Ergens tussen vandaag en ooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik weet de datum nog niet eens
21 februariquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
je kan m'n naam niet eens spellen vetnek.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh dudor de broekjesglijer is weer bezig
wel waar, die is je gewoon verteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
echt he.quote:
woah.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en ooit.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
wel waar, die is je gewoon verteld.
Heeft Ama gezegd.
Ja nu moet je.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrek, dat is de datum dat ik kan
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?quote:
is dat een vraag of een statement?quote:
ja hij was vergeten zich op te geven.. en toen hij wilde opgeven was de tijd van opgave al voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?
Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat een vraag of een statement?
er staat heen vraagteken maar ook geen punt
‘Vergeten’quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij was vergeten zich op te geven.. en toen hij wilde opgeven was de tijd van opgave al voorbij
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrek, dat is de datum dat ik kan
quote:
zou ik ook zeggenquote:
je zegt net dat je zondag in UUUUU een meet hebt.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?
jaquote:
Dat is geen meet zondag. Dat is gezellig samen zijn met vrienden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik ook zeggen
[..]
je zegt net dat je zondag in UUUUU een meet hebt.
ik ben zo in de war nu.
[..]
Ja.
Dan wil hij gewoon niet. Wat prima is tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
we weten dat hij nu ook gaat vergeten om CL te DMen
Ja even een tussendoortje totdat straks code oranje wordt afgekondigd en die daar weer over verder kan gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ooooh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen meet zondag. Dat is gezellig samen zijn met vrienden.
Het is ook nog gigantisch in de buurt zie ik nu.quote:
lijkt mij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan wil hij gewoon niet. Wat prima is toch
Moge het duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ooooh.
Dus wij zijn je vrienden niet. Duidelijk.
Ik geloof het pas als je er bentquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook nog gigantisch in de buurt zie ik nu.
Ik heb echt geen smoesjes meer
Dan heb ik geen vrienden want ik doe geen karaokequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moge het duidelijk zijn.
Vrienden gaan samen karaoke doen
hij gaat morgen ook de weg niet op ondanks zijn belofte... dus reken maar nergens opquote:
Denk dat ik door gemaskerde mannen word ontvoerd als ik die dm heb gestuurd en toch niet wil gaan.quote:
ik kan schrijven, dus ik schrijf het vast op m'n buik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij gaat morgen ook de weg niet op ondanks zijn belofte... dus reken maar nergens op
Het is toch niet in Tillyquote:
Dat is andersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij gaat morgen ook de weg niet op ondanks zijn belofte... dus reken maar nergens op
Als je die dm gestuurd hebt en je komt alsnog niet sturen we een incassobureau achter je aan voor de kosten die het restaurant doorrekent.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik door gemaskerde mannen word ontvoerd als ik die dm heb gestuurd en toch niet wil gaan.
Nee, wat heeft dat ermee te maken?quote:
Of ik word gewoon meegenomen door gemaskerde mannen die me in een helicopter naar Woerden ontvoeren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je die dm gestuurd hebt en je komt alsnog niet sturen we een incassobureau achter je aan voor de kosten die het restaurant doorrekent.
Dat blijkt welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vrienden want ik doe geen karaoke
'Je bent er'quote:
geldt die uitspraak nog?quote:
Wie wat waar komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom als @:TheStigsDutchCousin ook komt
Het is geen excuus, maar wel een anker om te gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:47 schreef Nizno het volgende:
hij heeft een nieuwe excuustruus gevonden
Misschien kun je met me meerijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wil best komen die dag, alleen niet in Woerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |