n paspoort afgeven, maar dat was dan als minderjarige tijdens summerschool. Dan was die school verantwoordelijk voor je en wilde niet dat je ineens vertrok ofzo denk ik.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Het bollendak gaat vanaf nu de poffertjespan heten begrijp ik?
Ik heb goed onthouden wat je allemaal hebt verteld als je hier weer eens je hart uitstortte. Oprechte interesse.quote:
als minderjarige tijdens summerschool?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zijn ze daar niet zo moeilijk en accepteren ze een rijbewijs ook wel, zeker in de wat toeristischer gebieden
Lange nek?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Gezonde uitstraling, verzorgde huid, heldere ogen, goede lichaamshouding, symmetrisch gezicht, sterke kaaklijn, volle lippen, verzorgd haar, natuurlijke glimlach, rechte tanden, fitte uitstraling, goede spierdefinitie, slanke bouw, sterke schouders, soepele bewegingen, lange nek, elegante handen, stevige grip, rechte rug, energieke houding, gezonde teint, verzorgde nagels, goede motoriek, fysieke balans, uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid, lichaamsbewustzijn
met deze info kunnen jullie wel kandidaten vinden toch
Ook hier ontbreekt die six-pack. En de FOK! pener.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Gezonde uitstraling, verzorgde huid, heldere ogen, goede lichaamshouding, symmetrisch gezicht, sterke kaaklijn, volle lippen, verzorgd haar, natuurlijke glimlach, rechte tanden, fitte uitstraling, goede spierdefinitie, slanke bouw, sterke schouders, soepele bewegingen, lange nek, elegante handen, stevige grip, rechte rug, energieke houding, gezonde teint, verzorgde nagels, goede motoriek, fysieke balans, uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid, lichaamsbewustzijn
moet passen bij de 2meter lengtequote:
Had alleen een rijbewijs uit Legoland toenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als minderjarige tijdens summerschool?
die accepteerden ze vast nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had alleen een rijbewijs uit Legoland toen
zal het tegen chatgpt zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
1x betrouwbaar noemen is wat mij betreft genoeg en is overkoepelend over die andere betrouwbaar-dingen
Kan er wel eentje printenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
en dat de kandidaten dan komen. En hoe ze dan met mij een dag op het strand liggen omdat ik geen werkvergunning heb en niet mag werken
Nee je moet ze in je verhuurhuis de tuin laten doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
en dat de kandidaten dan komen. En hoe ze dan met mij een dag op het strand liggen omdat ik geen werkvergunning heb en niet mag werken
mag ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee je moet ze in je verhuurhuis de tuin laten doen
Wat is een natuurlijk glimlach? En wanneer heeft iemand een fitte uitstraling?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Je moet wel dates organiseren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
ja naar het strand en crispy pork etenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is een natuurlijk glimlach? En wanneer heeft iemand een fitte uitstraling?
Goede spierdefinitie en slanke bouw klinkt als iets wat niet samengaat, zeker met die sterke schouders. WIl je nu slank of gespierd????
Verwarrend dit
[..]
Je moet wel dates organiseren.
mag ook niet .quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je betaald ze niet. Gewoon gratis klusjes voor je aandacht, duh.
Klinkt als goeje datesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja naar het strand en crispy pork eten
He? Maar ik mag ook niet een keer je scooter wassen ofzo, gewoon voor de leuk? Of onkruid plukken omdat ik daar toevallig toch slaap?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ook niet .
zelfs voor vrijwilligerswerk heb je een werkvergunning nodig
Daar kan ik me nog wel in vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest in de VS ook wel eens m'n paspoort afgeven, maar dat was dan als minderjarige tijdens summerschool. Dan was die school verantwoordelijk voor je en wilde niet dat je ineens vertrok ofzo denk ik.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
zoals die in de efteling?quote:
slank en gespierd. 60 kilo met een vetpercentage van onder de 10% ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is een natuurlijk glimlach? En wanneer heeft iemand een fitte uitstraling?
Goede spierdefinitie en slanke bouw klinkt als iets wat niet samengaat, zeker met die sterke schouders. WIl je nu slank of gespierd????
Verwarrend dit
[..]
Je moet wel dates organiseren.
+1quote:
Gewoon dikke tieten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
crispy pork eten blijven ze niet slank vanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja naar het strand en crispy pork eten
Inleverenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog een doos van 400 gram after eight bedenk ik me net
En die lekkere Verkade repen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Inmiddels is het geen 400 gram meequote:
Dus je joktquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Nee want toen ik de doos net openmaakte was het nog wel 400 gramquote:
Had ik laatst ook. Heel raarquote:
ze willen ons postgedrag beperken!quote:
ja daar heb ik het wel vaker maar dat is een beveiligingsmaatregelquote:
Of een teken dat je genoeg hebt gedaan die dag en mag afsluitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:45 schreef dud0r het volgende:
ja daar heb ik het wel vaker maar dat is een beveiligingsmaatregel
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, ik kan zelf mijn jas weer aantrekken, morgen naar de bios dus. Als ik niet op m'n muil ga. Zouden ze me de afgelopen zes weken gemist hebben?
ik kan ze wel even bellen om te vertellen dat ze je morgen even moeten zeggen dat ze je gemist hebben. als je dat een prettig gevoel geeftquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, ik kan zelf mijn jas weer aantrekken, morgen naar de bios dus. Als ik niet op m'n muil ga. Zouden ze me de afgelopen zes weken gemist hebben?
wel fijn dat het vaak aan het begin van de dag is dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een teken dat je genoeg hebt gedaan die dag en mag afsluiten
Je hoort het @Nattekatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Als @:nattekat honderd procent zeker weet dat ie mee wil, kan ik misschien het restaurant nog mailen.
Maar iedereen moet wel echt weten dat ie komt, want als je te laat dingen wijzigt moet je gewoon dokken.
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Zou nog heel even de gladdigheid afwachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Die Israëliërs nemen nu heel Europa over.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:56 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips volgens mij tript HBO hem.
[ afbeelding ]
Zestig meter lopen moet toch nog wel lukkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou nog heel even de gladdigheid afwachten
Nou je hebt maar 10cm nodig om uit te glijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zestig meter lopen moet toch nog wel lukken
CherrySlipsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou je hebt maar 10cm nodig om uit te glijden
dit is de hebreeuwse versie waar ze een golem gaan verslaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:56 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips volgens mij tript HBO hem.
[ afbeelding ]
jij kan dat, ik heb vertrouwen in je.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zestig meter lopen moet toch nog wel lukken
moest lachenquote:
Komt wel hard aan dat ene blik bierquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
PicnicNou overleef ik hety wel tot het weekend
![]()
Beetje jammer dat er 1 pak koffie en 1 blik bier kapot waren maar okee. Die koffie kieper ik gelijk wel in de bus en dat bier maak ik ook wel even meteen opHet lkek zat ook vrij hoog dus het is ook niet zo dat alles onder zit of zo.
ik moet nog even aan mijn nieuwe toetsenbord wennenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt wel hard aan dat ene blik bier
Mss wat bier overheen gooien zodat het ook weer plakt zoals het oudequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet nog even aan mijn nieuwe toetsenbord wennen
Zal wat bier over jou gooien en je HONTquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss wat bier overheen gooien zodat het ook weer plakt zoals het oude
Lobotomie?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keur alcoholisme bij andere mensen niet af, want ik ga a.s. zondag voor het Kennedy pakket.
Viespeukquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Nee nee, dat moet hij delen. Da's lekker.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee, dat moet hij delen. Da's lekker.
Ook delen.quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keur alcoholisme bij andere mensen niet af, want ik ga a.s. zondag voor het Kennedy pakket.
die chocolade kokos? die is wel omnomnom jaquote:
HIMYMquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogelijke betekenissen:
Postzegel/Munt pakket: Een geschenkverpakking met verschillende postzegels of munten van John F. Kennedy, populair bij verzamelaars.
"How I Met Your Mother" (HIMYM): Een terugkerende grap over een bestelling van non-alcoholische dranken die Linus "The Kennedy Package" noemt, omdat de moeder van een personage deze altijd bestelde.
Historische documenten: Soms gebruikt als verwijzing naar de vele geheime documenten die vrijkomen over de moord op JFK, die door de Amerikaanse overheid worden gepubliceerd.
ik hoop dat je genoeg flessen wijn in huis hebt gehaald dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet een slok wijn nemen elke keer als ik het over mijn hond heb a.s. zondag.
U kunt een weddenschap starten over hoeveel wijn het wordt.
hahahahhahahahahahahahahahhahahaahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet een slok wijn nemen elke keer als ik het over mijn hond heb a.s. zondag.
denk dat we rond een uur of 12.00 de ambulance moeten bellen zodat haar maag leeggepompt kan worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhahahahahahahahahahhahahaahahahaha
jij wordt ladderzat
Een Ambar alertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat we rond een uur of 12.00 de ambulance moeten bellen zodat haar maag leeggepompt kan worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
woah, gaan we meeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zondag in Uutje. En ik kan het best niet over mijn hond hebben
rijst, groenten, kip, woksaus.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verkiezingsposter. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
Kom je ook naar de top 2000 meet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah, gaan we meeten?
[..]
rijst, groenten, kip, woksaus.
u lijkt verbaasd te zijn.quote:
Ik zit hier nu aan vast he?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:54 schreef dud0r het volgende:
Je hoort het @NattekatJe wordt dus gewoon verwacht. DM gerrie even dat je komt.
oh nee, ik heb helemaal niks met de top 2000.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je ook naar de top 2000 meet?
Karaokequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je ook naar de top 2000 meet?
Dat eerste boeit niet. Gewoon langskomen. Kun je even foto's zien van Ambar enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh nee, ik heb helemaal niks met de top 2000.
maar ik ben wel in UUUUUUUUU zondag
alleen als ik een knuffel van jou krijgquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat eerste boeit niet. Gewoon langskomen. Kun je even foto's zien van Ambar enzo
niemand had dit verwacht. niemand.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen dm ontvangen.
oh die kun je best krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik een knuffel van jou krijg
[..]
niemand had dit verwacht. niemand.
quote:
sjaak afhaak stuurt gewoon al geen DM naar CLquote:
Beetje eng wel natuurlijk een een DM naar een meisje te sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
sjaak afhaak stuurt gewoon al geen DM naar CL
dit is inderdaad wel waar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje eng wel natuurlijk een een DM naar een meisje te sturen
Niet zomaar een meisjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje eng wel natuurlijk een een DM naar een meisje te sturen
omdat ik niet zo mooi kan zingen, als ik in de auto mee zing dan loopt dino al te klagen dat het verschrikkelijk is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:24 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet waarom mensen karaoke niet leuk vinden.
een van de leukste meisjes uit de KSCquote:
Boeiend het is geen zangwedstrijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ik niet zo mooi kan zingen, als ik in de auto mee zing dan loopt dino al te klagen dat het verschrikkelijk is.
Dat ga ik dan niet doen in een kroeg vol mensen.
Een van de?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
een van de leukste meisjes uit de KSC
Ja maak het nog spannender voor die knulquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een van de?
CL is sowieso de leukste
ALLES IS EEN WEDSTRIJD!quote:
Nee nee, ik wil geen van de dames hier zich minder laten voelen ten opzichte van een ander. Dus één van de leukste.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een van de?
CL is sowieso de leukste
Maar stiekem weten we wel beter.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ALLES IS EEN WEDSTRIJD!
[..]
Nee nee, ik wil geen van de dames hier zich minder laten voelen ten opzichte van een ander. Dus één van de leukste.
hij zit straks met knikkende knieen en trillende vingers achter zijn laptopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maak het nog spannender voor die knul
sssstttttquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar stiekem weten we wel beter.
Oh dat is wel lief.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ALLES IS EEN WEDSTRIJD!
[..]
Nee nee, ik wil geen van de dames hier zich minder laten voelen ten opzichte van een ander. Dus één van de leukste.
@liesje1979 vindt karaoke geweldigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:24 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet waarom mensen karaoke niet leuk vinden.
ik ben dan ook immer lief.quote:
Ergens tussen vandaag en ooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik weet de datum nog niet eens
21 februariquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
je kan m'n naam niet eens spellen vetnek.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh dudor de broekjesglijer is weer bezig
wel waar, die is je gewoon verteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
echt he.quote:
woah.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en ooit.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
wel waar, die is je gewoon verteld.
Heeft Ama gezegd.
Ja nu moet je.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrek, dat is de datum dat ik kan
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?quote:
is dat een vraag of een statement?quote:
ja hij was vergeten zich op te geven.. en toen hij wilde opgeven was de tijd van opgave al voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?
Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat een vraag of een statement?
er staat heen vraagteken maar ook geen punt
‘Vergeten’quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij was vergeten zich op te geven.. en toen hij wilde opgeven was de tijd van opgave al voorbij
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrek, dat is de datum dat ik kan
quote:
zou ik ook zeggenquote:
je zegt net dat je zondag in UUUUU een meet hebt.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?
jaquote:
Dat is geen meet zondag. Dat is gezellig samen zijn met vrienden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik ook zeggen
[..]
je zegt net dat je zondag in UUUUU een meet hebt.
ik ben zo in de war nu.
[..]
Ja.
Dan wil hij gewoon niet. Wat prima is tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
we weten dat hij nu ook gaat vergeten om CL te DMen
Ja even een tussendoortje totdat straks code oranje wordt afgekondigd en die daar weer over verder kan gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ooooh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen meet zondag. Dat is gezellig samen zijn met vrienden.
Het is ook nog gigantisch in de buurt zie ik nu.quote:
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan wil hij gewoon niet. Wat prima is toch
Moge het duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ooooh.
Dus wij zijn je vrienden niet. Duidelijk.
Ik geloof het pas als je er bentquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook nog gigantisch in de buurt zie ik nu.
Ik heb echt geen smoesjes meer
Dan heb ik geen vrienden want ik doe geen karaokequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moge het duidelijk zijn.
Vrienden gaan samen karaoke doen
hij gaat morgen ook de weg niet op ondanks zijn belofte... dus reken maar nergens opquote:
Denk dat ik door gemaskerde mannen word ontvoerd als ik die dm heb gestuurd en toch niet wil gaan.quote:
ik kan schrijven, dus ik schrijf het vast op m'n buik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij gaat morgen ook de weg niet op ondanks zijn belofte... dus reken maar nergens op
Het is toch niet in Tillyquote:
Dat is andersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij gaat morgen ook de weg niet op ondanks zijn belofte... dus reken maar nergens op
Als je die dm gestuurd hebt en je komt alsnog niet sturen we een incassobureau achter je aan voor de kosten die het restaurant doorrekent.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik door gemaskerde mannen word ontvoerd als ik die dm heb gestuurd en toch niet wil gaan.
Nee, wat heeft dat ermee te maken?quote:
Of ik word gewoon meegenomen door gemaskerde mannen die me in een helicopter naar Woerden ontvoeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je die dm gestuurd hebt en je komt alsnog niet sturen we een incassobureau achter je aan voor de kosten die het restaurant doorrekent.
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vrienden want ik doe geen karaoke
'Je bent er'quote:
geldt die uitspraak nog?quote:
Wie wat waar komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom als @:TheStigsDutchCousin ook komt
Het is geen excuus, maar wel een anker om te gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:
hij heeft een nieuwe excuustruus gevonden
Misschien kun je met me meerijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil best komen die dag, alleen niet in Woerden
Oh is die dan al? Lijkt me wel leuk jaquote:
Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vrienden want ik doe geen karaoke
waar?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
Stiekem hoop ik dat Moeraskat ook komt als verrassingsgast zodat ik kan zien hoe schattig ze is
Volgens mij is het nog steeds de officiële sloganquote:
je zou toch denken dat ze inmiddels de grap wel te boven zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds de officiële slogan
oh ja die stomme slogan van ze.quote:
eeeeeeeeeeeeeeeen daar is het eerste smoesje alweer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom als @:TheStigsDutchCousin ook komt
Tja, je bent er ...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ze inmiddels de grap wel te boven zijn
Ik maakte een vunzig grapje sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je met me meerijden.
Na het vraagteken is ook de e toets op mijn toetsenbord kapot aan het gaan, erg spijtig.quote:
Mss kun je het oude toetsenbord van Fles overnemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het vraagteken is ook de e toets op mijn toetsenbord kapot aan het gaan, erg spijtig.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef dud0r het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeen daar is het eerste smoesje alweer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Het is geen excuus, maar wel een anker om te gaan
Dan moet je wel de huehue vermelden, ik wilde hem al niet inkoppen omdat 'ie te makkelijk wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maakte een vunzig grapje sorry.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
u riep?quote:
bij 1 van mijn 3 laptops is de n kapot. dat is irritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het vraagteken is ook de e toets op mijn toetsenbord kapot aan het gaan, erg spijtig.
nou ja zegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je verwacht het niet van die muisquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh is die dan al? Lijkt me wel leuk ja
nee ik dacht dat ze een net en vroom meisje was.quote:
Yeah surequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik dacht dat ze een net en vroom meisje was.
Moet je op tijd een DM sturen he.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Cherrylips dikke kans dat ik ook kom
quote:
nee zo werkt het niet na de aanmelddatumquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kun je nog steeds vunzige grapjes makenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mannen en seks afgezworen, alleen nog maar knuffelen met de hond.
een uur van te voren dm sturen, ik wil ook mee.quote:
Altijd proberen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet na de aanmelddatum
Lilak en ik zijn er ook gewoon baklapquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat wordt weer gezellig. @:Ama @:koen66 @:cherrylips en ik in Woerden en de rest Sjaak Staak Verzaak Afhaak thuis met de grote kwaak. Losers!
ik ben geschokt. geschokt zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je nog steeds vunzige grapjes maken
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:47 schreef CherryLips het volgende:
ziehierdehoepelwaardiekatdoormoetspringen
Als ik me niet vergis is het de grootste partij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]Van welke partij? En is dat een grote partij?
Ja dat zagen we in Scheveningenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak en ik zijn er ook gewoon baklap
ja want 1 meet staat gelijk aan alle toekomstige meets.quote:
Ik heb helemaal geen grote kwaak. Ben ik dan een loser of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat wordt weer gezellig. @:Ama @:koen66 @:cherrylips en ik in Woerden en de rest Sjaak Staak Verzaak Afhaak thuis met de grote kwaak. Losers!
Jij bent nooit een loserquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen grote kwaak. Ben ik dan een loser of niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is heel aardig van je, maar ik wacht het oordeel van de grote Fles even af.
Leuk, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het restaurant twee keer per week mail met wijzigingenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna of je verstand hebt gekregen de afgelopen 2 dagen. Wauw. Ik ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje morgenochtend.
Ja, ik blijf thuis. Helaas Nizno.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje morgenochtend.
Ja, ik blijf thuis. Helaas Nizno.
quote:
Ja, denk dat ik straks nog even naar se super gaquote:
dit stuk ook echtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een plek gereserveerd op kantoor morgen
Gewoon vroeg opstaan om de sneeuw des doods voor te zijn.
Dit jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:12 schreef essnhills het volgende:
Of komt morgen de sneeuw des doods en vrijdagen the day after tomorrow taferelen?
gebruiken ze ook wel geloof ik. Oud woord. Archaïsme. Okee gebruiken doen ze het niet meer maar het bestaat welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:13 schreef essnhills het volgende:
Hoezo gebruiken ze overmorrow niet in het Engels ook. Veel handiger dan the day after tomorrow
Het is gewoon een bestaand woordquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:13 schreef essnhills het volgende:
Hoezo gebruiken ze overmorrow niet in het Engels ook. Veel handiger dan the day after tomorrow
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebruiken ze ook wel geloof ik. Oud woord. Archaïsme. Okee gebruiken doen ze het niet meer maar het bestaat wel
hadden in t vliegtuig eens de mogelijkheid om 3 afleveringen van aircrash investigation te kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb die film in het vliegtuig gekeken.
Beste moment voor rampenfilms. Tijdens het vliegen
Waarom niet "Seconds before disaster"?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hadden in t vliegtuig eens de mogelijkheid om 3 afleveringen van aircrash investigation te kijken.
Ereyesterday ook zo'n mooi woordquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Overmorrow is an archaic but legitimate English word meaning the day after tomorrow, functioning as both a noun and an adverb, much like "yesterday" (the day before) but for the future, though it's rarely used in modern speech, often replaced by "the day after tomorrow" or its counterpart, "ereyesterday," for the day before yesterday.
Nou zo realistisch is die film niet dus ik zou bij die film niet zo bang zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb die laatste Matrix en Jurassic World: Dominion gekeken op weg naar Californië. Ook wel twee rampenfilms.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef essnhills het volgende:
Engelsen hebben zo lang zo veel op het onderwijs bezuinigd dat ze nu alleen nog Simple English begrijpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ereyesterday ook zo'n mooi woord
Rare Engelsen
Wij gebruiken die woorden vet vaak en zij allemaal zo omslachtig
Dat geldt voor wel meer van die rampenfilmsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo realistisch is die film niet dus ik zou bij die film niet zo bang zijn.
Toen ik jong was heb ik Jurassic Park gekeken. HET KAN DUS WELquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo realistisch is die film niet dus ik zou bij die film niet zo bang zijn.
English Simplified is gewoon USA-iaans?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Engelsen hebben zo lang zo veel op het onderwijs bezuinigd dat ze nu alleen nog Simple English begrijpen.
Kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer van die rampenfilms
omdat die er niet tussen stondquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet "Seconds before disaster"?
Woahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vannacht gaat het los.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
Sneeuw mag snel wel gaan smelten, ik heb hier een hele vervelende kat nu.
Helaasch, morgen dus sneeuw des doods en vrijdag overmorrow taferelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
Sneeuw mag snel wel gaan smelten, ik heb hier een hele vervelende kat nu.
Zekerquote:
ik moet nog even kijken welk prutje er bij de rijst komtquote:
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:24 schreef essnhills het volgende:
Scheelt ook wel dat ik nergens heen hoef natuurlijk
als we nog leven na de storm des doods en overmorrow dan doe je maar dubbele stapjes op een dag om in te halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinken![]()
Alleen de stapjes. Nou ja het is wat het is. Volgende week maar weer zien
dat is niet echt genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als we nog leven na de storm des doods en overmorrow dan doe je maar dubbele stapjes op een dag om in te halen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinken![]()
Alleen de stapjes. Nou ja het is wat het is. Volgende week maar weer zien
het jaar is net 6 dagen oud... niet zo dramatisch doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is niet echt genoeg![]()
Ik ben al het hele jaar aan het knokken om te voorkomen dat de achterstand op het doelschema groter wordt dan de prestatie zelf
Ja, laat ook maar iddquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het jaar is net 6 dagen oud... niet zo dramatisch doen
gewoon je doelen voor dit jaar maken en realistisch maken.quote:
Ik wil dit jaar wel 10.000 stappen per dag gemiddeld maken. Maar als dit soort juinenweer nog lang duurt, en ik sta bijvoorbeeld 1 maart 250k of 300k stappen achter op het doelschema, dan loop ik de rest van het jaar achter de feiten aan en daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan kan het jaar effectief wel de kachel in. Ik kan namelijk niet 5 maanden aan een stuk 12-13k per dag lopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon je doelen voor dit jaar maken en realistisch maken.
Loopband kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar wel 10.000 stappen per dag gemiddeld maken. Maar als dit soort juinenweer nog lang duurt, en ik sta bijvoorbeeld 1 maart 250k of 300k stappen achter op het doelschema, dan loop ik de rest van het jkaar achter de feiten aan en daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan kan het jaar effectief wel de kachel in. Ik kan namelijk niet 5 maanden aan een stuk 12-13k per dag lopen.
Nee kan niet. Daar vind je geen muntjes.quote:
ook een oplossing inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |