nee zo werkt het niet na de aanmelddatumquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Cherrylips dikke kans dat ik ook kom
Kun je nog steeds vunzige grapjes makenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mannen en seks afgezworen, alleen nog maar knuffelen met de hond.
een uur van te voren dm sturen, ik wil ook mee.quote:
Altijd proberen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet na de aanmelddatum
Lilak en ik zijn er ook gewoon baklapquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat wordt weer gezellig. @:Ama @:koen66 @:cherrylips en ik in Woerden en de rest Sjaak Staak Verzaak Afhaak thuis met de grote kwaak. Losers!
ik ben geschokt. geschokt zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je nog steeds vunzige grapjes maken
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:47 schreef CherryLips het volgende:
ziehierdehoepelwaardiekatdoormoetspringen
Als ik me niet vergis is het de grootste partij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]Van welke partij? En is dat een grote partij?
Ja dat zagen we in Scheveningenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak en ik zijn er ook gewoon baklap
ja want 1 meet staat gelijk aan alle toekomstige meets.quote:
Ik heb helemaal geen grote kwaak. Ben ik dan een loser of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat wordt weer gezellig. @:Ama @:koen66 @:cherrylips en ik in Woerden en de rest Sjaak Staak Verzaak Afhaak thuis met de grote kwaak. Losers!
Jij bent nooit een loserquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen grote kwaak. Ben ik dan een loser of niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is heel aardig van je, maar ik wacht het oordeel van de grote Fles even af.
Leuk, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het restaurant twee keer per week mail met wijzigingenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Cherrylips dikke kans dat ik ook kom
Bijna of je verstand hebt gekregen de afgelopen 2 dagen. Wauw. Ik ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje morgenochtend.
Ja, ik blijf thuis. Helaas Nizno.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje morgenochtend.
Ja, ik blijf thuis. Helaas Nizno.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |