Viespeukquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog een doos van 400 gram after eight bedenk ik me net
Nee nee, dat moet hij delen. Da's lekker.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee, dat moet hij delen. Da's lekker.
Ook delen.quote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keur alcoholisme bij andere mensen niet af, want ik ga a.s. zondag voor het Kennedy pakket.
die chocolade kokos? die is wel omnomnom jaquote:
HIMYMquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogelijke betekenissen:
Postzegel/Munt pakket: Een geschenkverpakking met verschillende postzegels of munten van John F. Kennedy, populair bij verzamelaars.
"How I Met Your Mother" (HIMYM): Een terugkerende grap over een bestelling van non-alcoholische dranken die Linus "The Kennedy Package" noemt, omdat de moeder van een personage deze altijd bestelde.
Historische documenten: Soms gebruikt als verwijzing naar de vele geheime documenten die vrijkomen over de moord op JFK, die door de Amerikaanse overheid worden gepubliceerd.
ik hoop dat je genoeg flessen wijn in huis hebt gehaald dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet een slok wijn nemen elke keer als ik het over mijn hond heb a.s. zondag.
U kunt een weddenschap starten over hoeveel wijn het wordt.
hahahahhahahahahahahahahahhahahaahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik moet een slok wijn nemen elke keer als ik het over mijn hond heb a.s. zondag.
denk dat we rond een uur of 12.00 de ambulance moeten bellen zodat haar maag leeggepompt kan worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahhahahahahahahahahahhahahaahahahaha
jij wordt ladderzat
Een Ambar alertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat we rond een uur of 12.00 de ambulance moeten bellen zodat haar maag leeggepompt kan worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situaties
woah, gaan we meeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zondag in Uutje. En ik kan het best niet over mijn hond hebben
rijst, groenten, kip, woksaus.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verkiezingsposter. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
Kom je ook naar de top 2000 meet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah, gaan we meeten?
[..]
rijst, groenten, kip, woksaus.
u lijkt verbaasd te zijn.quote:
Ik zit hier nu aan vast he?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:54 schreef dud0r het volgende:
Je hoort het @NattekatJe wordt dus gewoon verwacht. DM gerrie even dat je komt.
oh nee, ik heb helemaal niks met de top 2000.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kom je ook naar de top 2000 meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |