Ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vrienden want ik doe geen karaoke
waar?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:41 schreef dud0r het volgende:
Stiekem hoop ik dat Moeraskat ook komt als verrassingsgast zodat ik kan zien hoe schattig ze is
Volgens mij is het nog steeds de officiële sloganquote:
je zou toch denken dat ze inmiddels de grap wel te boven zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds de officiële slogan
oh ja die stomme slogan van ze.quote:
eeeeeeeeeeeeeeeen daar is het eerste smoesje alweer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom als @:TheStigsDutchCousin ook komt
Tja, je bent er ...quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ze inmiddels de grap wel te boven zijn
Ik maakte een vunzig grapje sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je met me meerijden.
Na het vraagteken is ook de e toets op mijn toetsenbord kapot aan het gaan, erg spijtig.quote:
Mss kun je het oude toetsenbord van Fles overnemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het vraagteken is ook de e toets op mijn toetsenbord kapot aan het gaan, erg spijtig.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef dud0r het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeen daar is het eerste smoesje alweer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Het is geen excuus, maar wel een anker om te gaan
Dan moet je wel de huehue vermelden, ik wilde hem al niet inkoppen omdat 'ie te makkelijk wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maakte een vunzig grapje sorry.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
u riep?quote:
bij 1 van mijn 3 laptops is de n kapot. dat is irritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na het vraagteken is ook de e toets op mijn toetsenbord kapot aan het gaan, erg spijtig.
nou ja zegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je verwacht het niet van die muisquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh is die dan al? Lijkt me wel leuk ja
nee ik dacht dat ze een net en vroom meisje was.quote:
Yeah surequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik dacht dat ze een net en vroom meisje was.
Moet je op tijd een DM sturen he.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:Cherrylips dikke kans dat ik ook kom
quote:
nee zo werkt het niet na de aanmelddatumquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kun je nog steeds vunzige grapjes makenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mannen en seks afgezworen, alleen nog maar knuffelen met de hond.
een uur van te voren dm sturen, ik wil ook mee.quote:
Altijd proberen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee zo werkt het niet na de aanmelddatum
Lilak en ik zijn er ook gewoon baklapquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat wordt weer gezellig. @:Ama @:koen66 @:cherrylips en ik in Woerden en de rest Sjaak Staak Verzaak Afhaak thuis met de grote kwaak. Losers!
ik ben geschokt. geschokt zeg ik je!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je nog steeds vunzige grapjes maken
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:47 schreef CherryLips het volgende:
ziehierdehoepelwaardiekatdoormoetspringen
Als ik me niet vergis is het de grootste partij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]Van welke partij? En is dat een grote partij?
Ja dat zagen we in Scheveningenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak en ik zijn er ook gewoon baklap
ja want 1 meet staat gelijk aan alle toekomstige meets.quote:
Ik heb helemaal geen grote kwaak. Ben ik dan een loser of niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dat wordt weer gezellig. @:Ama @:koen66 @:cherrylips en ik in Woerden en de rest Sjaak Staak Verzaak Afhaak thuis met de grote kwaak. Losers!
Jij bent nooit een loserquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen grote kwaak. Ben ik dan een loser of niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is heel aardig van je, maar ik wacht het oordeel van de grote Fles even af.
Leuk, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat ik het restaurant twee keer per week mail met wijzigingenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna of je verstand hebt gekregen de afgelopen 2 dagen. Wauw. Ik ben onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje morgenochtend.
Ja, ik blijf thuis. Helaas Nizno.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:08 schreef Nattekat het volgende:
Code oranje morgenochtend.
Ja, ik blijf thuis. Helaas Nizno.
quote:
Ja, denk dat ik straks nog even naar se super gaquote:
dit stuk ook echtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een plek gereserveerd op kantoor morgen
Gewoon vroeg opstaan om de sneeuw des doods voor te zijn.
Dit jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:12 schreef essnhills het volgende:
Of komt morgen de sneeuw des doods en vrijdagen the day after tomorrow taferelen?
gebruiken ze ook wel geloof ik. Oud woord. Archaïsme. Okee gebruiken doen ze het niet meer maar het bestaat welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:13 schreef essnhills het volgende:
Hoezo gebruiken ze overmorrow niet in het Engels ook. Veel handiger dan the day after tomorrow
Het is gewoon een bestaand woordquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:13 schreef essnhills het volgende:
Hoezo gebruiken ze overmorrow niet in het Engels ook. Veel handiger dan the day after tomorrow
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gebruiken ze ook wel geloof ik. Oud woord. Archaïsme. Okee gebruiken doen ze het niet meer maar het bestaat wel
hadden in t vliegtuig eens de mogelijkheid om 3 afleveringen van aircrash investigation te kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb die film in het vliegtuig gekeken.
Beste moment voor rampenfilms. Tijdens het vliegen
Waarom niet "Seconds before disaster"?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hadden in t vliegtuig eens de mogelijkheid om 3 afleveringen van aircrash investigation te kijken.
Ereyesterday ook zo'n mooi woordquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Overmorrow is an archaic but legitimate English word meaning the day after tomorrow, functioning as both a noun and an adverb, much like "yesterday" (the day before) but for the future, though it's rarely used in modern speech, often replaced by "the day after tomorrow" or its counterpart, "ereyesterday," for the day before yesterday.
Nou zo realistisch is die film niet dus ik zou bij die film niet zo bang zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb die laatste Matrix en Jurassic World: Dominion gekeken op weg naar Californië. Ook wel twee rampenfilms.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:14 schreef essnhills het volgende:
Engelsen hebben zo lang zo veel op het onderwijs bezuinigd dat ze nu alleen nog Simple English begrijpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ereyesterday ook zo'n mooi woord
Rare Engelsen
Wij gebruiken die woorden vet vaak en zij allemaal zo omslachtig
Dat geldt voor wel meer van die rampenfilmsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo realistisch is die film niet dus ik zou bij die film niet zo bang zijn.
Toen ik jong was heb ik Jurassic Park gekeken. HET KAN DUS WELquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo realistisch is die film niet dus ik zou bij die film niet zo bang zijn.
English Simplified is gewoon USA-iaans?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Engelsen hebben zo lang zo veel op het onderwijs bezuinigd dat ze nu alleen nog Simple English begrijpen.
Kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat geldt voor wel meer van die rampenfilms
omdat die er niet tussen stondquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom niet "Seconds before disaster"?
Woahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vannacht gaat het los.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
Sneeuw mag snel wel gaan smelten, ik heb hier een hele vervelende kat nu.
Helaasch, morgen dus sneeuw des doods en vrijdag overmorrow taferelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
Sneeuw mag snel wel gaan smelten, ik heb hier een hele vervelende kat nu.
Zekerquote:
ik moet nog even kijken welk prutje er bij de rijst komtquote:
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:24 schreef essnhills het volgende:
Scheelt ook wel dat ik nergens heen hoef natuurlijk
als we nog leven na de storm des doods en overmorrow dan doe je maar dubbele stapjes op een dag om in te halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinken![]()
Alleen de stapjes. Nou ja het is wat het is. Volgende week maar weer zien
dat is niet echt genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als we nog leven na de storm des doods en overmorrow dan doe je maar dubbele stapjes op een dag om in te halen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinken![]()
Alleen de stapjes. Nou ja het is wat het is. Volgende week maar weer zien
het jaar is net 6 dagen oud... niet zo dramatisch doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is niet echt genoeg![]()
Ik ben al het hele jaar aan het knokken om te voorkomen dat de achterstand op het doelschema groter wordt dan de prestatie zelf
Ja, laat ook maar iddquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het jaar is net 6 dagen oud... niet zo dramatisch doen
gewoon je doelen voor dit jaar maken en realistisch maken.quote:
Ik wil dit jaar wel 10.000 stappen per dag gemiddeld maken. Maar als dit soort juinenweer nog lang duurt, en ik sta bijvoorbeeld 1 maart 250k of 300k stappen achter op het doelschema, dan loop ik de rest van het jaar achter de feiten aan en daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan kan het jaar effectief wel de kachel in. Ik kan namelijk niet 5 maanden aan een stuk 12-13k per dag lopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon je doelen voor dit jaar maken en realistisch maken.
Loopband kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar wel 10.000 stappen per dag gemiddeld maken. Maar als dit soort juinenweer nog lang duurt, en ik sta bijvoorbeeld 1 maart 250k of 300k stappen achter op het doelschema, dan loop ik de rest van het jkaar achter de feiten aan en daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan kan het jaar effectief wel de kachel in. Ik kan namelijk niet 5 maanden aan een stuk 12-13k per dag lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |